Basszki ez a sok hsz... Mindenestre én csak jövõ év közepén vagy végén veszek gépet... :\ Biztos ami biztos Crysis-ozni akarok, és nem csicska grafikán... :D
Én meg ha kidobnak egy AGP-s 7800Gt-t 256 megával 50-60 környékén akkor nem költök már csak 1 giga 400-as ramra 15-20k-t és jobban jártam mintha kellene vennem egy komplett gépet (alaplap,proci,ram,vga). És ezen már megynie kell a Krájzisznek. Mert ha nem akkor elmegyek a CryTech-hez és megharapok 1-2 emberkét.
Jó de én már régóta nem fejlesztem a pc-m csak néhány apróság lett belerakva, és kb 3 év használom.... :D Szal én nem úszom meg ennyivel, ezért kényszerülök várni... :S
Én 3 éve foglalkozok játékokkal,és eddig ami a legjobban bejött az a Far Cry volt.Sajnos a többi része csak konzolra jött ki,de most én is nagyon várom a CRYSIS-t.Remélem elfog menni a gépemen.(kérdés hogy,hogyan)
Benfentes mondotta volt másik fórumban, hogy elfutogat egy 6600GT-n is. Azt nem írta, hogy milyen beállításokkal, de gondolom "rondább" nem lehet mint a FarCry :)
Ott olvasottak alapján megjegyzem simán lehetne olyan graffal egy Boiling Point mintára gamet csinálni nem lenne gyenge eresztés. Nagy terület hihetetlen grafika szabadság á de ez csak álom :D
Akkor jól mondtam hogy nem Dx10-re van kihegyezve csak abból van 1-2 effekt. Tehát egy DX9.0 -ás karival is simán megy maxon csak nem lesznek benne az új dolgok(fényjátékok gondolom). Ez jó hír
Olvasgatom,ezt a forumot,de ez a mracika,meg neu gyerek ezek tényleg dolgoznak a projecten,hogy így mondják,hoy ilyen kocsi,olyan tanmk,meg én ezt csinálom õ meg azt...
Igen. Pontosan nem tudom hány magyar van benne, de õk háramn-négyen néha megnyilvánulnak. Persze nem fecsegnek ki semmi nem publikusat, így nem tudjuka gépigényt. A megjelenést viszont õk se tudják. :D
"A Crytek-et három játékmániákus fivér - Faruk, Avni és Cevat Yerli - alapította. Elsõ próbálkozásuk az X-Isle nevû techdemo volt. Csudaszép növényzettel, dzsungellel megfejelt szigetet mutatott be, telis-tele dinoszauruszokkal. Vettek egy nagy levegõt, hónuk alá csapták a demot és kimentek a 2000-es E3-ra..."
Basszus, keresem a képeket ezerrel, közben itt az SG-n is volt egy halom! Ráadásul az összes GF2 teszben használták, azok is tele voltak a képekkel. Viszont az SG-n talált hír szerint az X-Isle egy földönkívûli invázióról szolt volna, mivel a FarCry-nak nem ez lett a sztorija, most a Crysisnél jön vissza. Csakhogy volt egy Engalus néven bejelentett Sci-fi/Cyber/RPG is az X-Islevel egy idõben :)
Jól mondod, az techdemo volt, amirõl pedig beszéltek az egy MOD; legalábbis az oldal és a képek amit linkeltél nem az eredeti demoból vannak. :) Azonos a nevük.
Az egy Techdemo volt GF1 kártyákhoz. Az X-Isle már a GF2-vel jött ki egyidõben és a CryTek kilincselt vele az NVidianal sikeresen. A DMZG-t egy Whole Experience nevû banda követte el, most van egy lapukkant oldaluk ... pár Xbox játékot gyártottak. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Whole_Experience http://www.wxp3d.com/
Tudod mit? Beírom a Gamestar beli cikket és berakom ide Nah neki ülök. csak nem olyan sok (igaz tanulnom kellene suliba matekvizsgára... de az még ráér csak jövõ hétre kell megtanulni egy 130-oldalas könyvet)
A Gametrailers.com oldalán elmúlt napokban kitettek 4 videót (sima és HD verzióban) amik az E3-as verzióból sokat mutatnak. Érdemes megnézni õket, persze volt a nagyrésze már, de csak kamerás gagyiverzióban.
