A 2.6-os verzió gondolom valami letöltõs dolog lesz számomra? Nem kell dvd-ét rendelnem,hisz nekem már megvan,bár ez fizetõs dolog azért nekünk ezen az árfolyamon kicsit sok(K).
Ne akarjunk bölcsnek látszani, ahol csak szerencsések voltunk. (Lessing)
valaki nem tudja honnan lehet letölteni akár torrentel a steel beats pro- szimulátort? a régi megvan minden hold de az újat valamiért nem engedi letölteni.
Hardverkulcsos játék, így nem sokra mész a magával a DVD-vel.
Ez nagyon komoly! Eddig úgy néz ki, hogy ezt a 2.6xx patch-et megéri majd megvenni. Elég sok hiányoságot pótoltak benne a régóta hiányzó orosz technika mellett. Még a végén lesz benne BMP2 is, tudtommal a Finnek ezt is rendszeresítették.
Na ez odabasszus rendesen. Teszteltem,vezettem,lõttem.Hétfõ vagy Kedd este ráérnék kicsit játszani szerintem.Meg lenne egy rahedlí kérdésem is...
Kint a 2.640-en és potom 25 dolcsi....mhh de jó lenne.
Végre vannak normálisabb katonák is,így azért szebb a dolog,nem valami pacákra lõdõzõl kérem:)
Egy kis téma:
Szerinted f2dhu?
"Nem akarlak bántani, de ez így hülyeség. Persze lehet azon vitatkozni , hogy hány M1 veszett oda, (és legfõképpen mitõl-pl. téves azonosítás saját szöv. részrõl) de légyszi'ne mondjál játék példát hanem tényeket. Az említett veszteségek(az ellen részérõl) a városokban bekövetkezõ harcokban, és a nyitott!! harci jármûvel közlekedõ esetében volt a legtöbb. Kérlek nézz utána a Tikriti harcoknak pontosan."
"Összesen 23 Abrams kapott komolyabb találatot.[4] A legénység tagjai közül senki nem halt meg.
A sivatagi ütközetek során az M1A1 képes volt 2500 m-re lévõ célpontok megsemmisítésére. Ez a nagy távolság hatalmas elõnyt jelentett, mert az iraki harckocsik lõtávolsága 2000 m-en belül volt. Az iraki harckocsikhoz nem volt rendszeresítve ágyúcsõbõl indítható ûrméret alatti páncéltörõ rakéták, így az Abramsek még azelõtt támadni tudtak, mielõtt õk maguk az ellenség lõtávolán belülre értek volna. A páncélzat nagyon ellenállónak bizonyult, a torony és a harckocsitest homlokpáncéljaira leadott lövések egyetlenegy alkalmommal sem tudták áttörni azokat. Azonban az oldalról és hátulról leadott lövésekkel már nem ez volt a helyzet.[5]
A források többsége szerint egyetlen Abrams sem az ellenséges harckocsik tüzétõl semmisült meg. Egy olyan esetrõl tudunk, amikor az egyik iraki T–72-es harcképtelenné tudott tenni egy Abramst, ûrméret alatti páncéltörõ lövedék használatával. Az Abrams nem semmisült meg, de nagyjavításra kellett küldeni. A tároló rész kigyulladt és lángra kapott, késõbbi elemzések szerint hagyományos lövedék találta el. Az irakiak nem használtak szegényített uránt tartalmazó lövedékeket.
Hat másik Abrams kapott találatot T–72-es harckocsiktól, de a sérülések nem voltak komolyak.[6]
1991. február 26-án a 37. páncélosezred néhány Abrams harckocsiját egy szintén amerikai AH–64 Apache harci helikopter támadta meg tévedésbõl, és AGM–114 Hellfire páncéltörõ rakétákkal négyet harcképtelenné tett. A legénység néhány tagja is megsebesült.[7] Ez nem bizonyított teljesen, mert ugyanekkor iraki T-72-esek is támadták ugyanezeket a harckocsikat, azonban a késõbbi vizsgálat alapján a baráti Apache támadást tartják a legvalószínûbbnek.
