Hmm , hmm , kint az új patch ! :D Csak emlékeztetõül CV90 ...
Jóhogy mondod, már nem is nézek semmi steelbeasts-el kapcsolatos oldalt/forumot, mellékesen megjegyzem a netet sem bújom mostanában, de azért a Steelbeasts-el amikor van idõm mindig játszom. Jelenleg nincs ennél jobb game!!!
Feltettem az új patc-et, és semmi. Pontossabban a gém nem indul el, próbáltam úgy, hogy friss SB, majd patch-ek sorjába és úgyis, hogy friss SB és a legújabb patch. Az eredmény mindkét esetben ugyanaz indítás után kilép. Véleményem szerint az új exe file okozza a problémát, ami adódhat a memória vagy a video driver összeakadásából. Valakinek van valami ötlete esetleg? Ami nekem gyanus: 6.10-es ATI driver, valamint 2x512 GB RAM dualban.
Hmmm - a megcsináltad elõtte a Codemeter frissítését? E nélkül ugyanis nem fog elindulni.
Pár hónapja vettem, összeraktam egy AMD X2-es procis gépet. Persze új XP hun (SP2) stb. Most szerettem volna feltenni ezt a progit (1.226-os verzió) újra, de nem indul sehogy sem. Exe hibával leáll. :(((( Próbálkoztam különbözõ oprendszer emulációjával, de nem ment (az XP beépített funkciója).
Én a procira gyanakszom. Nem "támogatja" a játék a két magot.? Valakinek volt/ van hasonló problémája? Mi lehet a gond?
(Régi gépem: AMD 2000+, ATI 9600Pro, 1GB DDR stb., az új: AMD X2 4600+, ATI 1950Pro, 2 GB DDR2 stb.)
Az olcsóbb SB2 mikor fog megjelenni? Valaki tud róla valamit?
Pontos hibauzenetet leirhatnad. Nezze szet a steelbeasts support forum reszen:
Angolul nem tudok (annyira), hogy leírjam a problémát. Nem is tudnék mit írni csak, hogy nem megy az új gépemen. Az exe-hibából nem derül ki semmi. (Én azért a két magra gyanakodom.)
"Well, I mean it's not as if there was stagnation with SB Pro PE. Together with the original release we had March 2006: Version 2.251 May 2006: Version 2.262 November 2006: Version 2.304 January 2007: Version 2.328 December 2007: Version 2.368+
We've had countless feature additions and a ton of bugs squashed, some of high profile, many smaller ones but bugs nonetheless. Now there's a new release which by my standards isn't exactly shoddy with at least two new playable vehicles by next summer, completely new crew positions in helicopters, a long awaited recovery vehicle, AARs that can be saved to disk and which contain more data than ever before, new 120mm ammo types of immediate contemporary relevance, and a number of small but useful improvements along with, again, quite a number of bug fixes.
Yeah, so we didn't get the playable T-72 which was never promised for these days anyway. I stand by my observation that most of the screamers haven't really looked at what's in the package, and that the whole package will be vindicated by the time that it is complete. You will learn to appreciate the improvements, and not look back."
Ideje vó't má'... :D
A múlt héten láttam a fõnököm gépén a régi SB-et, hmmm, egy kis nosztalgia... :))) Az M-1 Tank Platoon 2. volt elöbb vagy a Steel Beast?
M1 Tank Platoon 2 a régebbi, néhai MicroProse. Volt olyan tervük, hogy a Gunship-pal összegyúrják. Sajnos ez nem jött már nekik össze. Pedig az lett volna ám az igazi.
Állítólag az Oroszoknál már lehet kapni. Nekem az alfa demo alapján tetszett, bár azért az SB-tõl messze elmarad. Lesz neki konkurenciája is: http://www.tanksim.com/news.htm
Az alacsony dollar arfolyam miatt, most 22 ezer forint (125$) koruli az ara, ami igy sem keves, de olcsobb, mint egy eve volt. Egyre jobban agyalok rajta, hogy megveszem, mert a sima SB eleg rosszul nez ki es joval tobbet tud a SB PRo PE. Meg sajnos az Armaban soha sem lesz olyan a tankozas, mint a Steel Beastsben. Me'g az FCS ize mellett sem. Pedig mar hekkeltek bele lezeres tavmerest...
Azért nem nagyon akarok ilyen sokat költeni rá látatlanban. Az elsõ rész demója meg azért nem tetszett mert bár a gyakorló küldetés skerült az éles bevetésen nem igazán tudtam mi van. Láttam a kék eget meg a füvet meg a felém röpködõ lövedéket de nagy távolságból nem tudtam megállapítani ,hogy melyik pixelhalom a harckocsi és melyik egy bokor vagy egy fa. Valahogy semmi nem úgy mûködött mint a gyakorlóküldikben. Bár a Pro PE grafikája mellett már nem kell ilyentõl tartani.
