sztem jó kis sztorija van... mondjuk én egyik PC ujságban másképp olvastam a történetet... Grafika überkemény. legalábbis nekem nagyon bejön. az hoghy erõmû kell majd hozzá reméljük hogy nem... meg azt is hogy Vista nem minimum konfig lesz meghogy XP támogatja majd DX10-t... Vista naon drága lesz mikor kijön. szvsz... én várom már... remélem addigra lesz rá pénzem is :D most vettünk uj gépet de ez is sztem vmi középkatba lehet. itt van(lesz) aláírásomban hogy milyen a gépem. írjatok hogy szerintetek milyen meghogy el fog e kúszni rajta a gém
(Ezt hírekhez írtam csak itt hátha el is olvassák mert ez frissebb)
Tök felesleges a gépigényt találgatni, és az Unreal 3.0-hoz hasonlítgatni a motort, sõt, ez az egész hype olyan visszás szerintem.
Annak idején, (2001-2002 környékén) ugyanez történt a Doom 3-al, de mire a játék megjelent, a technológiai pornó már nem érdekelt senkit, mert addigra már túl voltunk egy far Cry-on, és akkor jelent meg a Half-Life 2 is és még sorolhatnám.
Mire ez a játék megjelenik, már más game-ek shotjai láttán csorgatja majd mindenki a nyálát, rá egy-másfél évre fix hogy az átlag PC-k is felnõnek hozzá, és ez így megy majd az idõk végezetéig.
Ez a játék -és a motor- akkor durranna óriásit, ha a jelenlegi mezõnyre ráverve- rövid idõn belül megjelenne.
RPG-nél már sikerült átlépni a határt, az Oblivionnal.
A levélmozgás egy nagyon alap fizikai dolog (elég primitív softbody is elég hozzá), már elég régóta jelen van, a Hitman elsõ részében azért még egész jókat lehetett lesni rajta. Talán komolyabb fizikai dolog az, hogy itt a fák (és még sok egyéb) ott sérül/törik, ahol meglövöd és utána nem eltûnik, hanem fizikai számításokkal továbbra is a scene része marad, pl... Ezenkívül a természetesen jönnek benne a nextgen shaderek, és az ambiens fény, ami nagyon szép.
It's too early to talk about system requirements, but Yerli said that you'll probably want a pretty powerful PC to enjoy the game. While they haven't identified a target CPU, you will need a graphics card with support for shader model 2.0. With that said, he noted that Far Cry was pretty scalable on a wide variety of systems once it shipped, so we can expect the same with Crysis. The game will ship with support for both DirectX 9 and DirectX 10, the upcoming version of DirectX that will be included with Windows Vista. And while the game will certainly run well with DirectX 9, he noted that you'll probably see better performance with DirectX 10 and Windows Vista, thanks to the performance improvements Microsoft has made. When asked if Crysis would also appear on a next-generation console such as the Xbox 360, Yerli said that they were only working on a PC version.
Remélem nincs bajod az angollal és az apró betûvel. Ez a GDC-s ( gyengébbek kedvéért GDC=Game Developers Conference, vagyis Játékfejlesztõi Konferencia ) infóból van speciel.
Én még nem élném bele magam, valahol, külföldi lapon olvastam, hogy lehet hogy megint csúszni fog a vista,(nem biztos, csak lehetséges) úgyhogy amíg az kinem jön, addig ellehet felejteni ezt...sajnos,
Megnéztem a trailerét, ez nagyon ütõs játék lesz.
nem leszaroztam bocs, mindent ütnifog, de azért lesznek itt jobbak is dx10-be.
jut eszembe, levélmozgás az nem nekik köszönhetõ hanem az összes dx10-es game-nak. szoval nekik is de kisebb részben nekik...
másrészt meg a levelek mozgása már volt egy 2001-es game-ban is (pirate of carribean)... annyira ez nem überlol ahogy hype-olják... a nagy képen itt meg kifejezetten csúnya hogy a DOF nem volumetric-es , és igy a közelebb lévõ növény jobb középen, totál szar szélû, olyan mintha mögötte egy vászon lenne. nem azt mondom hogy nem csodaszép, de láttam már szebbet.
