Csak kíváncsiság kedvéért kérdezem, de ehhez miért kell automatikus magasságállító és nagynyomású fényszórómosó? Ha a halogénhez jó a kézi állítás és nem kell mosó.
Igen, törvényileg elõírt, de a rendõr sztem szórakozik ilyennel, sõt talán nem is teheti, mivel nem tudhatja, hogy az egy utólagos xenon. Mûszaki vizsgára nyilván visszacserélik (bár sok helyen nem is foglalkoznának vele) a halót, mert mint mondtam kb 10 perc a csere...
Egy idõben az új Volkswagen Polo világpremierjével bemutatkozott a típus környezetkímélõbb kivitele. Az egyelõre koncepcióként létezõ BlueMotion 3,3 liter fogyaszt.
Martin Winterkorn, a Volkswagen-konszern elnöke tegnap este a cégcsoport estéjén bemutatta a VW új szupertakarékos jármûvét, a Polo BlueMotiont. A vezetõ elárulta biztos benne, hogy tudják tartani a kitûzött célt, és az egyelõre tanulmányként létezõ kisautó 2010 februárjára sorozatgyártásba kerülhet.
Az új Polo BlueMotion jelentõsen ráígér elõdjére. Míg az átlagosan 3,9 liter gázolajat használt, addig a tanulmány beéri 3,3 literrel száz kilométerenként. Szén-dioxid-kibocsátása csupán 87 gramm/kilométer. Ehhez a teljesítményhez új 1,2 literes, közösnyomócsöves dízelmotort fejlesztettek, amelynek munkáját Start&Stop, illetve fékenergia-regeneráló rendszerek is segítik.
Természetesen nem elhanyagolhatóak a súlycsökkentésre irányuló erõfeszítések sem, tekintve, hogy a kocsi csupán 1080 kilogramm. Ehhez jön az aerodinamikailag optimalizált karosszéria. A normál változatokhoz képest 10 milliméterrel alacsonyabbra ültetett kasztnin átalakított orr-rész, speciális hátsó szárny, illetve padlólemez csökkenti a légellenállást. A Polo BlueMotion alacsony gördülési ellenállású, 15 colos abroncsokat kapott.
Idén is egy estélybe és egy csarnokba sûrítette összes márkája újdonságait a Volkswagen-konszern. A Skoda egy szabadidõ-autót hozott magával, a legnagyobb dobás az új Volkswagen Polo volt.
A Volkswagen-konszern a legkisebb Foxtól a 42 tonnás Scania kamionokig ezernyi különféle jármûvet gyárt.
Az idei genfi újdonságaikat is két részre bontottuk. Az Audi, a SEAT, a Lamborghini és a Bugatti egy másik anyagban lesz.
Marad a Volkswagen és a Skoda. A VW haszonjármû részlege a 4x4-es Caddyt hozta el magával, a személyautók között a Polo és a Skoda Yeti elõtt villogtak a vakuk.
Nemhinném, hogy csináltatnak mûbizonylatot, mert a xenonhoz kell automatikus magasságállító és nagynyomású fényszórómosó is a kocsiba, ami azért nem túl gyakori. Plusz egy mûbizonylat se ingyen van.
A rendõr meg nem szakértõ, sztem nem mondhatja azt, hogy de ez igenis utólagos xenon, megbüntetlek, max vizsgálatra küldheti a kocsit. Viszont kiszedni a xenon szettet sztem max 10 perces meló...
nem kevésbé tahóság, mint egy szarul beállított halogén. márpedig a vaksik általában felállítják a halogént, mert úgy látnak vele annyit, mint egy lefelé állított xenonnal...
#2508: Rajta lesz az a "spoiler". Régebbi polok hátsó ajtajának is ilyen a kiképzése, hogy van ott egy ilyen kis sppiler szerûség.
#2509: Bele lehet tenni a sima foglalatba (topitotté H7-es) a xenon izzókat. Csak ugye minden módosításról mûbizonylat kell...meg a szembejövõ autósokkal szembe az utólagos xenon majdhogynem instant bunkóság.
Jól néz ki az új POLO!
IV-es Polo elsõ lámpájába lehet venni ugyanolyan foglalatú, de nem halogén, hanem xeon égõt?
A fax kivan ezzel a szar égõvel. Legszívesebben mint fejbe lõném, akinek ilyen van, olyan zavaró a fénye a szembejövõnek. Szóval én is viszonoznám nekik!
Nagyon fickós lett. Gondolom a hátsó spoiler az alapváltozaton nem lesz rajta. Én a hátsó kerek lámpát meghagytam volna egyébként, de biztosan meg fogom majd szokni ezt is.
Has run 11.4 at 118mph at Santa Pod, with slipping clutch, since replaced, so should run 10's with some more track time. Cage tagged to 8.50 by the MSA.
Full steel body, glass windows and full stock interior, so plenty of weight to lose.
New Crank and Flywheel, Clutch and balance less than ten passes ago.
Car will be fully checked by RNJ Motorsport prior to sale, will be ready to race.
--------Motor----------- *2275cc *8:1 compression *Bugpack Aluminum case, filled #3, shuffle pined, full-flowed, sand-sealed *Scat 82mm crank, wedgemated *Scat 12.5 # flywheel *kolbenschmidt main & rod bearings *Big gland nut *KEP Stage 2 pressure plate *Lumus Black Magic disc *CB H-beam rods, VW *WEICSO 94mm pistons *MAHLE 94mm barrels *TOTAL SEAL rings *S/E 42x37.5 044 heads, turbo ported by AJ Sims: S/S valves, Valve Job and springs from DRD *SCAT "Pro Comp" forged 1.4 rockers *EMPI PERFORMANCE valve covers, vented to breather *SLR custom made pushrods *JC �o� ring aluminum pushrod tubes *SCAT lifters, SLR resurfaced *Cam: NOR-CAL SPEED special turbo grind *CB PERFORMANCE straight-cut cam gears *Demon 750cc turbo preped power valve carburator *turbo---to4b / V Copmressor / O hot Wheel / .69 housing (just rebuilt) *Turbonetics Waste gate *Carbon fiber intake *merged header, ceramic coated (with o2 bung)
---Transaxle--- *T-1 swingaxle, built by KCR *Gusset trans case (full tilt box) *HD aluminum sidecover *3.88 ring and pinion * Gears 1: 3.78 2: 2.21 3: 1.48 4: 1.12 *"full race" mainshaft *spool *Gene Berg mid-mount *High Torque starter *Saw axles
---Ignition/Electrical---
*MSD Digital 6 ignition box (built-in 2-step and timing retard, 2-step activation by the stage brake line) *MSD billet distributor *MSD HVC 42,000 volt coil *MSD 8.8mm plug wires *OPTIMA Red-Top battery *Bosch one-wire alternator w/ chrome bracket
---------Interior-----
*CHRIS ALSTON 1 5/8" mild steel 6-pt roll cage, side bars, also tied into frame horns *tagged for 8.50 by MSA in UK.* *GT GRANT steering wheel *BERG shifter *Summit line-loc *AUTO-METER 10K "Sport Comp" tach w/ shift and oil lights, billet mount *AUTO-METER oil pressure gauge *AUTO-METER oil temp gauge *AUTO-METER Boost gauge *Stock seats, Door panels, Headliner *Simpson 5-pt harness and window net *Stock pedal assembly w/ MORSE throttle cable
Tulaj:Justin Rivett
Gyönyörû egy gép, tudna valaki róla egy videót? De pont errõl, nem egy másik Dragsterrõl :D