Nekem azonal újraindul a gép ha mountolni próbálom az image-t :S Ötlet? (legujabb deamon van fent)
majd a COD4 gyerekek az bomba lesz,ne angódjatok sehova...
Hát ha így folytatják, akkor biztos abban is csalódni fogunk:( Ebben az évben mindent elbaxnak a fejlesztõk. Tisztelet a kivételnek. vagy bugos, vagy irányíthatalan (erre peccs: pl. dirt), vagy minõségtelen (pl ez a játék), vagy no hangulat (pl. ez a játék) stb...stb... Egyedül a reményt a BiAHH támasztaná föl, meg a Crysis. És ebben csak reménykedni tudok:(
2e-t majd akkor fog érni, ha kiadjaák a dedikált szerver patchet, mivel még normális szervert sem lehet létrehozni :) bár remélem annyi eszük van hogy linuxra is csinálnak ilyen patchet mert aztán tényleg el lehet mondani hogy még meg sem jelent a játék de már összezúzták a nevét amit eddig építgettek
Valaki írta, hogy CoD 2-ben sem voltak olyan okosak az ellenségek, meg az is olyan arcade... Hát, az irányításon kívül nekem mindenben a cod 2 megoldása tetszett jobban. Azért ott nem az az érzet van, hogy ledobtak engem és pár összevissza mozgó buta társaimmal együtt, és akkor nekem kell mindenkit megölni. Ott valahogy tényleg megvan a csataérzet, és hogy nem rólam szól a háború. Pl. nem kell rakétadarabokat összegyûjteni, hogy kilõjem azt a tankot ami úgyis csak engem követ a csövével ha láthatáron vok, egyébként meg csak körbe-körbe megy.
ha figyelembe vesszük, hogy anno a W:ET ingyen letölthetõ volt, és hogy a single tényleg csak 6 pálya, valóban nem éri meg az árát :( persze látatlanba, a multi rész ismerete nélkül írom ezt...egy jó supportal sokat ki lehet hozni belõle
"Airborne features a multiplayer mode for online play. Users can play as either the Allies or the Axis on six multiplayer maps, three of which have been adapted from the single player aspect of the game: Operation Husky, Operation Avalanche, and Operation Neptune. The remaining three maps are all adaptations of multiplayer maps from a previous Medal of Honor title, Allied Assault. While the basic design and layout of the maps are the same, they have been extended to make them larger, and new routes or points of access have been made to further balance the two teams. These maps are Destroyed Village, Remagen and The Hunt."
Angolul kevésbé tudóknak: 6 multi pálya van. 3 a játék sp részébõl (Operation Husky, Operation Avalanche, Operation Neptune). 3 pedig az allied assault némiképp módosított pályája (Destroyed Village, Remagen, The Hunt)
ha fenn van az alcohol progi akkor azt szedd le. meglehet hogy azzal ütközik
mountolás közbe kékhalálal lefagy a gép, úgy emlékszem mintha valaki írt volna már ilyet,de most nem találom sehol, megoldás van? legújabb daemon van fent,
még 5 forintot sem csak kiváncsi lennék, hogy a multiban is olyan kevés pálya van mint singleplayerben
Valaki tud a multis részérõl valamit, hogy hány pálya van benne? Ugyan azok a pályák mint a singleplayerben vagy azért annál sokkalta több? Mert ha multiban csak 3-4 pálya van akkor nem ér 12000 forintot!
Valaki rájött már hogy mitõl függ hogy hány csillagot kap az ember a értékelésnél?
Tényleg, hogy húzzam kicsit még lefele a játékot... :) Ez a lõszerhiány is érdekes dolog. A halott német lõszerét nem lehet elvenni viszont néha meg kiesik belõlük egy hatalmas lõszeresdoboz. ?! Aztak..va! Már megint egy spéciális náci térsûrítõ technológia. :) És mielõtt megint megkapom, tudom, hogy ez ÖNMAGÁBAN nem egy nagy katasztrófa de talán kicsit már sok a rosszból nem? A náci terminátor géppuskályát vagy két percig próbáltam felszedni, hogy most majd aztán én is de csúnya egy halálosztó gépezet leszek. Persze nem lehet, szigorúan az esélyegyenlõséget szem elõtt tartva. Ehhhh...
