hát sztem a coupe benne van 13-ba, ha minden földi jóval el van látva (maláj kurva stb..)
Egyébként figyeltétek a coupe reklámját a tv-ben? mutatják a coupét így szép úgy szép (szerintem gyönyörû) és aztán kiírják, hogy 5millióvalamennyitõl már kapható... Utánanéztem és az alapára 8 millánál kezdõdik... ez nem félrevezetés
a pözsó szupercsodája, aminek nincs ellenfele, 13milka körül mozog = azaz a 407es
a kupé? de még az se lehet 13 milkás mellesleg olyat láttam már hogy, nagy 23 millás 7-es BMW, meg korábban egy S80-as Volvo beszart ismerõs alatt többször...
a pözsó szupercsodája, aminek nincs ellenfele, ki mondta ezt?
Na a peugeot. Ma, gyömrõi út- Vártam a buszt. Egyszer csak egy iszonyatosan nagy durranás, azt hittem bomba robbant. Jól megijedtem bevallom. Elnézek balra: a pözsó szupercsodája, aminek nincs ellenfele, 13milka körül mozog = azaz a 407es ömlik a motortérbõl a fekete füst. Na ennyit a minõségrõl.
Nem az hogy elromlik, de hogy egy 10milka fölötti autó kvázi felrobbanjon.... (ismerõs alatt meg autópályán kigyulladt, és leégett a 406os. Ami tény az tény, a peugeotnak hanyagolnia kéne az autógyártást)
Pedig az... csak valahogy képen nem jön úgy vissza mint a valóságban. Valószínûleg mert k*vára amatõr fotós vagyok. :D
Hát, nagyon sok embert ismerek aki azért vett 206ost mert nem volt pénzze golfra. És szerintem a többség ezzel így van. (majdnem minden tekintetben jobb a golf a 206nál, közvélemény)
Amit még kihagytam az az aston martin, meg a félig német chrysler
Amúgy kicsit off-topic, de luxusautó terén van a németeken kívül más választás? Csak mert a 99% német eredetû (merci,bmw,maybach,audi,a volkswagen bentley-je...) Még van pár limitált amerikai csoda, a toyotától a lexus, és ugye az olasz sportcsodák. Még van valami nem német luxus? (ami elterjedt)
néha tanulhatnának azért a németek is a jappiktól minõségben, persze vitathatatlanul ebben a két országban gyártják a világon legjobban összerakott autókat!! és akkor másról nem ejtettem még szót...
Hát mai napig bánom... Csak azért is, mondom.. hátha csak én vagyok szerencsétlen :D A Laguna utána meg már nagyon bántam ezt a "kutatómunkát", de mondom 407, szép, új, modernnek tûnik, csak megtalálom a jót. Hibáztam... Mindegy. Jótanácsként mondom, hogy ilyesmi kutatásokba ne kezdjen senki (nem konkrétan francia autó kérdése). Ha egy márka adott autója nem válik be elsõnek akkor az még lehet aktuális gond. Ha a második is szutyok akkor az a márka felejtõs. Semmiképp se menjenek el 4ig!!!!
Na errõl beszéltem. Tegyük hozzá, az összes alapmotoros autó lomha, kivéve a Swiftet, az 92 lovas :DD
Nem egy francia autóm volt. Általános tény, hogy a francia gépek gagyik, de be akartam bizonyítani, hogy nem így van. 4bõl 1x sem sikerült közlekedésre alkalmasat kifognom. A clio gyakorlatilag szétesett(2év), utána jöhetett a 406 amit eladtam mert az is 0, szóval laguna ami hemzsegett a hibáktól, majd a 407nél kötöttem ki, amin nem rég sikerült túladnom. Most örülök a nem alapmotoros passatomnak, és boldog vagyok. Vagy sikerült soksok év alatt 4 selejtet kifognom, vagy ezzel a drága, hosszú kísérlettel igazoltam a közvéleményt.
Akkor eggyezzünk ki abban, hogy az a 607es amivel túráztam (konkrétan az) egy kalap szar. És az alapmotorral felszerelt példányok meg lomhák. A nem alapmotorosok lehetnek jók, nem próbáltam ki az összeset. De ahogy a totalcar népítéletet néztem, a többség a rosszak közé tartozik. De ahogy minden márkánál vannak pocsékul legyártott darabok, úgy lehetnek kiválóak is. És igen ez egy rémtörténet. Megesett velem, és valóban rémes volt. Igen ez is megtörténhet a modern autókkal.