Keresek valmi hírt. Háááátha van
Itt pl annyi kép található 1-2-õt még nem is láttam ezek közûl. http://www.gamekapocs.hu/galeria/1161/Crysis
Gamestar - Crysis:
"Nyilvánvaló, hogy a grafika önmagában még nem elegendõ egy legenda születéséhez, de azzal valószínûleg mindenki egyet ért hogy a jó csomagolás minden rossz elõítéletet eloszlat. A Crysis-t megalkotó német fejlesztõcsapat is nagyon jól tudja ezt éppen ezért a a Far Cry egy remek belépõ volt a piacra. Akárhogyis nézzük, nagyon szép belépõ volt elsõ játéknak, és most körülbelül olyan csodálattal tekintünk a Crysisra, mint egykor tettük a Far Cry esetében. IDEGENEK,ÛRTECHNOLÓGIA,ÉS A TÖBBIEK: Az amerikai elit alakulat tagjaként azt a feladatot kaptuk, derítsük fel, pontosan mi is zuhant a földre. Nem kell sokat kalandoznunk és máris egy akcióval teli partszakaszon találjuk magunkat. A Half-Life 2 után a F.E.A.R.-ben láthattunk igen fejlett mesterséges inteligenciát, de azóta egy játék sem jutott a közelükbe. A Crysisban ezzel szemben nemcsak, hogy hozzák a mostanra elvárható minõséget, de túl is lépett azon. Még több élethû és egyben valóságon alapuló eseményben vehetünk részt. A játék E3-as prezentéciója alatt volt például egy dzsungeles lövöldözés: az ellenfél, látván hogy elég pontosan célzunk elkezdett hátrálni, és az úton hagyott terepjárója mögé botorkált. Pont a kerék mögé hogy még nehezebben tudjuk kilõni a lábát, majd miután kilõttük a benzintankot azonnal rájött hogy menekülnie kell, ha nem akar odaégni. Alig másfél másodperccel a robbanés elõtt vetõdött egy nagyot és bár jól döntött, a fejlövésünk elõl nem tudott megmenekülni. Az egész jelenet mintegy 5-6 másodperc alatt lezajlott, vagyis láthattuk mennyi minden történt. Szintén hihetetlenûl látványos volt ahogy csapattagjaink parancs kiadás nélkül észreveszik a reakcióinkat. ha lopakodunk, õk is jól tudják, hogy nem ronthatnak elõre. EGYEDI KÖRÍTÉS,ÚJSZERÛ JÁTÉKMENET: A sziget motívumról természetesen mindenkinek az jut eszébe, hogy ez a Far Cry 2, de körülbelül ennyi a hasonlóság. Tekintsük meg például a játék közben használható fegyvereket: bármely akcióban megváltoztathatjuk a felépítésüket: gránátot csatlakoztathatunk, tölténytárat cserélhetünk (adott esetben olyan golyóval amely átviszi a fémötvözetet is), hangotmpítót, illetve més foncsorozású messzelátót aggathatunk fel és még sorolhatnánk. Hasonló módon változtathatunk aktuális páncélzatunkon. A játék folyamán találkozhatunk majd karakterekkel, akik válaszút elé állítanak minket: segíthetünk nekik, de, ha úgy gondoljuk ott is hagyhatjuk õket. A "bibi" csak az, hogy nem tudhatjuk, hogy a késöbbiekben szükségünk lenne e a segítségére, vagy sem. Természetesen bárhogy is döntünk, végig lehet vinni a játékot, maximum egy-egy részt nehezebben tudunk megoldani. GIGANTIKUS ÉS REALIZMUS-SZAVAK,MELYEK ÚJ ÉRTELMET NYERNEK: Már korábban is láthattuk képeken és videókon, hogy mire képes a CryEngine 2. Az E3 alatt azonban újra a padlón találtuk az állunkat: bemutatták többek között, hogy menynire szabadon alakítható a környezet. A leglátványosabb egyértelmüen hogy a fák-legalábbis a nem túl vastag törzsûek-pont ott törnek ketté ahol lõjük. A lombkorona esése közben a DirectX10 villogtatja képességeit:a levelek hasadékai közt is átszûrõdik a napsugár, melynek vakító hatása még valõsághûbb. Az ilyen hulló természeti elemekkel akár ölhetünk is, viszontérdemes vigyázni, mert ha mi kerülünk egy tönk alá, bizony máris ránthatjuk elõ a legutóbbi mentésünket. Ha a távcsõvel kiszúrjuk a távolban közeledõ kocsikat, eltorlaszolhatjuk az útjukat és amíg odaérnek szépen aláaknázhatjuk a környéket. Õk meg megállnak hogy eltakarítsák az oda nem kellõ elemeket, és máris indulhat a csata. A realizmus növeléséhez remekül hozzájárulnak a profi hangminták is:reccsenõ fatörzsek, golyók cikázása, száraz levélen taposás, északi szél suhogása, és mindez természetesen teljes 3 dimenziós hatással. Mindezt megkoronázza a játékban tapasztalható hatalmas méret: ez alatt az óriási terület (egyes pontokon csak a látómezõ több négyzetkilóméter!), a szintén nagy és szemmel láthatóan nehéz jármûveket (nem olyan buta esetlen méretûek mint mondjuk az UT2004-ben egy tank), illetve a gigantikus ellenfeleket értjük- ez utóbbiaktól valóban kiráz a hideg, megláttuk és csak annyit tudtunk mondani, hogy "hú vazze :-) MÉG A S.T.A.L.K.E.R.-NÁL IS NAGYOBBAT SZÓL MAJD!: Úgy gondoljuk minden ami korábban nem fért bele a Far Cry-ba (legyen az az akkoriban nem ennyire fejlett technológia, vagy akár a fejlesztési idõ lejárta miatt), most itt van. Korábban még úgy éreztük hogy a S.T.A.L.K.E.R. a legszebb FPS. A sok halasztás mellett lassacskán kezeink közé kapjuk az új Unreal Engine-es játékokat és valamikor ez idõ tájt még érkezik a mindent lekörözõ Crysis is. Izgalams év lesz ez a 2007, reménykedjünk hogy a Duke Nukem FOrever is erre a motorra épül-talán akkor még sikeres is lehet :-)"
bocsi a helyesírásért
Gamestar Crysis:
GS:A Pályák mennyire lesznek lineárisak? Esetleg sokféle megoldási lehetõség van? Crytek (Ct):a cél minden adott résznél azonos: azt muszáj volt így csinálnunk, hiszen a történetben csak így tudunk folytonosan elõre haladni. azt azonban bátran állíthatjuk hogy nincs két egyforma akciójelenet. Egyetlen egy ütközetnek gyakorlatilag akármenyi változata lehetséges, lévén az MI mindig úgy reagál ahogy az éppen adott helyzet megköveteli.
