A droid azt tudja amit beleprogramoznak, nyilván a legprofibb emberkatonák trükkjeit és tapasztalatát kódolják bele míg egy átlagos ember katona tényleg "átlagos" szal sztem pont a droid lenne elõnyben ami az észt illeti
a biologiai fegyók mellett minek ez a sok szar? már kisérleteznek olyan cuccal amitõl buzi lesz az ellenség
Vagy power armorosok helyett egyszerûen ledobni egy bombát az ellen fõhadiszállására?
A harci-droidokban több fantázia van szvsz, a power armort mindig is korlátozni fogja a gyenge pontja: ember van benne. Mégha a páncél sokat is bír az ember benne attól még törékeny marad.
Tény, hogy mai technikával sem power armor, sem mech nem valósitható meg (vagy legalábbis olyan kecses lenne mint egy elefánt).
DE ha lenne egy jó mesterséges izom, a power armor lenne az elsõ. Ledobni nagy magasságból az ellen fõhadiszállására egy csapatot, pl. egy bradley tûzereje és páncélzata egy ember mozgékonyságával már elég vicces ellenfél lenne...
(persze telhetetlen vagyok, még jobb lenne ha a jobbos gatlinggal is tüzelne! )
Sajnos a 4. és 5.-ös képek logóin nem tudok mit javítani, mert megpróbálom elsimitani az éleket, csak ronda pacák lesznek belölük... :\
A logó azért ilyen "érces" a 3. kép kivételével, mert felnagyítottam, amitõl ugye kijöttek ezek a csúnyaságok, de nem volt már lelkierõm szórakozni vele. Lehet mindjárt nekiesek, oszt gyorsan lerendezem... :)
Hja, a 4-5-ös képek a legjobbak. A 4.kép feliratára kéne egy kis élsímítás oszt tutkó.
Bazzeg a 6-on csak gyalogmókusok vannak az AKÁRMELYIK játék lehet, a BF sorozat viszont a jármûvekrõl szól szal a Mech pont jó szimbóluma lehetne a gémnek, had ne magyarázzam már a nyilvánvalót egy bf-esnek :D
Én is a 6. szavazok csak a rajta lévõ logot kénne elsimitani, én ennyit kérek :)
Szigorúan szvsz úgy látom, hogy egyelõre nem megvalósítható egy power armour (exoszkeleton inkább), illetve csak rövid idõszakra mûködõképes (pl. SWAT egységeknek ideális). A hiba jelenleg az, hogy nincs hozzá olyan energiaforrás, amely képes huzamosabb ideig mûködni és elegendõ energiát leadni a nélkül, hogy a katona egy 200 literes hordót cipeljen a hátán, teli üzemanyaggal.
Taktikailag kétségkívûl elõnyõs lehet ugyanakkor, hiszen kellõ védelmet képes nyújtani a katona számára (egy, a gépkarabélyok ellen kellõ védelmet nyújtó, egész testet befedõ páncél tömege 60-80kg körül van, ezt ugye folyamatosan cipelni irreális). Nem véletlenül kutatják annyira japánban és az egyesült államokban. ;)
Ami a Mech-eket illeti, ott kissé árnyaltabb a kép. Egyelõre nehezen tudom elképzelni, hogy egy Mech komoly elõnnyel rendelkezne egy harctéren egy harckocsival szemben, ugyanakkor mindenképpen bonyolultabb, ergo drágább szerkezett lenne.
Nem véletlenül csináltam különféle 2142 logókinézeteket, ha összehozzátok melyik kép melyik logóval legyen, megcsinálom. Ahogy nézem az 5. és 6. kép szimpatikus eddig a népeknek, akkor azokra holnap majd csinálok 1-2 változatot.
Visszatérve a robotok/mech-ek életképességéhez, agyaltam én is egy kicsit.
Szóval a modellezésbe éppen egy ilyen harctér-szimulációs játék segíthet, ahol ki lehetne tapasztalni milyen tulajdonságokkal is kellene rendelkezzen ha életképes akar lenni.
Összességében, mai szemmel egy kisebb mech, vagy inkább power armor lenne életképes, ha valaki látta azt Appleseed-et, tudja milyenre gondolok (aki nem látta, sürgõsen pótolja!).
