Sziasztok! Lenne egy kérdésem :D Van egy 2005-ös Audi A6 Avant Quattro a családban :D Egyik nap kiakartam cserélni a rendszámtábla izzót - ledesre! - de valamiért nem engedi izzítás elõtt felvillan és nem ég :S:S Az autóban meg persze ég a kiégett lámpának az izzó jele :D Ha csak egyet cserélek ki akkor kitûnõen mûködik - de a kettõnél csak felvillan :( Gondoltam már persze biztosítékra is, csak nem tudom melyik? A könyvében pedig nem találom :S
Jaja, mint egy hátsókerekes, kb 160 körül ment a megcsúszás pillanatában... Nem sok mindent lehetett már tenni sajnos...
Van itt valaki aki komolyabban ért az audikhoz? Az lenne a kérdés, hogy mennyire megbízható a V6 2.5 TDI, olyan 2000körüli évjáratból. Nomeg az, hogy mennyre lehetnek másak benne a dolgok, mint egy 94es soros 5ös 2.5 TDIben, fõleg szerelhetõségi szempontok alapján.
A régi van most faternak, aztán gondolkozik rajta, hogy legyen e ujabb, vagy pedig inkább S80 D5 :)
kicsit sok a rács rajta persze élõben behugyoznék a látványtól xD
Amikor tizenvalahány éve láttam elõször ilyet élõben nem kicsit volt lenyûgözõ. A V orr miatt szerintem a legszebb audik között van megnéznék egy modern változatot (szögletes szintén v) nem mintha az új autók nem tetszenének csak ez egész más vonal már.
Elég nagy hülyeségnek tartom! Ezzel a "quattro" nevet mint típus meggyalázzák... :/ Másrészt lesz 15-20millió forint, tele luxussal, azaz a szellemileg se lesz semmi köze az eredetihez...
Állítólag már készül az egykori legendás raliautó korszerû névrokona, méghozzá lényegében az eredeti recept alapján: az Audi mérnökei az A5-ösbõl faragnak valódi, brutális utcai sportkocsit.
Lényegében az Audi RS4-es szellemi utódjáról van szó, de úgy hallani, RS5 helyett Quattrónak fogják elnevezni, nyilván abban a reményben, hogy a legendás típusjelzéssel több figyelmet kaphat a típus. Magáról az autóról csak pletykák alapján próbálhatunk képet alkotni: állítólag egy feltöltött V6-os motor kerül bele 400 lóerõ feletti teljesítménnyel, és az A5-ös eredeti karosszériaelemeinek egy részét is lecserélik. Részint azért, hogy az autó tömegét 1400 kilogramm alá csökkentsék, részben azért, hogy az autónak a híres elõdéhez hasonlóan agresszívebb megjelenést kölcsönözzenek.
Az 1980-ban bemutatott õs-Quattrót is egy viszonylag szürke utcai autóból, az Audi 90 Coupéból alakították ki, igaz, eredetileg kifejezetten versenycélokra szánták. Az összkerék-hajtású, öthengeres, 2,1 literes, 200 lóerõs turbómotorral felszerelt típust azért készítették, hogy a gyár elindulhasson a korabeli rali-világbajnokság versenyein, amelyet korábban kétkerék-hajtású modellek uraltak.
A Quattro tarolt a versenyeken, fõleg laza felületû, vagy nedves úton mutatkozott meg a négykerék-hajtás elõnye: 1982-ben és 1984-ben csapat-világbajnoki címet, 1983-ban és 1984-ben pedig egyéni bajnoki címet szerzett az Audi Hannu Mikola és Stig Blomqvist révén. 1987-ben ugyan betiltották a B csoportos autók használatát a rali-világbajnokságon, és ezzel a Quattro versenykarrierjének is vége szakadt, de a világ lényegében ekkor kezdte megtanulni az Audi nevet. A Quattro utcai változatát még 1991-ig gyártották.
Az új Quattróval alighanem csak a nevet, és a hangulatot próbálja újjáéleszteni az Audi, a versenysikereket aligha: a raliversenyeken egy ilyen terjedelmes autó, amilyen az A5-ös, ma már esélytelen volna.
Egy 98 körüli S8-ast gondoltam elsõ autómnak. Nagyon szépek jól felszeretlek és szerencsére elég nyomott az áruk nem nagyon viszik õket ami így nekem jó. Persze oda kell figyelni de hát melyik használtnál nem. Ha nem találnék majd épp jó S8-at akkor lehet sima A8 lesz belõle de csak lesz olyan amilyet szeretnék. Amúgy az új S5, q7, S8 és persze az R8 tetszik még nagyon de ezek egyelõre csak álom szinten.
Az Audi Rally-ról hallott valaki-valamit? :D A minap Szombathelyen tanúja voltam egynek.
Nekem egyelõre még a fele is jó lenne (mármint a paciknak) viszont a videó rendesen kiakasztott azt hittem már végig ezt a semmilyen zenét kell hallgatni a motor hangja helyett de sajnos késõbb is volt valami nagyon halk cincogás és hát igen élõben kicsit hangulatosabb.
Mindenesetre nagyon szeretném már a saját kis audimat megszerezni
Hát lehet a V6 biturbo is kint lesz, RT S2 is valószínû, F1-Pisti a 90q-val... Semmi konkrétat nem tudok, mind csak sejtés! 10tõl 22ig lesz, azaz egész napos.