mondjátok már meg hogy a tréning pálya az hány perces??
Nálam sem volt ilyesmi :P Egyszer-egyszer voltak falon átlógó puskacsövek, de pl a fedezék az fedezék volt. Amúgy nem tudtam volna kinyirni a sok géppuskásübersoldiert.
nálam sajnos párszor elõfordult, és nagyon illúzióromboló tud lenni :( volt olyan, hogy a csávó segge fentakadt a falon, de mivel a teste meg leesett a földre, ezért vagy 2 méteresre nyúlott meg a bõr a seggén :D
én csak pár percet játszottam vele, de nekem az a problámám, hogy nincs pihenõ meg megint csak sötétbe botorkálva kell játszani már az elsõ pályán elegem van a sötét helyekböl doom quake, biosohck, ciöpöm televan, unom már a sok sötét pályát.
nemérdekelnek a fényefektek. kikapcsolom az árnyékot alapbol. más is igyvan vele?
jah vágom :) ... szval ki a game kiszámolja hogy a töltény az adott anyagon hogy halad át, hogy változik a röppálya stb. .. nem semmi :D
azért sebeznek olyankor, mert rengetegszer van, hogy az ellenfelek lövedékei tudomást sem vesznek az akadályokról, és kiszednek a fedezékbõl is :) nálam nemegyszer volt az is, hogy bebújtam egy láda mögé, és a jóember jött, átnyúlt a ládán és megsorozott :D ez a játék nagyon el lett gányolva, ma már kéne lenni egy színvonalnak, amit minimum meg kéne ütni, de ez esetben nem beszélhetünk semmilyen színvonalról sem
hát az én kezemben nem pontos de a friccek sebeznek 200m-rõl még ha csak a fejem lóg is ki ... amúgy a Panzerfaust a legpontosabb :D:D:D ami szintén vicces
Miért, az MP40es olyan pontos itt az Airborneban? Én csak Tommyt, STG-t, Garandot meg a snipert használtam, és azért a sniper volt a legpontosabb ha távoli célpontról volt szó...
ennek a játéknak egyértelmûen az ellenfelek a leggyengébb pontja! Ezektõl a második világháborús terminátoroktól még mindíg kész vagyok :D na meg attól, hogy egyszercsak a semmibõl elémteleportálódik egy katona :)
Prince: Mondtam én hogy nincsenek benne azok a korlátozások/hibák az Airborne-ban amit öszebaromkodtam? Csak a kollégának világitottam rá arra, hogy olyan dolgokban hasitotta a szõrszálat (miért lehet német fegyverekkel amerikaiként ugrani, miért nem vágják el a németek a kábelt, miért nem überpontos a sniperpuska), amihez hasonló logikátlanságok/irreális dolgok MINDEN EGYES fpsben benne vannak, még az überfasza MoHAA-ban is. Hangulat: irtam már nekem mit jelent (grafika, hang, mozgalmas FPS játékmenet). És nem csak rush, a gyáros pályán a sniperek levadászása igazi lopakodós buli volt nekem. Mohaa elsõ része: naná hogy nem szarozta senki, mert a maga módján korszakalkotó volt. Stilusteremtõ az FPSek területén belül (elõtte nem nagyon volt ilyen pergõs 2vhs FPS). Ez viszont a 4. rész egy lerágott témában, ráadásul már van konkurrencia is (COD). Ezért nem fikázta senki a MohAA-t és ezért nõttek az igények az Airborneval szemben.
Dante: egyetértünk, nagyon-nagyon rövid, és messze nem ér meg 10 ezer forintot. 5-t se, bár ilyen alapon singleként még az elsõ MoHAA-ért se adtam volna annyit. Az is pár nap volt. Az übersoldier azért a játék nagy részében nem szerepel (csak az utolsó elõtti pálya végén jelenik meg), nem arra van kihegyezve az egész. Tény, nem tudtak jobb fõellenséget kitalálni (tank már volt :) )...
