Cseréld ki a videokaridat,ennyi.GeForce 6600 felett vannak a jó videokarik a GeForce sorozatban,ATI-ból meg X1300 Pro felett vannak a jók.Amiket itt leírtam videokarikat,azok a játék minimumai.Mindenképp olyan kártyát vegyél,ami tudja a Shader Model 3.0-át. De inkább olvasd el a Gyakran Feltett Kérdéseket...
ÉN örülök itt magamnak,h veszek egy erõs 128 bites karit,õ meg bevágja én is most redneltem egyet ugyanattol a fickotol ..... mondom tuti gyengébb mint az enyém....azt mondta 521 bit. kb 140 be fáj vhogy,ha átszámitom .mondom fasza
pontsan , most vettek it nálunk haverék egy 512 bites karit.......lehet betörök náluk :P
hát :) én abból xbox-ot vettem :) Egyenlõre meg vagyok elégedve a Gépem teljesítményével de majd November környékén veszek még egy kis ramot bele :) Mert az 512 már kevés...
A szövegben is annyi volt csak, hogy "Legyél te az elsõ! Próbáld ki a Medal of Honor: Airborne-t!"...azaz ismételném, hogy "Próbáld ki!". Tehát ezek alapján a Demo is lehet próba eszköze!
nem lehet mindenki olyan gazdag mint teeee :P Én kipróbáltam gépemen és Xboxon is... Mindkettõnél nagyon jó élmény volt játszani és kellemes tapasztalatokkal és érzéssel áltam föl elõle... 1 hónapja van xboxom és most jácottam elõször rajta fps-sel, eddig gears of war, meg néhány sport ment :)
Nem vágom, miaz hogy az elsõ pálya 7-8óra????????????????? Csakúgy egybe betölti azt az egy nagy pályát??? Nem vágom, akkor ezáltal jól leterhelik vele a gépünket!
Viszont akit a warez érdekel, az letöltheti szept 4-én vagy még elötte.
Szerintem a hazai megjelenés szept 14, a külföldi meg szept 4...
"Legyél te az elsõ! Próbáld ki a Medal of Honor: Airborne-t! Premier Lan Party a Progamers Internet kávézóban! Emelkedj fel az égbe, hogy aztán ledobhassanak egy földi harc kellõs közepébe. Virtuális ejtõernyõsként megfordíthatod a II. világháború menetét! Szeptember 15-én legyél te az elsõ, aki kipróbálhatja a Medal of Honors: Airborne™ játékot! A Progamers Internet kávézóban értékes nyereményekért küzdhetsz meg! A Lan-partyról több információt a www.pgcc.hu weboldalon találsz." Forrás: www.electronicarts.hu
a mai tendenciákat nézve lassan annak örülhetünk ha 10 óra fölé kúszik a single játékideje, és nem túlzok. nézz csak körül, az újabb játékok, hacsak nem stratégia vagy egy szerepjáték, akkor sokszor alig 10-12-15 óra a játékidõ.
de akár úgy is értelmezhetõ, hogy az elsõ pálya 1 óra, és a többivel összesen, mivel azok nehézsége fokozódik, 6-7 óra a játékidõ. egyébként tényleg nem egyértelmû.
Az az érdekes ezzel az Unreal Tournament 3-al, hogy a minimum neki egy x800 -as kártya lesz, magyarul elindul shadermodel 2-n is. És DX10-es is lesz, akkor ezekszerint antianalising is csak akkor lesz.
Úgyhogy nem értem miért szúrnak ki a gyorsabb sm2-es felhasználókkal, mikor a motor alapjában véve támogatja...
Hát jah, majd cserélek kártyát úgy másfél, 2 év mulva. ^^
Q. Does Unreal Tournament 3 support HDR rendering with Anti-aliasing?
A. Yes, on Windows Vista. On all PC platforms, we support running with 16-bit-per-component frame buffer (64 bits total). MSAA anti-aliasing support is only enabled on DirectX 10, because the deferred rendering techniques used by the engine require some capabilities not included in DirectX 9.
Jah ettõl féltem én is..... De most mond meg...! Ekkora kakkancs embereket!Hogy biztos levágták õk is, hogy DX9 és DX10 között annyira kis különbség van, hogy nem érdemes rá egyenlõre még pénzt áldozni! Erre rafináltan rá akarják szedni az embereket, hogy azé vegyed meg a Vista-t, meg a DX10 drága kártyákat, hogy az AMÚGYIS már DX9-ben alapvetõ funkciónak számító AA-t tudjad használni... Nem mondom eléggé kitalálták ezt a lehúzás project-et!!! Gratula a sok fejlesztõnek!
A kicsomagolásnál újraindulás problémára tud valaki megoldást?
Most már tényleg kiváncsi vagyok van e AA dx10-es verzioju unreálhoz.
attól mert vista van nincs AA
Szerintem ebbe a játékba még dx10-es kártyával meg Vista-val se lehet bele varázsolni az AA-t, mivel nem dx10-es támogatású, readme alapján a 64 bites vista-t nem is támogatja ^^ (tom, hogy vkinek megy).
Azért holnap lehet megpróbálom Vista-n is, csak vista nekem nem igazán van beállítva, csak épp hogy feltelepítve, meg biztos nem a legújabb vga driver ^^ ha nem kell ott is feltelepíteni ennek a demoját akkor kipróbálom majd, hátha mûködik ott az AA.
Egyébként amihez dx10 kell, annak biztos hogy dx10-es kártya is kell :)
Na csak azér, mert ugye most élsimításról beszélünk, és nem DX10-es effectekrõl!!!
Mi a fenéért nincs AA az uj unreal enginben nem értem.
Ok. Mondjuk nem a legjobb helyszín van a képen ha a szép grafikát akarjuk bemutatni, hidd el h sokkal szebb ennél a játék, fõleg mozgásban (blur effekt rulez :))