na majd mesélek mire jutok vele :)) ugy érzem igazi drámának nézek elébe :) a nõ lelkesedése a telefonban kb egy kidõlt korhadó ezeréves tölgyéhez volt hasonló, és meglehetõsen butának tünt... naggyon kiváncsi leszek rá...
akkor ez lesz, jol lefikázom, remélem nem sokan akarnak most a válság idején ilyen verdát venni :) mondom neki hogy 4 misiért viszem azonnal, itt a számom, hivj ha meggondoltad magad hthxbye :PP
Ez valóban azt jelenti, hogy nincs rá kifizetve a regadó. Viszont azt nem feltétlenül jelenti, hogy neked kell kifizetned azt. Ez megállapodás kérdése. Én a helyedben megmondanám, hogy félreértetted. Ha kifizetik a regadót, azaz ennyiért megkapod magyar rendszámmal, regisztrálva, a nevedre írva, akkor áll az üzlet. Ha nem, akkor felejtõs.
ja. cselesen a képen látszik hogy magyar rendszám van rajta, de ki van fehéritve. aztán telefonon beszéltünk, és akkor mondja hogy probarendszám. namost sztem az azt jelenti ihogy nincs rá befizetve a regadó... :( az pedig ilyen kocsinál kb 7-8-900k... ugy viszont már durva mert 5,4 körül már forgalomba helyezett, 2 évvel fiatalabbat kapni. meg annyi pénzem nincs is rá...
ajjajj, ugy tünik bukta lesz... :( próbarendszám van rajta, ami saját értelmezésemben azt jelenti hogy nincs rá kifizetve a regado :( az kb plusz egy misi. akkor viszont felejtõs... :(
hát igen, 200 paci... valami ilyesmire vágyok már régota :) igaz fehéret szeretnék de azért ez is belefér, a felszereltség miatt pedig abszolut nyerõ... és a DSG váltó is feltétel, már beszéltem a porsche budával hogy hogyan-mennyi-miként vizsgálják be. most megprobálom megszerezni a rendszámot meg motor-alvázszámot és ismivel utánanézetek hogy hogy is van a verdával...
Szép, enyhén szólva :) Nekem is 1.4 Edition Golfom volt egyébként, természetesen szintén 4-es.
Helló kedves véwé társak :) Nos, odáig fajult nálam a szituáció, hogy eljutottam arra a pontra, hogy lecserélném kedvenc golfomat egy másik golfra. Namármost ki is néztem egyet, amit ma megyek megnézni, méghozzá õt:
ha Isten is úgy akarja, és sikerült kicsit alkudnom, akkor valoszinüleg elhozom, remélem beszámítják a mostani 3 ajtós 4-es golfomat (ha valakit érdekelne azért jelezzen, tökéletes müszaki állapot, rendesen karbantartott digitklímás 1.4 Edition (akármit jelentsen) elsõautónak tökéletes téligumi-nyárigumi alufelnin, ezüst, 122e km-el megkímélten eladó).
Kérdésem lenne, hogy tudnátok-e nekem olyan magyar oldalakat ajánlani ahol található infó GTI golfokról. akár fan-site vagy valami, nem nagyon találtam... és egy imát morzsoljatok el értem :))
A kocsi kijelzõje ugye jelzi, hogy hány nap, ill. hány km -nél kell szervizbe vinni. Na én a múltkor már nem VW szv-be vittem hanem máshova, és csak kézzel benyúlt a mûszerfal alá, és kb. 5 mp alatt meg is csinálta, hogy már nem jelzett.
De most megint kezdi. Mit kell megnyomni, vagy valami, hogy én is kitudjam iktatni ezt a jelzését?
De szép
De gyönyörûek:). Nekem is ilyen lesz ha lesz jogsimxD.
Amúgy a többi is gyönyörû! a 2383-at modnjuk én pont fordított színkombóban csináltam volna, így viszont talán egyedibb. Viszont szerintem szebb a fekete alapon világos oldalakkal.
Na a következõ project valami ilyesmi lesz, csak matt feketében. Csak azt nem tudom hány év múlva... :(
Nálunk az egész családnak VW-je van... :D Apának egy 2001-es Passat Variant 1.9 PDTDI 4motion Anyunak egy 2003 1.4-es Polo Bátyámnak pedig egy harmincvalahány éves gyönyörû ezüst színû bogárja van :) Apa most szeretne autót cserélni, de az "új" Passat se neki, se nekem nem bejövõs.
Én is egyetértek veletek. Valahogy úgy tûnik, hogy formatervben is kezd kiegyenlítõdni az autópiac, nem úgy van ám, mint régen, hogy a VW gyártja a megbízható autókat, az Alfa meg a szépeket. Más a VW-k is egyre szebbek :)
Én is abszolút Golf GTI fan vagyok. Ez az új nagyon durva lett :) A felni meg az elsõ hûtõrács fog meg nagyon a GTI-ken. Egyre szebb autókat tervez a VW, a Scirocco meg ez az új Golf csodás. A CC leírahatatlan, az "új" Touareg is sokkal szebb lett mint az elõzõ, tavasszal jön új Polo, remélem azt is eltalálják :)
Így, ebben a formájában vettem meg, van rajta pár apróság, amit már vettem rá, s amit tervezek. Hosszú távon mindenképpen a gyári állapot visszaállítása. Bár így is hasonló, csak a szín, és a kárpitok nem eredetiek...
Pl.: a hátsó motorháztetõn lévõ matrica eltávolítása. Minek után egy kisgyerek elment mellette és anyjának mondta, hogy ez csak 60-al tud menni, akkor határoztam el, hogy lekerül onnan :D
sziasztok! van egy V-ös golfom, a kérdésem pedig: ki lehet valahogy mûszerfalról nullázni a szervízintervallumot?
