Szerintem azért nem annyira rossz! Azért mert Singleben nem tetszik, ezért nem kell elítélni, nekem singleben a Cod2 sem nagyon tetszett. ha ennek jó a multija, akkor ez is lehet jó játék.
Na, hát ha csak az elit náci zombikatonákkal van baj akkor az nem egy nagy ügy :) Igaz, az utolsó pályán elég sokan vannak és nekem is tele van velük a hócipõm, de ennyi még belefér...
Nem lenne jobb de nem is azt mondtam.Egyedül az Elite Náci katonáknak szar a fegyvere a többinek reális.Mert a többi német mp44,kar98,kar98 távcsõves,ezekkel lõnek és ez normális de azok a hiper mega giga katonák hát nem tudom :D Én forgotáras fegyvernek néztem de komolyan minimum 500as tárral.
Az emberekre a kinézetet értettem, nem azt hogy milyen végtelen lõszeres fegyverrel vannak felszerelve... Gondolod, ha mindenki egy kis pisztollyal rohangálna, akkor jobb lenne a játék... Engem ez nem zavar...
Pont ez enm valós én is Cod2-zök pár éve és nagyon láma a lövés és rebzés rendszere de ez van ezt kell szeretni.CODUO sokkal jobb volt mint a COD2 no nem grafikában hanme lõvésekben.COD2 lövöm a lábát és fejes. "Jáccotá mán a COD2-vel multiban.... Na ott 200m-rõl a légyszart is kilövöm 1-2 másodpercen bellül..." Szerinted ez mennyire reális? :D
Trident: nem szivesen találkozom olyan "trendkövetõ fícsörökkel", amit soroltam, számomra azok csak "elbutításra" jók. Na ez pont a COD2-re igaz van gránátjelzõ amihez már hozzászoktam de marhaság mert csak a lámáknak lesz könnyû a game akkor ott van a találat jelzõ az is lol mert ha vki vaksi a terepen még akkor is tudja merrõl jött a lõvés. Persze mindezek ellenére én is COD2-zök mert sajnos COD,CODUO-t már alig nyomják :( de elõtte az ment és nagyobb élvezet volt mint a COD2.(Mióta COD létezik azóta én játszok vele neten)
Hamacin nem lehet mivel nincs LAN mód benne. U98Mauser: Véletlen nem k98-at akartál írni mert u98 nem létezik.Ennek ellenére Darksector jól mondta német puska volt mégpedig elég jó :) volt egy távcsõves változata is.Codban alap fegyver de az Airborne-ban is benne van.
Környezet az stímmel a fegyverek félig mert ezekkel a fegyvertuningokkal köze nincs az eredetihez az emberek sem mikor hallodtál te Elite Nazi katonákrók akiknek a fegyvere sose fogy ki és egy tár bele,hogy meghaljanak?
lehet, hogy hülye kérdés, de hogy lehet úgy érkezni az ejtõernyõvel, hogy ne "pofára" essek, azaz ne "botched landing" legyen?
Jah és ahhogy végigtolja mindenki a single-t utána uninstall lesz, és a játék egy szép emlék marad...!! És mindenki nekiugrik a COD4-nek...
Mi a sületlenség ember? Jáccotá mán a COD2-vel multiban.... Na ott 200m-rõl a légyszart is kilövöm 1-2 másodpercen bellül... Vagy nem vágod, hogy mirõl beszélek... Ez nem megszokás kérdése... Pontatlan a célzás, és akkor sem mindig talál célba, mikor kéne és nem kicsit elnagyolt.... Plussz még a torkolattüzek is bezavarnak... Lehet multizni vele, de nem JÓ...és semmi esélye, hogy nagyobb tábor alakuljon ki a multira...
Még valami, ami szerinted sületlenség? Amúgyis ki mondta, hogy higgy nekem ! Ez nem erõszak... Megvan mindenkinek a véleménye.... Én szeretem, ha egy játék full kezelhetõ és pontos...ennyi...
Írod mindig a sületlenségeket ész nélkül. Visszaolvasva össze vissza csak hupákolsz, én nem adok a szavadra, mert nem érdemes. Sacc per kábé a jövõ héten várható az elõzetes információk alapján. (be is volt linkelve, másolva)
Az hogy most a warez verzióval mi van egy dolog.
