Aki nem tartja be azt, hgoy a turbót fel kell szépen lassan melegíteni, meg hogy a 200 fölötti csapatás után a pályáról lejövet nem le állítani egybõl a gépet az meg is érdemli, hgoy felrobbanjon a turbója.:)
az igaz hogy versenyeznek egymással de úgy ahogy te is mondod egy jó darabig azért bírnia kell a motornak mert a bmwnek se használna ha köpdösnék õket a motor megbízhatatlansága miatt vagy a sok szavatossági csere
az új alumotork állítólag hamarabb ledobják a láncot mint a régi öntvény + chip meg hasonlók se igazán használnak a motornak
Azért adja meg, mert versenyeznek egymással, hogy ki tud nagyobbat hazudni :) A motor valszeg ki is bírja azt az elsõ 200k-t amit az elsõ tulajdonosnál tölt a verda, a többi meg le van szarva.
A váltóólajat nyilván nem kell 35k nál cserélni, inkább 80-100 asszem.
30kkmként automata váltóban olajcsere? gratulálok hozzá
egyébként meg a 35knál kell cserélni az új motoroknál az olajat, én is 20körül szoktam cserélni de volt már mikor 35nél cseréltem, valszeg a bmw se véletlen adta meg ezt gyári adatnak
Megnézegettem a fedélzeti coputerben az infokat, olajszintnél meg mindennél OK-ot ír, de ma megy a szervízbe. 180k km van az autóban egyébként, kitudja mikor volt utoljára lecsekkolva, hogy minden jó-e.
"elfelejtik"
Könnyû feledékenynek lenni, amikor a szervíz benyögi a 100.000 ft-os összeget :D (És ez még nem márkaszervíz ár)
Mármint a sima olajszintet nézzem meg? Mert a mûszerfal nem jelzi, hogy kevés lenne, már ha egyátalán jelzi valahogy. Egyébként meg nem tudom hol kell megnézni, pedig már meg akartam.
Automata üzemmódban amikor gyorsítok, még ha kicsit is, van amikor megugrik a kocsi, elkezd túlpörögni a fordulatszám és kiírja, hogy transmission fault. Ez nem mindig fordul elõ, csak mondjuk egy hét alatt 4* kb. Tiptronic üzemmódban csak egyszer fordult elõ ez a probléma, ezért inkább úgy közlekedtem, szép lassan. Tegnap viszont megint kiírta, és hiába állítottam le meg indítottam be megint az autót, nem mûködik a tiptronic üzemmód. A hibaüzenet meg folyamatosan ki van írva, transmission fault, drive moderately, possible reduction in acceleration, és érezni is hogy álló helyzetbõl lassabban indul az autó.
Mi lehet a probléma? Valami szenzor hibát olvastam neten meg valamit az akksival kapcsolatban, meg hogy újra kell indítani a fedélzeti számítógépet.
Sziasztok
Benzingõzös szenvedéllyel vezérelve megalapítottam a Karburátor nevû facebook oldalt, ahol a tartalmat közösen írjuk a tagokkal a következõkrõl:
Autókról, melyeket még szenvedéllyel építettek LEGINKÁBB az ezredforduló elõtt. Autókról, melyek tervezésénél a vezetési élmény elsõdleges volt. Autókról, melyekben a fém, bõr, fa túlsúlyban van a mûanyaggal szemben. Autókról, melyek még nincsenek tele elektronikával. Autókról, melyeknél még a gazdaságossági tényezõ nem volt jelentõs a tervezésnél. Autókról, melyek többek, mint egyszerû közlekedési eszközök.
Az oldal létrehozásának az volt a célja, hogy a hasonló gondolkodású emberek „találkozóhelye” legyen, ahol a tartalmat közösen írjuk. Kötetlenül lehet beszélgetni mindenrõl, ami autó. Legyen szó tulajdonosi tapasztalataitokról, saját autóitok képérõl, álomautóitokról, képekrõl, filmekrõl – a lista végtelen -.
Benzingõzös szenvedéllyel üdv,
Roli
Lehet kapni egész kit eket üvegszálból, de értelemszerûen sose lesznek olyan szépek mint a gyári lemez+mûanyag kombó.
+ Érdeklõdnék komplett M3 futómû iránt. Mivel az enyém sima gyári, M3 szélesítésekkel hülyén nézne ki, tákolni meg nem akarom, ezért gyári kéne. És mennyibe kerülne ez?
