"A Volkswagen Passat Variant nyerte a „Topauto 2006” díjat Németnyelvû újságírók a Passat kombi legújabb verziójának ítélték a kitüntetést. Németország, Svájc és Ausztria 140 autós szakújságírója az új Passat Variantnak ítélte a „Business” kategóriában a „Topauto 2006” címet. A díjat a Motorinformációs Szolgálat 50 éves fennállása óta most elõször a jubileum alkalmából adták ki. A nagy autós szaklapok fõszerkesztõinek, szaklapok, nemzeti és regionális lapok szerkesztõinek, valamint vezetõ internetportálok újságíróinak jutott a választás nehézsége: a nyolc kategóriába sorolt mintegy 80 autóújdonság közül kellett kiválasztani minden egyes kategóriában a legjobbat. A „Business” kategóriában szolgálati, valamint túlnyomórészt cégek által használt, illetve flottaautók indultak. A szakértõk kiemelten vizsgálták a funkcionalitást, a motorteljesítményt, a legnagyobb menettávolságot és a viszonteladási értéket. Az eredmény: a Passat Variant 18 pontnyi elõnnyel, összesen 274 ponttal szerezte meg az elsõ helyet. „Meggyõzõ eredmény, ha ilyen sok autós szakértõ az új Passat Variantnak ítéli a „Topauto 2006” díjat! Ez az elismerés fejlesztési munkánk eredményeit igazolja, amely még a szakma elitjét is meggyõzte.” - mondta Eckhard Scholz, a Volkswagen Passat, Eos, Sharan, Touareg és Phaeton modellekbõl álló termékvonalért felelõs igazgató a Wolfsburg-ban átadott díj kapcsán. A Bild am Sonntag lap az új modellt a korábbi Passat generációkhoz hasonlóan röviddel ezelõtt tüntette ki az „Arany Kormánykerék” díjjal. A „Topauto 2006” díj csak ismét megerõsíti, hogy a Volkswagen újból gyõztes modellt alkotott. Magyarországon októberben mutatkozott be az új Passat Variant, melybõl novemberben 42 került az utakra. Ilyen sikeres hónap utoljára 2004. áprilisában volt, tehát ez is az új Passat Variant népszerûségét bizonyítja. Ezenkívül a Magyar Gépjármûimportõrök Egyesületének statisztikája alapján a középkategóriás autók szegmensét idén április óta a Volkswagen Passat töretlenül vezet." (www.vw.hu)
Ez borzasztó
Nem tudja valaki, hogy eddig hány darabot csináltak a Beetle-bõl, mert én sehol nem találtam infót róla.
Köszönöm a tanácsokat, kb 3-4 hónap múlva lesze esedékes, nem kapkodok, megvárok egy értelmesebb állapotút. Kb 2-3 évig akarom használni, induló autó lesz.
Fiestát én sem ajánlanék, mert nekünk is volt régen és annyit kellett szerelõhöz vinni, hogy hihetetlen. Mindeig elromlott rajta valami, meg mindig nyikorgott...Borzasztó volt...
A fiestát('91-'92) nézegettem, de népítéletben mindenki panaszkodik arra, hogy a dízelben alulméretezett alkatrészek rendszeresen megadják magukat, aztán kicsit elment a kedvem. Toyotát még nem néztem köszönöm a tippet.
Nekümk van egy 86-os 2-es Golfunk 1.6-os diesel motorral. Csupán 54 lóerõs, de nagyon jól megy ahhoz képest és csak 5 max 6 litert eszik. Szerintem jó választás lenne, mert félmillióból akár egy 90-91-es évjáratút is meg tudsz venni és nagyon strapabirók is. mi is már 8 éve használjuk és semmi komoly gondunk nem volt vele.
Ha már ez a kategória inkább a Civic :DDD, már kipróbáltam, nagyon állat, de ha valakinek túl fiatalos, akkor Focus, vagy Octavia, bár az annyi mint a Golf
Nemsokára muszáj lesz vennem egy autót kb félmillióból, havonta 1-2 alaklommal fogok 3-400 km-es utakra használni. Enniy pénzbõl egy dízel 2. gen Golf/Jettára gondoltam. Ha valakinek van bármilyen tapasztalata ezzel kapcsolatban, legyen szíves írja meg!