Az irányítás és célzás inkább szokatlannak minõsíthetõ mint szarnak. (a fedezék használat szerintem pofásan eltalált, jól megoldott a célzás-lépés is, megfelelõ a kilengés is, a fegyverek visszarugása határeset, a sebzés ki fog derülni, a kifáradás nélküli sprint határozottan nem jó, az irányítást szerintem feleslegesen bonyolították, gondolok itt a célzás/ironsight-ra).
Mindenesetre várakozom, nem írom le és savazom, de a single-bõl lehet néhány dologra következtetni és ezen felül számos multiplayer, ingame videó jelent már meg a konzolos verzióról.
Multiplayer szekciót el lehet felejteni! Ez már akkor biztos volt, mikor elõször kezdtem bele a multiba.... Még akkor is, ha eredeti szerverekre fel tud menni valaki... Az irányítás és célzás miatt kegyetlen szar net-es vonatkozásban!!!!!!!!
Ezt az töltse le csak, aki egy faxa single háborúban szeretne részt venni....
Való igaz, hogy nem szimulátor és taktikai programot várt itt volna bárki (én sem). A kár errõl beszélni taktus is jogos, ez valóban nem így van. Nem is savazni akarok én, csupán arra hívtam fel több alkalommal is a figyelmet, hogy valóban kár beállni a trendkövetõk közzé. Ezt nem boncolgatnám, több alkalommal is röviden írtam errõl.
Te itt többször is írod a single playert, nos én azzal különösebben nem is foglalkoznék, mert ugye én pedig a multi részében lennék érdekelt, arra vagyok igazán kíváncsi (Válasz 'Wreck86' üzenetére (#5017) ).
A korábbi moha részek agyon voltak scriptelve, õszintén szólva szerintem az airborne is. Az airborne tartalmaz valóban újdonságokat a single player szekcióban, nem volt rossz valóban (szintén utalnék amit wrecknek írtam).
Ha a te szemszögödbõl nézem, akkor az airborne valóban megfelel a célnak. Ahogy írtad.
Ha az én szemszögömbõl nézem, akkor tartózkodó vagyok a multit illetõen, mindenképen kipróbálom, tesztelem, érdekel. Csupán ha multizom, akkor nem szivesen találkozom olyan "trendkövetõ fícsörökkel", amit soroltam, számomra azok csak "elbutításra" jók. Nem is sorolok más, vagy más multis játékból példát.
Számomra a multiplayer adta lehetõségek fontosak, annak ellenére hogy abszolút átlag szabadidõs, fun játékosnak tartom magam, aki néha kikapcsolódás céljából csatlakozik egy-egy szerverre. A codot is azért hagytam abba, mert mindenrõl szólt már, csak nem a kikapcsolódásról, nem volt élvezetes (volt helyette hupákolás, csalózás és csalás, szenesre baszkurált konfigolás, elöregedett motor, bugkihasználás, és minden más ami kielégíti a lapos játék fogalmát. Helyette más találtam, ahol inkább jellemzõ a valósághûség, realizmus, európai stílus a balkán helyett, van ballisztika, penetráció, hitbox).
Valóban korszakalkotó az elsõ megjelent moha, sokat lanoztunk is, talán ezért is szeretném, ha olyan dolgot kapok, ami valóban megfelelõ. (és itt a multira gondolok, a single playeren nem vészünk össze)
Max a grafika egy cseppet szebb lenne, de az animációk és az effectek nem változnának... Szerintem iszonyatkirály az airborne, ahhogy rejtõzködik az ember... Meg õszintén én a Spintelésért vagyok oda igazából... Végre nem lassú a játék mint a dög...
Én is erre várok, de a netes rész még csak meg sem nyílik nekem, nemhogy a lan nem megy.... Ehhez nagy átalakítások kellenek, hogy menjen... Még szervert sem lehet csinálni....
Há mer lehet, h vagy éve ismerted meg, h milyen játék... amúgy akkor játszottál vele, mikor megjelent?? Igaz én rá 2 évre imertem meg a játékot, még 2005-ben (!!!)