Tud valaki BMW E30-as 2 ajtós sorozathoz M-body kit-et? Lehetõleg új legyen, megbízható, hogy tényleg azt kapom amit rendelek, és olcsó, max 300 ezer forintig. (na jó lehet kicsit több)
És a következõ kérdésem van a kittel kapcsolatban: Tartalmazza e az elsõ és a hátsó sárvédõ szélesítéseket? Vagy az külön tartozék? Az alábbi képen jelöltem:
ÜDv!
Keresek E36 M-es tükröket Touringra. Ilyesmit, mint a hirdetésben, de elektromosan állíthatót! köszi
ilyenkor szoktam azt,hogy miután megelõztem,szép nyugodtan lassítok,körülbelül 15-20as tempóra,és beállok az út közepére :) egy pár perc után elég dühösek szoktak lenni :D
Story: Keresztúri úton hazafele /marhahosszú egyenes szakasz 60-as tábla/ mnet elõttem egy 520i õelõtte pedig a 67-es Busz természetesen 47-el.....elkezdtem a felezõ felé orientálódni,mert a márkatárs elvolt a tempóval én meg siettem hazafelé.A buszos észrevette a 2 duplalámpást a visszapillantóban elhatározta régi sérelmein most retorziót vesz.Ki is húzódott egyenesen rá a felezõre....lófaszt se láttam elõre....elkezdtem lemaradni,hogy legalább minimálisan lássak elõre.Már vagy 6-7 autó távolságra voltam mire láttam is valamit,nem jött semmi elkezdtem elõzni ,de mivel nemvagyok idióta sofõr miután megelõztem a másik bömöst beálltam a sávomba,hogy majd onnan kezdek elõzni.Már láttam,hogy a BKV-s okádja a füstöt....elkezdett a fasz gyorsítani míg beálltam a bömös meg a busz közé....mikor elkezdtem kielõzni már 75-80-al repesztett az öreg ikarusz...oké ezzel nem szopatott be ,de miért nem az anyjába az ilyen aki 15-20 emberrel a buszon ekkora õrültségeket csinál? Legszívesebben bementem volna a keresztúri végállomásra/sajnos igyekeztem idõben hazaérni így nemfért bele/ és felnyomtam volna a feletteseinél....az még hagyján,hogy engem veszélybe sodor ,de az ,hogy az utasokat is ,mert BMW iszonya van az már nagyon felháborító!
Üdv Emberek! Tud vki válaxt adni nekem arra, hogy mia menete egy E-redszámos auto átvételére,vagy szlovák rendszámoztatására,ill. hogy mik az anyagi vonzatok? thx
Értem! És errõl a M futómû mint felszereltség az 318IS-eknél nem tudtok semmit? Nekem tényleg fontos, miután egy 335i-ben ültem mostanában (e92) elég sokat, és meg kell hogy mondjam óriási élményt ad.... Amúgy a két kiszemelt amik között hezitálok:
szvsz 20i. Az IS igaz hogy csak pár lóval kevesebb papíron, de a 20-as akkor is sokkal, de sokkal jobban megy, a 6 henger az 6 henger. Nyomatékosabb sokkal, az IS meg honda feeling... A fogyasztása max csak városban több, vegyesben kb semmi eltérés...
Ti melyiket ajánljátok inkább? A 18IS motort vagy a kétezrest az e36 szériából? Gondolok itt megbízhatóságra, fogyasztásra és teljesítményre? Mert azt hallottam, hogy az IS motor jóval kevesebbet fogyaszt, pörgõsebb, de ugyanakkor nincs meg a 6 henger ordító dübörgése. Az IS motorral legyártott 3-as kupék valóban mind M futómûvel gyártottak le?
ÁÁÁÁÁ de azt mondja már meg valaki hogy lehet ilyen részletesen hazudni :D:D Topfane34 looool Ezbeteg:D Mennyi idõ kellett ehhez?