De alapmotorral vezettél ekkora autókat? Mert ezt ne varrd a nyakába. Nem vagyok elfogult. Tudom nem megbízhatóak, nem is vennék franciát én se. Csak ilyen rémtörténet szagú sztorik után általánosítani. Egy VW Passatról is tudnék mesélni, hogy 2000-ben 1 évesen lerohadt, ami csak egy Laguna II-vel esett meg 150000 ezer km-nél az akksi miatt. Mégse általánosítom. Minden márkánál esnek meg rossz dolgok. Most egy céges 307-es van a családban, 10 hónapos, de már 45.000 km van benne, két izzó már kiégett, de még nem zörög sehol. De tudom, hogy nagyobb esélye van elromlani, de ettõl már nem lesz egy kalap szar...
Ez sajnos így van. A peugeotok megbízhatatlanok, és zörögnek. Ezen nem lehet szépíteni.
Szerintem ha 136 lóerõ mozgat közel két tonnát, akkor az minden esetben hasonló téma lesz.
Na ismétlem, olvastam a 907est. Lehet, hogy habi volt a dolog róla. Oké abban hiszek neked. De a te elméleten alapuló összevisszaságaid nem tudják cáfolni a kész tényeket. Hogy miért vállaltam be a dolgot? 1) navi nélkül megvagyok, a többi elektr gubanc út közben jelentkezett. 2) A golf nem éppen kényelmes ilyen célre, azt még a hülye is tudja. Ez meg ilyen tipikus mellé beszélés, hogy "há igen õõõeeeõõõ lehet hogy az szar, de más autóban is õeõe..." JÓ VAGY NEM JÓ? NEM JÓ, akkor meg minek próbálod felhúzni. Amúgy a golfom 200 lovas. És leírtam, hogy nem szép dolog GThez viszonyítani egy bálnát. (magamról írtam). A golfhoz képest persze hogy tetû, de már vezettem hasonló méretû autókat, és még azokhoz képest is egy nagy 0 volt. A váltó pedig; nehezen kezelhetõ, recseg, és kicsit pattogós. (nem lehet azt mondani, hogy én csinálom rosszul). Nagyon elfogultan írsz.. nem akarlak megsérteni, de be akarod bizonyítani, hogy a szar egy finom illatú parfüm.
136 ló+csomagok+nagyobb súly kontra 200 ló+kisebb súly :DDDDDD
Ha jól veszem ki, többszeméllyel, csomagokkal megpakolva egy ~140-170 pacis családi autó against egy sportgóf 150-200 lóval?
A nem jó váltóról szívesen hallanék még piszikét.
2004. augusztus 30. - 15:01
Ahhoz kétség sem férhet, hogy az újdonságok közül a Peugeot 907 tanulmányautó nagyon nagyot szól majd.
A V12-es motorú 907 sorozatgyártására aligha van esély
Csak szemezgettem, nyilvánvaló, hogy 2004 augusztusában még nem is láthattuk a tanulmányt sem...
csak tudod ha olyan rossz volt a váltója, meg a NAVI sem, tehát elektronikájával gubanc lehetett minek vállaltad be egy kétes állapotú autóval az utat? a GTI helyett fõleg. A lomhaságról annyit, hogy az a 2,0 HDI inkább alapmotor. És szted milyen fürgeségû egy 75 lovas golf, vagy a sima 1,6-os Passat, meg A4-es Audi, még az A6-os sem lehet virgonc a 2,0 TDI-vel... A sztorid meg enyhe túlzásokkal van tele sztem. Hány km volt a 607-esben? És hidd már el, a 907 csak tanulmány. Ha nem adtak el belõle, akkor miért lett volna gyártásban 3 évig??? :DD 3 éve tán még a tanulmány sem létezett....
Amúgy meg öszintén mond meg nekem. Ha ugyan annyi lenne a sima golf és a 206/207 melyiket vennéd?
A 907es sztorit nem az ujjamból szptam, hanem olvastam egy autós oldalon. És sítúra ide vagy oda. Sítúrán is vezet az ember. Már ha mûködik az autó. Ha vezetek akkor meg élvezzem, nemde?
2,0 HDI motor volt benne. Ekkora kasznihoz, ilyen ramaty váltóval hááát, igaz ami igaz. Lomha. (rossz dolog egy sport GThez viszonyítani, de az után meg pláne). És mégegyszer mondom, nincs bennem semmi lejáratási cél. Csak a véleményemet mondtam el, ami viszont tény, hogy nem a pözsót dicséri. Örülnék neki, ha javulnának, és örülök is hogy a 207be sikerült jó váltót tenni. Viszont, ha egyszer egy Svájcig tartó úton 4x rohad le az autó, és több elektronikai eszköz sem mûködik, akkor hogy mondjak rá jót??? A futómû okés, az ülések amíg nem kelnek életre szintén.
azt hittem már történt valami hogy belendült a topik
Ahogy kívülrõl a erõt demonstrálja, úgy belül a luxust: mindent finom barna és színû bõrhuzat borít, néhol (kormány, középkonzol elemei) fával megbontva az egyhangúságot, ami azért nem adja fel az arisztokratikus hangulatot. Ebbõl kifolyólag a digitális mûszerek harsogásától is tartózkodtak, így azok - habár digitálisként mûködnek - analógnak mutatkoznak.
