10 alatt nem tud vele közlekedni, pedig neki nem nehéz a lába... volt egy kombi omegája 2.3TD, átvettem tõle, õ 7 literrel eljárt, nekem meg 9 alatt sose evett.
Jah és ha érdekelnek a részletek, hogy mik lettek megcsinálva (leginkább az E34esen) akkor elég részletes beszámolót tudok tartani, de azt csak szigorúan privátban :P
Az biztos hogy miután az e28-as meg lett csinálva, az után nem készült kép a vasról :( Úgyhogy itt még az átalakítások elõtti állapotba van. Az egyetlen dolog a kipufogó ami meg lett csinálva:
Sajnos elölrõl nem találtam képet, de még lehet hogy rálelek egyre.
Itt az E34-es, szintén az átalakítások elõttrõl: (talán a vétel napján készült a kép, nem tudom már)
Itt már kész volt, de sajnos csak hátulról találtam. Elölrõl is 1000% hogy van, mert a garázsban is van egy kép róla, de azt is meg kell még keresnem.
Ahogy megvannak, küldöm õket privátba, vagy lehet hogy ide is berakom
A Százhalombattait sem valószínû, hogy valaha látni fogom még, de arra legalább nagyobb az esély mint az E34-est látni. örülök, hogy legalább nem végezték bontóban, bár azért az állapotukra kíváncsi lennék.
E34 gyártási év - 1989 forgalomba helyezés - 1996.07.02 típusa - 525i színe - fehér forgalmi engedély - ez ezy kódszám, szóval ezzel sokra nem mész most így jelenlegi rendszám - GBU-028 körözés típus - nincs adat errõl város ahol van - Gyomaendrõd
E28 gyártási év - 1988 forgalomba helyezés - 1992.03.19 típusa - 520i színe - középszürke forgalmi engedély - ... jelenlegi rendszám - CDH-120 körözés típus - nincs adat város ahol van most - Százhalombatta
amúgy meg személyes adatokat amúgy sem adhatok ki, van egy ilyen titoktartási szerzõdés, vagy nyilatkozat amit alákellet írnom
amúgy ha jól emléxem valahol lehet reggelni a neten a bmw-k rendszámait
és vin kód is sokat segít
e30.hu-n olvasgahattam 5éve
Ezek amikbõl talán még okosabb lehetek, meg ha meg lehet tudni, akkor az érdekel, hogy melyik városban van a kocsi/lakik a tulaj
gyártási év forgalomba helyezés típusa színe forgalmi engedély jelenlegi rendszám körözés típus
törzsadatok gyártási év forgalomba helyezés jármû fajtája gyártmány szállítható személyek száma típusa kereskedelmi név kód (?) kereskedelmi név öntömeg össztömeg színe hengerûrtartalom hajtóanyag teljesítmény okmányok forgalmi engedély törzskönyv azonosító adatok alvázszám motorszám jelenlegi rendszám záradékok megnevezés (?) megjegyzés körözés körözés típus
arra lennék kíváncsi, hogy melyik városban vannak most a gépek, ha egyáltalán még életben vannak. remélem nem törték gyagyára össze õket és nem kerültek be egy bontóba :S
ilyeneket meg lehet megtudni a BM adatbázisból, hogy most milyen színû az autó, hogy baleseteztek-e vele vagy valami?
igazából minden érdekel amit meg lehet róla tudni, kivéve a tulaj neve, címe, telefonszáma. egyenlõre nem akarom visszavásárolni a bímereket, úgyhogy az nem kell :D
Tudom, de elõször nem "hivatalos" úton próbálkozok/keresgélek.
Átnézem carstyling-ot, bmwpower meg még pár bmw-s oldalt, használtauto.hu-t stb. Egyenlõre semmi. Ha tényleg nem lesz semmi, akkor majd jöhet a rendõrség, de egyenlõre még nem...
Tud valami nagy BMW fan ( olyan aki bmw klubokkal járkál, rengeteg bmw-st ismer stb) infót adni nekem arról hogy mi lehet két géppel.
Mindkettõ nagyon igényesen meg volt csinálva, gyönyörû autók voltak eladásuk elõtt. Azóta semmit sem hallottam a kocsikról, nem láttam õket, interneten sem találtam rájuk, pedig nagyon kíváncsi lennék, hogy mi lett a gépekkel.
Az egyik egy E34-es fehér 525i. Széles vesékkel, alsó spoilerral (mint az 540i-n) tolótetõ, full bõr, manuális váltó. a kocsi elvileg 89-es volt, de új 24szelepes, 192lovas motor került bele. A rendszám GBU-028
A másik szintén egy 5ös bömös, ám régebbi, e28-as volt. az is hihetetlenül szépen meg lett csinálva, régebben ezüst/grafit színben pompázott... annak a rendszáma CDH-120 volt.
ha bárki tud ezekrõl a gépekrõl valamit, vagy tud abban segíteni hogy rájuk találjak, akkor légyszi szóljon. nagyon kedvesek voltak ezek az autók az családnak... :)
Ritka egy pro arc, a "secrets of speed" videókban is mutat pár jó dolgot, kis turbólyuk-kezeléses elõzéssorozat...:)))
Najah, ha annyi pénzem lenne hogy újonnan megvegyek egy ilyen új 7-est, akkor inkább egy E38-at vennék 2-3 milláért, és lesz@rnám hogy drága a szervízelése :)
(nem feltétlen ilyen színben csak ez a kép esett kézre)
Az új luxusmodell bevezetõ kampányát a legjobb helyen kezdte meg a BMW, a célközönség orra elõtt: az amerikai golf-bajnokság legutóbbi fordulóján raktak ki egy plakátot, amely az autó orráról mutat egy eõrsen alulexponált képet. Gyakorlatilag csak a lámpák ledkoszorúi, és a tovább szélesedõ BMW vesék vehetõk ki a képen, de ennyibõl is sejthetõ, hogy az autó hûtõmaszkja a Concept CS-ére emlékeztet majd. A típus reklámhadjáratát gyakorlatilag ezzel indították útjára, de ha igazak a korábbi hírek, a titkolódzás már nem tart soká: egy-két héten belül közzé teszik az autó leplezetlen fotóit, és a lényegesebb adatok egy jelentõs részét is, hogy a potenciális vásárlók barátkozhassanak az új típussal addig is, míg az év vége felé meg nem kezdik a tényleges forgalmazást.