Ennek mar tetszik az alap scenery-je is! kivancsi vagyok hogy hogy oldjak meg az erroforras igenyt...mert valjuk be ilyen szintu scenery-t lathatunk ma is mas szimben es fut szepen...
Ezt mar az en begyem is kezdi bevenni... ;) (par kep, klick a nagyobbakert...)
Te jó Isten,kiváncsi leszek a gépigényre :)
Idaig utaltam a grafikaja miatt, de ha ilyen lesz, akkor valoban elvezet lesz jatszani vele :-)
Az a téli kép a táborral nagyon jó. Ha a küldetések ilyesmik lesznek, akkor végre lesz értelme játszani vele hosszú távon is.
Egy része renderelt kép szerintem.
ez nem csak kieg lesz? én úgy tudtam hogy a 2004 lesz az utsó ( az tán a kilences volt) Ha ha lesz én csak örülön neki:)
Amúgy naon szépen látszódik rajta minden aprócska részltesség amit ki tudnának hozni belõle a mai legjobb(?) vasakból
Új, különálló rész! Bár felfogás kérdése... :) "én úgy tudtam hogy a 2004 lesz az utsó" =>> ki mondta? Microsoft? :) Egyébként meg én remélem nemhaggyák abba az egyik legjobb MS termék fejlesztését! :)
És az jólesznekünk? Hehhh... Vista. Elõször csinálják meg a Vistát rendesen, aztán optimalizáljanak rá bármit is! Esetleg integrálhatnák az FS -t is pasziánsz helyett...
Nah, kezd alakulni a dolog... Már csak arra vagyok kiváncsi, hogy szerény hazánkból mit hoztak ki, már annak is örülnék ha Ferihegyet faszán megcsinálnák.
Ebben lesz végre vmi élet is a reptereken? kiszolgáló egységek stb. vagy az majd esetleg FSXX-ban... Gondolom ez is majd inkább az add-on-okra lesz csinálva, mondjuk ha belegondolok, hogy megnézek egy fs2004 akkori screenshotot, meg egy fullos addon gép-scenery screenshotot elég durva a különbség, ha ez itt is meglesz, akkor lesz az igazi! (ha bírja a gép :D)
jaja, láttam az FS2004 topicban belinkelve még reggel megnéztem... :) Reméljük a legjobbakat!
Ferihegy kizárt hogy jól ki lesz dolgozva :) csak gondolkozz.. egyértelmû, hogy addonokra csinálják. Egy jól kidolgozott fizetõs addont de akár ingyeneset is hónapokig csinálnak sõt van hogy több mint 1 évig. Több mint 24 ezer reptér van benne, vegyük úgy, hogy mondjuk 1000 de ne is.. mondjuk csak 100 nagy repteret akarnának kidolgozni.. az úgy egy gyors munkával számolva mondjuk 3 hónap/reptér úgy 25 év :) és akkor még a játék fejlesztésével nem is foglalkoztak. Egyszerûen képtelenség. Konkrét infó még nincs a játékról, de láttak már napvilágot olyan hírek, hogy lesznek kiszolgáló egységek. Persze nem biztos ez se.
Egyébként nem is kell ez az alap reptér kidolgozottság hisz a fizetõs addonok szinte mindenért kárpótolnak. Fantasztikus grafikát varázsolnak egy reptérnek. Bõven elég. Csak az engine-t kéne optimizálni, hogy végre ne az legyen, hogy veszel egy 300 ezer forintos konfigot és a Budapest Scenery 2004 3/4-es grafikán egy jó addon repülõvel szaggat...