Dettó! .. mivel tudtam hogy rövid mégis végtoltam (amúgy eredményességbõl mondom hogy aki haladni akar vele az ne fedezébe búljon hanem Rusholjon folyamatosan mert eredményesebb mint Sniperrel szedni az embereket :P
.. szval végtoltam és már le is van törölve az egész
Na ezzel én is így vagyok... mikor játszok... áhhh és felhúzz, már-már gondolkodom megint azon, h levegyem-e mégegyszer. mert egyszerûen játszhatatlan, mikor megdöglök, és megint kezdhetem elõlrõl a fuck gémet. Már azt sajnálom, h kiírtam 2 dvd-re ezt a raklapxart.
Sok dologban igazad van, DE! Hiába van benne innováció, ha a mentési rendszerrel, és az übersoldierrel növelték meg a játék hosszát! Ez a játék, ha normális mentést kap, és nemkell 3 heccsát egy ellen kiiktatásához, max 3 óra alatt végigvihetõ lenne. Igazság szerint az zavar, hogy ez, hiába lenne amúgy igényes a játék, igénytelenné teszi. A másik, hogy ez a két dolog annyira zavaró, és annyira idegesítõ, hogy az én számomra legalábbis, teljesen megöli a játékélményt. A realítást pedig nem teljesen reálisként értettem, hisz az tényleg játszhatatlanná tenné, hanem olyan dolgokat hiányolok, amik más játékokban meg vannak oldva, itt pedig nagyvonaluan elfelejtkeznek róla... És akkor elkérnek érte 10 ropit, a warez miatt sírnak, fenyegetõznek, stb. Biztos van pár ember (jópár) aki megveszi, de komolyan mondom, én azt a pár százast sajnálom, ami egy dl lemez ára lenne... Mivel már leszedtem, végigjátszom, apránként, mert max 20 perc, és felbaxa az agyam, de legalább tovább tart... A lényeg, én nem ezt vártam, és számomra csalódás volt, nem is kicsi.
Lammaer! Embert nem láttam leszarozni így a Medal of Honor elsõ részét! Ott volt hangulat, és ne feledd, hogy 2003-as játék! Mit vársz 2003-tól? Amúgy amilyen negatívumokat leírtál, ez mind (egyes részek) megtalálható az erbórnba is.
jólvan én bízok a COD4-ben! ne írjuk le megjelenés elõtt :)
mellesleg motor terén meg amikor felrobban a végén a torony vhogy nem láttam a kapcsolatot a robbanások meg az épület között .. sõt olyan volt mintha az csak háttérkép lenne (tudom nem az mielõtt vki elmondja) .. de akkor is 1 fejlett engine-el biztos szebben meg lehetett volna csinálni
Lehet, de nekem itt az Unreal adta lehetõségek jobban tetszenek függetlenül a hibáitól... A cod4 az jobb lesz multira, viszont az single terén gyengébb lessz, és ennek köszönhetõen a grafikája is gyengébb lesz... Legalábbis ennyi effect nem lesz benne...
Igen, talán az extrákkal szûken bántak. Mondjuk a sok szabvány megvolt (robbants fel 3 AAA-t, lõdd szét a rádiót, intézd el a tankot), 1-1 plusz elfért volna (pl mg34-el henteld szét a rohamozó németeket - hát az itt nem volt, pedig úgyvártam). Mondjuk régebben volt egy-két ilyen extra a CoD/MoH sorozatban amikor elzavartam volna az összes developert a francba - ez "a lõdd szét a minden irányból támadó német tankokat, miközben a Bazooka lõszer a nyilt terepen a tankok elõtt elhelyezett ládában van" a legemlékezetesebb nekem. Na az nem hiányzott :)
Speciel nekem mind a CoD-ok, mind a MoH-ok tetszettek amikor kijöttek, kivéve a MohPA-t, de az is csak azért nem jött be mert akkor már tele volt a hócipõm a lineáris FPSekkel. Egy barátom (kétgyerekes, szintén 30 feletti apuka :) ) nagyon oda volt érte, nagyon forszirozta hogy toljam végig én is de nem birtam :) (ugye abban van repülõs rész is...? mert asszem akkor vett magának joystickot).
az a gond szerintem leginkább hogy itt csak lõni kell, eddigi 2. vh-s játékokban azért volt 1-2 extra akció minidg, keresgéljél, rohanj menekülj, X ideig tarts ki, itt semmmi, lõjj lõjj lõjj és ennyi.
