Na, gratulálok! Ez nagyon vagány autó, nekem is tetszik. Mit tud a motorja? Nekem is nagy álmom a cabrio, de sajnos még most sem azt vettem, pedig már régóta terveztem, hogyha csere, akkor cabrio - hát mégsem az lett. Egyébként valahogy mindenki most vesz új autót :)
Mivel VW-bõl fogy a legtöbb...Õk a piacvezetõk...Na meg azért, mert az olimpia támogatója volt és mindenki VW-vel járt, akinek köze volt az olimpiához...
Idén úgy tûnik Kína végleg lenyomja Németországot, nem csak az Olimpián, hanem a Volkswagennél is. A konszern legnagyobb piaca ugyanis 2008-ban már nem a hazai lesz, hanem az ázsiai ország. Jelenleg a VW-nek 19,1 százalékos piaci részesedése van Kínában, év végéig pedig több mint egymillió autó kelhet el a kontinensnyi méretû országban. Az elsõ félévben egyébként 531 614 darab Volkswagent, Audit és Skodát adtak el, ami háromezerrel több annál, amennyi Németországban gazdára talált. A tendenciák is Kína felé billentik a mérleg nyelvét: amíg a német piac 3,7 százalékkal nõtt, addig a kínai 23,2 %-kal gyarapodott. Nem véletlen, hogy a VW 12 új modellt kíván bemutatni Ázsiában a következõ két évben, többet pedig kifejezetten a helyi igények szerint fejlesztenek
50 000 forinttal lesz drágább az új Volkswagen Golf
Csupán 200 euróval, azaz körülbelül 50 000 forinttal lesz drágább a Volkswagen Golf hatodik generációja hazájában. A németországi árlista lapján a legolcsóbb 1,4 literes, 80 lóerõs Golf Trendline felszereltséggel 3,9 millió forintba kerül, nálunk azonban ennél valamivel olcsóbb lehet majd a német kompakt hatodik generációja. A legkedvezõbb árú dízel változat, a 2,0 literes, 110 lóerõs CR TDI körülbelül egymilliós felárral választható, míg a 140 lovas dízel csúcsmodellért pedig kicsivel több, mint 6 millió forintot kell a kereskedõnél hagyni. Az új Golfot októbertõl lehet rendelni az európai márkakereskedésekben
Szasztok! Ma jutottem el a VW. szalonba,a GOLF VI hazai forgalmazásáról nem tudtak pontos infót,de az V-ös e hónap végéig rendelhetõ,utánna már nem,sztm év végén,v. januártól itt is kapható lesz,felírták az adataim ha lesz infó szólnak! Meglestem a CC-t is,qrvajó!
Sziasztok! Ez a lányzó ki lehet? ( http://infocoches.com/fotos/volkswagen/2008-Scirocco-GT24/4/60883/ ), mert valami iszonyú szép és ott volt wörthersse-n õ az "álomnõ"
Én is akartam menni a VW szalonba valamelyik nap, de a Sziget miatt megközelíthetetlen az itteni.
Egyre több kép és infó van a VI-ról,nagggyon tecccik! Remélem nem fog vastagon a hazai forgalmazó cerkája! Holnap elmegyek a VW. szalonba hátha van infó az árról és a hazai megjelenésrõl.
Nekem csak ilyen szarra telik,nem vagyok roma,hogy mercit vehessek!
EZ SZAR KOCSI A MERCÉDESZ A KIRÁLY ÉN ÚGY HALLOTTAM
Üdv.
Van egy 2003-as évjáratú 1.2-es poló.Azt szeretném megkérdezni hogy tudja-e valaki hogyan kell kitörölni a szervízelésre a mûszerfalon figyelmeztetõ hangjelzéssel járó kis szervízkulcsocskát.A régebbieket ki lehetett valahogy törölni ami le volt írva a könyvébe is,de ezt viszont már nem tudom.