Ha van jobb ötlete valakinek félmillából korához képest megbízható dízel autótípust ajánlani, ne fogja vissza magát.
Köszönöm.
Ezt el birnám képzelni a garázsomban
Én a Bécsi út környékén tanulok vezetni régi Swiften, képzelheted, hogy mennyire érzem a gödröket. Családunk Golfja nem nagyon hibásodik meg, csak egyszer kellett meghibásodás miatt szervizbe vinni, mert elkoptak a fékek bizonyos alkatrészei, de az is anyám hibája, mert nem foglalkozott a rozsdásodással, ami a dísztárcsákon észrevehetõ volt. Viszont a kötelezõ szervizek nagyon drágák, a 80.000 km-es következik most, olyan 150-200 ezerre saccolja az árát a szervizes. Én választottam ezt az autót, de mostmár úgy gondolom, ilyen szegény embereknek a Suzuki megfelelõbb.
Én azt hallottam, hogy Németországban nem a köbcenti után adózol, hanem a lóerõ után. Ezért csinál ilyeneket a VW, hogy pl Golfba 1.4es 75lovas motort rak.
Én egyébként kedvelem a VW-t, egy 4es Golfon tanultam vezetni, minden tetszett benne, jó volt a váltója, a pedáljai, kormánzyása stb. Csakhát az oktatóm egész nap arról panaszkodott, hogy mennyi gond van vele. Futómú, és motorproblémák miatt volt szervízben párszor. Az elsõt nem csodálom, mert a Bécsi út környékén oktatott, ahol több lyuk van mint egy ementáli sajton, a második is gondolom betudható annak hogy oktató kocsi. Igazából mindenhonnan azt hallja az ember, hogy a VW így szar meg úgy, megbízhatatlan, meghibásodik stb.
Haverom most kapott cégtõl teljesen új, 0 kmes 5ös Golfot (sajna 1.4-es 75 lovas :/ ). Tegnap vezettem 1-2 órácskát, és pozitívan csalódtam benne, ténleg nagyon jó autó... Most majd kiderül, hogy igazak e az urban legendek a VW megbízhatatlanságáról, mert a srác legalább 3 évig fogja használni, és minden nap lenyom majd vele elég sok km-t. Kíváncsi vagyok.
Láttátok ezt? Legnépszerûbb témák 1. Football Manager 2006 2. Counter-Strike:Source 3. US Cittá di Palermo 4. Volkswagen 5. Call of Duty 6. Kézi és az Olimpia 7. 3D Studio MAX 8. Humoros és aranyos képek 9. Logomûhely 10. A Pc-s játékoknak leáldozott
Nem hittem volna, azt hittem jön majd valaki, akinek nem tetszik a topic és bezárja, de nem így lett...
Na, akkor mákod volt, de mindent félre téve a régi kocsik, persze, hogy en mbiztonságosak eléggé, de a suzuki manapság sem olyan jó, mint lehetne
én már karamboloztam swifttel, és mégsem vagyok kettõbe. (70 nel csaptam félfrontálba egy beton lámpaoszlopot) igaz, hogy kirepültem a szévédõn "a biztonsági öv használatának elmulasztása miatt" ez volt a mákom
Teljesen igazad van, de ne légy ilyen harcias! A 10-15 éves nagy autók is szörnyûek, de a Swift is. A legjobb példa az elõbbire az 1997-es BMW3, ami 1 csillagos töréstesztet produkált, az EuroNCAP oldalon megtekinthetõ. '97-ben már a többi gyártó normális autókat csinált, de a 10-15 évesek tényleg rosszak, a régi swifttel egyetemben
Láttál már Suzukit karambolozni??? Én már több balesetben láttam és szinte mindig a kocsi majdnem 2 darabban volt. A nyugati kocsik viszont biztonságosa, mostmár fõleg a VW ( A Golf V a legbiztonságosabb kocsi, amit eddig teszteltek)
mi lenne ha valaki muttna valami statisztikát a régi swift "nem biztonságos" milyenségére vonatkozóan mert mindenki csak azt mondja mogy egy kis kocc és tuti halál de én inkább ülnék egy swiftben mint egy szétrohadt 15-15 éves nyugati szarban a KGST-s szarokról meg nem is beszélve a sok ratyi LADA-s
Ez így, ebben a formában nem igaz, mert a régi Swift nem elég biztonságos, nagyon fapados, zavaró, hogy az ember olyan alacsonyan ül. A Golf, a Bora viszont tényleg megfelelõ autó, fõleg azoknak, akiknek nem ekörül forog az életük.