Na azért szögezzük le azt is, hogy vigyázni kell azzal a realizmussal, mert sokszor ez öli meg a játékokat... Meg játék lévén pont az a lényeg, hogy játszon az ember vele és olyan dolgokat tehessen a játékban, amit valójában nem.....
A másik meg a szimulátor....
Hamachin sem lehet játszani?U98Mauser az milyen puska?
Ne haragudj, de a régi medal of honor nekem egyeltalán nem tetszett....
És hogy feelingje van az Airborne-nak, az is biztos.... Szerintem ha rövid is, de sirályabb az akció, mint a régi gagyi megyek azt ölök...moh-ok.... Én imádtam a RBS-V-t is, ami szerintem ugyanekkora fordulatot vett... annál is a régi részeket még csak fél órát sem nyomtam mert szarok voltak...
És asszem az utolsó elõtti pálya ahol a vonatok vannak, na az király RBS-V érzést adott vissza... És nekem nagyon begyün...Fõleg most a vége... De szerintem minden egyes pálya kegyetlen jó....
Én nem szeretem ezt a "kár errõl beszélni, úgyse érted meg" szöveget. Akkor ne fórumozzunk, minek.
Nos, az elsõ Moha(a) emlékszem nagy élmény volt, mivel nem sokkal elõtte néztem meg a Ryan közlegényt, és nagyon-nagyon sok hasonlóságot fedeztem fel a film és a játék között. Tetszettek az átvezetõ jelenetek, szóval fun volt. De, akkor is csak egy jó hangulatú single player FPSt találtam benne, ha komplexitásra vágytam akkor a már emlegetett Operation Flashpointot nyomtam.
Realitás: hát, azon kivül hogy a pályákat történelmi helyekrõl nevezték el (talán egyes objektumokat le is modelleztek korrektül) én sok realizmust nem találtam benne. A kiegészitõket szintén végigvittem, de tény, nem tudnám felsorolni hogy melyikben milyen pályák vannak. Az rémlik, hogy voltak valamelyikben ARCADE tankcsaták, itt megint maximum a hangulatot tudom visszaidézni (remélem nem keverem a COD-dal).
A MohPA egy érdekes eset - azzal szerintem csak néhány pályát toltam (ugye ott kell rohangálni a kikõtõben meg a hajókon bombázás közben), de ott már nagyon zavart a pályák linearitása, a túlságosan szkriptelt játékmenet, ezért félbehagytam és nem is fejeztem be soha. És pont emiatt tetszik most az Airborne :)
Ezek után tényleg csak ismételni tudom magam: a MoH sorozat részei/kiegészitõi NEKEM jó hangulatú arcade FPSek voltak (singlében, neten sohase toltam).Azt vártam elõ tõlük hogy ráfeküdjek a WSAD-re, kézbekapjak egy puskét, aztán durr bele, vérpezsditõ zenére látványosan agyalhassam a németeket a világháború helyszinein. Ezt spékelte meg kicsit az Airborne pár újitása, továbbra is jó hangulattal ámde szabadabb mozgástérrel.
Valakinek megvannak a magyar nyelvi fájlok??
Errõl kár is ecsetelni, aki játszott vele az tudja, h mirõl beszélek... Csak dícsérni tudom, és az volt az a játék, ami megszerettete velem a 2. világháború történelmét. A Spearhead meg a Breaktrough pedig hab a tortán volt. Egyedül a Spearhead (Bastogne...csak bele kell gondolni)hangulatilag agyon üti ezt a teljes játékot, az erbórnt. A Breaktrough pedig hihetetlenül hosszúra sikeredett (afrika hadszintér). Azt kell hogy mondjam, h a MoHPA igenis jóra sikerült, eddig szaroztam... de így, hogy most már megjelent az Airborne, azt kell hogy mondjam, inkább hallgatok a PA-val kapcs.
Változik az idõ változnak az elvárások és ezeket követik a játékok...Ennyi.... Tudom hogy hülye példa, mert mégcsak nem is fps... De én is nehezen fogadtam el, mikor a RE 1-2-3 után nekiültem a RE 4 nek.... De azóta már megszerettem, és megértettem, hogy ez kell a népnek.... Na ez van most is és lesz a COD4-nél is.... És minden más területen....
