Az elsõ fényszóró izzója kiégett, most másodszor. A gyári évekig ment,most ez meg kb. 5 hónapig. És olyan nehéz kicserélni. :( Valakinek valami tippje, hogy milyen márkájút kellene venni? Ill. mit csinálok rosszul, hogy nem bírom beleimádkozni az izzót a foglalatba? Hisz hozzáférni nagyjából hozzálehet, csak nem akar bepattanni a helyére. :(
VW Polo 03-as gyártású. Kereklámpás.
Én a hátsó lámpával nem békültem még ki egyáltalán. PS-ben 2 perc alatt kicsit alakítottam rajta....nem tudom, hogy jobb-e. Igazából olyasmit képzeltem el, ami 3D-s, tehát nem simul a karosszériába, hanem hasonlóan mint az elefánttalp lámpa a réginél, persze nem lenne akkor, csak egy solíd kis ívet adni a lámpának...talán ha lesz kedvem, akkor egy másik képen átalakítom a lámpát olyenre.
Elsõ blikkre nem nagyon tetszett - hiszen az "õs" bogihoz már nem sok köze van formailag. Amolyan Beetle - Porsche - PT Cruiser keverék jutott eszembe ahogy nézegettem a képeket. A fekete nagyon dög! :) Kíváncsi leszek az árazásra.
Szerintem szokni kell ezt az új formát. Túlzottan emlékeztet a korábbi beetle-re ezért olyan furcsa. A hátsó lámpa az szerintem nem jó, túl átlagos autós, persze nem azt mondom, hogy hátra egy sima kör alakú lett volna a legjobb, de ki lehetett volna hozni valamit, ami jobban emlékeztet a régire. Nem lesz ez rossz, szerintem élõben majd kiderül, hogy milyen valójában. Olyan New Beetle és Scirocco keverék.
Megkérdeztem, azt mondták, hogy vigyem be, van saját kárfelmérõjük, kicserélik. Mondtam, hogy kicsi, szóval én is furcsállom, de ha arra járok és lesz idõm begurulok. Kíváncsi vagyok.
áh, az elõzõ kocsim szélvédõje 4 éven keresztül kráteres volt, ráadásul a tükör mögött, közel a széléhez. kutya nem törõdött vele, de nem is repedt semerre. viszont egyszer a cégessel mentem budaörsrõl pécsre, és még az M0-án kaptam egy jó massziv kavicsot egy román passat-tól. mire megjártam pécs-et oda-vissza, egy 40 centis repedés futott keresztben szemmagasságban. ahova ki akarok lyukadni, az az hogy kavicsa válogatja :)))
amugy a tömést nem fizeti ki a biztosito? én tuti felcsörögném õket, hogy ha viszel számlát róla, fizetik-e az 5k-t... olcsobb nekik is, te meg megsporolsz egy nap automentességet. legalább 4-5 óra mire beleköt a ragacs, addig ugyse sehova. plusz várás-bámészkodás. plusz biztositohoz rohangálás -.-
Hát ez az, hogy az 5.000 Ft. Akkor meg miért ne casco-ztassam le egy zsír újra, ha már évek óta fizetem nekik a zsét? Ugyanis üvegtörésre 0%-az önerõm. :) 0 Ft és új szélvédõ vs. 5000 Ft és barkácsolt. Nem nehéz a döntés. :)
Csak kérdés, amit írtam, hogy mit mondanak erre a szakszervízben.
...vagy józan paraszti észnek engedelmeskedve kavics után egybõl leragasztod valamivel (lehetõleg cellux-ragaszalag) hogy ne menjen bele a retek meg a dzsuva, és meglátogatod az elsõ szélvédõs szakit a legközelebbi baumax parkoloban... 5 ezerbõl ugy megcsinálja hogy az életbe nem mondod meg hol volt a kráter :) nekem is volt sajnos. de hibátlan lett, nagyon kell nézni hogy lásd a nyomát.
Amilyen szerencsés vagyok mostanság, eltalálta a szélvédõmet egy szembejövõ autóról felpattanó kavics. Berepedt, lett egy pici lyuk és 3 irányba elindul egy kb. 0,5 cm -es repedés.
