Uh nagyon jól néz ki!!!Grat! Mint e34 tulaj,megmondod nekem,hogy tényleg igaz h az e34 esek nem olyan rohadósak mint a többi kortársa? Egyébként pont filozom,hogy e36 ról váltanék e34-re,csak az e36 nak semmi baja kifogtam egy nagyon jó állapotút.
Köszönöm szépen! :) De, hajlamos rozsdàsodni! Küszöb, sàrvédõívek leginkàbb! Csak nagy motorral vedd! :) Nekem ez 2000 24V, és azért gyengécske!
Használt E39-ek már eléggé rohadnak (csomagtér ajtó szélei) és az E36-ok is. Hiába a galvanizálás meg isten tudja még milyen technólógia. Direkt nem érdeke senkinek sem tartósat készíteni.
a katalizátor kiherélésével mennyit vesztene az autó a teljesítményébõl? gondoltam hogy kivágom e34 alól, és egy gyártott csõvel toldom ki. elég sokat ér amúgy egy ilyen katalizátor megveszik 30 ezerért.
Arra van tipp esetleg, hogy behülyült az vezetõ oldali elektromos ablak. Felhúzza kb negyedig, aztán le, és csak ilyen apránként lehet fullosan felhúzni. De még akkor sem húzza fel magától, hogyha lenyomva tartom bezárásnál a zárógombot.
Próbáltam azt, ami korábban opelnél bejött, hogy újratanítom. Tehát teljesen lehúzott állapotban nyomva tartom az ablakemelõ gombot, aztán teljesen felhúzott állapotban is. De nem segített.
Kicsit idegesítõ, hogy kinyitom az ablakot, aztán a parkolóban, vagy vezetés közben ott baszakodhatok vele, hogy becsukódjon.
És ha teljesen benyomod a gombot? Mert a kapcsoló többállású. Amúgy nekem ugyanez volt,cseréltem 2 mûanyag csúszkát,elvolt törve(szinte mind megadja magát 15 év után),és wd40 el lefújtam a mechanikát,+ egy kis zsír, így jó lett..
Kicsit érdekes dolgokat csinál az autó amúgy mostanában. Pl a kézifék jelzõ lámpa folyamatosan ég, és a szervíz ikon is felvillan indítás elõtt a mûszerfalon. Ami kézikönyv szerint azt mutatja, hogy kopott a fékbetét. Ami kb 10k km-el ezelõtt lett cserélve. Illetve nagyon fura nyikorgó hangot is ad. De nem ilyen magas sípoló hangot, mint egy kopott fékbetét, ráadásul a nyikorgást már régebb óta csinálja és akkor hallható, mikor már majdnem megállt az autó.
Néha indításnál fura remegést érzek, illetve csikorog is picit valami.
Az ok, hogy néha-néha odalépek neki és nem bánok vele mindig kesztyûs kézzel, de nem mondanám, hogy gyilkolom az autót, szóval kicsit értetlenül állok a dolgok elõtt.
az inditásnál ha fura remegés van,az valószinû hogy izzitógyertya,én is megyek átnézetni ,mert nekem is furcsán remeg,levan még dermedve a motor.
Szeretnek venni a BMW-t aminek a fogyasztasa lenne a lenyeg. Egy BMW3-as tipusu 2003 evjaratu korulire gondoltam. Melyik a legjobb fogyasztasu: 1.6, 1.8, 2.0 ? benzin vagy dizel?
Aki bmw-t vesz szerintem ne a fogyasztásra menjen,sõt lehet/biztos elfog menni sok másra a pénz.Ezzel jár. 1.6 1.8 benzin nagyon megbízható motorok,8 at kajálnak átlagba,a dizelek nagyon lutrik vagy nagyon jó,vagy nagyon elhanyagolt állapotúak.
Ha õ E46-ot akar venni, amit a megadott évjáratból kikövetkeztettem, akkor nincs 1.6 és 1.8 benzines motor!, hanem van 1895ccm 4 henger és 1991ccm 6henger és felette. Persze biztos nem Compact-ot (316i/ti 1796ccm 4) nézett az egyszeri ürge
Szerintem semmi rosszat nem írt. Csak annyit, hogy a dízelek lutrik, ami nagyjából igaz is. A 8-as átlag az 1.6-1.8-as motoroktól szintén közel áll a valósághoz. Nyilván a dízelek kevesebbet esznek. Mint ahogy neked is 6 liter volt a 2literes motorral. (mondjuk a 2200km-bõl kb. 400 volt Tirol, a többi meg autópálya . Persze lehet hogy tévedek) Az otthoni árakat már jó ideje nem figyelem, de az is tény, hogy (itt) ha valamit javítani kell, az húzósabb árban van egy Bmw-hez, mint pl.egy Astra-hoz