Nem tudom másnál is csinált-e ilyent a játék, hogy véletlenszerûen néha lefagy a játék a pályák elõtti töltõképernyõnél. 3060 mhz cerka, 1GB ram, 7600 GS 256mb. 1024x768 minden fullon, játék közben játszható sebességel fut.
mondjuk én jobban szeretem a II. VH-t, mint Vietnamot vagy vmi öbölháborús cuccot
Nem poénból írtam, tényleg érdekelne már egy más szemszögû II. VH-s cucc, csak ugye korunkban az nem lenne "politikailag korrekt", így semmi esély egy ilyen játék elkészítésére.
Az a baj, hogy ezt a WWII témát már teljesen unalmasra koptatták amúgy is. Nem véletlen, hogy az új CoD már más érához nyúlt úgy tûnik õk megérezték, hogy ebbõl már nehéz egetrengetõt kihozni. Csak ne szúrják el! :) Amúgy CitizenX nem tudom mennyire írtad poénból de szerintem lehet, hogy nem lenne egy utolsó húzás fiktív történelmi keretek között partraszállni angliában németként, vagy az USA nyugati partjainál japánként... Sajnos a legnagyobb felhasználói csoport éppen az USA akik nehezen "nyelnék le", hogy itten õket irtják! :)
No és miféle kiegészítõt vártok ettõl a gémtõl?? Már mint airborne cím alatt? Nekem ennyi elég volt a légiszállításokból XD Max beteszik a d-dayt megint? mint a spearheadbe?
Pedig az a legjobb. Én azzal toltam végig, kábé 70%-ban magaslati pontról leosztottaM mindenkit, és a maradékot géppityúval takarítottam el. Mondjuk így eléggé könnyûvé vált a játék, de mit csináljak, ha ezt a sznájperkedést ilyen szinten lehetõvé tették a fejlesztõ urak. :D
Nagy részben igazat kell adjak neked, a grafikai bugok és a végén az atomtáp zombikatona valóban szánalmasak egy MOH-játékban. De voltak ennek azért igen jó pillanatai is, és szerintem érezhetõ a javulása a szériának a PA-féle hullámvölgy óta. Ennyire azért nem szabad eltemetni, bár tényleg sok benne a hiba. Minden esetre én jól szórakoztam, és nem vettem élet-halál kérdésnek a bugokat. Várok egy kiegészítõt, plusz javítást, amelyek teljessé tehetnék ezt a játékot.
Ami tetszett: A grafika nekem bejött bár ez aztán tök szubjektív dolog, de nekm AA nélkül is tetszik az új UNREAL motor. Hát ronda ez?!:
És az életerõnket is nagyon ügyesen kezeli a játék. Kár, hogy itt vége is a pozitívumoknak nagyjából. :(
az a pali csak azért bírta jól a golyókat, meg miegymást, mert már hulla volt (amíg élt addig meg mazo) annyira nekem sem szimpik, fõleg ha többen vannak, de hát istenem, ezt dobta a gép ^^
Örülök, h nem állomvilágban éltek! Végre, már azt hittem mindenki agyon dícséri ezt-et. Ezt a játékot nem kell dícsõiteni!!! Nagylacival teljesen egyetértek! Ez a játék SOHA nem lesz klasszis! Ez a játék olyan lett, h kapott hideget-meleget. Jogos. Átlagos tucat vh fps. És még most azt írom, h nem xar játék, éppen a határoknál teng. És ami gáz: az unreális helyzetek, nem léehet doksikat gyûjteni... és ha légidesszantos játék.. na és?! Azért a küldetésfelépitést bele tehették volna. Nem csak ebbõl állhatott 82-esek felafata, h bemész, azt Rambózol egyet, közbe doksik sehol sem. Tök árkád játék... ezzel majdnem úgy jártunk, mintha a EA fejlesztõk hozzánk csaptak volna egy Battlefield: Airborne sorozatot!