Ezt lehet Casco-ztatni, vagy várjam meg, amíg a fagytól egyebektõl bereped az egész? Csak nem akarom, hogy hülyének nézzenek, hogy egy ilyet ki akarok cseréltetni.
Ha Zirc közeli vagy hozd be hozzánk, van autójavítónk.
Ha nagyon kíváncsi vagy rá leveszed a hengerfejet és megnézed a tömítést. De nyugodtan járhatsz vele vezérléscseréig, nagy baj nem lehet belõle, 40 ezer km hamar eltelik, ott meg majd megmondják.
VW Golf IV 1.4, 16V 1999 evjaratu autorol lenne szo. Olajat vettunk eszre az 1., 3. es 4. gyertyanal, mikor levettuk a pipakat. A 2. gyertya szaraz volt. A gyertyak be voltak huzva, a motor tiszta. Honnan kerulhetett oda olaj? A szervizben kitisztitottak es azt mondtak majd a vezerlescserekor lehet megtudni, mert hogy sok mindent szet kell ott szedni. A csereig viszont meg van kb. 40 000 km.
A boritast kulon nem lehet levenni es megnezni a tomitest?
Koszonom
Sziasztok!
A segítségeteket kérném. Van egy Golf 3-as 1.4-es autóm, amibe szeretnék klímát tenni. Az 1.6 os klímáját belehet tenni az 1.4-es be? Esetleg, aki csinált már ilyet, az írhatna pár sort, hogy mire is kell figyelni. köszönöm
Valószínüleg semmi baja, mindegyik ezt csinálja, ha sokat használják városban az autót. Meg kell hajtani nagyobb sebességgel, nagy fordulaton, huzamosabb ideig, és akkor kitisztul a kipufogórendszer.
Kigyulladt egy lámpám a mûszerfalon, ami a kipufogórendszerre vonatkozik. Az egyik szerelõmûhelyben azt mondták, a lambda szonda miatt van, de nincs semmi baja és a géppel kinyomták a hibajelzést.
De újra bekapcsolt. Most akkor valami biztos nem jó nem? Okozhat ez valami bajt a kocsiban, ha így megy vele valaki?
Sziasztok! Tudja valaki, hogy mikor lesz 2011-ben az M.I.V.W?
Sziasztok!
Sajnos sehol sem találok letölthetõ formában, így megkérdem itt, tud-e valaki 1988-ban gyártott B3-as Vw Passat-hoz javítási kézikönyvet?
Ha igen, kérem jelezzen itt, vagy a [email protected] címen. Köszönöm ;)
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, van valakinek kezelési útmutatót, használati utasítás meg ilyen leírások Golf 5 Variant 1,9Pd Tdi motorú autóhoz. Tud valaki segíteni hogy honnét tudnék letölteni vagy szerezni ilyet? (Esetleg ha van vkinek akkor átküldené??)
Köszönöm
Köszi!
Sajnos mostmár teljesen használhatatlanná vált a gépjármû, a lent leírt hibákat továbbra is produkálja, és néha az EPC (tehát motorhiba), néha pedig a kipufogó rendszer hibáját jelölõ led világít.
az nem azért lesz, ha sok a lötyi max kinyomja a tágulási tartály tetején... sztem nekem is hideg állapotban a max felett van (golf5) és no problem... más lesz a bibi, valami szervizmódba ugorhatott a verda, olvastassátok ki a hibát valahol...
Sziasztok! Sikerült kijutnom a Bug Show Spa-ra. Marha jó kis találkozó volt. Sokkal kevesebb és alacsonyabb színvonalú autókra számítottam, de nagyon kellemes meglepetés ért. Az autók száma kb annyi mint Wörtheree-n. Átlagminõségben pedig szerintem még jobb is.