Egyébként mostmár nem lenne akkora gond, mivel ha megnézed pl a FlyTampa sceneryket (a jelenleg létezõ legrealisztikusabb repterek www.flytampa.com) hihetetlen jó modellekkel, textúrákkal, saját kifutó textúrával látták el õket egyszóval mindennel és szaggatás nélkül megy... mert hihetetlen jól van optimizálva. Viszont a Budapest és sok más még más technikával készült és rossz optimizáltsága miatt szaggat annak ellenére, hogy a grafikája sokkal rosszabb. Nem izgatna ha az engine maradna ilyen lassú csak mostantól mindenki a FlyTampa technológiával gyártson sceneryt :) de ez szép álom meg hülyék lesznek elmondani a trücköt... szóval marad a remény. Egyébként ezen felül a baromira kidolgozott pl PMDG737 & 747 vagy PIC737 gépek és társaik zabálják leginkább az FPS-t nem pedig a sceneryk. Mint mondtam a scenery csak akkor eszik FPS-t ha rosszul csinálják meg. A gépeknél viszont nincs túl sok lehetõség optimizálásra sajnos ott vagy minõség vagy teljesítmény :( A default FS gépek pedig azoknak tökéletesek ugyebár akik kipróbálják a játékot vagy bohóckodnak. De realisztikus szimulált élményt csak a fizetõs jól kidolgozott gépek adnak. Sokaknak ezért van nagyobb FPS-ük mert akik csak kipróbálgatják vagy hülyéskedve, a repüléshez nem értve játszadoznak az FS-el azok a realisztikus repülõket be se tudnák indítani lévén minden mûszer és renszer modellezett ezért a default gépeket használják vagy csak egyszerûen nem ismerik a kidolgozottabbat. Szóval az engine-ben a repülõk megjelenítésén kéne valamit változtatni szerintem. Másik FPS zabáló pedig, hogy az AI repülõk (forgalom) akkora processzoridõt használ, hogy egyszerûen lebénítja a procit ha sok a gép. Összegezve aki csak játszadozik az FS-el és nem használ semmi kiegészítõ sceneryt vagy gépet annak tökéletesen fog futni, aki viszont használja a kiegészítõket és komolyan repül tényleg szimulált környezetben, az kezdhet gyûjteni új alaplapra, min 3.2 GHz-es procira, 2 GB RAM-ra és a most még nem is létezõ új DirectX 10-et kihasználó VGA-ra. Ez nem vicc, én is ezt teszem... :)
Na igen... De pl én összedobnék egy olyan gépre ha garantálják nekem hogy azon korrektül fog menni... nekem megéri. Egyrészt imádom másrészt ebben élek ha pedig számítógép akkor FS vagy Net. Ha kell én gyûjtögetek fél évig de ami most van az nem állapot... ráköltök 250 ezret és akkor is van ami szaggat.. na menjenek... De aki csak élvezni szeretné amatõr szinten azt sajnálom ilyen szempontból, mert teljes pompájában ahogy látom nem biztos hogy lehet majd egy ma fullosnak mondható hardverrel élvezni. Persze reménykedek...
Ebben le lehet majd zuhanni vagy pl nekimenni valaminek?? Mert asszem a 2004ben meg nem lehetett lezuhantam aztan megint a levegoben voltam! Javitsatok ki ha nem igy volt!
Nemlehetett! Nemmindenkinek okoz élvezetet 1000 embert egyszerre megölni ám...
Nah jah az ilyen stilusu szimulatorok nem a lezuhanasrol szolnak.. (sajnos(nekem) nem is a repmodelrol)...hanem a repulesrol, az avionikarol, annak elethu masolasarol (profi addonokban)...meg a bazi nagy utvonalrepulgetesekrol.
Ezert is birizgalja a csorom ez az uj "kuldetes" funkcio.
Hááát a kíváncsiságomat, érdedklõdésemet én is fenntartom minden felé ami repül! Aztán amint kipróbálom eldõl, hogy ez továbbra is érvényes -e vagy sem! Mindenestre érdeklõdve várom, milyen lesz az új "efes". A kíváncsiságomat mindenesetre fölkeltette! Idõrõl-idõre repültem/ök a 2004 -el is, mert nincs más ahol "nagy" gépekkel lehetne repülni. Imádnám, ha pl LockOnban az AWACS vagy a KC, vagy valamelyik IL repülhetõ lenne! :)))
Azert van mas is! X-Plane 8 is eleg jo, vagy ott van az ingyenes Flightgear..de ez utobbi nem merheto az FS-hez sem sajna...de azert halad szep lassan azon az emelkedon fel ;)))
Hmmmm... X-Plane 8 -at nemismerem, de egy jóbarátomnak megvan, és már el akartam kérni de elfelejtettem... Na majd kipróbálom, és ha tetszik lehet beszerzem. Itthon kapható?