Képzeljünk el egy a ragadozó állatok izmainak hatékonyságával (energiaigén/erõkifejtés/önsúly/szabályozhatóság) rendelkezõ mesterséges izmot ami egy 3-4 méteres gépet mozgat. Plusz telipakolva mindenféle csoda elektronikával, érzékelõkkel. (Ajánlott irodalom a GITS:Stand Alone Complex.)
Érdekes jövõkép lenne, ha valaki (ez már sci-fi) építene ilyet, a világ hadseregei a mai technikával esélytelenek lennének, mint amikor az elsõ világháborúval lovassággal meg kivont karddal mentek ez elsõ tankok ellen...
Lehet beszélgetni a játékról :) Csupán reagáltam :) Itt ugye nem volt róla szó csak a BF2 topikban, azt meg minek olvasgassam. Mechwarriort (4) ismerem játszottunk vele nem kis sikerrel. (egyébként)
Csak tudnam miert te vagy a topik gazdaja, hogyha ertelmesen nem lehet beszelgetni a jatekrol. Egyebkent meg, lehetseges hogy az sgre irogatas miatt kimaradt az eletedbol a Mechwarrior szeria, ahol minden a Mech'-ekrol szolt, innen a tema.
Gondolom csak életben szeretnék tartani a topicot valamivel ami ehhez a játékhoz kapcsolódik. Visszagondolva bf2 topic a játék megjelenése elött fél, háromnegyed évvel már hogy pörgött. :)
:) De felmerülhet. (felesleges szájtépés ugyan de felmerülhet persze)
ilyeneken nem csodálkozom, annó, mikor kiadták az elsõ videót a bf2-rõl, azon vitatkoztak, hogy egy tank tényleg elfér egy akkora szûk utcán, mint ami a videóban volt :D
LOL ez most valami vicc????? Remélem tudjátok hogy egy számítógépes játékról van szó :)))) Ennyire tudományosan megközelíteni és még alátámasztani, neharagudjatok de idiótaság.
BF2 topicban indult vita arról mi értelme a mechnek, van-e bármi elõnye a lánctalpas tankkal szemben. Szerintem a jelenlegi technikai szinten nincs semmi elõnye egy lépegetõnek egy hagyományos kialakítású tankkal szemben, mert az energiaellátása elég problémás lenne. Amint sikerül megoldani, hogy olyan méretû mechet lehesen összehozni, mint a Mechwarriorban, akkortól lesz elõnye a lépegetõ felépítésnek. Egy 2, 4 esetleg 6 lábú felépítmény bármilyen terepen gyorsabban tud mozogni, mint egy tank és mellette több fegyverzetet és erõsebb páncélt lehet rárakni. Egy 8-10m magas robotnál ugye nem sokat számít, hogy a tömege miatt mennyire sûllyed bele a talajba, megfelelõ kialakítás esetén könnyedén tovább tud jutni. Amíg meg csak az egyik oldalna kvannak ilyen fegyverei, addig még ott van az ellenség moráljának gyengítése is, fõleg ha hagyományos fegyverekkel nem lehet komolyabb kárt tenni benne a tanknál jóval erõsebb páncélzat miatt.
De az BF2 topik ez meg 2142... nem is értem miért nézzék be oda? ;)
"A BF széria legújabb tagjának demoját 10 nappal a teljes verzió piacra dobása elõtt tervezi a remélem mostanság rengetegszer csukló EA/Dice páros. Egy nyílt beta tesztverziót is terveznek a nagyközönség számára amirõl csak annyit árultak el, hogy 10.000 játékost invitálnának meg augusztus környékén bugkeresõnek. Õszinte szívbõl remélem és kívánom /bár erre a piac helyzetét ismere holmi kevés esély van/, hogy egy hatalmas pofáraesés legyen a 2142, mert amit a fejlesztõk mûveltek az 1.3 patch megjelenésével és ennek kimagyarázásaval még a mai napig nem találok szavakat." HCGamer.hu
BF2-t is 6 hónappal halasztoták el, szerinted? :) Amugy lehet tényleg meg fog okt. 19-én jeleni ha csak beraktak új fegyvereket, jármûveket, pályákat :P
Ha az EA oldalán látom akkorsem hiszem el:) /vagy csak nagyon nehezen/
In Battlefield 2142, players choose to fight for one of two military superpowers - the European Union or the newly formed Pan Asian Coalition -in an epic battle for survival. EA has narrowed down the BF 2142 from Winter 2006 to October 19th.