Kell az újjítás, mert különben unalmas lenne, viszont ezzel nehéz bánni, mert el is ronthatja az alapjátékot.... Itt most így sikerült összehozni. Bár azért hozzátenném, hogy ezt saját véleményem szerint az U3-as motor hibája, mert igaz hogy szebb, de annyira effectes már, hogy kezdi elveszíteni a "valósághûségét" a játék....
Ja és a fegyverek kialakítása is kicsikét buta.... Eredeti 1280-as felbontásnál eléggé tömzsik.... Nekem csakis a 2 távcsöves fegyver jön be és én csak azokat használom... Jah és a célzás szerintem a leggyengébb pontja, ami össze sem hasonlítható a COD2-vel pl... Itt nincs másodperc alatt headshot....
"Nem emlékszem hogy arcade fps-nek volt(van) reklámozva netán feltüntetve."
Hát minek? Tactical Shootert vártál? Egyik medal of honor sem volt az. Miondegyik sima FPS volt.
"Volt, van elõzménye, van egy kialakult közege a moha(a)-nak"
Mindet toltam, nekem speciel unalmas lett volna ha nem tesznek bele újitást és kapok megint egy lineáris, scriptelt, menj végig a csövön mozit.
"Két célközönség uralja a piacot. Miért csodálkozol, ha nem felel meg a nem tizenéveseknek?"
Nekem 32 éves fejjel megfelelt. Ne kezdjük el ezt a "csak hülyekisgyerekeknekjönbe" játékot.
"Amúgy ha jobban belegondosz..." De most komolyan. Mit vártál egy Moha-tól? Csapatalapú BF2 FPSt? Armed assaultot?
"csupán nem érdemes akkor így beszólni, lesajnálni olyat ami nem sajnálatra való".
Szerintem a Moha soha sem volt több egy szimpla, jó hangulatú második világháborús FPSnél. Egyik részben sem emlékszem olyanra, hogy ultraprecizen modellezték az egyes fegyverek karakterisztikáját, bonyolult sebzésrendszer alapján kalkulálták volna ki egy találat hatását az ellenségen, esetleg bonyolult taktikai manõverekkel az ellenfél hátába kerülni. Ergó továbbra sem világos, mi alapján várt bárki is többet annál mint amit most kapott.
Ilyen realitás kritikák elfogadhatóak szerintem egy Operation Flashpoint (Armed Assault), esetleg egy tank/helikopter/repülõgép szimulátor esetében, vagy valamilyen komolyabb stratégiai játéknál, de nincs alapjuk a Moha esetében.
Szerintem a fejlesztõk tudata a BiAHH-ra gondolt... hülyék az EA fejlesztõk... ugyan már, mit élhetek át ezen a játékon, semmi a hangulata nincs... Még mikor kezdõdött a tréning, na akkor azt mondtam...EZ IGEN!!! DE utána 100-ról 0-ra ment a hangulat. Minden jól kezdõdött, az eligazítás is hozta a 2. vh stílust. de utána, ahogy az elsõ pályán játszottam egyre csak egyre kiábrándultam... pedig én MoH hívõ vagyok, aztán CoD. A második pályáról meg nem is beszélve... Ez a játék -mint soxor említettem- nem medal of honor. Ez sokkal más, ez keveredik a Battlefield és az ÜBERSOLDIER-ral. Mindezt kész röhejjel tesziik!!!!!! Inkább lett volna egy lineáris történetszála, így Traversnek lett volna karaktere, áhh de így a single, úgy néz ki mint egy MULTY-s játék, baxxa meg õket, a qrva EA-seket. Hoppá, úgy írok mintha megvettem volna eredetiben, de nem amúgy. Fúúú wazze, annyira felvagyok húzva az EA games miatt, áhhhhh, jön h felrobbanszam õket, h így levitték a híres MoH sorozat hangulatát. Ez kérem szépen nem MoH, a játékcím elsõ 3 szavát felejtsétek el... ennek a címe: Airborne. És a tököm tele van, h állandóan csak _ha meghalunk -, akkkor mindig a levegõbõl kezdünk, és minden kezdõdik elõlrõl, csak a nagy részfeladatok mentõdik el... de a axisok létszámilag megint le kell számolni velük. Egyedül a garfika jó...ennyi. az szép... és mostanság elegem van az olyan fejlesztõkbõl, akik csak a grafra mennek, nem pedig a MÍNÕSÉGRE. bocs ez hosszúra sikeredett. de az erbórn kiváltotta a dühömet mégjobban
-Nem emlékszem hogy arcade fps-nek volt(van) reklámozva netán feltüntetve. -Volt, van elõzménye, van egy kialakult közege a moha(a)-nak, ez hasonlít a cod/uo és a cod2 viszonyára. (lásd trendkövetés) -Két célközönség uralja a piacot. Miért csodálkozol, ha nem felel meg a nem tizenéveseknek? -Amúgy ha jobban belegondolsz, akkor akik többet várnak egy lebutított fps-nél azok nem siránkoznak, mert van egy kialakult ízlésük, elvárásuk. Akiknek nincs és a fejlesztõk és menedzserek irányítják, alakítják, azok szépen sorba fognak állni. Akik pedig nem, azok tudják mit akarnak vagy nem akarnak választani. -Nem gond az, ha nem érted meg, hiszen többféle az elvárás, csupán nem érdemes akkor így beszólni, lesajnálni olyat ami nem sajnálatra való.
