Ha nem akarod megutálni akkor 20i-t vegyél, bár kérdés hogy mennyire érdekel a menetdinamika ... A 16i-t szerintem úgy felejtsd el ahogy van, nem megy, és alig eszik kevesebbet a nagyoknál. A 18i igaz hogy csak pár lóval kevesebb a 20-asnál, de akkor is sokkal, de sokkal jobban megy a 20-as, a 6 henger az 6 henger. A fogyasztása csak városban több, vegyesben max 1 liter. Teljesítmény adó lenne csak több, de éves szinten 5000 ft mit számít? Biztosítás meg egy kategória ...
sziasztok! oszeszedtem egy kis penzt autora es mivel jo gepet szeretnek bmw-re esett a valasztas.E46.a 320d ara miatt kiesik. 16i es 18i kozott vacilalok. velemenyeket kerek pro es kontra.minden adat erdekel,fokeppen a motor teljesitmeny elteres,fogyasztas.
sracok, edesapame volt az m3as, szethajtotta a benne lévõ motort, és halála elött vett bele egy vadonat uj m3as motort, nemetorszagbol. fél évet használta, utana meghalt. elakarta a család adni az autot, mert senki nem hasznalta, de elotte javitani akarták (kilincs, fedélzeti computer). elvittuk szervizbe, a szervizes osszetorte felvette rá a biztositast, (tobb autoval ezt tette) majd elmenekult. tehát összegezve m3as motor fél éves benne(a karambol miatt lehetnek aprobb serulesei, illetve 3 evig nem volt hasznalva, ebbol is szarmazhatnak problemak de ezek csekelyek, amikor ez megtortent indithato volt a motor) a kasztni szetvan teljesen, illetve a kasztnival van "baj" gondolom ertitek. ezert gondolkodtam rajta, hogy egy e36 3as coupe kasztniba atrakatom a motort, illetve aksi, diferencial, fékek bla bla szoval kompletten osszeraknam egy uj autot(ami nem lenne sok koltseg, csaladban van pár autoszerelo, illetve egyik györben dolgozik a bmwnel). ezert kerdeztem, hogy erdemes e bele vagni vagy sem, mert ha telleg oriasi oszegre rugna akkor tuladnek inkabb rajta. mellesleg a kpmtol van papirok, szoval ott nincs problema.
"szerintem nem német autóról indultunk ki"
Ez meg a legjobb... TE nem német autóból indultál ki, ÉN meg nem vagyok hülye, hogy a hazai viszonyok között keressek M típust, vagy bele BÁRMIT.
A 130 ezret futott német M3 az nem kifejezetten a szar kategória. A regadót meg nem tudom mióta kell kifizetni, ha forgalomba se helyezed, csak a motor kell belõle, a többit meg eladod.
Na mindegy, hagyjuk. Ha szerinted a 15 éves motorok 1 millába kerülnek, akkor légy ezzel a tudattal boldog. Vegyél is párat.
nem hátrálok ki, de tök felesleges, már 5 hsz-el ezelõtt megmondtam
szerintem nem német autóról indultunk ki, megbaszhatod a 1,5 millás széthajtott m3-ast, mert ennyi pénzért kapal szart kapsz, és hogy itthon használhatsd még vagy 1,2 regadót fizesd ki ja ...
aha, 1,5 milláért meg is nézheted hogy milyen m3-ast kapsz ... ennyi pénzért kb egy jó állapotú kifutó NEM M3 e36-ot kapsz 150-200 körül kapsz bontóban 6 hengeres e36-ba veló motort ...
ha tudni akarod az én m52 20i motorom kerül 1,3 misibe a "wallisnál" csak a motor, hajtáslánc nélkül ...
Idézek a bmwpower.hu ról:: [a lényeg,annyi,hogy a gyereknek E30 asa van,azt akarja megoldani,hogy egy E36 nak a motorját átépítse bele és ezt elfogadják mûszakin.] ----------------------------------------------------------------------- Gondolom azt nem lehet az eredetvizsganal elsumakolni ha egy nemtipusazonos motorral viszem oda a kocsit:) Tehat ha jol ertem E30 eseteben ez csak M20-as motorokra igaz, es azon belul a mindegy hogy mekkora 6hengeres van bent. Ha egy M50-el allitok oda akkor korberohognek hogy mit akarok, ugye?