Egy másik alkalommal három Abrams elszakadt a saját csapatoktól, és az ellenséges vonalak mögött magára maradt. Egyikük találatot kapott, míg a másik kettõ elakadt, így a legénységüknek el kellett azokat hagynia. Végül az amerikai erõk mindhármat teljesen megsemmisítették, nehogy ellenséges kézre kerüljenek." on Persze lehet azzal jönni , hogy hamisak az adatok, és a holdon sem járt ember."
"Ja , és olvastam valahol , hogy egy M1 több mint 15 találatot kapott míg végül felfedezte a T-72 és egy lövésre kilõtte. Nem egy kategória."
Azért az Sb-be jól megfingatnak a 72-esek,de ez nem jó példa az M1 kilõhetetlenségére,mert ez csak játék.
Igen, ezeket én is olvastam. És valószínû igaz is, mert 91-tõl már elég nagy nyilvánosságot kaptak a fegyveres konfliktusok, és emiatt nem tudta a háborús propaganda a tényeket elferdítrni, eltagadni. Azért ehhez a jó statiszikához az is hozzá tartozik, hogy az amcsi páncélos erõk folyamatos tájékoztatást kaptak az ellenséges csapatok/harckocsik helyzetérõl, számáról, stb. Úgy azért könnyebb az elenséges MBT-t becserkészni, hogy tudod hányan és milyen messze vannak, milyen irányba mozognak, õk meg nagyon semmit nem tudnak rólad. Nem mellékesen még számbeli fölénybe is vagytok. És az tény, hogy az Abrams és a T-72 nem egy kategória, sem páncélvédettség (fõleg a DU páncélzattal felszerelt Abrams-ok), sem optikai/tûzvezetõ/felderítõ képesség területen. Talán a tûzerõbe lehetne vetélytárs megfelelõ lõszertípussal.
"A sivatagi ütközetek során az M1A1 képes volt 2500 m-re lévõ célpontok megsemmisítésére."
Ez tiszta ügy. Állítólag 5000 m-rõl is lõtek ki T-55-öst DU lõszerrel. Nem tudom, hogy az Abrams optikája képese-e ilyen távolságból célt földeríteni. Szerintem ez inkább csak olyan harctéri legenda.
"Azért az Sb-be jól megfingatnak a 72-esek,de ez nem jó példa az M1 kilõhetetlenségére,mert ez csak játék."
Hát ez egy kiképzõ progi, olyan nagyon nem ferdíthet, mert akkor a kutya se venné meg. A felhasználó hadseregek száma pedig egyre nõ. Elméleileg a Pro PE és a Pro között ilyen téren nincs külömbség, de kitudja.
Van itt külön topic-ja. Látványosnak látványos, bár ettõl a fejlesztõcsapattól inkább csak közepes szimek láttak napvilágot, fõleg a sok bug miatt. De egy próbát mindenképp megér.
Még csak tanulmányozgatom. Az sbwiki-t ajánlom figyelmedbe, itt sokmindent meg lehet tudni az újdonságokról. Jelenleg én is itt ismerkedek a T-72-vel. Ami így elsõre feltünt, az a környezet texturái, szerintem nagyon harsányak lettek a színek, legalábbis nekem nem tetszik. Viszont az új harckocsi -azaz a régi Leo1 és 2A4- küzdõterek nagyon jók lettek. Remélem a 2.6xx-be még egy hasonló nívójú Challenger 2 interior bele fér.
Helló emberek, egy olyan kérdésem lenne hogy a SB2 25 dolcsis változata miben különbözik a 125 dolcsistól ? Gyengébb valamivel ?
Tervezem a vásárlást de nem tudom melyiket válaasszam, nyílván az olcsóbb jobban érdekel. Legfõképpen a T-72-es szimulációja érdekel.
Köszi !