Értem. Csak engem az zavar, hogy ma már a "többség" -nek az kell, hogy hentelje agyba-fõbe a szörnyeket gondolkodás nélkül sajnos. Most kérdem én, a FC is fõleg a demo, olyan jó volt. Aztán mi lett. Az utolsó pálya, ha azt kód nélkül végigvitte valaki, akkor grat. De így meg mi értelme.
Biztos csak én vagyok evvel így, de én szivesebben venném, ha emberek ellen kellene harcolni. Így is lehet élvezetes szerintem.
Hát igen! Csak nekem az nem tetszett a FC-ban, hogy egy idõ után elõkerültek a hülye szörnyek. A Crysis -ben is lesz? Én utálom ezt, kommandósok ellen sokkal jobb lenne.
Kicsit javítva van PS-ben... Ez a kép már hihetõbb :))))
Az arc meg valami render , nincs is teste :))))) Vagy csak montázs....
Akárki akármit mond ezek a képek csak kicsit szebbek Far Cry-nál ! Amit nem is csodálok mert az elsõ infok alapján nincs olyan pc a világon ami bírná....Olyan játékot meg egyik kiadó sem adna ki ...
Én is ismerek olyant akinekrF is megy max árnyékkal...Hozzá teszem : a kevéske objektumból alig használ egy -kettõ dinamikus árnyékot... Kipróbálták , hogy mindenre raktak kb 1 fps-t nyomott egy 3000 AMD GF 6800 GT-vel....
És CRYSYS-ben 100-szor annyi objekt lesz :)))
De majd meglássuk !! :)))) Optimalizálni biztos tudják valamennyire...
De nem a grafikus kártya számolja az árnyékokat? Vagyis az biztios hogy besegít. Egyébként nekem ment max grafón a B&W2 és volt már egy jó nagy településem :)
És milyen proci bírná ezt szerinted ? :)))) gondolom BW-ben is megakasztotta a gépet ha tíznél több objektumon volt rajta...Tapasztalatból mondom rF - nél mükszik a dolog csak épp a proci nem bírja: 80-ról leesik 10-re az fps...
Nem kötekedni akarok , csak érdemes ilyenekre is figyelni :))))) Persze ettõl függetlenül nagyon kira játék lesz :))))
Simán létezik az a gép ami már számolja ezeket...pl méár a Black & White 2-ben is volt ilyen dinamikus árnyék csak nem olyan szép minõségi :)
Szvsz ez inkább teljesítmény kérdése :)))
Gondold csak át : a sima shadowmap-nál pálya betöltésnél egyszer kiszámolja hová esnek az árnyékok , utána "csak" azt kell számolni ha valami mozgás van az árnyék alatt ...
dinamikusnál az összes(!) látható árnyékot képkockárol-képkockára ki kell, hogy számolja még ha látható változás nem is történik rajta....
Veszek egy server alaplapot, (pl. supermicro) ami most is van, és belerakok 4 procit, sõt van 6-os, 8-as, 16-os is...és a procik lehetnek egyenként x2-es, 64 bites 4000-res is akár. de persze ez sok sok many.:)
Azért kajakra megnézem, hogy ennek a rengeteg sok objektumnak milyen proci számol dinamikus árnyékot ??? !!!
Valszeg nma még nem is létezik olyan PC-be építhatõ proci ami bírná. Vagy sima shadowmap lesz , ami meg elég érdekes a dinamikus napszak váltás miatt.....
rFactor már dinamikus árnyékot használ , Crysys-hez képest elenyészõ 3D objektummal , de ha felrakom maxra az árnyékot akkor a Prescott-.om kb . 5-t fps bír...... Mindezt úgy . hogy a kevéske objektum közül is csak ( épp a gépigény miatt) néhányra került csak árnyék. Volt aki belenyúlt a file-ba és mindennek adott árnyékot , gyakorlatilag 5 mp 1 képkocka :))))9
(PC Games) A Crytek csak PC-re fejleszti új játékát, a Crysis-t. "Túlságosan mélyre eresztettük gyökereinket a PC platformon" - sikoltotta Cevat Yerli cégelnök. "Koncentráció a lényeg. Két platformra nem lehet összpontosítani, az már megosztás és figyelem szétzilálódás lenne." "Egyetlen platformra akarjuk szuperül megcsinálni a játékot." A Crysis sikere után természetesen nem zárható ki a "NextGen" konzolokra váltás. Bejelentés.