Sajna semmi esélyt se látok rá! Azaz mivel eddig is azt rebesgették, hogy az RS5 "quattro" néven fog futni, így nem lepõdnek meg ha 3.án bemutatnák az RS5-öt "quattro" néven... Nem hiszem, hogy véletlen, hogy pont ennyivel a 30. évforduló elõtt hirtelen napvilágra kerülnek az RS5-rõl képek!
Ezt a V8 450lovat már két éve tudni... Úgyhogy ez a V10 meg RS6, R8 csak valamelyik hülye újságíró agyszüleménye volt amit a többi hülye tovább fújt! :) De minket nem tudtak átverni! :D
"Részben nyilván presztízs-okokból, részben utánozhatatlan hangja miatt nem cserélték le a V8-ast az S4-esben használt 3 literes, kompresszoros V6-osra, inkább tovább csiszolták a pörgõs nyolchengerest. A teljesítményét 450 lóerõre emelték, de ahhoz, hogy az összes erõ kijöjjön belõle, 8250-es percenkénti fordulatszámig kell pörgetni. A plusz 30 lóerõ épp arra elég, hogy ellensúlyozza az összkerék-hajtás többlet-ellenállását, és az autó így is 4,6 másodperc alatt érje el a 100 km/h-t a dupla kuplungos váltóval, egy tizeddel hamarabb, mint az M3-as. A hajtás a jól ismert quattro rendszerû szerkezet, alaphelyzetben a nyomaték 60%-át adja a hátsó kerekekre, de ez az arány akár 85%-ra is módosulhat, ha olyanok a körülmények."
Minden reggel egy ilyet szoktam látni. Élõben elég disznó autó, nagyon szép a hûtõmaszkja. Ha ilyenem lenne tuti levenném a S6-os feliratokat róla! :D V10 5.2 435ló... Szedi a lábát rendesen! :)
Nem tudok dönteni a piros és a fekete között :) de akkor jó így nincs probléma!
Szerintem is V8 lesz és az elég is hozzá már csak egy normális ár kell hozzá (és akkor továbbra is csak álmodozhatok róla :) egy kis ideig még biztosan )
Én egy kérdéssel fordulnék az itteni Audisokhoz. A kiszemelt az Audi 80 B2, amelyet 1978-1986 között gyártottak, méghozzá az 1.6-os szívódízel változata.
Vannak róla tapasztalataitok? Én csupa jót hallottam róla, fõként a fogyasztás és a megbízhatóság terén, márpedig nekem ezek a legfontosabb szempontok jelenleg. Meg persze kényelmes és nagy, egyszer már ültem ilyenben. A külseje is tetszik.
Helyes! Nekem is az tetszik a legjobban! :) Ha veszek 200-ast nekem is tuti ilyen lesz rajta! :) Olyan 100e körül lehet kapni használtan gumival együtt. Ronal Avus a neve, azt hiszem van két verzió, van a S4-én és a Sline-s... Nem tudom, hogy az utóbbi eltér-e a S4-es gyáriétól. (Pl a BMW-nél az M-packetes felni full ugyanolyan mint a gyári M-es, mégis sokkal gyengébb, nehezebb)
Maga a videó tetszett! :) De egyébként rongyrázósnak tûnik, béna kis repülõt megveri 100méteren vagy mennyin... Nem egy vadászgépet vert el... Másrészt elég vérszegény az R8-as, nem egy brutális erõgép ami gyorsul mint állat...
Hát ha abba belegondolunk, hogy az urquattro is anno csak a gazdagabb réteg számára volt elérhetõ, így nem csodálkoznék, ha az új quattro is RS4 árkategória körül mozogna (20milla)...
Lassan már nem is lehet választani annyi jó kocsit dobnak piacra :) Remélem nem valami nagyon pici darabszámra limitált lesz hanem olyan amihez akár halandó ember is hozzájuthat!
Valószínûleg, hogy ez csak egy lelkes Audi rajongó agyszüleménye, de ha mégse lenne kacsa a hír annak nagyon örülnék! Elvileg 2012-be jön ki az új quattro a 30-as szülinap emlékére, az autó súlyából kb. 240kg-ot faragnának le. Vagy V6-os turbo, vagy a TT-RS-ból származó soros5 turbo repítené az autót, utóbbinak kifejezetten örülnék!
Az Audi Hungáriánál megkezdõdött a bioetanollal is üzemelõ, 2.0 literes TFSI-motorok sorozatgyártása. Az új, hatékony erõforrást az Audi A4 és A4 Avant modellekbe épitik be. Az etanolos üzemmód – az Európában szabványosított E85-ösjelzésû üzemanyaggal – csökkenti a fenntartási költségeket és javítja a jármû szén-dioxid-kibocsátási értékét. A bioetanolos motorok sorozatgyártását a már meglévõ, négyhengeres Global Engine motorok gyártósorába integrálták. A mûszaki átalakítások közel 30 millió forintos beruházást igényelnek.
Nem kicsit Scifi kinézet... azt hittem a tanulmány után kicsit konzervatívabb lesz. Az orra jól néz ki (fõleg teljesen szembõl) a háta nem tetszik annyira.