Nem fogsz benne csalódni. Komplexitásban és realitásban messze ver minden más hivatalosan forgalomba került szimulátort. Nem csoda hisz kiképzõprogramnak készült.
Pont attól tartok ,hogy a nehézség a játszhatóság rovására megy. Persze nem egy árkáéd lövöldözést akarok de nem is hónapokig tartó gyakorlást ahhoz ,hogy végre ki tudjak lõni valakit és 2 percnél tovább maradjak életben. Csak a saját harckocsidat kell irányítani? Mert azt se szeretem amikor nem elég ,hogy saját magadra kell vigyáznod neked kell egy egész zászlóalj hadmozdulatát megtervezned meg pesztrálnod mialatt folyton tûz alatt vagy hiszen az AI nélküled nem sokra megy. Ezt általánosságban mondom mert ezt a játékot nem ismerem csak az elsõvel játszottam egy keveset.
Ha akarod, akkor a sajátodat irányítod, de leht egy egész páncélos dandárt is parancsnokolni úgy, hogy Te valamelyik harcjármûben ülsz, ez küldetés függõ. Itt régebben leírtam róla pár gondolatot: http://bop.agria.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=256&Itemid=34 A legújabb patch-rõl egykét sor: http://bop.agria.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=266&Itemid=34
Ha komolyan érdekel olvasd el, próbáltam alaposan bemutatni a programot. Egyébként a game-t folyamatosan fejlesztik amióta megjelent (2000-1.00 ver.; 2007 2.370 ver.), egy másik ok amimiatt érdemes rá beruházni.
szeva,nagyon de nagyon ott van,ez valami nagyon állat "játék",végra azt kaptam amire vágyok,áhh kész vagyok tõle,az elsõ részével is nyomultam de ez mindent lecsap.Egy a gondom;nem dölnek a fák és a köveken is elakadok...Most gyakorlok,modokat probálok,bujom a leirásokat,és SB oldalakat keresek.kérdésem a következõ:letöltettem pld.Bagdad mappát be is teszem a D:\Documents and Settings\All Users\Application Data\eSim Games\Steel Beasts\maps\height, és nem látom az editorban ahol mapklickell megjellenek a mappok,gondolom valamit nem csinálok jól...A cikkedet olvastam nagyon jó,örülnék neki ha sp-miss.ket ajánlanál nekem amik szerinted jók lettek.köszi
Ha pályát akarsz szerkeszeteni, akkor a *.ter (terrain) kiterjesztésû fájlokat tudod hozzá felhasználni. Menete: - Mission Editor - Map (felül a File melett közvetlen) - Pick map.. - Select region (ahova a villogó négyzetet helyezed, arra a részre tudsz szerkeszetni) a többit értelem szerûen.
Telepítsd fel a patch-eket, majd a 2.370 beta verziót. A kódméteredet is frissíteni kell 3.1-re, mert e nélkül nem fog mûködni, és a legfrissebb directx-et is igényli a progi.
Én az elõzõrészböl áttettem sz összes pályát, és azokkal játszottam sokáig single-be, pár objektum nem úgy viselkedik mint az elsõrészben (pl eltünnek a hidak), de így is élvezetes. A steelbeasts.com-rol tudsz elég sok sp mission-t letölteni.
Boldog új évet mindenkinek! Látom inaktív már ez a fórum,de azért bátorkodom feltenni kérdéseimet:Az elsõ: A Steel Beasts-et kézikönyv nélkül vettem meg (egyszerûen nem volt hozzá).Meg tudja nekem valaki mondani,hogy honann tudom esetleg letölteni vagy elolvasni? A másik kérdésem:Megjelent már a játék második része (ezalatt nem az SB PRO PE-t értem,hanem a sima második részt),és ha megjelent,akkor mennyibe kerül és hol tudom beszerezni?
Neked is BÚÉK! Én még azért figyelem. Igen megjelent, mondjuk már elég régen. Én jelenleg a 2.370 Beta verzióval játszok. Bõvebb infó itt: Steel Beasts
Mostantól Én is a Steel Beasts Pro PE tulajdonosok táborába tartozom. Még csak most ismerkedem vele. Nem tudnátok nekem tippekkel/tanácsokkal abban segíteni, hogy a tanulási idõt egy kicsit lerövidítsem (kicsit kiábrándító hogy a csatatéren a tankom átlagos élettartama kb. negyed óra, pedig próbálom a terep adottságait maximálisan kihasználni fedezékként)? Ha van a neten valahol erre vonatkozó forrás, köszönettel venném ha megosztanátok velem.
