"A kutyariasztó rendszer hatásosságát a vállalat fotóval is illusztrálja, amelyen egy makulátlan metálfényezésû, vörös BMW kupé látható, elõtte egy döbbent, füstölgõ fülû kutyával."
18? olyan biztos hogy nincs, 3 szelep nem lehet :P a régi 6 hengeresek 12 szelepesek voltak
Érdekes, hogy a 31 év ellenére nem sokat nõtt a BMW 6-os. Új tesztautónk 7 centivel hosszabb, 15 centivel vannak távolabb a tengelyei, felfelé másfelet gyarapodott. Egyedül a szélességében változott nagyot az arány, 1,855 méter. Apropó, arányosság. Nekem az új kupé is tetszik, de kevésbé emelkedik ki az egyenautók sorából, mint annak idején a 633-as. Sokak szerint csúnyán mellélõttek, mások szerint a piac egyik legszebb granturismója. Tény, hogy három évtizeddel ezelõtt nem volt szokás BMW-k formáján vitatkozni.
Német lapértesülések szerint eredmények nélkül zárultak a két német luxusautó-gyártó együttmûködési tárgyalásai.
Korábban úgy tûnt, a Mercedes és a BMW együtt megoldhat olyan problémákat, amelyekkel magányosan évek óta kínlódnak, mondhatni kevés eredménnyel. A Mercedesnek az A és B osztály következõ generációjához volna szüksége korszerû, és lehetõleg olcsó padlólemezre és motorokra, míg a BMW a Mini motorjainak fejlesztéséhez és gyártásához keres partnert. Mindkét cég megpróbálkozott olyan tömeggyártók bevonásával, mint a PSA vagy a Fiat, de eddig úgy néz ki, jó megoldás még nem született egyikük számára is. A közös munka elméletben segíthetett volna, hiszen az A és B osztály, illetve a Mini együtt már olyan nagy tömegben készül, hogy megéri hozzájuk új alkatrészeket és fõegységeket fejleszteni, de úgy néz ki, képtelen volt megegyezni egymással a két régi rivális.
A problémákra persze megoldást kell találni, és születtek is újabb javaslatok. A BMW egyszerûen bárkinek eladná a Mini motorjait - konkrétan az Opel neve merült fel -, a Mercedes pedig a kis méretû típusok gyártásának átköltöztetését fontolgatja. Úgy néz ki, Romániában építhetnek vadonatúj üzemet az elsõkerék-hajtású típusok számára.