hááát....nyáron nincs jobb mint egy ilyen kabrió :) és amilyen éghajlat van az elmúlt években, bõven van idõ kihasználni ;) és egy hard top-pal még télen is használhatod (ha van szíved, meg merszed)
én ültem gyáriba az 270km/h nál tilt addig folyamatosan gyorsult! ez 300 felett már elég lassan,de azér megyeget :)
Hát megnézném mennyit eszik ilyenkor :))) Amúgy biztos igaz az a 330? Tudom elektronika nélül, de elég simán, mondhatni túl simán elérte. Lehet sokat csalt az az óra :)
Nezzetek be hozzank ha van kedvetek BMW minden mennyisegben: BIMMERTEAM.HU fórum, galéria, hírek, tesztek, videók.
Az egyetlen dízel amit elfogadnék :D
BMW 535d by Hamann
-350 horsepower diesel -Aerodynamic elements for vehicles with M aerodynamics package -Diesel tuning up to 350 HP; 660 Nm torque -Different wheel designs, 20-inch and lowering kit -Interior finishing with sport steering wheel, aluminum parts and carbon.
In the first phase, the tuner increases power to 319 HP/235 kW. The maximum torque of 630 Nm makes it possible to get impressive in-gear performance figures. The limousine can make the sprint from 0-100 km/h in 5.9 seconds instead of the standard 6.5 seconds (add 0.1 s for the estate model). The top speed – HAMANN removes the Vmax governor – increases to 267 km/h. In a second phase (sports version), the 3-litre straight-six engine with a register turbocharger achieves an unbelievable 350 HP/257 kW and applies a titanic 660 Nm to the crankshaft. The acceleration values then improve once again by one-tenth of a second. The resulting 276 km/h is enough to drive one or two sports car drivers to despair. Don’t forget, we’re talking about a diesel!
Még mindig ez a kérdés:316i E46 os BMW hez keresek magyar leírást! Szerintetek van? Köszönöm a segítséget elõre is! DanielT nem tudott sajna segíteni:( Kérlek titeket!
Egy BMW kategóriájú autóban ezek a problémák nem léteznek. Csomagtér még bõven marad több mint 250 liter lenyitott tetõnél is, a tetõ könnyû lesz, mert van pénz jó anyagokra, a designnal meg a képeken is látható, hogy semmi gond nincs, felcsukott tetõvel is csodálatos lesz.
Egy CC túl sok kompromisszumot hord magában, felhúzott tetõvel a sportosságnak nuku a nehéz tetõ miatt, behúzottal pedig gyakorlatilag nincs csomagtartó. A másik, hogy a CC karakter miatt szét kell darabolniuk az egész kocsit (hátul), ami szvsz nem egészen harmónikus.
Eszméletlen jók ezek a kocsik, nem vágom, miért nem vitték tovább a modelleket
Egy kis érdekesség:
Sziasztok ,bocs a spamért eladó a bmw e36 m3 am. Ha érdekel valakit 1.9 tõl kezdõdik itt meg lehet nézni.http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=834158&command=ugras&screenwidth=1024
Jah csak lementeni nem lehet,de utallom azt az oldalt!!
Lattam uj E92 coupe-t hezusom bmw mar megint DURVAT alkotott!!!
valakinek van kedve összedobni egy igényesebb BMW bannert? mert szerintem az enyém ez a fekete alapon egy BMW logo eléggé hát hogy is mondjam...igénytelen! :D rábízom az alkotóra,hogy mit szeretne csinálni! aztán meglátjuk milyen lesz, persze nem kötelezõ, tõlem maradhat a régi is, csak gondoltam lehet jobb lenne egy új banner! :)
épp most néztem a WTTC-ben, hogy ott nagyon tetszik a hátsó lámpa. Nekem se tetszett a feneke, de most már nem zavar, egész jó
1 éve megfotosoppoltam, hogy ilyennek kéne lennie gyárilag!
Sebaj, most, hogy már lehet hozzá kapni elhárult az akadály, hogy majd E90 re újítsak :) Eddig rosszul lettem a hátuljától és egy ilyen "apróság" óriási változást okozott!
Gyári:
Valszeg a gyár is rájött mert a versenyautó verzión már ilyen a hátsó lámpa!