sztem a COD-oknál mégis sikerült eltalálni etéren az aranyutat
Mindenki azt várja, hogy valósághû legyen, de meg kéne érteni, ha megcsinálnák valóban....(mert megtudnák)....akkor lószart nem érne a játék, mert nem tudnál végigmenni rajta... Egy játék mindig is csak játék marad!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nem lehet érdekes vagy izgalmas egy játék, ha a valóságot mutatja... Gondold csak el... Mennél mennél és headshot-ot kapnál... És kiírná a gép, hogy GAME OVER meghaltál és mivel meghaltál, ezért nem is tudsz többet már játszani és jöhet a következõ.....
hát jó ebben is van vmi .. lehet ez a vezetékes dolog már tényleg azért volt mert a végére rájöttem hogy 1 kalap xar az egész
De a többi dolognál csak azt vártam volna el amit már más játékban megvalósítottak .. szval hogy legalább visszafejlõdés ne legyen (kivétel grafika területén)
Hihetetlen hogy mibe bele tudsz kötni :) "elvágták volna a vezetéket" LOOOL , "jajj, az amerikaiak sose ugrottak német fegyverrel", "jajj, milyen messzirõl leszednek a sniperek, bezzeg én nem tudom eltalálni"
Tessék, akkor kötekedek a régi MoH-val (vagy akármelyik 2vhs FPSsel)... tökre nem reális hogy egy szingle baka egy küldetésben megöl 200 ellenséges német katonát ebbõl 40% fejlövés, mekkora hülyeség már egy egy közkatona mesterlövészpuskával szaladgál, milyen szar már hogy az amerikai és német fegyverek ugyanazt a lõszert használják. Hát milyen szar már hogy felrobban melletted a gránát de csak rászaladsz egy medpakkra és már semmi bajod.. sõt, milyen szar már hogy két golyó is benne van a lábadban, de még csak nem is bicegsz, sõt, igazából majdnem teljes életerõn vagy. Há milyen szar már, hogy ott vannak a házak, de nem lehet bemenni egy ajtón, tökre nem reális. Sõt, van nálam 10 gránát, de még a budiajtót se tudom berobbantani. Sõõt, van nálam C4 is, de azt csak a küldetés célpontjául megadott AAA ágyúra tehetem rá, amúgy elõ se tudom venni. Sõt, mekkora hülyék már a németek, hogy kis piros hologrammal jelölik az ágyúkon az ellenséges katonáknak hogy HOVA kell tenni a bombát (na ez kb van azon a szinten, mint hogy miért nem vágták el a vezetéket a végén)... Most mondjad hogy hülye vagyok, utána hasonlitsd össze azzal amiket te irtál.
Az nem Arnhem városa volt?? << ez kérdésnek szántam :)
"hirtelennemjuteszembe város hidja" .. jah igen erreõl jut eszembe! .. Az nem Arnhem városa volt (tudjátok a Híd túl messze van) mert én úgy tudom oda végül nem jutottak el a szövetséges páncélosok és nagy vereség lett a vége .. mint az egész Garden Market hadmûveletnek.
Na itt szépen megnyerték a hidat, meg a tankok is jöttek és hollandiából hipphopp mehettünk tovább ... ha én nem tudom jól a dolgokat javítsatok ki lécci ha meg igen akkor legalább ennyi realitás is sok lett volna?? :(
Egyedül a látvány? Áhh... innováció is van, kéremszépen:
nincs csõ FPS, te szabod meg honnan indulsz, ráadásul elég szabad a mozgástér. A pályák is változatosak, hangulat teljesen rendben volt nekem (értsd: körülötted lévõk tevékenykednek, hanghatások okésak, ráadásul sikerült egész változatos területeket összerakni - lásd romos gyár, a hirtelennemjuteszembe város hidja)
Weaponupgrade - reális, nem reális (annyira hülyeség realitásról beszélni, egyikünk se volt sztem háborúban, ráadásul ez egy játék), nekem bejött mert változatossá tette a játékot. Nekem az induláskor szabadon válaszható fegyverek sem rémlenek az elõzõ részekbõl (ha volt akkor tévedtem), itt nagyon tetszett hogy eldönthettem melyik fegyverrel indulok neki az akciónak.