nem száguldozás kérdése, csak azt akarom mondani,hogy egy ilyen márka, amelyrõl mindenütt a presztízs jut az embereknek eszébe, és az áruk se alacsony, hogy engedheti meg ezt magának
Csak van egy kis különbség egy magyar és egy német nyugdíjas között
csak érdekesség, 99-ben került a családba ugyanazzal az 1,6-ossal egy céges Passat, és már akkor sem volt egy kiemelkedõ kontrukció, lomha volt, és 10 litert zabált, ha hajtva volt, akkor 12-t is, aztán 2005, új Passat, ugyan az az alapmotor. Ez aztán a hatalmas presztízs, mi? :DDD
Németorágban például sok nyugdíjas vesz drága VW-t és nekik a legkisebb motor is elég és mivel sok nyugdíjas van Németországban, talán azt gondolják, hogy más helyeken is nyerõ az ilyen gyenge motorral szerelt VW-k árusítása
A mi Golfunk is csak 1.4-es 75 LE-s, de õszíntén szólva megfelel. Nem száguldunk soha, autópályán 170-nél már eléggé megbüntetnek, szóval a végsebesség megfelelõ, városban elég fürge az autó, szóval megfelel az igényeinknek.
de amíg 60 egynéhány LE-vel adják, és még így is drágább, addig..... Nem tudom mit mondogatja mindenki, hogy VW meg a presztízs, amikor számomra az jelentené, ha nem õskövület gyenge motorokat pakolnának be alapáron, a normálisabbakat meg hatalmas felárral, hanem a Poloba is pl. 1,4 90 LE lenne a minimum. Ha a Suzukinak megéri, nekik miért nem?? Meg a Passatba is miért nem az 1,6 FSI-t teszik be, amikor már nagyon sok konkurencia 1,8 tól indul !!
Ezen az oldalon sok jópofa VW reklám van: oldal persze csak annak, akit érdekel
Azért ez sem volt semmi, emiatt perelt is a VW, mert úgy tûnt mintha a VW-t reklámozták volna, közben...egy terrosrista felrobbantotta magát a Polo-ban
Sajnos nagyon elhanyagolják azokat az országokat, ahol nem adnak el akkora mennyiséget, mint más helyeken
:D Kettõ nálunk is volt, de Angliában (vagy máshol is?) sokkal több jó reklámjuk van. Nem tudom miért, de Magyarországra csak az unalmas reklámok jutnak.
Nekem a VW jópofa reklámjai is nagyon tetszenek, csak sajnos ezek nálunk nem igazán jelennek meg. Nem tudom láttátok e a régi Bogár reklámokat, mert azok is nagyon ötletesek volta, s talán ez is belejátszott a Bogár sikerébe
VW Citi Golf
ezt most miért? belga powa jóhangzik, de mégisigaz golf lol? hát ja, és? ezek a hétköznapi emberek versenyautói tenagyonokos:)
Ez lenne a legjobb, ami történhetne a Lupo-val, csak sajnos az árát nem igazán csökkentenék a VW-nél, õk nem az az olcsó kocsit is gyártó márka és ezzel pedig sok vásárlótól esnek el
Ha rajtam múlna, inkább a Lupot fejleszteném tovább, csökkenteném az árát, és átdesignolnám olyan Lancia Ypsilonosra.
Egyébként ezekben a kisautókban nem látok olyan nagy fantáziát, mert a Lupo (ami keveset fogyaszt) drága, a többire meg nnincs rászorulva senki, hisz a fõ elõnyük, hogy könnyû velük parkolni, de õszíntén szólva a nagyobb autókkal sem nehéz.