Nem attól lesz valaki nagy BMW fan, mert letöltött 3000 képet, meg az összes adatot tudja a BMW-krõl...
Ez éppolyan, mint a buzifelvonulás... A legtöbb ember nem azért utálja a melegeket, mert azok, hanem azért, mert az ilyen majmok felvonulásokat szerveznek, és mutogatják magukat... Leszarom, ha valaki az azonos nemûeket szeretei, de ne hangoztassa...Ugyez van az áj láv rokk/techno/dance feliratokat a buszokra felfirkáló majmokkal.
Die Gruppe 5 Version des BMW M1 verwendet als Antriebsaggregat einen 3,2 l 6-Zylinder-4 Ventiler mit Abgas-Turbolader, der bei 9000 l/min bis zu 850 PS leistet. Der Ladedruck beträgt zwischen 1,2 und 1,4 atü.
Fasza meg minden,de mire jó?Mi értelme egy terepjárót leültetni,és a pályán körözni vele?Arra ott az M3 meg M5!Az ilyen magas építés mindenképpen hátrányos.
-Lehet hogy velem van baj,de ennek nem látom értelmét.Hacsak nem arról szól,hogyan füstöljünk el 30 litert 100-on,és koptassunk el minnél több gumit.-abban biztos verhetetlen!
Nem vagyok igénytelen, de elég sajátos módon vagyok igényes. Egyrészt semmiképpen nem ülnék olyan autóba, amit nem szeretek, másrészt nagyon fontosnak tartom, hogy megérje a pénzt, amit adtam érte. Ezért nem veszek új autókat. Hétköznap egy régi dízel ötös BMW-t hajtok. Szeretem, mert jó nagy, de nem ormótlan. A motorerõrõl nem vagyok hajlandó lemondani. Már rég nem a száguldozás végett, egyszerûen csak jó érzés, hogy a kocsi elindul, ha akarom. Meg vész esetére. Teljes cikk
a mai BMW-sektõl ez az amit nem igen lát6unk Cápa-Power
Mclaren F1 GTR Powered by BMW többet ment 94-be abba volt az M8-as BMW-nek a motorja ami sose készült el bmwpower.hu - sok hír+video ez link mehetne is a bannerba
nekem már régebbóta van itt bmw forumon csak vhogy betették a gumiba csesszék meg
számíts arra, h kormánymûre gyüjtsél. Abszolut hülyeség egy 316-os bmw-re 18-as felniket venni. Már maga a 1.6-os se egy erõ gép.. sõt:(.. és még rárakod ezeket a nagy kerekeket.. maximum 17.. Maximum!! És ha már nem a kocsit nézzük, hát akkor nézzük azokat a jó magyar utakat.. Nekem 17-es van de viszi néha rendesen a nyomvájú, és pár hete gumit is kellett cserélnem a kurva kátyú miatt.. fel puklisodot. Teljesen felesleges 18-ast venned.
Sziasztok! Kéne kis help! Van nekem egy 1997-es 316i tipusú BMW-m és abban kéne nekem segítség, hogy 18"-os felni peres gumival felmegy rá úgy, hogy ne csessze szét a sárvédõt?
ebben az 50éves öregek is benne vannak,meg a lámák akik nem tudnak vezetni:D
a compact osztályban a világon egyedül a bmw gyárt hátso kerekest,erre most a lexus is akar fura mod,amugy külsöre mondom a lexusnál hogy valojában saját modell ötlete nem is volt még szinte,minden modelnél látszik hogy valmiröl koppintották néha olyan pofátlan modon,hogy szinte ordit rolla
"pyrex a lexust nem sokba nézem saját ötletük szinte nincs is"
Ezt ugye te sem mondod komolyan...
Egyébként meg a felmérések szerint a Lexus tulajok következõ autója a legnagyobb %-ban ismét Lexus lesz. Mint pl. BMW, Mercedes, Audi, stb. márkáknál ez sokkal kisebb arányban van így (-> csalódás ).
ez csak vicc akart lenni:)sokmindenben impozáns a bmw,de elég sok elektronikai hibája van/volt amit elnézek aszem toyota volt sokáig toplistás még németeknél is
pyrex a lexust nem sokba nézem saját ötletük szinte nincs is:P
"A 3-as sorozat esetében is felmerült, hogy a kétajtós változatok a 4-est kapnák, de mivel a távol-keleten a négyest szerencsétlen számnak tartják, a BMW elállt az ötlettõl."