A kedvenc játékaim, de ott meg te adod ki a társaknak parancsot =)
Hát a társak irányítása a legtöbb játékban egyenlõre tényleg nagyon gyatrára sikerült. Itt sem az a baj, hogy elõre meghatározott útvonalat járnak be hanem sokkal inkább az, hogy ezt az útvonalat mintha egy szellemi fogyatékos jelölte volna ki nekik...
NEM azt várom, hogy szimulálja a 2. világháborút ember! Mondom a KÖRNYEZET visszaadása. Maradjon meg JÁTÉK -nak, de bele leheesen élni magad valamennyire. Ebbe csak valami hihetetlen mennyiségû pálinka elfogyasztásával lehet beleélni magad...
Valaki azt is felhozta, hogy "a társak mintha elõre megadott waypoint-okon haladnának" . Mondjatok már egy olyan játékot amelyikben nem így volt?
egy fedezékben lapultam egyik kedves harcostársammal, mikor az felpattant, nekiba*szott egy gránátot a fedezék részét képzõ oszlopnak, ami persze így oda pattant elénk...
"A játék célja elvileg a 2. világháborús környezet visszaadása lenne " ha valóban ez lenne a játék célja már a legelsõ ugráskor eltörne a lábad / lelõnének / sokkot kapnál / elfutnál az ellenkezõ irányba választhatsz tetszés szerint.
ÓÓóóóó... Vannak még! :) Német katona és amcsi ejtõernyõs egyazon fedezékben. Szép dolog a barátság! :D Német katonára is az a tiltó jel jelenik meg mintha velünk lenne. Hezitál, hogy átálljon -e? :D A sajátjaink néha a saját maguk által elhajított gránátba rohannak. Japán import harcostársak?! :D Az utolsó pályán a toronyból az állványzaton lefelé jövet nem találkoztam senkivel erre mire leérek tele van mesterlövészekkel! Biztos omladozó faldarabnak álcázták magukat! :D
a legjobbat kihagytad, a társ fedezékbe húzódik és RÁD LÕ, ezt tegnap tapasztaltam az uccsó pályán, amúgy a társaknak egyetlen funkciója hogy téged akadályozzanak, a folymatos lövésbe beugrásukkal.
Arcade lett tényleg közelébe nem ér a eddigi 2. vh-s játékoknak történet szempontjából, pedig milyen jó volt régen papírokat lopkodni stb.
- Nincs összefüggõ hadjárat csak 6 küldetés egymás után hajítva oszt' jónapot. - Eszméletlen kevés az a 6 rövid küldetés. - Irgalmatlan bugok Pl: Az eredeti (!) játék sokaknak fel se hajlandó települni, aztán sokaknak meg stabil 1-5 fps -el fut indokolatlanul, orrunk elõtt "materializálódó" német erõsítés, levegõbe ragadt halott katonák, egy szimpla találattól 5 métereket repülõ ellenség, gumiemberként össze-vissza nyúló emberek. A mesterlövész puskával sokszor hiába célzom meg az ellenfelet a golyó a fedezékembe csapódik. És még sorolhatnám, de ezek a legmegdöbbentõbbek. - Szinte 0 a körülöttünk harcolók intelligenciája! Ha a közelben vagyunk az ellenség biztos minket lõ, a sajátjaink meg valami sajátos "burlesk" -et adnak elõ. (F.E.A.R. ?! Dereng valami? Pedig az aztán arcade FPS...) - Menteni nem lehet, ha megmurdelünk akkor általában újra ugrunk és a németek nagy része újratermelõdik. (Valamivel húzni kell azt a csekélyke játékidõt) - A játék célja elvileg a 2. világháborús környezet visszaadása lenne erre olyan fegyver kiegészítõket használunk amik soha nem is léteztek. Ráadásul az milyen már, hogy ha elég tapasztaltra lövöm magam egy fegyverrel akkor hirtelen felteszek rá egy távcsövet. Addig mi a ménkûért nem tettem?! Ezzel kapcsolatban az is aranyos amikor felveszem a földrõl a távcsöves puskát oszt' nincs rajta távcsõ... - Aztán a játék vége felé lézengõ Sturminator. Ebbõl már nincs mese nyilvánvaló, hogy egyszerûen összecsapták a játékot. Nehogy már egy golyóálló géppuskával csípõbõl(!) tüzelõ ellenséggel kelljen nehezebbé tenni a játékot. Persze sok játékban van hasonló de itt ez totál hazavágja a hangulatot elvégre sokan nem egy Medal of Honor - Serious Sam -re vágytunk.