Szokásos trollkodás csak......törölni kell vagy figyelembe se venni.
nos valóban van egy olyan akciója a BMW gyárnak,hogy régi autó tulajokat/nemtudom pontosan de 20+ minimum éves autók/ sorsolnak ki és a gyári állapotba teszik az autót eredeti/ofc:P/ alkatrészekbõl! ,de ilyesmit nem hallottam
Múlt héten megérkezett a vadiúj BMW-m Németországból, amit egy Topfan e34 akció keretében bonyolítottak le, ami azt takarja, hogy legyártottak kb 100-150 darab e34-es BMW-t, és a jelenlegi BMW tulajoknak egy elõre kiírt idõközben kellett hívni egy bizonyos telefonszámot, ami alapján kiválasztották a szerencséseket, akik megvásárolhatták a "retro" gépjármûvet. Én egy full extrás darabot választottam (540i) Ja az ár.... Jelenlegi árfolyamon átváltva 9,678.855 forintba került, de minden forintot megért :)
ez a kerék 3 méretbe van asszem, mind1ikhez tiphez van, a csavaros 5 küllõs is jó sztem többi felejthetõ
Felnirõl szokjanak már le...már unom,fix ez volt az M6on is....
az a baj te MO-t veszed alapul....németországban teljesen máshogy bánnak az autókkal.3 éve vettem az e30-at/most 20-éves/ azóta csak tavasszal meg télen lát szerelõt mikor folyadékkal töltik fel meg felnit/gumit cserélünk...az ajtó 5 cm-rõl csukódik, 7és fél litert fogyaszt városban,nem füstöl,nem eszi az olajat ésatöbbiésatöbbi.... ha te ilyen koru ilyen állapotút mutatsz itthon akkor leteszem a hajam:P:)
ha még nem tetted meg regelj a bmwpower.hu-ra ott komoly és hozzáértõ emberek hada fogad! Nekem is nagyon sokat segítettek és segítenek ha szükség van rá!
Itt szinte mindig vitapartnerokat találok.. Ne mondd már hogy nem számít a kanyarban a futómû?! Ennyi erõvel egy alap ezerötös verseny gumikkal nem csúszna ki nagy sebességgel egy nagy kanyarba.. A gumi is számít persze hogyne! De próbálj ki egy m futómûves bmwt majd egy másikat ugyanolyan sebességgel egy nagyobb kanyarba. Ha akarod cseréld is ki az tetrazorall gumiaidat az alapra!
Megkérdezem újra, konkrétan, semmi storyt nem mellékelek sem véleményt:
Az eredeti e36 M3ason lévõ futómû átszerelhetõ-e egy e36 kombira? Illetve mik azok az alkatrészek, amelyek még ehhez kellenek, hogy áttegyék? Gondolok itt rugókra vagy akármire amihez én sajnos nem értek. Az átszerelés, mennyire nagy meló? (az alkatrészek megvannak) Köszönöm
A futómû nagyon sokat számít! És ha van egy olyan lehetõségem, hogy van egy "ingyen" M futómûm, természetesen áttenném. Tapasztalatból, az itthoni 118d-t viszonylag sokat vezetem. Van itt a közelünkben pár 50-60as kanyar, amit az egyes 70-80al már-már csikorogva vesz be. Az egyik barátom 320d e46 kombi full M csomag ugyanezt a kanyart vizes úton 130al úgy veszi be, hogy a testem már-már repülne ki az ablakon, de fognak az ülések, és egy ici-pici gumicsikorgatás nélkül veszi a kanyart. Nem túlzás! És ez az élmény nagyon sokat dob :) A nagy baj, hogy a coupe is meg a kombi is nagyon tetszik.. Találtam egy gyönyörû kombit, (nem linkelem nehogy elhappoljátok elõlem:P) de nem tudnék rápakolgatni annyi mindent a meglévõ m3ból. (nem hülyegyerekeset tessenek elképzelni!!) Coupet meg nem találok szépet a kritériumaimmal ( 1.8 IS vagy 2.0, manuális váltó, klíma, kevés kilométer, vezetett szervízkönyv ) Olyat találtam, nagyon szépet amibe nincs klíma. ( Mennyi beszerelni úgy, mintha gyári lenne?)
Jah meg külsõ visszapillantókat (sokan izgulnak rá, de szerintem nem megy az a kerek forma az e36-hoz...) Ha a lökhárítók nem sérültek, meg a küszöb...
Elsõ ülést tudnád csak, gondolom nem mezei ülés van az M3-ban, de a színe biztos el fog térni... ajtókárpitokat nem lehet. Kormány elvileg simán átmegy, váltózsák, kézifék is... Futómûvet is viszonylag egyszerû lenne, de szerintem is felesleges...