Szóval én látok fejlõdést a grafikán kivül, személy szerint nekem elfért már egy kis frissités a tradicionális 2. világháborús FPSekben. Mindenképpen lehetett volna hosszabb, esetleg rakhattak volna be némi tankcsatát (vagy az a CoDban volt? :) )
A tinizést meg hagyjátok már... aki szerint egy wsad+fegyverválasztás akció FPShez egyetemi diploma kell, az valahol nagyon el van tévedve. Vagy a MOHAA-t csak a komoly felnöttek játszák, mi? :)
Ez egy JÁTÉK, tehát a szórakozást szolgálja. Lehet vitatkozni, hogy ilyen AI, meg olyan korhûség. Sajna a marketingfelmérés mindent überel, szóval most ez jött ki belõle. EA ennyit invesztált, ennyit követelt, ez lett a vége. Lehetett volna jobb is, de most ezt gyártották le, ezt lehet kipróbálni, szeretni, fanyalogni, utálni, végigjátszani, kipróbálni, uninstallálni. Speciel én végig fogom játszani (lehet, hogy több hét alatt, apránként), egy kis kikapcsolódásnak azért még megteszi.
A Níd fos Spídben pedig teljesen igaza van a kollégának a 3 normális része volt az 1-3-meg a most wanted (ez utóbbi csak azért mert jó üldözések vannak és nem a hülye sötét nedvesnek tûnõ aszfaltos hülyéretuningolós szar, mint az underek)
Én már rég nem vagyok fiatal tini mégis tetszik, szerintem ez nem korfüggõ, valakinek bejön, valakinek nem. PL az elsõ rész nekem marhára nem jött be a táncoló németek ultra gagyik voltak, az erdõben a semmibõl lõttek, ráadásul tök idétlen volt az egész, nem úgy a kiegek, meg a pacific, na azok jók voltak, és nekem ez is bejön, igaz én csak napi 1 pályát csinálok meg, nem tolom végig egyszerre az egészet.
Tán nincs igaza? EA-seknek kellene orvoshoz fordulni mert csak a pénz lebeg az orruk elõtt és leszarják a játékost.Fizess csak ki 10ezret egy pár órás gamért.NFS-nél meg ugyanez fizess ki minden évben 10ezret majdnem ugyanazért.
Hát skacok szerencsére nem sokat vártam erre a játékra mert csak megláttam hogy már ilyen is van .. hát igazából az fogalmazódott meg bennem hogy ha ezzek a játékkal szórakoztatni akartak a fejlesztõl az nem jött be .. idegesítõ xar lett. Az EA-sok úgynézki ugyanazt csinálták ezzel a sorozattal is mint az NFS-el .. azoknak számára alakították át akik azért törölték le pl. az NFS5-öt mert nem tudták bevenni a verdával a kanyart mert ott fékezni is kéne :* .. na ezt megoldották az Underground-tól kezdve. (bocs a kitérõért de ugyanaz a helyzet)
Lehet csak én szoktam hozzá hogy a COD rendes WW2 game lett és csak azt remétem hogy csak pár dolog lett elbaszva pl: -Sniperek (vmi lámpás stukkerel :D) kibaszott messzirõl leszednek -ha én vagyok sniper max zoom-al alig találom el 100m-rõl a jó német katonát aki MP40-es géppisztollyal simán oszt -az elit faszról nem is beszélve aki jön mint terminátor és még 1 rakáta se öli meg (fejlövésrõl nem beszélve) amikor megjelent 1x jót röhögtem de a végén már sírtam :( -ha meghalok a fél német hadsereg respawn-ol (de szerencsére mindíg ugyanoda :) -ezek a nevetséges upgrade-ek .. ez szánalom, arrõl nem is beszélve hogy amerikai katonák német fegyverekkel is ugrottak már a végén??? -a MOH sorozattól várt (1edül menj elõre) küldetések itt se hiányoztak .. lásd a vége (biztos nem tudták hova vezetett az a qrva vezeték, meg a németek se vágták volna el :P) .. de kárpótol a vége amikor 1edül maradva robbantjuk fel az egész kócerájt majd szõnyegbombázzák ejtõernyõsökkel a várost .. taktikus
1 lélegzetbõl ennyi .. de komolyan nem tom hogy lehet hogy ez tetszik vkinek?
