Lekopogom (kopp-kopp-kopp) de ha elmegy a mostani autóm megyek ki németországba egy e36 kombiért. Mivel van egy törött e36 M3-am (örököltem) amit valószínûleg kifogunk árulni alkatrészeknek, ( ha annak is nekiállok természetesen itt is fogom reklámozni ) de azért pár dolgot lehet áttennék a kombiba. Autóbuzi vagyok, de annyira nem értek a mûszaki dolgokhoz, ezért kérdezném, hogy megoldható e, hogy a coupe futõmû coupe belsõ átvarázsolható e a kombiba? Illetve milyen alkatrészek azok szerintetek, amit még érdemes lenne átpakolgatni bele? Egy 320i 105e km kombiról van szó, és egy törött erõsen korrodálódott m3 couperól. Köszi a válaszokat!
Megvettem a chipet a 320-ba és kellemes meglepetés ért.Sokkal jobban veszi a fordulatot erõsebb lett legfõkép az alacsony fordulatokon.Egy másik autót kaptam pár ezer forintért.Egy nagyszerû autó még jobb lett.Azt hiszem még jó pár évig velem marad.Köszönöm a válaszod még egyszer!Üdv murare
Most jut eszembe.. Valaki tud valamit az új 1esrõl? Mikorra várható? Esetleg milyen motorokkal? Honnan indul az ára? Stb.. ?
Benzines (fõleg régi) autókon nem fog sokat dobni, de azokat a "lyukakat" kifogja tömni, ahol hiányosságok vannak. Egy új 1.6 leon-on tapasztaltam chip elõtt és chip után a különbséget! Érezhetõ! Pörgõsebb volt, és az alsó tartományban is már úgy húzott, mintha egy nyomatékosabb dízel motor lett volna! De nem fog lényegesen kevesebbet enni! Egy dízelnél 0,5-1 literrel kevesebbel is beéri és ez is tapasztalat, egy 1,9 pd skoda superb fedélzeti compiuterje szerint.
Sziasztok!Mi a véleményetek a chiptuning PT-Boxokkal kapcsolatban? Egy 320i 89-es évjatatúba szeretnék venni,hátha az alsó fordulattartományokban egy kicsit lendületesebb lesz és talán egy kicsit lemegy a fogyasztása is.Van valakinek valami tapasztalata ebben?
Abban az idõben készítettek jópár prototípust és tanulmány modellt. Jó lenne azokat is látni.
Egy alap BMW M6 0-ról 100 km/h - ra 4,6 másodperc alatt gyorsul fel. Egy Hurricane RR ezt kevesebb, mint 4,35 másodperc alatt teszi meg, 200ra pedig 9,3 másodperc alatt gyorsul fel.
A szupersportkocsi Ferrari Enzo, ami 9,5 másodperc alatt éri el a 200 km/h sebességet, így hátrányban van.
A majdnem 2 tonnás Hurricane RR a tuningcég adatai szerint 24,9 másodperc alatt éri el a 300 km/h sebességet. A végsebessége több, mint 370 km/h, így ebben a tényezõben is vesztene egy Ferrari Enzo.
Ein normaler BMW M6 sprintet von null auf 100 km/h in 4,6 Sekunden. Der Hurricane RR soll das in "unter 4,35 Sekunden" schaffen und die 200-km/h-Marke in 9,3 Sekunden knacken. Der Supersportwagen Ferrari Enzo, der in 9,5 Sekunden auf Tempo 200 schnellt, hätte demnach das Nachsehen. Auf 300 km/h kommt der rund zwei Tonnen schwere Hurricane RR nach Tuner-Angaben binnen 24,9 Sekunden. Als Höchstgeschwindigkeit gibt G-Power "mehr als 370 km/h" an. Auch hier würde ein Ferrari Enzo verlieren.
Azért volt abban egy kis trollkodás is. Ha megnézed, amikor a porke mögé ért a bmw-nek alig ment gyorsabban a kék scania teherautónál. Kb 120-al mehetett a belsõben, nemcsoda, hogy villogott rá.
