Valami ilyet szeretnék majd(egyszer) csak nem ilyen csicsás kerekekkel. Érdekes,de egy elsõ szériás e46,viszont a géptetõ facelift-es a vesékkel együtt. Nekem bejön ez így,az elsõ széria tökéletes(lenne) csak a vesék unszimpatikusak,de ezzel a kombinációval maga a tökély. Így simán átalakítások nélkül átlehet rá rakni a géptetõt? Valaki,hozzáértõ tud nekem válaszolni erre?
omg ez mennyi lesz ha kijön ? s mikorra várható ?D: (hónap kb:D)
Baja van? Nem padlóztam, csak a hangja érdekelt, még finomkodok vele, nem ismerem teljesen. De minden véleményt szívesen fogadok, ezért is raktam ide fel ezt (ha már legutóbb egy válasz után kiderült, hogy automata volt eredetileg...) Egyébként 92-es, no Vanos , sokkal többre, mint 9 mp, nem is számítok...
BMW lopásgátlós szelepsapka készlet, ingyenes országos kiszállítással. Könnyû megrendelés, a szállítást (ha van készleten) rövid határidõvel vállalom.
Minden érdeklõdõt szívesen várok a honlapon. Igazi jó ötlet ajándékba BMW tulajdonosoknak, vagy saját autóra optikai tuningnak. Minden BMW fannak kötelezõ darab! :)
Látogass el honlapomra: www.szelepsapkak.tuti.hu
a fehér gyönyörû,kár hogy itthon 1 hét használat után kuka lenne a felni,küszöb,lökös
Szépek, csak annyi a gond, hogy nem ilyen "gizdázó autónak" tervezték, a pályán a helye, fájdalmas vele porigültetve májerkedni az utcán, amikor használható jóval többre is... :)
Téged miért érdekelnek annyira az évjáratok? Amúgy google megmondja: 2003-2010 közben volt néhány facelift. Pontos évjáratot kép alapján nehéz mondani.
az Alpina B5,ami valódi matt fényezéssel gurul ki..és kb. 2x annyiba kerül,mint az M-esek,igaz jóval ritkább is :)
Amúgy mit szóltok hozzá,hogy lesz M7-es?(nem autópálya xD) Nincs hagyománya,de vevõi akadnának. Meg az S8 és a S65 AMG mellé lehet,hogy dukálna. Bár leginkább amcsiba és kínába lesznek komoly vevõkörök. Viszont lehet,hogy nem V12-es lesz,az egyre szigorúbb EU-s szabályok miatt.
Ilyesmi mattot akarok majd az E36-osomra, mi is fényezni fogjuk, nem fóliázni. Majd tavasszal.
elvileg semmibõl.de a fényezett matt,selyemfényû (olyan,mintha megcsiszolgatták volna)...a fóliás meg annyira matt,hogy napfényben nem csillan rajta a fény...:S mondjuk ez így hülyén hangzik. hasonlítsd össze a két képet,amit én raktam,meg amit Te raktál,fel fog tûnni a különbség. Nem tudom mennyi lehet a matt fényezés,de a fóliázás egy BMW méreteiben olyan 250-400e-ig terjed,de ha egyedi színû fólia kell,akkor ez sokkal többe is fájhat. Mondjuk egy 760i tulajdonost nem fog földhöz vágni asszem :)
am kíváncsi lennék,hogy ha pl.nem fekete autót fekete fóliával vonunk be akkor akkor új forgalmi kell? Azt olvastam,hogy elvileg igen,mert a színe végül is megváltozott,de van ahol azt írták,hogy nem kell,mert van egy pont az autón,ahol,ha az a szín van,mint a forgalmiban,akkor nem kell. Bár elvileg ezt a motortérben jelölték meg,vagy az ajtó keretében,de az ugye zárt ajtóknál nem látszik. Am ez a divat már 5 éve lejárt nyugaton. ..... Uncsim olyan 3éve haza ugrott németbõl egy alapjában fekete színû,de matt ZÖLDRE! fóliázott Porsche Cayanne-nal...hát ne tudjátok meg,"terep"járóként úgy gyorsult az a dög,mint egy vadászgép. Jó mondjuk az 500Le segített ebben :)
Én meg olyat hallottam legutóbb, hogy teljesen mindegy, mûszakinál átírják a ténylegesre. Mondjuk tényleg jó lenne tudni mi az igazság. A fóliázásnál abszolút a Te verziód él, ismerek pár cégest, akiké telibe van fóliázva, de a fólia színének köze sincs az eredetihez.
mi a kérdés? gondoljatok bele,az autó színe azért van a forgalmiban,hogy könnyebben beazonosítható legyen,minden hivatalos ügyben. bármi miatt keresik az adott autót,a szín szembetûnõ. keresnek egy kocsit,minek a fényezése piros,de a matt fólia miatt nemlátszik,akkor az az autó rohadtul nem piros,hanem fekete. lényegében,az autó színe,amit látsz,az kell szerepeljen a forgalmiban.mindegy mi van rajta,fólia,fényezés,terítõ,hányás,ami a szín,az kell hivatalosan is írva legyen mindenhol.
