a BMW 730D típusok között egyiknek sem ugyanolyan a lámpája, az miért van ?=)
Ez a típusú nagyon adja, meg tudjátok mondani hogy ennek a típusnak pontosan mi a neve?[ez a leginkább eltérõ a többitõl, mert ennek NEM hosszúkás a lámpája!]
KÖSZI.:)
Rájöttem már azóta én is, csak én DSC gombot kerestem, és lent, nem fent. Általában ott szokott lenni :)
Nem fogok elszállni nyugi, szúrtam már 645-nek is :) Amúgy egész szépen teszi ez is a seggét kanyarban :D
Igen, persze hogy kilehet kapcsolni. A elakadás jelzõ fölött van egy gomb amire rávan írva, hogy DTC. Arra rányomsz akkor engedi, hogy hülyéskedj, de nem engedi el teljesen az autót. Viszont ha nyomva tartod tovább a középsõ kis compiuteren ( km óra és fordulatszám közötti kis kijelzõ ) az ujjadat addig, amíg kiírja hogy asc off akkor teljesen ki van kapcsolva minden! Viszont óva intelek, ha elõször van hátsó kerekes autód, nehogy elszállj! Úgyhogy kanyarokba vizes úton inkább csak a nyomd meg röviden, az is enged játszani.. Lehet, hogy rosszul mondtam a betûket, anyámnak van egyese, nekem kicsit más a compactba :)
116i-ben ki lehet kapcsolni a kipörgésgátlót? Egyszerûen nem találom a DSC gombot sehol.
Egyébként kellemeset csalódtam a járgányban, pedig eddig nagyon ellene voltam az alapmotoros (és fõleg a benzines) BMWk-nek, de teljesítmény és fogyasztás ügyileg sem rossz.Bár egy 20d-nek jobban örülnék
Ezzel nincs bajom, mert a dízelnek is a traktorhangját nem bírom.
Mellesleg egy M5 ös dízel is szépen szól odabennt, plusz ott a jó példa az új audi 3 literes dízel is, brutális hangja van. (kívülrõl is)
Persze, hát nem mindegy hogy youtubeon az "m5 exhaust" meg "m5 revving" videónál milyen a hang Sportautóban egyébként én is benzin párti vagyok, de volt alkalmam a minap kipróbálni egy új X3 3.0 sd-t(tudom, nem sport autó, de nem vezettem még majd' 300 lovas dízelt), és kurva jó volt!! :) És ezt úgy mondom, hogy vezettem már 650-tõl kezdve m3-ig elég sok féle bmw-t, és más sportautókat is, tehát nem videókból meg cikkekbõl tudom amit tudok. A hangja igaz nem olyan szép mint a benzineseknek, meg nem is vennék magamnak ilyet, de nagyon szépen megy, a fogyasztása is fasza ;) Nem lesz itt baj a dízeles sportkocsikkal.
általában az ilyen fórumnickek mögé bújó fikázók egy e30 316ban is beszarnának,nemkell velük foglalkozni.
azért nekezdjünk már el fikázni egy új M5öt,nagyonjó kis gép az :) máskérdés,hogy ha lenne rá pénzem,sem vennék .. :)
Najahm, valami ilyesmi: DTudod, az irígység nagy úr: D És ezt ökobuzi témába öltöztetve rejtegetik, hogy csórék, és sose lesz pénzük ilyenekre: D
Nekem a régi v10-es hangja sokkal jobban tetszett :S Faszé nem azt fejlesztették tovább, egy szar dízelt meg beraktak volna, hogy ne kapjanak büntetést a co miatt, stb. De nem lesz sztem rossz ez a v8 se.
Jó annak a hangja, jó barátomnak van egy 2008-as 530xd-je, M-es váltóval, illetve futómûvel, nagyon szépen tud szólni a hathengeres dízel is.
Abban értek egyet, hogy akinek van pénze egy új M5-ösre, az nem azért fog dízelt venni, mert 2 literrel kevesebbet eszik 100-on. Szerintem a BMW is csak mutatóba rakja majd be a kínálatba, hogy a CO2-baszók megnyugodjanak, hogy õk dízel M5-össel is járhatnak.
Amúgy engem az új M5-ös hangja sem kápráztatott el így videók alapján:S
A dízel erejével semmi bajom, fantasztikus amit tudnak, csak a hangja gáz. Persze az is csak alapjáraton, vagy lehúzott ablaknál, de nekem már ez is elég ahhoz, hogy inkább többet költsek üzemanyagra.