Hát ezzel a játékbeli mentéssel ne mvagyok kielégedve,miért nem lehetett jobban megoldani vagy hagyni olyannak ami volt.
A kor szintjén nem volt rosz az AI a Moh-okban. De ennek ellenére, érezték, hogy nem az igazi, és egyébb 5letekkel növelték a játékidõt, nem a legolcsóbb, leggagyibb módon, mint most. Akkor a minõség mást jelentett. Most a grafikát jelenti. Grafikán kívül mire mentek rá? Változatos küldikre nem. Játékidõre nem, realitásra nem. Egyedül a látványra, és ezért csalódás számomra. Helyenként tényleg eltalálták a dolgot, de ez az átlagos pc-st nem köti le. A látvány a hangulat fokozását szolgálja, nem a megteremtését. Igényes játékban 1 "hedsot" elég, nem vág hozzád az ellen egy gránátot a 2. után. Legalábbis, nem 3 tucatszor a 2. pályán. Max 1x, az ai hibájából, mert épp máson dolgozik a proci, és figyelmen kívül hagyja a lövésed. De nem ragozom tovább. Akinek tetszik játsza nyugodtan, sok örömet hozzá!
No, pár perce végigrágtam magam azon a vagy 10 náciübersoldieren akiket a végére szántak a fejlesztõk. Végülis a páncéltörõ gránátok oldották meg a szitut, mert amikor egyszerre jön kettõ, meg egymás után még két hullám az azért kicsit sok. De a gránátokat nem birták, csak úgy repkedtek tõle, én meg szórtam mint bolond a lisztet. The End, uninstall, vissza a Battlefield 2-höz :)
Speciel nekem nem rémlik, hogy annyira über lett volna bármelyik MoH epizód AIja. Ebben a témakörben úgy rémlik a FarCry-t és a FEAR-t dicsõitették sokan, de egyik MoH rész sem volt hûdefrankó AIval megáldva. A gépágyús náciknál nekem is egybõl az volt az érzésem, hogy "hát nem volt jobb ötletetek, hogy kerül ez ide?", de a "hát kell valami fõellenfél" felkiáltással legyakom õket :) Ettõl még megmaradt a jó kis csatában vagyok és apritom a germánokat feeling :)
azok a csillagok, amik a misszió után vannak, küldetésnéc alatt, hat pontosan, azok a csillagok azt jelentik, hogy a pályánkénti öt extra landolási hely közül (ernyõ jelzi) hányat találtál meg.
Az, hogy nehéz megcsinálni egy jó AI-t, igaz. De nem lehetetlen, ergo az übersoldieres megoldás, gagyi. Ha egy játék végigjátszási idejét ilyen dolgokkal növelik, (szalad felém a náci, beleeresztek egy tárat a pisztolyból, mégis agyoncsap) inkább bele kelett volna rakni még egy-két pályát, estleg több alküldetést, mondjuk minden küldi végén eljutni egy repülõig, ami kivisz, vagy tartani egy hidat, míg odaérnek a szárazföldi egységek, vagy mittomén, tehát kissé igényesebre kelett vilna venni a tervezést, nem a létezõ legolcsóbb, leggyorsabb megoldást választani, pénz beszél alapon. Az eddigi Moh-ok ebben voltak nagyok, ez viszont igénytelen, a többi MoH-hoz képest. Ettõl még, igaz,hogy izlések, és pofonok, és az is hogy nem lett játszhatatlanul rossz a játék, csak sokaknak okozott csalódást, nekem is. Ami pedig a multit illeti, néztem pár konzolos topikot, és nincsenek elragadtatva tõle... Remélem, a Pc-s verzióra jobban ráállnak, és jobb lessz!
Asszem vannak másodlagos feladatok, meg hogy miképpen játszol... Gondolom lövés-sebzés statisztikát figyel a gép.... Én nem foglalkoztam eddig még vele...
Hello! Mi alapján dönti el a játék, hogy egy küldetésre hánycsillagot kapok?
A graf maxon van, az elsõ pályát tökéletesen végig lehet játszani.Tegnap már újratettem, de az xp-t nem hinném h emiatt újra fogom rakni, de azért thx :D
Vedd minimumra a grafikát... Ha nem megy akkor tedd újra a játékot, ha meg úgy sem jó, akkor az xp-t tedd újra...
