Õ nem. Hanem egy E30-as kasztniba belezsúfoltunk egy E34 M5 3.6-os motort+váltót. Így lett E30M5 :) de igazad van. Rosszul írtam gondolom nem volt érthetõ.
egy kiállításon készült képen volt az adattáblára írva nem találom most a képet M3-as BMW DTM gyári kb92-94 között ezek voltak az adatok esküszöm: 350PS 6zylinder 2.5L azt hiszem: 930kg
valamilyen külön leges példány volt verseny változat
Neeem, hanem, hogy legyen szép BMW a topikban! :) Miért ne tennél be képet? Semmi nem szól ellene, ez a téma BMW-rõl szól, többen raktak már be, köztük én is.
Hmmm.., Már ne is haragudj. De az E30 M3 az 4 (négy) hengeres nem hat!! 238 Le ,1987-1991 között gyártották! A fényképen nem az S14 e30 M3 motor van hanem egy M20 as blokk építve!
Ha ennyire nem vágod, akkor legalább tájékozódj mielõtt ilyen kijelentést teszel!
Nem igazán rajongok a márkáért, de ez meseszép. :)
ez persze csak az összevágott verzió, abban mutattak mindent részletesen, a tervezéstõl kezdve a gyártáson át sokmindent, volt benne pályateszt is meg mindenféle kiegészítés még
Itt a videó az átadásról, sajna a németem akkor se volt jó meg most sem szal:D fogalmam sincs mirõl van szó
hát én meg nagyon gondolkozom rajta több dolog miatt is:
1. Kinn voltam a kocsi átvételén és készítettek róla egy 30 perces filmet ami anno fenn volt a BMW német honlapján is. 2. Most februárban volt egy megkeresés a BMW-tõl, hogy elkérhetik-e az autót egy kiállításra, természetesen minden költséget õk álltak. 3. A kiállítás után meg kaptunk egy felkérést hogy 3om teljesen ugyanilyen autót legyárthatnak-e amibõl 1et elárvereznek 1 pedig marad náluk.
Meg arra is emlékszem, hogy azért csináltak róla kisfilmet mert az Individualban is a " legfelsõbb kategória ". Szóval nem tudom de most nincs pofám megkérdezni tõle, hogy mennyi volt.
mondjuk nem itthon vásárolta és nem is magyar rendszámos, német természetesen
Azt tudom, hogy miért Individual csak fõnököm vett egyet és 55 milla volt és utána gondolgodtam, hogy feltornázhatja-e annyira egyátalán vagy kicsit túloz azért:) de köszike a választ
Pont attól Individual, hogy nincs szabott ára, a csillagos égig feltornázhatod...
én E36-osban, hogy megolvadt egy kicsit azt hallottam akár az egész autó leégését is okozhatja érdemes meggondolni, hogy kinek éri így meg
Kermi és Tüv ellenõrzött példányokat érdemes vásárolni
.de -re végzõdõ német weboldalakon érdemes nézegetni pár éve linkeltem ide normális katalógust amiben igényesebbek vannak és remélhetõleg német gyártmányok
Nem lesz bele jó, mert mint ahogy te is mondtad neked Touringod van, ez meg ahogy a kis szemeddel szépen el tudod olvasni: kupéhoz való, ráadásul a ráncfelvarrás elõtti évjáratokhoz.
Ki akarom cserélni az elsõ két narancssárga indexet fehérre a kocsibman(e46 touring), szerintetek ezek jók lesznek bele?Csak mert valaki modnta hogy nem mindegyiket lehet beletenni, lehet hülyeség, de sajnos nem értek hozzá és nem akarom kibaszni a pénzt :)
Elvileg meg is találtam, de valamiért nem cseréli ki az ikont, valami hibát ír ki, ami után folytathatom a program futtatását, vagy kiléphetek, de ha folytatom, akkor is ugyanaz a start menüs ikon marad.
" Nincs M6-os BMW-m. Nem vagyok versenyzõ és nem hordok overált. Európa egyik legszebb, legjobb autóját vezetem és rajtam kívül több ezer autótulaj tudja mire gondolok,ha azt mondom M3. A fordulatszámmérõ simán elhagyja a 8000-et és nem örülök, ha az emberek összekeverik az Opel a BMW-vel. Büszkén gondolok az E34 M5, E30 M3 legendákra és számos más BMW típusra. Szeretem a BOSCH alkatrészeket, a HELLA lámpát, a hátsókerék hajtást a sperr-difit és a Soltvadkerti, Tököli talikat. Itt élek Európa szívében. Száguldásban Mi vagyunk a császárok és igen is a BMW MOTORSPORT-os autók vannak a legközelebb az aszfalthoz! BMW én így szeretlek! "