25 $-ért csak egy liszenszet kapsz a 2.640-es patch-hez. Ahhoz, hogy tudj játszani kell a hardverkulcs is, ami 100 $. Ezt csak egyszer kell megvenni, és amelyik patch tetszik, azt 25$-ért liszenszelheted a továbbiakban.
Tehát, ha jól értem, magát a szimszoftvert ingyen letölthetem .RAR formátumban. Aztán 100 dolcsis áron megveszem a hardverkulcsot, majd további 25 dolcsi a 2.640-es patch ?
Steel Fury:Kharkov 1942. SPM1.5-re modolva egész jó,sõt.Tiger I-II,P-II,III,IV,V.Rohamlövegek és kedvencem a Vadászpárduc:O) Jó kampik,küldik fincsi a játék.
Úgy döntöttem hogy amennyiben összejön rá a pénzem, megrendelem a Steel Beasts Pro PE-t a 2.640-es patchel.
Az õs Steel Beasts-el még ma is játszanék ha menne Win 7 alatt, de sehogy sem sikerül elindítanom. Sikerül futtatnia valakinek ?
Ha a 2.640-es is olyan élmény mint anno az elsõ rész, akkor nagyon megéri nekem ez a 25-30000 Ft.
Az egyetlen szívfájdalmam a Pro Pe-vel kapcsolatban hogy kívülrõl nézve nincs szimulálva a futómû rugózása. Vagy tévedek ?
Szerintem van sõt a javítás 2.640 után le is szakad az egész,vagy éppen tönkremegy a futómû. Nekem a találat helye ami nagyon hiányzik,na meg a nyomjelzõk azok is lehetnének "komolyabbak".Viszont vannak rendes gyalogosok már:)A hangok is marha jók.
Ha megveszed a Codemeter-t, az már tartalmazza a 2.640-et, csak a software-t kell letöltened hozzá.
New Price: $125.00 US Upgrade: $25.00 for Download Only or $32.00 for DVD
What are the system requirements?
For a FREE trial demo, contact Sean via PM or eMail. "
Akkor már csak egy angolosnak kellene szólni? Csak angolul tud, németül esetleg nem? :) Miért nem teszik ki szabadon letölthetõ formába a demót, mint mások?
Privátba vagy ide a ide a közösbe el tudnád nekem is árulni, mik a teendõk? Tegnap én is írtam ennek a rendes Sean -nek, de nem válaszolt eddig semmit.
Na ez az SG egy fos. Küldtem privet mindkettõtöknek.
köszi
Mûködik ! A pc újraindítására volt csak szükség ahhoz hogy múúködjön !
:)
Nálam is ok:O)
10perc után:Jók a hangok meg minden finomság:O)
Köszi. Most jött (ma, 20:32) meg nekem is a hiv. válasz. Mégis rendes... :) Majd én is kipróbálom. IP alapján van szerintem idõre korlátozva demo (maga az elindíthatóság, licensz, szvsz. 1 hét).
Na, akkor úgylátom minden a legnagyobb rendben. Lehet írni az új élményekrõl.
Érdekes hogy a menü gyakorlatilag a régi. A grafika szerintem lehetne szebb is valamivel, legalábbis a külsõ nézetnél. Aztán nem hinném hogy a BTR és a BRDM belsejét olyan nagy kunszt lenne megcsinálni. Kár hogy nincsenek kidolgozva.
Ami nagyon tetszik, az a játékélmény. Azt azért sikerült fejleszteni. A hangok is faszák, és végre élethû településeken harcolhatunk.
Az elsõ másfél óra után ennyi. Folyt köv.
Bár nekem qrvára nem hiányzik, de várhatóan nyáron lesz egy mid-stream upgrade.
Engem nem zavarna, fõleg ha leírnák hogy konkrétan mire számítsunk tartalom szempontjából.
Ami viszont mocskosul illúzióromboló az a harckocsik mozgásakor a pattogás. Úgy viselkednek mint amikor az ember egy makettet tologat a talajon. Erre gondoltam amikor a futómû rugózásának hiányát jeleztem. Ezt még az ArmA 2-ben is gyönyörûen animálják, pedig az elsõsorban nem is egy szimulátor. Én tényleg nem vagyok egy kötekedõs fajta, de 100 dolcsiért azért szerintem illene ilyen feature-t felmutatni.