Osztán’ meg miféle magas ló?! Miért van az, hogy nem bírjátok ki személyeskedés nélkül? Neked tetszik a játék, nyilván sokkal kisebbek voltak az elvárásaid vele szemben ennyi. Attól még néhányan akik szeretjük az igényes játékokat hát had fejezzük ki nemtetszésünket. "Jó történet..." Biztos ezzel játszol te?! Asszem' nem vetted észre, hogy NINCS TÖRTÉNET! Jó reggelt kívánok. Wolfenstein 3D (Ez az eredeti cím) 92' -ben jelent meg és volt szerencsém már akkor játszani vele. Talán nem a legjobb összehasonlítási alap, "kicsit" más volt a világ. A Mafia pedig olyan remek történettel és hangulattal rendelkezett, hogy ez elnézhetõ neki. Ott sokkal több az érték mint a hiba.
Nekem csak annyi a bajom vele, h rövid volt. Nagyon rövid.
Sziasztok!
Letöltöttem a legújabb daemon-t a legujabb vga drivert és ha mountolni szretném az image-t azonnal újraindul a gépem :S Erre van valami megoldás? Köszöi elõre is
kár vitatkozni, én nem ezt vártam, nektek meg így is jó, ennyi...
Jómódotokban már azt se tudjátok, hogy mivel játszatok. Ez a játék nagyon szép, igényesen meg lett csinálva. Jó a történet és sok a lehetõség benne. Bezzeg pár éve még jó volt nektek a Red Alert is és az is istenítettétek valamikor. Szálljatok már le a magas lóról. he he
Ezen hülyeség hõbörögni már a legelsõ FPS -nek a Wolfeinstein-nek a végén is ilyet kellett legyõzni. Sõt még a világ legjobb játékának a Mafiának a végén is ilyen alig legyõzhetõ ellenfél volt. Nem fogjátok fel, hogy ez árkád játék nem kell realizmust keresni.Olyan mint a klaszzikus amerikai háborús filmek amelyikekben még vér sem volt. Hullottak a nácik az amcsi hõsöknek meg a sminkje se kenõdött el harc közben.Viszont mekkora nagy fíling már a háztetõn landolni és onnan szedni ki az ellent.Ezt bezzeg senki se emlegeti.Ráadásul a Mohaa-ban sem volt jobb semmivel az AI meg a COD-ba se azokat meg mindenki isteníti.
Azért sokban! Például ügyes pályatervezéssel olyan helyzetbe kell hozni a játékost, hogy vért izzadjon. :) Nem pedig betenni egy két lábon járó harckocsit.
Mivel nincs ai.....ezért ez gyorsabb egyszerûbb és olcsóbb megoldás...De ez sztm eltörpul a játék egyébb tulajdonsága mellett... Már csak azért sem merek ez miatt haragudni, mert nem tudok erre ellenkezõ példát mondani.... Milyen játékban van hogy másképpen nehezít???
Amúgy Medal of Honor Alied Assault-ban is úgy hallottam, hogy csináltak hozzá coop módot... Errõl tudtok valamit?????
Én amikor elõször megjelent ez az ellenfél már végleg abba akartam hagyni a játékot. Sajnos nem tettem... Az utolsó pálya már tényleg több a soknál. Fõleg egy ilyen második világháborús cuccnál szánalmas egy ilyen golyóálló ellenfél. Ebbõl látszik mennyire nem dolgoztak ezen a játékon. Amikor a nehézséget csak egy ilyen primitív húzással lehet komolyabbra venni az kell hogy jelentsen valamit.