VÁLASZ: Csak a hengerszam szamit, az az 1 amibe bele lehet kotni. M50-nel mar sima az ugy ha motorkodos az auto. Egyebkent az ugymenet: - motorszam kiszed - elviszed ismeros eredetvizsgashoz aki megallapitja hogy jajj kikorrodalodott a motorszam (akkor is ha elozo este lett kikoszorulve) - elkuld kpm-eshez akinek szinten ismerosnek kell lenni, o megallapitja hogy jajj tenyleg kikorrodalt a motorszam, egyebkent szep egyenesen van koszorulve - kpm-es papir birtokaban beirjak a forgalmidba az okmanyirodaba a megfelelo motorkodot - orulsz
de ... egy épkézláb m3as komplett motor inkább 1 misinél indul, hidd csak el nekem ...
inkább 600 ezerért(sõõt). van egy srác aki csinál ilyet,majd megkeresem a számát.Amúgy a dolog lényege annyi,hogy a kocsiba motorkód legyen ne motorszám,így a rendõr meg a mûszakisok nem tudják lenyomozni,hogy a kasztniba tényleg az eredeti motor van-e benne.
Mibe rakja bele? A TK-s kasztniba? Vagy vegyen egyet amibe belerakja a motort? Mindezt azért, mert van egy motorja? Vazeg 100 ezerért veszek E36-os M3 motort... olyan mintha házat akarna építeni, mert talált egy ajtót meg egy mosogatótálcát...
Ha simán csak motor cserélsz, és tök ugyan olyat raksz bele (mert mondjuk elromlott) akkor is kurva sokat kell fizetned, de így, hogy sokkal nagyobb motort tennél bele, a gatyádat is ráfizetnéd. Esetleg ha lesz egy donor e36-od akkor azt a saját motorjával átiratod, levizsgáztatod, stb, és utána rakod át a motort ...
Amúgy én nem csinálnám sehogy, mert hiába rakod át a motort, attól nem lesz még M3-ad. Futómû, fék ...
valaki aki télleg nagyon ért ezekhez irjon nekem egy PMet mert van még pár kérdésem. köszi
lenne egy ket kerdesem, lehet nem jo helyre teszem fel, de csak tud valaki válaszolni. namost, terbe van véve, hogy az oszetort m3as ami a csaladban maradt, a motort atkotjuk egy e36 kasztniba, de az torott kocsi kivan vonva a forgalombol. namost regisztracios adot nezegettem, nem ertek hozza ezert kerem a segitsegetek. ha egy kasztiba atkottetek egy masik kasztnibol kivett motort, akkor az az auto ami lesz belole, az "ujnak" számít, vagy hogy megy ez? mert nem akarok rafizetni millios osszegeket csak a reg adora, ésmég a kocsit osze se raktam rendesen...
Tudtok linkelni nekem olyan videót ahol egy bmw-t egyfolytába tiltatnak?:D
autowp.ru-n nagyon jó képek vannak, amiken komplett szériák vannak felsorakoztatva egymás mellé, vagy ömlesztve van mindenféle BMW. :) szeretem az ilyesmi képeket.
Ez nem egy hivatalos, BMW által kiadott tanulmánykép, hanem egy újsrágíró/grafikus agyszüleménye (rajta is van a képeken, Schulte Design). Láthatóan a Concept CS-bõl rajzolt egy kupé-kabriót.
Énúgy tudom még nem adtak ki hivatalos tanulányképet a 2011-es 6-osról.
hát ja, az álcázott képekrõl semmit sem látni ... viszont a tanulmány képekrõl már ez nem mondható el, igaz hogy biztos nem teljesen így néz majd ki, de ez nagyon gáz ...
mz3nak hivom, mer en ugy lattam z3ason hogy MZ3 volt rairva, nem pedig ZM3. es z3ast akartam irni, csak mivel nem vagyok vip mar reg ota, ezert nem tudom megvaltoztatni:)
Még a nyáron vitatkoztam egy autókereskedõvel, azt állította, hogy Z3-as coupe nem létezik...De õ aztán nagyon ért a kocsikhoz, meg apu is mondta, hogy ne vitatkozzak vele, jobban tudja...Ahhoz képest a google sem dob ki egy képet se róla....:D
hihi, imádom azt az autót, de az elsõt, nem a facelifteset (bár az sem csúnya), nem tudom miért fikázzák annyira, annak az autónak van egyénisége, és nem egy unalmas 12 egy tucat ...
Nemrég lettem BMW õrült, annak ellenére, hogy viszonylag sok Kyosho 1:18-as BMW-m van. Az új 7-esért betegesen oda vagyok, sikerült is beszereznem az új 7-es "könyvét".
Nem tudom, hogy láttátok-e, de vannak sajtóképek az új Z4-rõl:
2000-es évjáratu 5-ös BMW-hez keresnék navi lemezt de vmi frissebbet! Na most nem igazán tudom hogy más szériábol ami ujjabb azt tudja e olvasni a fejegység vagy sem? Vagy egyáltalán azokban is lemezen van?
thx
Szerintem nem kell(típus függõ),vedd ki elõbb a fejegységet,majd úgy húzd le az akksit.
valami honda lehetett(ha bmw tetszik miért nem azt vett?:D) ráadásul látszik,hogy nem is igénytelenül van megcsinálva igy pláne nem értem milyen logika alapján pattant ez ki valaki fejéböl:)