A BMW volt eddig az egyik leghagyományõrzõbb márka, most sorra dõlnek le a bástyáik. :(
5.0ás 3 turbós motornak biztos lesz olyan menetteljesítménybe minta benzinnek de hangja biztos nem, bár ilyen autóba én is benzint vennék (élményautózás powwa) na meg amit írtál azért erõsen szubjektív ügyebár :P
elsõ kerék hajtásban igazad van
3 henger + turbó a emisszió miatt lesz gondolom, majd elválik mi sül ki belõle, mindennapi használatra valszeg ok lesz
mondjuk én nem a múltban élek ha jó a változás és megõrzi a fõ stílusjegyeit a márka akkor még ok, azért egy dízel m5 se nagy gond mert a 4 kerék hajtás már eddig is jó lett volna mbe a másik meg az hogy csak opció a dízel (bár lehet hogy összkerék csak dízelnél lesz), lesz benzin erõforrás is, persze ez is egy turbómotor lesz
érdekes, bár eddig nem sok motorban kellett csalódni a bmwnél
Ízlések és pofonok. Sok évvel ezelõtt én is nézegettem kompaktokat, mert nekem is tetszett. Akik meg jönnek itt a pöcsmérettel, az elsõ adandó alkalommal, (amikor úgy lenne pénzük, mint ahogy most nincs) mennének a szalonba a 750IL-ért. :-) Ja, nekem is 7-es van, és a pöcsöm átlagos :)
Nekem sem tetszik a kompakt, van az utcánkban egy de szerintem nagyon csúnya.De a hetes sem tetszik, és a fütykösöm sem kicsi :) Nem kéne hülyeségeket beszélni.
':) De legalább nem köpködnek utánam mint az 1-esben nap mint nap'
szép helyen lakhatsz
Köszi! Szerintem szebb mint a polcon a poros makettautóid :) Sok embernek nem tetszik a compact, mert túl kicsi a fütykösük és csak a 7es a bmw! Nekem tetszik, fiatalos és illik is hozzám! És az már csak ráadás hogy individual :) De legalább nem köpködnek utánam mint az 1-esben nap mint nap! El sem tudom képzelni, hogy egy viszonylag újabb hetesben miket él át az ember! Ezért neked pl. a 7es az ász! Amíg nincs köpsz utána miután megvan keresztbe mindenhol és a rokkant kártya! Éljen Magyarország! Hihi!
senki sincs tisztába a bmw-kkel,az újakra drága az alkatrész a többit annyit bontanak,hogy csak na,mellesleg egy alkatrész csere jóval többet bír,mint más gyenge kaliberû autónál.
Én meg vezettem már egy 2011-es BMW 330xd-t :P Ja és jól ment 2 ezernél tovább nem forgattam, meg amúgy is elváltott, szóval fasza a bmw tényleg :) De 2 ezer RPM-ig elég egy kétezres is, úgy is csak kétezer RPM fölött jön ki a különbség. De az a komfort azért az tuti, volt benne seggpára elszívótól kezdve a kipufogógáz visszavezetésig minden. Kár, hogy csak 40 km-t tudtam kikönyörögni a tesztautóból, mivel nekik nem szabad sok km-t beletenni... persze, hogy legyen lehetõségük az értékesítõknek a családot elvinni vele hétvégi kirándulásra :) Na jó nem vagyok telhetetlen.
1000 km nagyon rég megvan már:) Napi 30 a minimum. Álmodozni lehet, szerintem ez egy teljesen emberi tulajdonság.
Ellehet költeni bizony, de nem mind1, hogy a 4 millából 1 a ragadó-forgalomhahelyezés stb, vagy azt az 1 millát arra költöd, hogy ha komolyabban érdekel a kocsi, akkor saját igényeid alapján átépítgessed picit.
Majd ha levezettél legalább 1000 kilométert , megvetted életed elsõ saját autóját és nem a 70 es évekbeli amerikai veteránokról álmodozol(itthon) nyálcsorgatva beszélgethetünk. Kinek mi a normál autó van akinek nemfelel meg már a 200 ezer kilométert futott enyhén leharcolt 5 emberen átment kocsi , hanem teszem azt egy max 4-5 éveset szeretne használtan lehetõleg 100e kilométer alatt. Van aki ezzel van aki azzal boldog .. ellehet költeni az a 4 misit párféleképp.
Egyik ismerõs, aki itt is fórumozik, bár annyira nem aktívan majdhogy negyed ennyibõl teljesen felújított egy e28 ast, és érted. Szóval ne beszélj hülyeségeket légyszíves.
Hát nem tudom, én úgy vagyok vele, hogy 2ezres motor alatt a BMW nem BMW :)) De ez csak az én hülyeségem. Életem legjobb autója eddig az e46 320d volt, pedig már ültem egy párban. Ja, egyébként kiderült a szerízben, hogy a 645-ben valami szenzor baszódott el, azért volt rossz a váltó.
Felesleges a 2 literes motor. Én 316i-t 320i-t vezettem, városi vezetésnél, sebességhatárt betartva semmi különbség nincs köztük, annyi, hogy lámpától normálisan közlekedve 0,6 seccel hamarabb gyorsulsz fel 50 re :) És városba a fogyasztás is nagyobb pláne a 2 literes motorral, olyan 1-2 literrel többet simán megeszik.
Autópályán már nincs akkora különbség köztük, olyan 0,2-,0,5 liter az 1.6-os javára. Meg ugye a biztosítási díja is sokkal magasabb egy 2 literesnek, de ha sokat elõzöl, néha mész szerpentineken is, és szereted elforgatni 4 ezer fölé, szereted ha van egy erõtartalékod, és biztosan megelõzöd a kamionsort, akkor tényleg neked való a 2.0-s.