Ok, értjük ezt, igazad van, de pl. hogy ne említsek nevet, mi van a polifarbe piros octaviáival, ami minden, csak nem piros , és a forgalmiban sem az van, hogy polifarbe szivárványszín.
Ez nekem is nagyon tetszik! Azon kívül, hogy tankolni kell van még valami hibája, amiért ne lenne érdemes venni egy közel 10 éves, hasonló bmw-t? Pl.: szerviz, jellemzõ meghibásodások, hibák...stb
hát figyelj,nekünk 15 éves 3-asunk van,megbízható minden téren,és abszolút nincsenek nagy igényei,persze amit én linkeltem az egy 7-es,és más kategória,dízel,3 ezres motor,egy luxus sportautó lényegében,totalcart tudom ajánlani,ott olvasgass utána,szinte minden autóról vannak írások,mikre érdemes figyelni,mik a gyengepontok,de ez az autó normál használat mellett egy kincs
A BMW az E39-ig igazi BMW. Onnantól fogy a "fíling". Pl. az E60-ast vezetni kevésbé élménydús vezetni, mint egy 5-ös Golfot. Igaz, sokaknak nem az az érzés kell, de nálam inkább az dominál . Igaz én már túl vagyok lassan az 500ezrediken.
Hát...nem volt még,de ültem benne,legalább is hátul. Ha keresel havi 500k-t akkor vegyél. Ezeket nem megvenni nagy kunszt,hanem fenntartani. Tiszta elektronika,ha beszarik,meg se moccan a gép,és az 500k-s fizetésed ott hagyod bármelyik szerelõnél,és még a szakszervizeket nem is említeném. Ha meg 7-es akkor e38 nálam az etalon. Nem tudom,hogy azért-e mert kiskoromban a '90 években erre felé ez volt a meghatározó gengszter autó,de szerintem az e38 a legjobb mind közül!
Mesélnél a vasról? Ha jól számolok,akkor az egy e36 lesz... mondanál róla egy-két dolgot,illetve,hogy milyen hibák jöttek elõ,illetve mennyire vagy/vagytok vele elégedettek? Azon gyötrõdök,hogy e36 compact/sedan Vs. e46 sedan-t kéne-e venni? Az e36-ot megvehetném az idén,az e46-ra még várnom kell egy kicsit. És hozzá tenném,hogy németbõl hoznám. Ott megbízhatóak a dízelek?
E36: rohadt sok alkatrész van, és nem kérnek értük sokat. Viszonylag hamar rendbe lehet rakni, mivel ésszerû építésû autó, akár magad is belepiszkálhatsz. Ha esetleg problémásat fogsz ki, akkor sem lesz nagy gondod belõle. 90-91 évjáratot mellõzd, nagyvesések asszem 95-tõl vannak. Németben igen valószínû, hogy sok kilométeresek, bár rokon most hozott hollandoktól 318 TDS-t 400k+ km-rel, üzemanyagcsõ problémán kívül semmi baja, pedig nem kímélték, parasztkocsi volt, a földeken használták. Ja, visszatérve németekre, vigyázz, mert nem veszed észre, ha török az illetõ (attól nem vennék). Általában nem az beszél a megadott számról Ár: használhatót kb. 5-600Eurotól kifoghatsz. E46: csak 2000 utánit, drágább, nagyobb, kevesebb, drágább alkatrészek, viszont biztonságosabb. Remélem segítettem valamennyit.
A 316-os is benyakalja a 10litert? Fõleg városban járok,így ez is érdekel. Most utána néztem úgy látom a BMW is a Porsche hátsó futómûvét használja,így megnyugodtam. Nekem a pözsóba ezek a nyomorult franciák olyan hátsó futómûvet terveztek,hogy a hidat most cserélnem kellesz,139e km-nél. Így uccsó ilyen autóm volt. Mikor ezt vettem,még nem voltak elérhetõ áron azok a bimmerek, amik tetszenek.
A 318is-re nekem azt mondták igen (bár mivel nem sajátom volt, ne vedd kp-nek), a 16-os szerintem megáll 9-bõl is. A 320-asom városon kívül 7-8 liter között megáll, közepesen dinamikus vezetés mellett. Ha bemelegszik, városban sem gond 10 környékén tartani. Viszont ami fontos, cserélnivalókra kényesek. Gyertya, olaj, stb.(ezeken bõven csúszhat akár 2 liter/100km is). Én most tesztelem mit szól az etanolhoz, 1/3 etanol, 2/3 benzin arányban. Eddig csendesebb járást, és több nyomatékot észleltem alsó tartományban, majd meglátjuk a fogyasztást is késõbb. Adatok: 316: komb:7,8-8,4 város:10,8 országút:6-6,7 318: komb:8,1-9 város:10,3 országút:6,2 320: komb:9-9,4 város:12,9 országút:6,7-8 323: komb:9 város:12,9 országút:6,7 325: komb:10,0 város:13,2 országút:6,7 328: komb:9,2 város:13,5 országút:6,7 Ezt most így gyorsban ollóztam össze, plusz 1 liter nagyjából hozzájöhet, kevesebbõl nem jössz ki, viszont ha pl. Bpesten használod hosszabbtávon, akkor a kombinált inkább a mérvadó.