Gondolkozom egyébként egy nagy, komoly és kényelmes autóban is, de nem nagyon van szívem kiadni rá ennyi pénzt. Régebben én mindig a 2,5 millió körüli autókat kerestem, és ennél többet kicsit sajnálnék is rá.
Nagyon tetszik az V-ös, csak kicsit félek, hogy mi van, ha az sem lesz elég kényelmes. Ez viszont csak pár nap/hét után derül ki. Én decemberben anyukámnak egy újabb VW-t választottam, új Polo, 1.4-es. Nagyon meg vagyunk vele elégedve, bár az Alfa sokmindenben fölé kerekedik (direktebb kormányzás és gázreakció, nagyobb teljesítmény, szebb hang, jobb rádió-hangminõség), de összességében a Polo még mindig kényelmesebb. Míg mondjuk az Alfában megfájdul a hátam egy 15-20 perces úton is, a Poloval a Budapest-Bécs-Budapest távot probléma nélkül megtettem.
Az V-sel ilyen gondok nincsenek,,ha tetszik vegyél azt. A Jetta szerintem is öreguras,nemsokára jön is az utódja,ez a Murat gyerek eléggé elcseszte a VW desinget,ez a krómozott hûtõmaszk egy agyrém!
Nekem a VW-nél ez a négy irányban állítható motoros deréktámasz tetszik nagyon, ami már benne van a bõrüléses Golfokban is. Bár még nem próbáltam, de lehet, hogy megoldaná a problémámat.
A Jetta pont nem tetszik, mert nagyon papás szerintem. A 147-rõl én is tudok rosszat mondani, de nem a minõségével van probléma. Le kell kopognom, hogy én 2,5 éve problémamentesen közlekedem vele. (Egyébként 4,5 éves az autó)
A gondok (és ez válasz Rege71 kolléga kérdésére is:
Elsõsorban, ami miatt le akarom cserélni, az az ülés. Kényelmetlen, fáj benne a hátam. Próbáltam mindenféle utólagos deréktámaszt berakni, de nem igazán javítanak a helyzeten. Egyszerûen rossz az ülés alakja, nem igazán emberre tervezték, vagyis nem egészséges emberre. (Inkább Quasimodokra.) Másodsorban, amit még hibaként tudok megemlíteni, az a váltó, de ez a faceliftes változatban már kijavításra került. Amúgy meg az általános olaszautós dolgok: nagy értékvesztés, eléggé drága szerviz, nagy fogyasztás, rossz törésteszt. Ezek miatt nem cserélnék, ha kényelmes lenne az autó.
Én az Alfa 147-rõl sajna nagyon sok rosszat olvastam... Jövõre végre nekem is lehet autóm, most úgy áll hogy öröklöm Apám 2001es VW Passat 1.9 PDTDi-jét, de lehet inkább vmi kisautó kéne elõször.
Az én elõéletem is eléggé VW-s. Golf IV, Lupo 3L, Alfa 147. Csak ezutóbbit vettem direkt saját célra. A VW-ket is én választottam, de eredetileg édesanyámnak, aztán megörököltem. Eddig talán az Alfa a legjobb, de nagyon gondolkozom egy újabb VW-n. (Golf V-ön vagy Passaton használtan, de nem szívesen adnék ki egy ekkora összeget, az Alfával viszont nem szívesen utazom, ami szintén nagy baj.)
Nekem is csak 3 volt,GOLF III és IV Variant és most egy ötajtós V-ös Perfekt.
Értem. Én még errõl nem tudok nyilatkozni, mert keresem azt a típust, amit hosszú távon is tudok használni. Az eddigieket mind le kellett cserélnem valami miatt. (Nem mintha túl sok lett volna.)
Nem hiszem, annak idején a Golf Plusnál is mondták, hogy itt a 6-os Golf, holott csak annyi köze volt a Golfhoz, mint a Passat CC-nek a Passathoz. Nagyjából tartják az 5-7 éves periódusokat.
Szokni kell, de szerintem egyáltalán nem gáz. A belseje alapból szebb mint az 5-ösé, ami nekem furcsa az az elsõ és a hátsó lámpa...