Nem lenne baj,hogy nem II Vh.-s de van egy kis baj.Míg a COD4-nél bejelentették,hogy nem lesz IIVh.-s és jelen korba játszodik egy kitalált történettel addig at Airborne-t (már a neve is IIVh-s vonatkozásu :D ) úgy reklámozták,hogy átélheted azt amit IIVh-s ejtõernyõsõk éltek át..Meg alapból egy IIVh-s fps-nek promozták be ami részben igaz is csak kicsit elferdítve.
Hát, egyszer próbáltam, a németek 44-es assault rifléjénél (stg 44 asszem) leveszi a távcsövet :) Vagy ha jól rémlik a sniperpuskánál igy lehet átváltani puskagránát módba. Szóval, fejleszd a fegyvereid-
készült egy Realism mod a játékhoz, ami itt érhetõ el http://her.hajas.org/ . Multiplayer Support! . No more Airdrop Protection! You can be killed in the Air! . Well balanced and deadly weapons! . Balanced and Fair game! You have the SAME health of your enemies! . Stars Re-Balanced to Match with Realism . If you was shot in the Arms or Legs, you will survive! . If you was shot in the Torax, Back or Head, you are dead. . Explosions improved! Stay away of nades and charges! . Less amount of Granades and Ammo, the same to the packs on the floor. . Press F1 to revome all your HUD to make this even more realistic! . Press F2 to Remove the Radar! . Press F3 to Show the Radar!
Sziasztok! Amikor a puskával lövök, akkor egy kis porfelhõ szerû valami füst megy oda a célkeresztbe, ezzel megakadályozva azt, hogy normálisan lehessen látni. Van vmi okosság amivel ezt a füstöt le lehetne kapni onnan? Iszonyat idegesitõ.
Hát igen... a realitás miatt siránkozni egy arcade FPS játék esetén...
Helló!Kettõ kérdésem lenne a játékkal kapcsolatosan:- hogy lehet fejlesztenia fegyvereket benne? a képernyõn a fegyver képén megy fel a kék sáv az mit jelent? -Valakinek nincsenek meg a magyar felirat fájljai(de szép magyar szó)? A válaszokat köszi elõre is!
Miért a Medal of honor az mit jelent magyarul? Azt hogy 2.világháborús játék? Mert az egy dolog, hogy eddig ez volt a téma, de maga a Medal of Honor csak egy FPS.... Mint a Cod4 a COD1-2-3 is régebbi háborúkat dolgozott fel és nézd meg most....és attól még COD marad....
Normal fokozaton, a legvégén, az is elég ha elfutsz a sok elite storm-os mellett, én megpróbáltam õket lelõni, de elég esélytelen küzdelem így szemtõl-szemben, olyan kis helyen...
No, én is rávettem magam hogy feltelepitsem (kellett a hely a vinyón, ez meg telepitetlenül is 6 giga :) ), és meg kell mondham nagyon kellemesen csalódtam a játékban. Nagyon jó a kötetlen játékmenet, hogy lényegében bárhol kezdhetek a térképen. Tetszik a fegyverek fejlesztése is, igy van értelme többfélét is kipróbálni. Jó pörgõs a játékmenet, nagyon hangulatos.