Ha nem is minden találkozón, de a Rajzás az tervben van, ha minden jól megy. Bár az az idõszak a suli miatt nagyon sûrû és nehéz lesz, remélem tudok majd idõt szánni egy kis rajzásra :D
Köszi! Ez nagyon igaz. Ezt bizonyította, hogy már másnap 1 óra alatt 3-an végigmustrálták. Többen odajöttek gratulálni is, szóval sok ember felfigyel rá :)
Jól mondon...De Luxe modell, ami Exportot jelent, vagyis Amerikai kivitel, faltdach tetõvel és dõlt lámpával...A legjobb benne, hogy mától kezdve az én nevem van a forgalmijában :D
Fekvõlámpás,szal jó régi lehet.(Vagy az nem függ össze a korral?)Meg korlátos löksik vannak rajta.Az amerikai nem?Meg faltdachos.Ennyit tudtam megállapitani!
Minden tömeggyártású autónál vannak hibás példányok. Szerencsére (kipp-kopp) én még sosem fogtam ki ilyet semmilyen márkánál. Van azonban egy barátom, akinek a szülei a 90-es években vettek újonnan egy Ventot, az elsõ modellévbõl. Gondolhatod, hogy akkoriban Magyarországon a Skodák és Ladák közt az milyen komoly autó volt. Pechükre pont egy hibás példány volt, sokat szívtak vele.
Egyszerûen nem hiszik el, hogy jó autó. Mert van 1-2 ember, aki rosszul járt, mert egy hibás kocsit kapott, ami vérzett innen-onnan, de ez elõfordul más márkáknál is. De hát nem lehet mindenkit meggyõzni, mert akinek nem tetszik, annak sosem fog, mert mindig beleköt valamibe...
Hát akkor nézzék meg a Bravot! Azért veszik aránylag kevesebben, mert kevés az olasz, vagy mert gagyi az autó? Szerintem utóbbi. És ezt úgy mondom, hogy nem vagyok elõítéletes az olasz autókkal szemben, csak ilyen kategóriában nem érdemes feladni azokat az elõnyöket, amelyekkel egy Golf rendelkezik. (Egy Ferrariért vagy Maseratiért, vagy akár egy V6-os Alfáért már nyilván szívesebben adja fel az ember, mert ott kapsz is cserébe valamit, amit a VW nem nagyon tud.)
Ennek ellenére sokan fikázzák az V-ös Golfot. S mikor mondom, hogy ebbõl adnak el a legtöbbet, akkor mindig az a válasz, hogy az emberek hülyék és sok a német, aki német kocsit vesz...Ilyen alapon, akkor miért nem a Focus vagy az Astra az elsõ?! :)
Én személyszerint nem hiszek benne, szerintem ez is kitölti a rendes modellciklusát. Legfeljebb 1 évvel lerövidítik talán, mert nagyon vágynak az emberek mostanság az újdonságokra :)
Kíváncsi vagyok hogy igaz lesz -e az a pletyka, hogy a 6-os Golf csak 3 évig lesz kint, utánna jön a 7-es teljesen új alapokon...
A külföldi autós lapok teszteit olvasva a Polo egész jól tartja magát az újdonságokkal szemben,pl. a Corsát és az új Fiestat ennyi idõsen is leveri,õk max az új formavilágukkal hódítanak,én konzervatív vagyok ezért a Polo jobban tetszik! Amik jobbak nála,a Yaris,Fábia és az új Ibiza,de tavasszal jön az új Polo!
A Fiat/Alfa egy-két éve beerõsített az új modellekkel (Fiat Grande Punto, Bravo, Alfa 159), de már megint lemaradtak, ahogy látom/hallom/olvasom.
Az új Astra csak másfél év múlva jön,a 308 nekem nem jön be,a Bravo dizájn terén szupi de mûszakilag sokkal fejlettebb a Golf. Én már mentem mindegyikkel,a Golf minõsége Audi szintü,komfort,zajszint és a helykínálat elsõ osztályú,a vezetõ ülés ebben a legjobb!
A Bravo eléggé gagyinak hat nekem. Leszögezem, az új Golfban nem ültem, szóval ez nem összehasonlítás, szimpa benyomás a Bravoról. A többi említettrõl nincs tapasztalat, de a Peugeot 308 tényleg ígéretesnek tûnik.
Van itt azért Fiat Bravo, Peugeot 308, amiket dícsérnek, és olcsóbbak fél-egymillióval, Golf anyagminõségben emelkedik ki az igaz, belsõ mérete átlagos.
Új Asra, új Megane is jön, szóval nem egyszerû ez, bele kell szeretni a Golfba, hogy megvedd :)
Kiskategóriában nem mondanám legjobbnak a VW-t a Poloval, ott van azért egy Yaris meg egy új Fiesta is. De ebben az alsó-középben nem nagyon van vetélytársa a Golfnak, én úgy hallottam. (Természetesen nem vezettem minden autót a kategóriában.)
Annyival jobb is valószínûleg, mint a vetélytársak. Az én tapasztalataim szerint egyébként minden kategóriában az újonnan megjelenõ modell a legfejlettebb.
Sziasztok! Ma mentem egy 1,6-os GOLF VI-al,nagyon klafa,de rohadt drága!
Sziasztok! Szeretnék kocsit venni 400-450 ezer forint között. 93-94es Polora, esetleg Golfra gondoltam, 5 ajtósra. Ha lenne valakinek eladó autója, írjon: [email protected]
Ez a fajta felni a kedvencem :) Nagyon nagyon jól néz ki.