Itt nálunk Gyõrben népautó lett a Passat CC,tegnap láttam vagy ötöt,így élõben nagyon brutális! Sciroccot látot már valaki?
most bele fogtunk egy uj melóba, éjszakai csomagszálllítás, most egy Toyota Dyna-val csapatjuk de erre a célra nem éppen célszerû a ponyvás teherautó ezér venni akarunk egy Volkswagen Crafter Furgon HT L 2.5 TDi 163LE 6 fokozatú manuális váltóval pár extra tempomat, meg minden apróság.
de még nem biztos bár én ezt jobban akarom mint a Fiat Ducato Maxi-t
Szia! Sajna minõségben is,amikor átültem a IV-bõl az V-be már ránézésre is silányabb anyagokat használtak fel a belsõ részben és sajna így is lett! Az elektromos ablak kapcsolóinál megrepedezett és lekopott a lakk a mûanyagról ez még a III-somban sem fordult elõ!
Minõségben is? Nekem designban elsõre nagyon, de aztán megszoktam. Mostmár inkább az 5-ös kéne. Egyébként akkoriban eléggé érdekelt voltam a Golfok ügyében, mert épp 4-es golfja volt a családnak, de késõbb aztán az olasz autók irányába mozdultam el :)
Hát a Golfok minõségével eddig sem volt sok probléma, de bízom benne, hogy mostmár 2010-ig eljön az igazán minõségi autók korszaka - a franciák is azt állítják az új modellekrõl (pl. Laguna, C5), hogy már nem lesz sok gond velük.
Nekem ilyen gondom nincs,hogy 11 misis kocsikon agyaljak,örülök ha a Golfra összejön a 4 milla! Azt írják róla,hogy verhetetlen minõsége lesz és minden olyan extra rendelhetõ lesz hozzá ami eddig csak a felsõ kategóriában volt elérhetõ! Németeknél 16500 euró az alapmodell ára.
Jaja, gyengék ezek a CR TDI mocik. Én csak a két 8 és 9 milla közöttit néztem, de azok azért ebben a kategóriában fapadosnak számítanak. Szövet ülés (bár ebbe is berakták a négyirányban állítható elektromos deréktámaszt, ami már a VW csoport védjegyévé kezd válni), manuális váltó. Kérdés, hogy egyáltalán xenon van-e benne.
Nekem jelenleg a Best Volksawgenem a Scirocco...Szerintem iszonyat szép, igaz hátulról ezt sem találták el annyira (A VW-nek nem nagyon mennek a hátsó lámpák manapság)...
Ez az új Golffal ugyanaz a helyzet, mint a Peugeot 307 és 308-al. Alig látni változást. A Peugeotot nem szídták, ez a Golf annyit fog kapni emiatt, hogy csak na...Nekem teszik, szerintem szebb lett, de a hátsó lámpák???!!!! Fantáziátlan, oda nem illõ (Passat CC-nél is a hátsó lámpa nagyon aránytalan lett). Én a VW helyében kirúgnám, aki a hátsó lámpákat tervezni....Pedig szép lett volna ez a Golf hasonló lámpákkal, mint az Eos vagy Tiguan...Így fura...Remélem nem a 100%-ig végleges...
Igazából azért örültem volna neki, ha mondjuk már idén tavasszal/nyár elején elkezdik leszállítani a megrendelt példányokat, mert szeretnék venni jövõre új autót, és visszatérnék a jó öreg Volkswagenhez. De mivel újat nem engedhetek meg magamnak, ezért csak a minimum egyéves jönne szóba. így viszont tuti, hogy nem Scirocco lesz, mert mire azok vesztenek valamennyit az értékükbõl, meg mire készül törésteszt. Addig nem akarok várni :)
Jaja. Mikor jön a Scirocco? Év elején már nagyon sokat beszéltek róla, de azóta sem láttam. (Bezzeg a sokkal késõbb bejelentett Passat CC-vel már furikáznak a kereskedõk Budapesten)