Aki furcsán néz rá az nem hülye: soha nem került forgalmazásba. Ezt a példányt az 1989 Genevai autóshowra építették, de 1 héttel a bemutató elõtt lelõtték a projektet. Most van az 5-ös BMW 25. szülinapja, ezért mutatták most meg a nagyvilágnak :)
Köszönöm! Minden titok :) Egyébként 83-tól elsõ tulaj Magyarországon, egy faluból vettem, ahogy a mesében :)
Szia! gratulálok a kocsihoz!Privátba nincs kedved írni egy-két infót a kocsiról?hol vetted,tulaja,bármi érdekel:D:D Egyszer kéne csinálni egy kis bmw találkát.
grat nagyon patika!az egész szép,de a csomagtéren ámultam legjobban:)szárazon ilyen a fénye vagy még vizes volt?e46ost eladtad?motorja szépen szol? hirtelen ennyi kérdésem van:)
Kemény feladat az biztos. A németbe mászkálás fárasztó és drága, a honosítás macera és bosszantóan drága, de mégis az egyedüli esély egy megfelelõ darab kifogására. Vannak 60-80 ezer km-et futott példányok is, persze ha nagyon leszûkíted a 2 ezres mocira a választást, akkor még tovább tarthat a keresés.
Én is keresek egy ideje egy szalonállapotú E30-at (lehetõleg fekete/szürke sedan, 2k-s sorhat), de vagy szét vannak taposva, vagy boyracer sztájlban szét vannak barmolva, vagy mindkettõ. Igazából tudom, hogy némethonban lenne érdemes szétnézni, de ódzkodok a behozataltól, de a szlovák rendszám sem kecsegtet, szóval marad a nézelõdés.
Engedjétek meg, hogy bemutassam új büszkeségem, az 1982-es gyártású, tehát már 27 éves, a képeken is láthatóan szalon állapotú 315-ös BMW-met. A típusról annyit mindenképpen érdemes tudni, hogy ez volt az elsõ 3-as sorozat, ami máig a BMW legsikeresebb szériája eladások tekintetében. A 315-ös pedig az olajválság idejére kihozott takarékos modell, 1.6-os motorral, de 1 torkú karburátorral szerelve 75 lóerõsre visszafogva. Terveim a géppel: 2 év múlva múzeális minõsíttetés és életem végig fûtött garázsban óvás, találkozókra és kivételesen jó idõ esetén azért megyek is vele :)
Ebbe már csak a kasztni e30,legmodernebb felfüggesztések vannak benne,fékek..Ettõl függetlenül igazad van egy idõsebb autóba kényelmes és strapabíró felfüggesztések vannak.
na ezt hivom autonak. ezert tetszenek a regi autok, mer ezekbe olyan bunko paraszt ero van, nincs ilyen olyan stabilizator, ilyen olyan elektronikus rendszer, ez csak a paraszt loero. :)
hát azért egy 408 coupe vagy egy hordály 607-608 vagy akár az uj laguna coupe... vagy insignia.. hát azért a közepkategorias markakbol is vannak gyongyszemek.. bár izlések es pofonok, de en szivesen vezetnek egy laguna coupet vagy egy insigniát mondjuk egy 2.8as turbos motorral 260 pacival azthiszem:)
Azaz kocka(kettõezeröcsi:D:D) E46 is bejön nekem,de a jelenlegi generáció már nem sajna,bár még mindig szebb mint amiket az utcán látok(peugeot,renault,opel...)