Köszönettel: Gábor neverig kukac freemail pont hu
Nézz be a játék docs könyvtárába, itt találsz pár irományt.
Sziasztok. Már elõrendelhetõ a 2.460-as upgrade CD az eSimgames honlanpján (USD 35 kézikönyvvel együtt) - a futtatáshoz kell a hardver kulcs, ergó Pro PE tulajdonosnak kell lenned.
Namármost. Vmi technikai malõr folytán 2xer került a rendelésem a rendszerbe & 2xer történt meg az utalást. Akit érdekel a plussz 1 db az írjon, én nem tudok vele mit csinálni, nyerészkedni se akarok rajta, USD 35-ért elvihetõ akit érdekel.
Bár már jó régen megkaptam,csak most köszönöm meg a választ f2d! Ismét csak problémám lenne.Persze lehet hogy szimplán béna vagyok. Tehát: A steelbeast.com-ról letöltöttem szám szerint négy darab pályát. Ezeket a pályákat bemásoltam a promram elemein belül a scenario mappába. Természetesen ki lett bontva. (lévén tömörített fájl volt) Ezek után bemásoltam hasonlóképpenb az action mappába is. Miután ezzel készen voltam,elindítottam a játékot. A pályák között megjelent a 4 letöltött misszió,de amikor el akartam indítani az egyiket, ez a szöveg fogadott: "Error reading scenario file!" A kérdésem a következõ: Mit rontottam el vagy mit hagytam ki a program elemei közé illesztés során? Köszönöm a választ elõre is és ígérem, udvariasabb leszek és hamarabb megköszönöm a segítséget. U.I.: Sajnos a kézkönyvet nem leltem meg az adott címen.
Van valakinek komplett SB Pro PE, kedvezõ áron? Köszönöm.
sziasztok. le tudom tölteni valahonnét a játékot?vagy meg kell rendelni? mert nekem nagyon bejön.és akár honnét szeretném letölteni nem jön össze:S .de ha meg van valakinek és nem nagyon használja vagy valami ilyesmi attól szivesen megveszem.
Hardverkulcsos játék, önmagában a CD-vel nem sokra mész.
Az orosz technika biztos nem. A Challenger se valószínû. Úgy tudom, hogy az angoloknak külön harcszimulátoruk van erre a célra. Általában azoknak az országoknak a harceszközei kerülnek a játékba amelyek megveszik a programot kiképzési célokra.
A napokban meghozta a futár a programot. Minden szép és jó , de kéne egy kis segítség. Valaki aki ért hozzá elmagyarázná nekem a ballisztikus komputer mûködését, mert míg az álló célpontokat simán leszedem addig a mozgó jármûvek okoznak egy kis fejtörést. Bemérem a célpontot a lézerrel megkapom a távolságot, de ez után mit kéne még tennem..?
Elõre is köszönöm:
Szike
Ha megvan a távolság, akkor már csak az elõretartást kell eltalálnod, ez meg csak gyakorlás útján megy. Az Abrams computere tud szög elfordulást is számolni de, ha begyakorlod (lõszertípusra, mozgó cél távolságára, sebességére, stb.) az elõretartást, akkor ez már inkább zavaró lesz mint segítség. Én spec mindig kikapcsolm.
Nincs mit. A topic be van téve a kedvencek közé, így látom az új hsz-eket. Az SB meg erõsen rétegjáték, és e mellett még drága is, ezért érthetõ módon csak pár fanatikus játszik vele. Mint én is, bár a 2.483-as verzió óta nem igazán játszok már vele.
Kipróbáltam a SB gold-ot.Jó szimulátor de a grafikája már túl gyenge.(nem létezik valami grafikai mod a játékhoz?A SB Pro már jól néz ki látom,de elég drága)Egy iraki sceanariót lejátszottam és 150-bõl 126 pontot értem el,annak ellenére hogy kezdõ vagyok nem tûnt nagy kihívásnak ez a pálya mert a számítógépes ballisztika elvégezte a célzást,nekem csak az ágyú elsütése maradt.Kézi vezérlésre nem kapcsoltam át mert akkor meg túl nehéz lett volna kilõni a célokat. Az emergency mód mit jelent a tûzvezetésben?Van valahol magyar nyelvû kézikönyv a játékhoz?
Rájöttem hogy kell pontosan lõni az ágyúval:lézerrel bemérni a cél távolságát aztán a számítógépbe rögzíteni ezt és ezután csak rajta kell tartani a célon,az elétartást elvégzi a gép.Már csak azt nem tudom hogy lehet géppuskával pontosan lõni gyalogságra,azt még csak sacc/kb. módszerrel csináltam de gyakran mellémennek a sorozatok,pláne messzirõl így könnyen kilõhetnek rpg-vel.
