Tavaly, amikor a Genfi Autószalonon jártam, csodálkoztam, hogy mennyi Audi közlekedik a svájci sztrádákon.
Úgy látszik, a rendõrség is tudja, a négykarikás autók tucatjellegûek a helyi utakon, vagyis jól vegyülnek: egy egész flottányi S4-est szerzett be ezért a hatóság, orrukra pedig mobil radaregységeket szerelt. A preparált Audik menet közben és álló helyzetben is képesek a sebességmérésre, a gyorshajtással nem is árt vigyázni Svájcban. Kantontól függõen akár három nap börtön, ezer svájci frank helyszíni, valamint a következõ fizetésbõl esedékes 20-35 százalékos levonás is lehet a bírság.
Ma láttam egy szürke RS4-est és egy RS2-es replicat! :)
Elejét még szokni kell, hátulja bejövõs! TT-RS
gyönyörû ez az RS5 kár is hasonlítgatni, egy béemvé' nincs egy szinten egy Audival
Az Audi lekörözi a prémium márkákat Januárban az Audi megelõzte prémium versenytársait az új autó forgalomba helyezések tekintetében Nyugat-Európában. A négykarikás ingolstadti gyártó 45 124 új autót értékesített ebben a régióban januárban – lényegesen többet mint bármelyik fontosabb versenytársa.
Noha a teljes piac nyomás alatt áll, az Audinak sikerült nagymértékben növelni piaci részesedését. A forgalomba helyezéseket vizsgálva a négykarikás márka 5,1 százalékos piaci részesedést ért el a nyugat-európai régióban 2009 januárjában. Az Audi piaci részesedése a múlt év ugyanezen hónapjában 3,9 százalék volt - írja az Autó-Motor.
Ezek a számok azt mutatják, hogy az Audi AG állandósította az utóbbi hónapok emelkedõ tendenciáját. 2008 utolsó negyedévében a négykarikás márka 5 százalék feletti piaci részesedésével kategóriájának legjobbja lett.
Peter Schwarzenbauer, az Audi AG értékesítésért és marketingért felelõs igazgatótanácsi tagja ezt a diadalt elsõsorban a márka fiatal termékpalettájával magyarázza. Egyedül 2008-ban az ingolstadti székhelyû cég 12 új modellt dobott piacra. „Termékoffenzívánkat továbbra is teljes sebességgel folytatjuk” – mondta Schwarzenbauer. „Különösen ebben a feszült gazdasági helyzetben elengedhetetlen, hogy az Audi pontosan olyan termékeket kínáljon vásárlói számára, amilyeneket szeretnének. Vonzó és sportos modelleket kell kínálnunk, amelyek tovább lelkesítik az Audi rajongókat – energiahatékony autókat alacsony fogyasztással. 2009-ben is ezt a stratégiát folytatjuk.” Szavait az Autó-Motor idézi.
Egyedül 2009 elsõ félévében 6 új Audi modell bevezetése szerepel a tervek között. Schwarzenbauer hozzáteszi: „2015-re számításaink szerint 40 különbözõ modellt kínálunk majd az Audi vásárlóknak, tele elõremutató technikai megoldásokkal. Ennek eléréséhez évente 2 milliárd eurót fordítunk termékfejlesztésre.”
Jaja, gyorsabbak a Pugok az Audinál! Nagy szerencséje volt az Audinak, hogy nyert, valami hiba is volt a Pugnál, talán olaj került a szélvédõre vagy valami ilyenre emlékszem. És sokat ki kellet állnia a boxba. De hát a LeMans a hosszútávról szól, és a megbízhatóságról, na meg a kevesebb fogyasztásról! :)
Ezt honnan veszed? Tavaly is annak köszönhette a nyerését az Audi, hogy kevesebbet kellet tankolnia, azaz kevesebbet fogyasztottak, ez most megfordult?
600e... Nevetséges... Igaz, hogy szedett-vedett és tuti rá kéne költeni még nagyon sokat, de akkor is érdemes lenne egy ilyet venni. Átpapírozás 1misi, hello szia... Nincs valami tipp mégis, hogy lehetne megoldani a Magyarországi használatot?
Nemsokára láthatod majd a gyorsulási versenyeken, majd szólok, ha kimennek! :)
engine V8 compressor, twin srew supercharger belt driven capacity in ccm 4163 ccm drilling x stroke in mm 84,5 x 92,8 mm densification 12,5 : 1 gearbox construction type 6-speed manual gearbox power (max.) 560 PS (412 kW) bei 7.750 U/min supercharging pressure (max.) 0,55 bar bei 7.750 U/min torque (max.) 580 Nm bei 5.500 U/min Vmax limited (unlimited) 301 km/h (315 km/h) acceleration 0 -100/200 km/h: 3,9 sec./12,5sec drive permanent all-wheel drive Quattro brakes VA 380 x 34 punched, ventilated HA 356 x 32 perforated, ventilated rims VA mtm bimoto Forged 9 x 20″ ET 42 HA mtm bimoto Forged 11 x 20 ET 50 tyres VA Michelin Sport Cup 245/30-20″ HA Michelin Sport Cup 315/25-20″
Nagyon szép, nagyon szép, és milyen gyors! :) Remélem a V10-es is ilyen jól sikerül!
A Genfi Autószalonon az Audi bemutatja a TT csúcsváltozatát, valamint az új A4 Allroadot.
A Carscoop újabb bennfentes infókról számolt be a márciusi Genfi Autószalonnal kapcsolatban. A svájci városban állítólag lehull a lepel a régóta várt Audi TT RS-rõl, valamint az új A4 Allroadról is. A TT csúcsváltozatában a Volkswagen-konszern amerikai specifikációjú, 2,5 literes motorjának turbófeltöltõs változata dolgozik majd 340 lóerõvel. Az autóból természetesen nem hiányozhat az összkerékhajtás, valamint a duplakuplungos S-Tronic automata legfrissebb verziója sem.
Az új A4 Allroad az A4 Avant alapjaira épül, lényegében ugyanolyan sajátosságokat kap, mint a nagyobb A6 Allroad. Magasabb has, nagyobb felnik, szélesített kerékjárati ívek és áttervezett lökhárítók várhatók, a motorpaletta megegyezik majd az A4-esével.
Milyen ragasztót fogsz használni? :) Én elõbb a sima S1-el próbálkozok! : A Pikes Peak nehezebb! :) Ha jól sikerülnek akkor bekerülnek a vitrinbe! :)
A tavaly piacra dobott új Audi A4 volt a legkelendõbb prémium modell Németországban
Elképesztõ siker volt 2008-ban az új Audi A4, legalábbis Németországban. Az egy dolog, hogy az ingolstadtiak prémium limuzinját jobban vitték, mint a 3-as BMW-t és a Mercedes C-osztályt, az összesített listán is nagyon elõkelõ helyen végzett az A4. A hivatalos összesítés szerint 98 714 darab kelt az autóból tavaly németföldön, amely azt jelenti, hogy a második (!) legnépszerûbb új autó volt az egész piacon. Az A4-et csak a mindig biztos sláger Volkswagen Golf tudta lenyomni. Az A6 és a TT is élen zárt saját szegmensében, úgyhogy az Audinál az általános hanyatlás ellenére is van ok a mosolygásra.
Forrás: www.autostilus.hu
Még szép, hogy megfelel. Meg amilyen Audi mániás vagy...