De nekem átlagos városi sofõrnek, aki az autót 60%-ba városba használja, és ott ugye nem érdemes száguldozni, mert csak a fogyasztás lesz nagy, a többit 40%-ot meg békés autópályázással tölti 130-as tempóban, hogy biztos célhoz érjen, annak felesleges a nagyobb motor.
kiindulásnak nemrossz :) mondjuk az 1.6 kicsit kevés , de 1 hasonló 3 as 2 literes motorral már elég baráti valami hasonló van tervben az következõ 3 éven belül :D
És pont olyan ami nekem kell, megbízható motor, 7-8 literes fogyasztás, fekete fényezés, Beige belsõ, fabetét. Engem nem igazán érdekel, hogy most egy durván 5 éves autóval járok, amiben 150-180 ezer km van, (ebben 140) hanem legyen konfortos, jó értéktartó, és ez innen már annyit nem veszít az értékébõl, mint egy Kia, amit ha kihozok a szalonból 4misiér, egybõl veszít az értékébõl 500 ezret, ahogy hazavittem... És kemény kopogós mûanyagok, 1 év múlva annyit fog érni mint most ez, az én szemembe még annyit se.
na ? Kiváncsi lennék pár 4 millás bmw-re ami átírás után , meg átnézés, kopó alkatrészek cseréje után nincs 4.5-5 misi közelébe és mondjuk nem 150-200e km van benne?
3 év jobb esetben:D maradék 4 évbe meg még beiktatnak neked 4-5 kötelezõt 100-120k ért, és máris szarabbul járok mintha 3 év gar lenne, és utánna nekem kéne szervizelni:D
Na mind1: D Bolond aki manapság új autót vesz. e30:P
Csak röhögni tudok a sok nyomorékon, hogy "7 év gari a KIA lófaszra, dezsír, menjünk, vegyünk egybõl 5 öt"...Hogyne...Fizesse a hóhér 7 éven át a kötelezõ szervízdíjakat:'DDD
Barátosnét a toyotánál 300.000!! re húzták le a legutóbbi kötelezõ szervízen! és a lehúzást ne úgy értsd,hogy ennyibe került megcsináltatni a kocsit ennyit számláztak ki neki! úgy,hogy a számlán szereplõ munkafolyamatokból SEMMIT nem csináltak és alkatrészt sem cseréltek! csak éppen a havercsajnak elég rázós haverjai vannak és miután egy másik szervízben a nõi megérzés és a barátja megérzése után elvitték a kocsit és megnézették visszamentek és szép szóval:P visszakérték a pénzt....és ez egy budai elegáns totoya kereskedõ és márkaszervízben volt....gusztustalan
lehet,hogy egy "szaki" is lehúz 2-3 ezressel,DE összeségében ilyen pofátlan lehúzást még véletlen sem csinálnának!
utolsó mondatoddal nem értek egyet,de nemhinném hogy értelme lenne egymás gyõzködésének,így inkább hagyjuk.
az meg,hogy egy régi kocsin szelepet kell állítani,sokkal barátibb,mint egy jóval újabb típusnál szervizbe hordozni ,és költeni rá a százezreket,mert MINDEN részén elõjöhet valami szir-szar hiba,ami ha talán nem is lenne benne,jobb lenne tõle a jármû.
és ma,mindent max 5 évre gyártanak,utána már bárhol széthullhat,nemcsak autóról van szó,hanem szinte mindenrõl,amit ezelõtt 20-30-40 évvel gyártottak,és ma is...
Urban legend. Az meg marhaság, hogy MINDEN elromlik.
500x bonyolultabb felépítésûek és nagyobb tudásúak az autók és mégsem hibásodnak meg nagyobb arányban, sõt. Le se szarják az emberek az autóikat, csak használják, 30x annyian, mint régen. Akkoriban akinek autója volt, volt róla fogalma is és foglalkozott vele, mert foglalkozni KELLETT vele.
Mi romoljon el egy faék egyszerûségû, zéró tudású régi autón? El se kell romolnia, hogy FOLYAMATOSAN karban kelljen tartani, kenni a zsírzópontokat a futómûben, szelephézagot állítani, 8 ezrenként olajat cserélni, stb-stb.
Lehet romantikázni a régi vasakkal, én is teszem, de mindenben rosszabbak technikai szinten. Igen, megbízhatóságban is.
hát én pont az ellentétét vallom. ezek nem hosszútávra készülnek,nem szempont a tartósság,vagy az hogy mi lesz a 2dik tulajnál,a 200ezredik kilóméterek után... ráadásul itthon, M.O-n, a tulajoknál nemlesz pénz a drága szarságok hibáinak kiküszöbölésére,jön a gányolás,és nemlesznek sokkal jobbak mint a kubában futó 50es évek amerikai járgányai :D
Nem csak a 20d, a 30d is... Node 150-200 ezer km után egy 250 ezres kiadás egy ilyen értékû autónál szinte bele kell, hogy legyen kalkulálva. Nem örökéletû alkatrészek ezek.