Nehezen veszed el a kedvem, ha nekem tetszik valami akkor mindegy mit mond más :). Van ami programhiba, van ami a mesterséges intelligencia korlátainak következménye (iigen, jobb lenne ha attól lenne nehezebb hogy okosabb az AI, de mivel ezt nehéz megoldani, ezért lesz az hogy jobban lõ, többen van :) vagy nehezebben purcan meg). Ettõl ez a MoHa még nem rosszabb mint az elõzõek - tuti hogy ott lehetett találkozni hasonló bakikkal... és itt akadok el a megértésben, ugyanis azt mondod, a többi MoH részhez képest ez rosszabb, minden fejlõdése ellenére, de nem igazán látom be miért. Egyezünk ki döntetlenben :)
hy. elõszõr is lenne egy próblémám hogy nem tudom kiírni a játékot mivel 6,5gb a dvd meg csak 47gb na most hogy írjam ki rendesre.második meg a multi, csináltam olyan accountot vagy mit nagy nehezen hogy jó legyen a név meg minden erre kiírja hogy nem jó a cd key vagy már haszánlták, na most akkor mit csináljak. de az elsõ kérdés fontosabb
Viszont még azért azt sem kell egyikünknek sem elfeledni, hogy jönnek kiegészítések, javítások is (mint ahogy wise is linkelte az sp realizm módot). De ez több játéknál is így volt, ha pedig a single játékokat szereted, akkor tudnám még javasolni a vietcongot, nem új, nem friss, de hangulatos. :)
re gabi89: szerencsére vannak még aktív csapatok cod, uo-n belül is, érdemes külföldre is járni, sõt! Mondjuk igaz ami igaz, majd látjuk az elsõ héten, az elsõ patch, kiegészítés után mi lesz, szerintem érdemes megvárnunk, aztán a puding próbája:)
Akárki visszaolvas csak a hisztit meg a butaságokat láthatja tõled, nem flémelni akarok, de felesleges vergõdnöd. Három éve multizok (pontosabban múltidõ) a cod részeivel, kiegészítõivel, különbözõ módjaival, több szervert is adminoltam. Sajnos pont a cod2 az ami a leggyengébben sikerült.
Még nem multizál a moha airbornal, de látom jól értesült vagy.
El tudom mindenki véleményét fogadni, elvégre másfélék vagyunk, mindenkinek más az igénye, nem is térítenék meg senkit sem. (lásd lejebb). Mindezek ellenére talán nem vagyok egyedül véleményemmel.
A realitást te kevered valamivel. A valósághûség jóval több mint agyonélezett véglet. A fegyverkilengés és visszarugás szerintem nagyjából helyesen van megoldva, talán a tommygun az amit még módosítani lehetne (csõszájfék nélkül ha jól emlékszem erõsen fel, jobbra húz). Az airborne-ban a célzás is szerintem megfelelõ és pontos, kell célozni, kell gyakorlás, meg kell tanulni, a fegyvereknél a célzás, céltüske használatá, netán a visszarugásokat kezelni.
És a valósághûség szerintem nem egyeztethetõ össze, ha két fegyvert és mindkét fegyverhez 10-10 tárat hordozol, valamint háromféle gránátból jópárat, majd leugrasz egy három, négyméteres tetõrõl mindenféle fájdalom, sebzõdés nélkül. Viszont már jóval szimpatikusabb lenne, ha a a földön heverõ eü csomag helyett például: 1; a veled egy csapatba mozgó szanitéc gyógyítana, 2; a nálad lévõ kötszert felhasználva, arra idõt töltve, kibontva, felhelyezve gyógyulnál, c; a sebtében kialakított harcállásponton kapnál elsõsegélyt. Ez persze csak példa, nem savazom a mohaa-t, csupán véleményemet írom le, szivesen elolvasom, el tudom fogadni a másét is, tényleg sokféle a kívánalom.
De kár osztanod az észt ész nélkül osztanod, vergõdnöd és hupákolnod.
Mondhatok még pár dolgot amitõl elmegy a kedved de nem akarok :D meg már mondták is.Falon átlövõ katonák nem.Legnehezebb szint attól nehéz,hogy nem döglik bele egyik katona se a lövésembe :D stb stb