Ha tönkremegy egy rendszer azt idõvel kijavítja-e a legénység mint a Panzer Elite-ben vagy nem?
Lejátszottam a Dust Devil pályát-az utolsó szakasz M1-el sikerült csak átvágni magam az Iraki védelmen,a bokrok tele voltak gyalogsággal és jött 2 nagy T-72 hullám is,a 2-at szinte egyedül intéztem el.
Szerintem te a Battle of 73 Eastings-et játszottad ami valóban könnyû, az egész egy nagy gõzhenger. Próbálj keresni olyan scenariot ahol te is és az ellenség is manõverezik és ráadásul rád is pattog az égi áldás, úgy már érdekesebbek a dolgok.
A rendszerek nem öngyógyítósak, szerintem a PE-ben se voltak azok ha maximális realizmussal játszottad. (de lehet hogy csak a modok kavarnak meg)
A grafika szerintem elégséges, úgyis 99%-ban a TIS-en keresztül bámulod a világot.
Az emergency mode-ot akkor használod ha nincs stabilizáció, viszont így a tûzvezetõ rendszerben nincs elétartás, ha lase-elsz csak a GPS mozdul el, az ágyú nem, ergó át kell váltanod GAS-ra (ami mindkét tanknál a csövön van).
Az hogy szinte egyedül hentelsz le T-72 hadosztályokat ne lepjen meg, a handicap erõsen a te oldaladon van; a T-72-nek nincs TIS-ja. Viszont a T-80-nak...
A 73-ast korábban játszottam,a Dust Devil sokkal nehezebb,legutóbb ezt játszottam le.(az 1.226-os verzó van meg,abban benne van ez a scenario.)Úgy vettem észre hogy megállásból könnyebb pontosan célozni hiába van stabilizátor.Úgy szoktam lõni hogy a szálkeresztet ráirányítom a célra aztán lézerrel lemérem a távolságot,enterrel beviszem a számítógépbe és a kereszt rajta tartásával lövök.A sabot lövedékkel így egész pontosan sikerül lõni,a HEAT mintha kicsit pontatlanabb lenne.Most jöttem csak rá hogy ha HEAT-tal lövök akkor át kell kapcsolni a panelon a lõszer tipusát is ennek megfelelõen. Messzirõl még az azonosítás is gond szokott lenni-csak a térkép alapján próbálom kitalálni ellenséget látok-e,illetve a parancsnok rá szokta irányítani a tornyot néha a célra.A másik hogy a géppuskával csak hozzávetõlegesen tudok célozni,hogy kell vele messzirõl pontosan lõni?Kicsit túlzásnak tartom hogy a gyalogos rpg-vel kilõtte alólam párszor az M1-et,nem tudom van-e ilyen a valóságban.A Pro PE megvételén is gondolkodom,azért mégiscsak 3d meg korszerû grafika.
Még azt kérdezném hogy Irakos sivatagi scenariók tölthetõek-e le valahonnan mert lassan az összeset lejátszottam már.A történelmi pályák jobban érdekelnek mint a fiktív NATO-szovjet pályák.
Itt vannak scenariok az sb1-hez, nem tudom, hogy mennyire vannak történelmi küldetések, szerintem nyugodtan játsszál a fiktív küldetésekkel is, azokban nagyobb a kihívás.
Nem kell külön beütni az entert ha lase-elsz, az csak arra kell hogyha a LRF elszállt de a ballisztikus számítógép megvan és te pittyeged be a távolságot.
A szovjet tankok alacsonyak, viszonylag kicsi ovális toronnyal, ezeket keresd, illetve valóban jó ha nézed a térképet merrõl várható támadás.
Az Abrams-nél azért lehet gond a coax célzással mert minden lase után automatikusan elõretart (amikor "úszik" a szálkereszt). Ilyenkor el kell engedni a palm switch-et (csak nyomd le a P-t, elég egy pillanatra is) és megszûnik ez, sokkal könnyebb lesz álló célra tüzelni, illetve célt keresni. Erõsen javaslom ezt az ágyúval történõ munkavégzéshez is. ;)
Még egy kérdés:A Loeparddal hogy lehet pontosan célozni mozgó célra? Mert az M1-el nem gond csak célon kell az irányzékot tartani és a számítógép ráállítja az ágyút,de a Leo-nál ugyanez a módszer nem mûködik,csak hozzávetõlegesen tudok célozni az meg nagyon pontatlan.(álló célnál nincs ilyen gond természetesen)