15??? Nekem a 735i automatának 10.8 az átlaga,amióta megvan.Ha kinyomnám a szemét,biztos enne 15-öt.Nem az az élvezet,hogy lámpától-lámpáig sportfokozatban padlózod mint a barom.Hanem,hogy éjjel fölmész az Autobahn-ra,ohne forgalom,aztán 220tempomat,21liter:-)
Volt nálam egy este egy e39 530i automata, elmentem vele szorakozni, kb 70-80 kilométert tettem meg és 15 ezerért tankoltam! De igaz az 15 ezret megérte!! :)
Sokat! Egy bmwt nem lehet lassan vezetni, ha 1.6os akkor se! Nekem egy 2.0 benzines peugeotom van sport felszereltségû, de fele annyira nyomom, mert ha belülök Édesanyám 118d-jébe nem lehet nem nyomni! Nem tudsz mit tenni! Igaz az megáll 7,5nél akármennyire tiprom, de egy 2,3 2,8 nem fog 15 alatt enni :)
A 2.3-a és 2.8 as benzines e36-ok mennyit ehetnek? mert a 2.8asnak valami 9 liter körüli a gyári adata...de gondolom azért a valóságban több lehet.. Valakinek tapasztalat?
A mestermû nagyon hasonlít a GAZ M-21-re. Az autót eredetileg 1957-ben kezdték gyártani és már egy évre rá az oroszok kedvenc luxusautói közé tartozott. A mostani kétajtós Volga Coupé teljesen más, mint a limuzin karosszériás tanácselnöki autó.
Az elsõ és hátsó sárvédõket egy az egyben az orosz oldtimerrõl másolták, de a kocsi alapjai és a technikai finomságok nem az a:level-tõl származnak. Az igazi alapot a BMW 850 CSi adja.
A 850 CSi motorjával a kétajtós oldtimer kupé figyelemreméltó menetteljesítményekre képes. A motor 5,5 literes V12-es, teljesítménye 380 lóerõ. Ez elegendõ ahhoz, hogy a Coupé elérje a 250 km/órás tempót. A több mint 2 tonna súlyú és öt méter hosszú szépség a 0-100-as sprintet 6,3 másodperc alatt teljesíti.
Természetesen a kocsi belsejében is visszaköszönnek a 850 CSi alkotóelemei. Annyi azért elmondható, hogy minden egyes belsõ elemet feljavítottak, a legfinomabb bõrrel borítottak be, a díszítések pedig a legjobb faanyagból vannak.
Az a:level tuningcég 17 hónapig dolgozott ezen az egyedi példányon. Ha valaki szeretne egy hasonlót rendelni, akkor az körülbelül ugyanekkora szállítási határidõvel és 500 ezer dolláros (124,5 millió forintos) árral kell, hogy számoljon.
Az orosz tuningcég üzletpolitikája biztosítja, hogy minden egyes autó, amely kikerül a kezük alól, egyedi darab marad.
Ilyenekkel érdemes vigyázni, mert 80%-ban átverésrõl van szó. Google-ban érdemes utána nézni.
Lehet lopott. Máskülönben egy ilyen autót miért adnának okmányok nélkül? :D Úgyse lehet használni csak zárt pályán.. Amúgy tényleg jó ár.. Csak a motor ér 300 ezret belõle.
Hahó! mi a vélemény? Ma került fel használtautóra a hirdetés, ami elsõ ránézésre is "érdekes" :D 750ért 330i ? gondoltam hátha sikerül valamit kideríteni, rácsörögtem a számra, fel is vették, de azt a választ kaptam, hogy épp most viszik az autót, és hogy igen, tényleg ennyi! :D Persze papírok nélkül....
sajnos csak koncepció autó... kétlem,hogy gyártásba kerül,pedig szerintem megnyerõ lenne...kis "kigyúrt" állat ez az autó :D bmw m1-2 néven van asszem,bár koncepcióból lehet átlépett prototípusi szintre...ha nem is lesz sorozatgyártás...1-2darab fellelhetõ lesz valahol :)