GS:mennyire folyamatos a történet? ha egy csapattársunk meghaal, kezdhetjük elölrõl az egészet? Ct:ez lényegében a játékoson múlik. Semmiképp sem áll le a történet, de ha valaki meghal egy késöbbi történeti szál másképp alakul, mintha éppen velünk lenne az elvesztett társ. lehet hogy ez elsõre fel sem tûnik de ha már másodszor, harmadszor nyomjuk a játékot, bizony fel fog tûnni, hogy eleddig nem látott eseményekbe csöppentünk.
GS:Ezt mégis hogy sikerült megoldanotok? Ct:lényegében rról van szó hogy minden karakternek megvan a története, nekünk is. ha valaki velünk marad részt veszünk az õ történetében, ha meghal csak részben vagy egyáltalán nem ismerjük meg az õ vonulatát. Érdekes lesz majd látni hogy a fórumokban mesélik, hogy ki, pontosan mit élt meg a játék folyamán
Ez volt a Crysis Cikk a Gamestar újságból. Most ti jöttök
Ezt ama GameStar nevû újságban írták, ami 2 hónappal azután, hogy tudni lehetett a Crysy NEM FC2 lehozták fõcímen, hogy Far Cry 2? :D
Csehül (se) nem tudok, de ... Fõoldalon azt írják, hogy a megjelenés elött álló (2006.06.30-án írták a cikket) német GamStar preview cikkbõl van az infó. Gondolom az újság a köv. 2 hétben jön ki.
Már nem sokáig, pár hét múlva úgy dobják utánad ... már az X2-t meg a 8xx-es P4-et is.
Nem. De újgenerációs kártáyk általában 130-150e között indulnak, és vagy 6 hónap mire 100e alá esnek. Általában csak 3-6 hónap után jönnek ki a közép és alsókategóriás kártyákkal. Gondolom GeForce 8 és Radeon x2000 széria lesz a nevük. Mivel marketing és egyébb okokból mindkét gyártó idén kidobja a kártyákat, becslésem szerint a Vista/DX10 eljövetele után 1-2 hónappal lesz megfizethetõ DX10-es kártya ...
A csehek hülyeséget írkáltak, itt van az GS cikkbõl egy lap: Crysis cikk - GameStar DE cikk, utolsó oldala ... Itt minimumnak PS2.0-ás DX9 kártyát, 512MB ramot és legalább 2GHz-s P4 vagy azzal ekvivalens procit írnak. Szóval tényleg el fog döcögni egy GF6600GT-vel, X1600-al.
Én a miimum gépigénynél néztem a 3,2Ghz-s procit,de ajánlottnál csak Dual Core-ost ír.Az mind1 milyen?
Nekem leaglábbis az mert 2X2,6-os lesz benne.
Melyikbe? Amúgy nyugodtan
Az árak zuhanása meg biztosnak mondható szerintem egy mai viszonylatban 200k-s konfig lesz vagy 100-120k vagy még kevesebb. elvégre a teljesítmény szinte 2x-es lesz az új generációnak: dual kór, dx 10... persze nem a megjelenés utáni más nap de egy fél év múlva biztos. Tehát ha már idén szeptemberben jönnek a cumók akkor jövõre már tuti normális áron lesznek a kütyük, vagy ha szerencsések vagyunk karácsonyra már vastag bõr nélkül is kérhetjük rokonokat, ismerõsöket hogy áldozzanak rája nékünk.