minden autonal 2kilo folott mar jonnek ki a problemak. enis nezegettem 5os bomosoket, de en szigoruan 170e km alatt benzines es kezi valtosakat. bar nekem nem sok a 170e de valakinek meg azis sok:) de szerintem nezd meg, ulj bele, nezd meg az ulest, mennyire kopott a valtot h mennyire hasznalta szejjel akitol veszed inditsd el a motort, poccre indul, es nincs semmi kattogas, semmi zaj, akkor jo. nezd meg a tulajdonosát, uriember e vagy vmi 20 eves kis vagy gyerek, ugyanis egyik 5000ig porgeti masik 3000ig tehát nem mindegy.. nezd meg van e rajta horzsolás repedés, valahol esetleg illeszkedési hiba, pl lámpa nem simul rá a kasztira, a helyére, akkor ott már valoszinu volt törve. ilyenekre figyelj:) de a 230 az mindenkepp sok szerintem:)
Sziasztok Kérdésem a következõ lenne ha tudnátok nekem rá választ adni hogy egy 1997-2000 közötti évjáratú 5-ös BMW be sok 230000 ezer km? Köszönöm szépen válaszotokat
Nincs M6-os BMW-m. Nem vagyok versenyzõ és nem hordok overállt, Európa egyik legszebb, legjobb autóját vezetem és rajtam kívül több ezer autótulaj tudja hogy mire gondolok ha azt mondom M3. A fordulatszámmérõ simán elhagyja a 8000et és nem örülök ha az emberek összekeverik az AUDI-t a BMW-vel. Büszkén gondolok az E90 CSL, E30 M3 legendákra és számos más BMW típusra. Szeretem a BOSCH alkatrészeket, a HELLA lámpát, a hátsókerékhajtást és a Soltvakerti találkozókat. Itt élek Európa szívében. Száguldásban Mi vagyunk a császárok és igen is a BMW MOTORSPORT-os autók vannak a legközelebb az aszfalthoz. BMW, én így szeretlek.
Röviden: A piros szín a Texaco színe volt. A kezdetek kezdetén õk voltak az M Racing szponzorai. A baloldali világoskék a Bajor régió színe, a kettõ közötti lila pedig a két szín közötti átmenet.
1.8ast vegyél sztem nem fogod megbánni(föleg hogy dinamikusan vezetsz) én is azzal kezdtem,majd 320 és végül 325:) persze ezek E30 nem voltam elengedve nagyon,igy nem tudom e46-nál mekkorák a külömbségek DanielTnek e46 320van/volt ha jol emlékszem ugye?:D
lehet.bar en eleg dinamikusan vezetek,magas fordulaton pörgetem a motort. amugy ez sajat tapasztalat.londonba dolgoztam tavaly par honapot autokat hordtam m.o.t.-ra(müszaki)es alkalmam volt par jobbacska autot vezetni. vezettem több bmw-t is es nagyjabol tisztaban vagyok az 1.8i kepessegeivel.persze messze nem m3.
kicsit mindketötöknek igaza van.es kicsit a közeput az ami nekem kell.nem fogok gyorsulasi versenyekre jarni vele es 50-el sem fogok varosban kocsikazni. ezert szerintem sem 1.6i sem 6hengeres 2.0i 1.8i majdnem 120pacis-arra megfelel hogy ha szük elözesbe belevagok kiszedjen a szarbol! az 1.6i igy ki is esett mivel ismerösöm mondta(tapasztalatbol!)hogy fogyasztas szinte ugyanaz mint 1.8i de teljesitmenyben joval gyengebb
Hogy a bélbe be lenne. Itthon ezeket forgalmazták, meg valami másik hasonló balkáni országban.
Amúgy, ha van lehetõséged próbálj ki párat valami nagy használtautó telepen, és meglátod mi a különbség egy 16i, 18i vagy egy 20i között, és hidd el hogy a fogyasztás az annyi amennyit írtam. De ha attól megnyugszol hogy kis motorral veszed, és azt hiszed biztos jó lesz a fogyasztása is, akkor tévedsz ... ellenben nem fog menni. Igaz hogy e36 20i van (a lényegen ez most nem változtat) de mentem e36 18is-el, ami állítólag "majdnem úgy megy mint egy 20i" de hát a gazdáját kicsit elkeserítettem miután cseréltünk és kipróbáltuk, 100ig is kap jól, de utána meg elég csúnyán ... Persze a #1741 is igaz, de ha már egyszer BMW-t vesz az ember akkor az menjen is ... és vezettem e46 316-it, ami megy vicc, mert kb egy swift is megveri ... (ebbõl is 2 féle motor van, 1800 és 1900 cm3-s lefojtott motorok ezek)...
Egy 205-ös Peugeot. 1.4 60 LE, vajszínû/rózsaszínbe forduló gyöngyház fényezés, jobb elsõ sárvédõív utángyártottal pótolva, szarul újrafényezve, bal ajtó meghúzva.
Írtam hogy egy kategória? Nyilván meg kell fizetni a 6 hengert, de azt hiszem van értelme kicsit többet áldozni rá. Egy 16i-vel igaz hogy lesz egy BMW-je, de mire megy vele? Nézegetni szép, mert tényleg BMW ...
amugy ezt neztem ki eddig: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=112819278&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2003-12-31&minPrice=4000&maxPrice=6001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=Limousine&lang=de&pageNumber=1
lehet hogy van olcsobban de en a mobile.de-n nezem.es ott bizony dragabbak a dieselek. 1.8i viszont rengeteg van meg ha 2001-töl nezem is.a dieselek mind 200.000km felettiek,a 1.8asok pedig 150e alattiak
erdekes dolgok amiket a 20i-röl irsz.megis jobban hajlok a 1.8i fele.
A 20i baromira nem egy árkategória a többivel és kurvára ritka is. Még a 320d is drága neki ahogy írta, amit mondjuk nem értek, mert olcsóbban van egy tonna belõle mint a 316i pláne mint a 318i.