Ha a Bogarak iránti imádatom már 15 éve töretlen, akkor nem hiszem, hogy néhány év változtatna ezen. Nem tudom te utaztál már, vagy vezettél-e már Bogarat, de teljesen más, mint akármilyen más kocsinál. A hibái ellenére is sokkal jobb.
De majd annyi lesz, hogy jut a Bogárra is meg egy kényelmes és modern kocsira is.Aki bogaras, annak mindig Bogár lesz a fõ és nem unja meg, szóval akármilyen hiper-szuper kocsik lesznek évek múlva, tuti lesz Bogaram
Az enyém, ha olyan állapotú lenne mint a tiéd, akkor.... Mikor vettük, akkor a hülye szalonban spray-s metál festékkel fújták le, de olyan ocsmányul, hogy hihetetlen. Nagyon sok rozsda van a karosszérián és persze azokat is ott hagyták igy szépen pattogzik fel a festék. Befújták valami genyával és igy teljesen matt. A belsõ kárpitok is nagyon rossz állapotban vannak. Igaz, hogy nagyon olcsón vettük, de azért... Szóval nagyon sok pénz kell majd sajna. Nem tudja valaki, aki ért ehhez, hogy egy teljes restaurálás mennyi lehet kb? Tudom ez sok mindentõl függ, de kb honnan indul?
A motorháztetõ már ilyen volt,...kõfelverõdések az elején... :/ A lökösöket meg garanciában fogom fényeztetni,mert ez az elsõ tél,hogy ezek vannak rajta,hát a festék meg frankón kezd lejönni pár helyen,ahol a havat felveri hátúl,pl.... :/ Mintha kicsit lespórolták volna a lakkot Aztán sztem inkább magam fogom fújni...lehet jobban járok.
Két éve készült, mikor vettem. Azóta a jobb hátsó sárvédõt meghúztam egy kicsit. Nem komoly, de ki lesz cserélve. Meg aztán padlólemez csere lesz, alváz-üregvédelem, fellépõcsere, mert az sajnos eléggé rohad - a képen nem látszik. Szóval most lesz igazán olyan, amilyenre ÉN akarom. Gyönyörû volt mikor megvettem (persze számomra most is az), de így lesz igazán az ENYÉM.
Egyik álmom egy csodaszép T1-es. Annyira tuti kis gép. Csak elég húzós lenne most anyagilag belevágni. Most akarom a Bogaramat egy kicsit kicsinosítani. Semmi extrém dolog, kapna egy új fényezést, néhány króm cucc (kilincsek, csomagtartónyitó, stb...), meg egy két apróság.
A transporter T1-esekrõl mi a véleményetek? Ez volt a "bogár busz", a Kafer eredeti hajtásláncával. Szerintem tök jól néznek ki, fõleg ültetve :)
Na itt kezdõdik a mûvészet.
Harly18: Pedig ezek a szépségek jobb sorsot érdemelnének, csak hát nem azok a fajta autók, amelyekkel nincs gond, ezért sokan inkább a "kényelmesebb" megoldást (pl. Suzuki) választják :(
Te mázlista!!! Nagyon jól néz ki. Én is ilyen állapotúra akarom majd megcsináltatni, semmi tuning, csak úgy mintha most jött volna ki a gyárból, max kisebb csinositások, amit csak a hozzáértõk vesznek észre
Én ott rontottam el, hogy minden Bogárnak látszó kisautót megvettem, pedig sokszor nem is volt közük hozzá, de mostmár emiatt sem veszem, mert a környéken szinte már minden kisautót megvettem és nincsen új, na meg inkább az igazi bogárra költeném a pénzt. Fõleg a mai szép bogár modellek tényleg 5-15 között mozognak, sajna
Köszi, ha szorgalmas vagy és sok pénzed van, akkor nagyon sok lehet. Én anno a világrekordot akartam megdönteni, de rá kellett jöjjek, ahhoz milliók kellenének kp-ben, sajna
Még kettõ így estére... :) A képen nem látszik, de a felsõ gép lowrider. Nagyon jól nézett ki, mikor voltunk találkozón, a Rózsaszín Párduc zenéjét betették a cd-be és szépen "végigugráltak" az álló kocsisor mellett. Impresszív volt!
Köszi, remélem majd tényleg sikerül, csak addig nehogy elrohadjon nekem
Nekem is meg van ezek közül néhány, de én már 15 éve gyûjtöm, bár nem nagyon aktivan az elmúlt 3 évben. Nekem kb 120 db autóm van, csak hogy dicsekedjek vele
Hát igen, ha nagyon le van pusztulva szegény, akkor tényleg nem olcsó. Jobban jár az ember, ha szétnéz a használtautó piacon, mert olyan 2-300.000-ért már lehet egész jót venni.
Van egy Bogarunk, csak szegénykém elég rossz állapotban van. Egy teljes felújitásra lenne szüksége és az elég sokba kerülne, úgyhogy most gyûjtögetek rá, bár mivel tanuló vagyok még elég lassan halad a dolog