A képek alapján egész jonak tünik csak attol félek, hogy a grafikán kivül minden mást örököl a 2004-estöl.pedig jo lenne ha normálisabb repmodellt és törésmodellt szerkesztenének hozzá.Mert az engem nagyon elborzaszt amikor csak kiirja hogy "crash".És semmilyen sebességérzetet sem dinamikát nem érzek benne hiába megyek vadászképpel hangsebbeséggel vagy helikopterrel ugyan olyan lassan megy minden.A lomackba müszerek nélkül is "érzi" az ember hogy kiadja egy manöver magát vagy nem.De majd meglátjuk ha itt lesz.
A cikkek fül alatt van a cikk. Életem elsõ cikke, szóval csak nem leszólni. Merítettem háttérinformációt az FS2004, és ebbõl a topikból is. A képek cimét, és azt, hogy lesznek bocik.
Üdv: DJviolin (ott: Lanti)
2004-ben is van egy csomó addon ahol rácuppan a kapu a gépre :) és a legtöbb új már ilyen. Sõt olyan is van, hogy kiszolgálókocsik jönnek a géphez.. FS 10-ben pedig a PC Gamer-es hír szerint elméletileg reptéri "élet" lesz és cuppani fognak a default kapuk is :D majd kiderül.
2004-ben is le lehetett zuhanni csak a repülõ CFG fájljában engedélyezni kellett a törést valamint a reális beállításokat be kellett kapcsolni az egyik menüben. Ha ehhez még felteszel egy CrashBak vagy CrashFX nevû fizetõs addon-t akkor ripityára törheted a gépet a legkülönbözõbb robbanás vagy épp tengerbe csobbanás effektekkel. Dehogy ennek mi értelme egy szimulátorban... gondolom Te a hülyüljünk egy jót ezzel a repcsis cuccal oldalhoz tartozol nem pedig a repülés megszállotjaihoz :) Ez esetben az FS-t nem igazán neked találták ki. Itt nem dolgozták ki részletesen az ilyen dolgokat alapértelmezettként több okból se.
Ezt hogyan érted? Az a baj, hogy még csak egy adás van nálam, ez a 4. adás, és nem tudom, hogy megkapom-e a többit. Tessék szépen megnézni a tévében, és a nézettségetekkel támogatni a stábot és a mûsort, hogy 2 résznél még biztosan több legyen.
Ja, vagy úgy érted, hogy az elsõ, és az ötödik adást le lehessen tölteni. Az a két adás az mtv szerverén van, és ezért nem lehet letölteni sajna. :) Amit le tudsz tölteni, az a 2., és a 3. adás, amit én töltöttem fel, és nemsokára fennt lesz a 4. adás is, amit szintén le lehet majd tölteni.
Anno a 09.11-es katasztrófa után felröppentek a hírek, hogy a "pilóták" fs-el "tanultak" és akkor kijelentették, hogy soha egyik MSFS-ben sem lesz realisztikus törés és crash effect, nehogy mégnagyobb kedvet adjanak a dologhoz :-) Szóval szerintem ebben sem lesz. Ja és igen, a lényeg: a program csak Windows Vista-ra érkezik... Ahogy ismerem az ms oprencereket, a megjelenéstõl számított 2 év után kerül olyan állapotba, hogy a kiadott frissítésekkel, SP-kel, driverekkel használható legyen. Ez így volt win95-el 98-ban, win98 2000-ben, az XP is kb a 2002-es kiadás óta használható, addig mindenki csak szívott és a win98 volt stabil. Tehát vista kb 2008 :-( Így az FS10 is max akkor lesz használható
Nem csak vistára érkezik, csak arra optimizálják.. de ez lényegtelen sokmindent optimizálnak erre meg arra és ugyanúgy megy máshol is. Általában 1-2 funkció vagy megjelenítési effekt ami eltér. Érdemben egyáltalán nem nagy lényeg. Túl nagy vita lenne, ha a progi csak 1 oprendszerrel lenne kompatibilis.