Etanolnál majd figyelj oda az üzemanyagszûrõre,mert az etanol leoldja a tankban és a csövekben összegyûlt lerakódásokat és eltömíti a szûrõt vagy az üzemanyag pumpa állHAT meg tõle. Amúgy néha érdemes lenne mindenkinek tankolnia etanolt is,csak sajna más a viszkozitása,mint mondjuk a benzinnek,így hamarabb tönkre megy tõle a motor. 1/3-2/3 etanol-benzin arány jó,tudtommal 50-50ig nem okoz problémát. Annyi,hogy asszem más a fajsúlyuk,így úszik a benzin az alkohol tetején :)
Fogyasztást még a spritmonitor.de oldalon érdemes nézni, de úgy rendezni, hogy fõleg a sok tankolásosakat nézni, mert azok reálisabbak, meg mégis több tapasztalatot mutatnak.
Na, ha már idetévedtem: én E30-ra vagy E36-ra csorgatom most a nyálam, 318-ra kifejezetten. Az még az, ami fenntartható is lenne, és a tervek szerint 2 éven belül meg is vehetném. Bár a mostani "nem-BMW-mmel" elégedett vagyok, megbízható, takarékos. De régi vágyam egy BMW. :)
nekem 316 van most,és 1 tank 7,5l vegyesben(persze meloba is járok vele igy semmi csapatás:) etanol sürübb mint a benzin,és ezért ha átalakito nélkül használod szegény a kaja és károsodik a motor,pl elégnek a szelepek stb az átalakito végülis annyit csinál hogy bedusitja a kaját igy full etanollal járva kb 2literrel többet eszik,viszont kevesebbe kerül (elözö automban használtam,de ha nincs meg 100ft külömbség a benzin és etanol közt nem nagyon éri meg kinlodni vele)
Nekem az e34-be meg kevés a 2000-res motor! Kéne a 2,5 benzin! :/ Amúgy haveromnak e36 316i-je volt, és amikor meghallotta a 6hengert, egybõl mindent eldobott :DDD
az e34bõl az 520 ugyanolyan alulmotorizált fos,mint az e36ból a 316. e36 318is a legjobb kompromisszum,kis fogyasztás mellett megfelelõ menetteljesítmény,persze azért nem egy 325i :) e34bõl az 525i 24v kevesebb benzinnel eljár mint az 520,voltaképp az 520nak nincs is értelme,ezért van sok eladó,és nagyon olcsón. Vegyetek dízelt,ha kis fogyasztást akartok,ki lehet fogni jót egy hozzáértõvel,nem kell félni tõle,nem olyan szétesõsek mint a mai dízelek :)
Nekem van egy E36 316 os,7 literrel eljár,és feleannyi a fenntartás mint a 320 asomnak.igazi munkásautó csak menni kell,biztosítás is feleannyi rá. viszont a 320 asnak hangja k.o meg ha nyomod neki 2x durvább,de egyébként normál használatra ugyanaz a kettõ,ez a tapasztalatom.... Persze én is a 6 hengert ajánlom,de akkor csak jó állapotút 1 millió ft körül.
A 320 asom 10 est benyakal,és vicc,hogy gyári adat szerint a 25i még egy decivel kevesebbet is fogyaszt,de ez tényleg így van. 20 ast pedig sokan keresnek,mert a legkisebb 6 hengeres 1991 köbcentivel 150 lóval,olcsóbb az átírás,biztosítás,adózás...
Azért ne feledjük hogy E34-ben volt M20 és M50 -es 20as is. Nekem az M50 vanos van és inkább nem írom ide mennyit eszik pesten :))) Volt 318i-m is és akárki akármit mond az alulmotorizáltságról azért ez lényegesen jobban megy. A 318i 105LE volt és 1060kg ez meg 150LE és 1445kg. tehát elvileg hasonló lenne, de a 18i 110alatt volt igazán jó ez meg 100 felett.
a 316 nem hajtani van ezt ne is várd,ez arra valo hogy ha már van család stb lehiggadtál kicsit a 25ös után,akkor a suzuki vagy opel helyet inkább veszel egy 16ost ami nem sokat eszik,viszont a komfort ugyanugy megvan
Rövid távokon a jelenlegi autóm is 10,9-et evett. Szóval a 10lityis fogyasztás nálam "megszokott",csak egy BMW-tõl valahogy jobban elfogadnám. A dízeleket évi 15.000 felett ajánlják,én annyit nem járok.(Egy ismerõsömnek e34 2.4td van,már volt a motor felújítva,de jó azt mondja,legalább is szokta gyilkolni.) Szerintetek milyen árfekvésben lehet kifogni jobb e46-ot? Benzinesre és nem faceliftesre gondoltam. 2500-3000Euro között szabad nézelõdni?
Egy másik ismerõsömnek meg e36-os van 318iS sedan,full fekete a gép...30 éves múlt a pali,de azt a gépet le nem cserélné semmire :) se újabbra,se másra :)