Kivételt képez a fedélzeti számítógép és annak érintésre élénkülõ képernyõje, melyek természetesen a GPS-tõl kezdve az mp3-ig mindennel megbírkóznak. A fenti paraméterekkel nem valószínû, hogy az oroszlános márka a Párizsi Autószalonon túl belevágna a 907-es sorozatgyártásába is, mindenesetre jó tudni, hogy ha akarnának, ilyet is tudnának ...
asszem a peugeot 907es, nemtudom pontosan. Lényeg a lényeg, kijelentették ez egy "szuper sportkocsi", mindennél jobb és, hogy verhetetlen blablabla. 3 évig volt a "piacon"(rendelésre lehetett venni) ÉS EGYETLEN DARABOT SEM ADTAK EL BELÕLE....
Lóf@szt, az csak egy tanulmány, Pesten láttam a kiállításon tavaly...
A harmadik dolog, aztán békén hagylak titeket :). Ez a luxus sztorira a példa, hogy volt asszem a peugeot 907es, nemtudom pontosan. Lényeg a lényeg, kijelentették ez egy "szuper sportkocsi", mindennél jobb és, hogy verhetetlen blablabla. 3 évig volt a "piacon"(rendelésre lehetett venni) ÉS EGYETLEN DARABOT SEM ADTAK EL BELÕLE.... Szeretném ha jobbak lennének, de ne azzal próbálkozzanak, hogy betörnek egy eleve foglalt piacra. Inkább a kis-közép kategoriás autoikkal csináljanak valamit. "Peugeot, vezetni mindíg élvezet" hát hivatalosan õk gyártják a legtrágyább váltót a világon. De hála istennek jön a javulás, a 207es váltója már egész jó. Azt tudom mondani, csak így tovább! (és ezt nem gúnyként)
2005ös évjáratú 607es. Kölcsön kaptam egy barátomtól. Ugyanis a családdal el akartunk menni Svájcba síelni, és golffal elég necces lenne.. Nagy autó kellett, én sportos beállítottságú vagyok, úgyhogy... Na akkor induljunk, már átadásnál szólt, hogy a váltóval vigyázzak mert szar. A navira meg ne hallgassak. Mondom ok, a navi nélkül megélek, a váltó miatt megsértõdtem, mert az a vezetés lényege, dehát jó. Na akkor Ausztria, lerohad. Hmmm telefon haza, hogy mi van, "ne ijedjek meg elõ szokott fordulni, 5 perc és újra beindul". Így is volt, még ezen kívül 3x. Na megérkeztünk. Az úton az egyetlen amivel elégedett voltam az a futómû. A motor egy katasztrófa. Autopályán elõzni elég merész manõver, nekem meg extra csalódás, mivel ahhoz vagyok szokva, hogy én elõzök, és nem ahhoz, hogy kívül döcögök. Lehet azt mondani, hogy nem sport autó, de azért ez az "anti-sportosság" már túlzás. A kategoriájában szerintem a leglomhább (ültem már hasonló méretû autókban). A kényelemrõl annyit, hogy elmegy, de engem az ülés meg akart ölni. Pihenõ után beszálltam, és nekipréselt a kormánynak, mert az én 180 centimet bolhának értékelte. grrr A szervizrõl nem tudok sokat mondani, az oda-vissza út alatt annyira nem romlott el hogy szerelõt hívjak. Csak megduplázta az utazási idõt. Összegezve ez az 1 hetes utazás elég volt, hogy annyira megutáljam, hogy soha többé ne üljek bele.
Hát szóval. Egy 5ös Golf GTI-m van. Síutra egy ismerõsöm kölcsön adta a 607esét. Na ebbõl egy életre szóló utazás lett. Maguk a pözsók minõségileg legalul vannak szerintem. Csakis az olcsóbb áruk tartja õket a piacon. A 407 egy röhejes darab, szép meg minden, de minõségileg 0. A 607 szép, nagy kényelmes, de egy kalap sz*r. Az ilyen luxus pözsókról megvan a véleményem. Ha a phaeton nem jött össze a volkswagennek mint luxusautó,(pedig a vw milliárdszor jobb a pözsónál, mind minõségben, presztizsben...) akkor eleve esélytelen ez a kisérlet. Egy gazdag úriember sosem fog beülni egy pözsóba. Ez a szint ott kezdõdik hogy AUDI. Nem vagyok anti-francia, szeretném ha jobb autókat gyártanának, de jelenleg az autógyártásban 0ák. Na íme a 607es történetem.
mondjuk a 407 még szûkös is, de a 307 a maga kategóriábán az egyik legnagyobb (kombi), meg kényelmes, csak az elektronikája miatt, nem merném megvenni :)