Ami nem igazán szimpatikus a mentési lehetõségek hiánya. Mondjuk alapvetõen ezzel sem volt bajom egészen addig amig el nem jutottam a nagy berlini toronyig (ez tán az utolsó pálya?). Nagynehezen sikerült bejutnom a torony közepébe, kinyirnak, és megint kezdhetem az egészet elölrõl - miközben a komplett német hadsereg újraspawnolt, beleértve az mg34-es 4xfejbekellõni katonákat is. Ha meg trükközök és beejtõernyõzök valahova a torony közepéhez, akkor ugyan nem kell végigharcolnom a tornyot, cserébe viszont nincs lõszerem. Grrr... Két órámba került amig sikerült a pincéig eljutnom, itt végre lett autosave, de jó sok "zombigéppuskás" van, úgyhogy miután zsinórban a 4. jött és megfeküdtem, úgy döntöttem majd holnap (ma) folytatom.
Hát akkor nem egy játékot néztünk nem mondom,hogy nagyon rossz csak épp köze nincs a II.Vh-hoz.Elég sok játékkal játszodtam és rengetg második világháborús könyvet olvastam ill. filmet néztem,hogy tudjam ennek nem sok köze van hozzá.Ezek a fegyver tuningok hát tiszta röhej.Most akkor II.Vh vagy mégse.Aki játszott a nagysikerû részekkel(Alied Assault,Spearhead,breakthrough) azt tudja mirõl beszélek. A hangulat jó lenne meg a grafika is de a többi gáz.Rövid is a gép hüje gránát robbanás is ház :D A hallgatatlan Elite Nazi katonák meg hát vicces tiszta RtCW (Return to Caste Wolfenstain) de még az is jobb volt a maga idejében.
Nagyon király a játék....és igen ez nem medal of honor ez valami annál JOBB.... Bár rövidke és ezért csak letölteni érdemes megvenni már nem.... Nézd meg...
Letöltöttem a játékot és játszottam vele pár órát.Véleményem szerint nem rossz,bár a 12ezret nem adnám ki érte..
Érdemes elsõnek "kötöttség nélkül" kipróbálnod, illetve ha minden jól megy, jövõ héttõl lehet számolni a multiplayer lehetõségére. Õszintén szólva szép is jó is, de erõsen arcade szaga van. Az elsõ patchban elég nagy a javított bugok száma, ez azt is jelöli, hogy összecsapták, nekem kissé fura volt és szoknom kellett az irányítást, de az is belefér. A motor és a rendszer nem rossz, remélem a netkódot is jól csinálták meg. Összességében még nem hinném, hogy megér 12 ezret, de ha egy multiban hangulatos és jó játékot raktak össze akkor az elsõ árcsökkentésnél (9.999) már megérheti befektetni. Ha így lesz, akkor viszont nem feltétlen érdemes magyar szerveren játszani majd, de ezt nem hinném hogy kell ecsetelni.
Személy szerint én fps-ek közzül mást preferálok, de ha kiírtják az ellenfél, találat, gránátjelzés, találati esély jelölését, nem lesz bunnyhop akkor érdemes lehet belevágni. Márpedig ez nemsokára kiderül.
Még amit szivesen láttam volna az a fizika, de nem csak ragdoll effekt. Jó-jó aegia kártyával elérhetõ, de egy 50.000 kártya tán túlzás...
Telepitõje több mint 6 giga! NE VEDD MEG! (ez csak jó tanács, ez nem medal of honor, téves a címe!) sõt, még az idõt se érdemes rá pazarolnod... de te tudod.
sziasztok! fontos kérdés: megéri megvenni,vagy töltsem le? ui:kb mekkora felrakás elõtt a mérete(alapméret 1dvd,2dvd ...stb) illetve a gépen mekkora helyett foglal? köszi!
A speciális effekttõl lesz bluros, azaz elmosott a kép, meg amikor sniperrel közelítesz mindig csak az éles amire nézelminden más teljesen elmosódott(ez szvsz rohadt idegesítõ)