Ami még szemet szúr az a helikopterek mozgása, amik (legalábbis a Mi-24 ) úgy gyorsulnak 0-ról 200-ra mint egy dragster. Ez is irreális egy kissé.
Akkor ott valami gond van, mert nálam szinte érezni lehet a vas súlyát, és ez harckocsinként változó. A T-72 talán egy kicsit fürgébb, mint amit a 780 LE megengedne. (A T-72 fajlagos teljesítménye 13,8 KW/t, a Leopard 2-é 17,5 KW/t, és mégis kb ugyanúgy szedi a lábát elõre mint a Leo 2.)
Az ArmA2 nem egy kategória, az egy nagyon jó TPS, és nem szim. Ott a jármûvek csak a játékélmény fokozására szolgálnak, a realitáshoz semmi közük (sajnos). Viszont cserébe sokkal szebb látványelemeket tartalmaz a játék. Azt mindenkinek magának kell eldönteni, hogy neki mi ér többet.
100$? Azért egy apróságot tudomásul kell venni a SB-ve kapcsolatban, mégpedig azt, hogy ez egy nagyon rétegjáték -szimulátor, harckocsis, ráadásul még modern is, szóval halmozottan hátrányos helyzetû -, és a fennmaradáshoz, sajnos ilyen árat kell szabni. A komolyabb szimek hasonló üzletimodellel mûködnek (pl DCS), vagy egyszerûen finansziális okok miatt megszünnek.
Szépen kiköhögöm a 25dolcsit ha már 100-at egyszer kifizettem nem maradok le.... Szuper ez a 2.640,óriásit fejlõdõtt a játék.
f2dhu, én nem a fizikára utaltam hanem a rugózásra.
Tehát hogy nincs lengéscsillapítás. Sem szimulálva nincs, sem animálva. Ha megfigyeled, haladás közben a futógörgõk csak forognak egy helyben, nem végeznek függõleges mozgást. Nem is végezhetnek igazán, mert a a SB-ben nincs reális talaj szimuláció sem. Remélem érted mire akarok kilyukadni. Köveken, síneken, egyéb talajegyenetlenségeken való áthajtáskor a futómû viselkedésének az imitálása az amire gondolok.
Szombat óta ismerkedem a demóval, és lenne pár kérdésem. A "lõ-pályákat" gyakoroltam végig a különféle típusokkal.
De a T-72M1 nem akar "mûködni", mert be sem tölti a lövedéket. Hiába mérem be lézerrel a távot stb. nem tudok lõni. A 7.62-es párhuzamosított is érdekesen viselkedik az M gombra. Ennek a hk.-nak a gyakorló "küldetései" (Tutorial) is hiányoznak, csak egy gépi demó van helyette. Ez a demó licensz sajátossága lenne, hogy nem érhetõ el minden?
A Leo.2A4 olyan mint a SB-ben. A hõképes célzónál is van 12x-es nagyítás, eddig rendben. Azonban pl.: a Leo.2A5-nél már nem lehet a hõképessel így célozni. (csak az alap 4x-es kapcsolható) Van valami spec. új gomb erre?
Nálatok is vannak ilyen mikró akadások?
Éjjellátót hogy kell bekapcspólní?Videón láttam hogy van ilyen.
A numlockos billentyûzeten +/- gombokkal kapcsolgatom, vagy F2, F3 a lövész poszton a különbözõ célzók (ha jól mondom).
Az SBWiki-t olvassátok el, ott minden problémtokra választ kaptok. Pl T-72M1, itt éjjellátó, párhuzamosított géppuska, töltõautómata kezelése, stb részletesen ki van fejtve.
Ez még az elsõ részhez való, azóta sokminden változott. (Pl a Leo2 is, az újabb verzióknál, az N gombal tudod a magnification-t váltani.)