Pont azt mondták, hogy pumpálni még véletlenül se próbálják, mert úgy megy tönkre. (Amúgy ABS-es, ha számít valamit.) Maradok a szervíznél e tekintetben. 3k-ért kicserélik.
injekcióstûvel ki kell szívni a tartályból a régit,átlátszó csövet húzni a legmesszebb levõ munkahenger légtelenítõjére megnyitni aztán pumpálni és töltögetni a tartályt
ha az átlátszó csövön már a tiszta jön el kell zárni,és ugyanezt eljátszani a másik 3 munkahengernél is
ennyi,ha ugyanolyan kemény marad a pedál a mûvelet végén /elzárva/ akkor nem jutott bele levegõ
Mindegy, vettem ma eredeti VW fékfolyadékot, 2 db 2,5 dl-eset, ennyi kell bele azt mondták. Meg azt is mondták, hogy a cserénél figyelni kell rá, hogy leengedésnél ki kell a tartályból szivattyúzni a folyadékot, majd a rendszerbelit valami spéci módszerrel cserélni, amihez nekik a szervízben van gépük. Véletlenül sem ajánlott pumpálni, mert akkor valami a fékrendszerben kijjebb jön vagy ilyesmi, és beeshet utána a fék, meg anyámkínja, szóval jól tönkre lehet tenni a féket.
Ez igaz, vagy csak azért mondták, hogy náluk cseréltessem ki?
hacsak nem volt valami baja, zörgött a feszitõgörgõknél, csapkodott mert kinyult, zörgött a vizpumpa stb. nekem 90k km-nél egyszerüen szétesett a görgõsor, akkor azt mondták hogy csak a faszmák mentett meg a motorcserétõl, és ugy mentem vele 40km-t érdrõl fehérvárig. márkaszerviznél azért illik kérdezni.
Édesanyám 1.4-es, 2007-es Poloját most vittük 60 ezer km-es szervizre.
A szokásos munkákon kívül (izzócsere, olajcsere, szûrõk cseréje) vezérmûszíjat kellett cserélni, ami anyaggal és munkadíjjal összesen 70000 Ft-ba került.
Ez a kiadás eléggé rosszul esett nekünk.
Normális szerintetek, hogy ezt 60 ezer km-nél kell cserélni? Én azt gondoltam volna, hogy 100-120 ezernél kell.
Mi lehet az oka annak, hogy így elhasználódik a vezérmûszíj?
Köszönöm elõre is!
És gyertyát hány km-enként ajánlott cserélni? És milyen típus kell/jó/ajánlott VW Polo 1,4i 16V -be?
Könyvében azt írják, csak eredeti VW fékfolyadékot használjunk. Ilyet gondolom csak a márkaboltban lehet akkor venni, ugye?
A vw-be milyen fékfolyadékot ajánl a gyártó, ill. ti?
Konkrétan poloba kellene.
Üdv,
valaki tudna segíteni? volna egy VW gamma kazettás magnóm (nemrég kaptam egy Passat-ból)betettem a saját automba kipróbálni és nem akar elindulni.megkapja a testet,a +t az aksiról illetve a kulcsrol is de semmi. viszont jó a magnó
2szál van a csatlakozon amit nem tudom hogy mi az:
1-GALA 3-V.BUS
1-GALA 2-TEL MUTE 3-V.BUS 4-+12 VOLT BATTERY WIRE 5-+12V 6-Dash Light Dimmer Wire 7-+12 VOLT IGNITION WIRE 8-GND
Így van arról. Az izzó fém részét a foglalatban elhelyezett 3 fémbizbasz (bepattintós cucc) odanyomja a helyére. Semmi mûanyag nincs benne, az csak leolvadna róla.
Egyáltalán nem ritka eset az amikor az egyik búrában cserélsz izzót és a másik búrában lévõt meg kicsapja.
Nem kell itt semmit se forgatni, mûanyag sincs benne. Vettem új izzót, jó lett. :)
Nem kéne annak lötyögni. A tompítottnál van egy mûanyag gyûrû amir picit elforgatva lehet beszorítani a helyére az izzót (nyilván kivétel elött is el kell forgatni).
Kiégett a jobboldali tompított fényszóróm. Kicseréltem, bár az furcsa, hogy lötyög az izzó a foglalatban picit. De a legfurcsább az, hogy amikor felkapcsoltam a világítást kivágta a másik, bal oldali tompított izzót.
Vajon miért? Meg miért lötyög? (VW Polo 2003)
ha 1.4 akkor egy 50 amperórás (vagy hogy mérik) bõven jó, ha 1.2 akkor 40-44 amph a biztonság kedvéért. lehet hogy kissebb is elforgatja de télen jobb a biztosra menni. Varta, Bosch. kb 10-esbõl meg kéne lennie.