nekem is ilyen van vaterán vettem egy zöld könyvet hozzá. Nem mûködik a világítás égve maradt figyelmeztetõ hang. Nem tudom hogy hol lehet a gond a mûszerfalban a kis hangszóró nem mûködik vagy pedig a másik végén nincs rádugva jól vmi(miután megjárt egy szerelõt azóta nem mûködik)Van vkinek ötlete?
Azért az hátul az 1 MMI és 4 szabályzó forgókapcsoló adja magát :D. Bár a kommentekben valaki azt írja, hogy 5 db MMI van a 2011-es W12-es A8 L-ben.
1996-os A6 2.0 16V . ACE motorkóddal, hát egy injektor( K-Jetronic) már kellet rá. Most szelepszár szimmeringes. Toronycsapágy, fékbetétek, olaj, és benzin kellett bele eddíg... :)Meg fékbetétek. Siófokon nyaraltunk, odáig klíma, ott már nem (szakadt az esõ) itthol kiszámoltam, 7,9-es átlagfogyasztás, Ukrán benzinbõl. Igaz 140 felé nem mentem, nem kell fénykép a kollégáktól. Meglepõen jól megy, saját órája szerint 210-nél még menne... Szervízkönyve szerint (mert van neki!) 204 a vége. Elsõ perctõl Magyar forgalmis, igaz cégautó volt, így nem csoda a 385 ezer km. Igaz, ennyivel is vettem, de már óracserés volt, a Vám jóvoltából. Azóta futott vagy 150 ezret, és most már eszi az olajat. 4 éve van nálam, az injektort leszámítva nem kellett sokat rákölteni. Ezenkívül van még egy 1987-es 80 1.8 S is. Ezt akarom most eladni. Karbis, kéziszivatós, igénytelen. Munkába járni, meg a határra kitûnõ.
Az újabb 2.5 tdi az v6 és bonyolultabb is mint az enyém, ami sima sor 5. Arra mindenki panaszkodik éppen azért, mert ez a pumpe-düse-s dolog nem nagyon jött össze, váltotta is a common-rail az elmúlt években.
Ha valamit ki kellene emelni az autómon, ami a legjobb az biztos, hogy a motor meg a hatos váltó lenne. Világ egyik legjobb párosítása. Nem rábeszélni akarlak, meg ha benzineset szeretnél, meg csak ritkán van rá szükséged, akkor a fogyasztás annyira nem mérvadó. Én heti 5-600 km-t megyek és eléggé fontos, az autó meg megbízható ezzel a dízellel, szóval csak ajánlani tudom.
850k ft-ért vettem ezelõtt 2 évvel, körülbelül 800k ft-ot költöttem rá, ebben benne van két garnitúra gumi (tél-nyár), egy vezérléscsere, 7500 kilóméterenként olajcsere, szûrõcsere, 4 garnitúra féktárcsa és betét, komplett futómû, meg elütöttem egy õzet, és akkor hûtû, lökhárító meg teljes lámpaszett csere, elöl-hátul, kis festés itt-ott és kész.
1.650.000 összesen, és az autó pöcc-röff, télen-nyáron.
régi dízelt nem veszek, ettõl újabbakat akit ismerek pl 2001 1.9 PD TDI kombi A6 szopja a faszt nonstop. Ugyanaz 2.5 Tdi 2002, vagy 3-as nem tom azzal is 101 hiba van mindig. Nekem erõs nem kell, de a benzinesek motorja még sok év után is megbízható. A fõ szempont nálam a megbízhatóság és nem a fogyasztás, mert ritkán mennék de akkor 250-300 km oda-vissza és sok pénzem sincs. A 100-ról tudom, hogy kibírja az ukrán benyót, lehet az A6 jobb lenne felõlem automata is lehet, de legyen nagy kényelmes+légkondi. 550-ért nézegettem még a Dodge Intrepidet, de Dodgeról beszélgetni Audi fórumban gáz :))
Ha valakinek van a régebbi Audi modellekrõl jellemzõ hibalistája (évjárat, széria, sorszám szerint lebontva gyári hibák) akkor belinkelhetné, mert igazán jót eddig nem találtam a szakidani autószerelõ meg 1-1 búgosabb szériát ismer, amivel nem találkozott nem tud nyilatkozni.
Nem tudom, hogy jó ötlet-e benzineset venni, egy haveromnak van egy 2.6 v6-os, csak az még a 100-as (enyim A6, csak 100-as hátsó lámpákkal meg kerettel, gondolom valamelyik elõzõ tulaj összecsukta a hátulját és ilyet talált rá) és az eszik benzinbõl 12-14 körül, gázból pedig 16-18. A hangja vitathatatlanul szebb, viszont 100-ig ott van mellettem, felette meg a nyomaték legyõzi :). Fogyasztásom 6-7-8 liter gázpedálállástól függõen.
de kár, mert 350-ért erõsen gondolkodok egy 2.8-as vásárlásán :D és megkérdeztem volna egy kívülállót a valós fogyasztásról/egyébrõl, mielõtt Kecskemétig elmegyek :D.
szeretni lehet az Audit anélkül is, hogy szakértõ az ember :D de hiszek neked. (bár akkor ez az egyik legélethûbb 3D-s fantáziarajz, amit mostanában kocsiról láttam)
Ó micsoda öröm. Most látom: már 6 milla alatt van használt 'kitûnõ' állapotú Q7-es
A 2010-es A8-on csináltak valami faceliftet a fényszórón?
Ezen a képen kicsit másabbak tûnik (nekem alapból nem jön be annyira az újnak a fényszórója, nem mintha nem fogadnám el) ez a módosítás kicsit Passatossá teszi, de jóvanAZ :)