Fiúk lányok aszzonyok férfiak , ez a játék szerintem eltérõ lesz az eddig megszokott Flight Simulatoroktól... szerintem :) a képek alapján , jobban fog hasonlítani egy játékhoz, de ugyanakor a szimulátor élményei se maradnak el.Vegyük például az essõ effektet :
Adhatnának mondjuk több képet is, a belsõ Panelekrõl... szeretem az ilyen játékokat...!
És még annyit...2006 nyarán jön ki ez a játék ugy olvastam és lehet késik ...hm érdekes csak Vistára...hogy ? mikor a 2007-re csúszik a Windows Vista , igazi csuzda lesz :P
Vagy gyegyuk pl azt a ficsort mikor egy 747 tud kerek nelkul taxizni :D
Szerintem a karácsonyfa alatt már ott lesz :) De valószínüleg még elõbb megvásárolható lesz. Bár amíg nincsenek DX 10-es graf kártyák, addíg fölösleges kiadniuk, inkább polírozgassák addíg :)
En csak azt remelem, h javitanak a repulesi modellen, mert ket orosz progit is ismerek, ami leiskolazza az FS-t ilyenm teren, es ott is keszul mar uj, OLEG-ek osz korul megjeleno 2.vh-s szimulatorarol olyanokat olvastam, h ihhaj:) A masik dolog, ami engem nagyon bosszantott az FS2004-ben, h az anlog muszerek iszonyatosan pontatlanok. Mennyivel nagyobb elmeny nezni egy mig29 muszerfalat Lock On-ban pl... Hat persze, mert pl az AI (ADI) szinte egy fokos kiterest is szepen jelez, erezni hogy mozog a muhorizont, stb, ellenben FS-ben olyan volt az egesz, mintha szaggatna az egesz muszer:) Hu, hanyszor megbuktam ILS vizsgan miatta.. na jo, valamire ra kell fognom :P De ha a repmodellen nem is javitanak, remelem meg tovabb toljak a progit a valos repulesi-idojarasi korulmenyek lemodellezese fele. Ha sikerul, talan akkor is szeretni fogom, ha tovabbra sem lehet majd erzesre repulni a gepekkel, mert szinte semmi informaciot nem nyujt a repmodell arrol, h pl tul szuk a fordulo, vagy eppen csuszik a gep, stb. stb
hat, idokozben letoltodott a jatekrol belinkelt video, nekem mar arrol is ugy tunik, mintha zsinoron huznak a repuloket :((((
Az általad ismert orosz progik repmodeljében is bõven van mit kifogásolni, bár ez nem változtat azon ,hogy az fsben mi szar, de nem kell azért úgy isteníteni mert te játszottál két orosz progival is. Hát tod mi is játszottunk velük.. :-P
FIgyelj, nem istenitettem. A ket orosz eredetu jatekhoz viszonyitottam a repmodellt, es jelentos kulonbseg van koztuk. Olvasd csak el megegyszer, legyszives!!! 100%-ban valos aerodinamikai modellel szerintem PC-s jatekban a kozeljovoben nem talalkozunk majd, de engedd meg h azt szeressem, amelyik nekem jobban tetszik, es valoszerubbnek tunik, megha az is csak ...monjuk 50%-ban realisztikus(csak egy pelda a szam, nem kell kotozkodni, mennyi az annyi). Mar akkor jobb, mint egy gyengebb jatek, aminel ez a szam mondjuk csak 30%.. Aki meg full realt akar, az meg gyujtson peezt, nem olyan elerhetetlen egy ppl. Amugy eszembe se jutott, h jatszott mas is az alltalam emlitett progikkal:PPP Szerintem a repulojatekos forumozok csak kb 90%-a :D Talan pont ezert mertem osszehasonlitani oket.