Mclaren F1 GTR Powered by BMW többet ment 94-be abba volt az M8-as BMW-nek a motorja ami sose készült el bmwpower.hu - sok hír+video ez link mehetne is a bannerba
nekem már régebbóta van itt bmw forumon csak vhogy betették a gumiba csesszék meg
a mai BMW-sektõl ez az amit nem igen lát6unk Cápa-Power
Nem vagyok igénytelen, de elég sajátos módon vagyok igényes. Egyrészt semmiképpen nem ülnék olyan autóba, amit nem szeretek, másrészt nagyon fontosnak tartom, hogy megérje a pénzt, amit adtam érte. Ezért nem veszek új autókat. Hétköznap egy régi dízel ötös BMW-t hajtok. Szeretem, mert jó nagy, de nem ormótlan. A motorerõrõl nem vagyok hajlandó lemondani. Már rég nem a száguldozás végett, egyszerûen csak jó érzés, hogy a kocsi elindul, ha akarom. Meg vész esetére. Teljes cikk
Nagyon hasonló a felfogásom én is a régi vérbeli BMW sport autókat szeretem!
Fasza meg minden,de mire jó?Mi értelme egy terepjárót leültetni,és a pályán körözni vele?Arra ott az M3 meg M5!Az ilyen magas építés mindenképpen hátrányos.
-Lehet hogy velem van baj,de ennek nem látom értelmét.Hacsak nem arról szól,hogyan füstöljünk el 30 litert 100-on,és koptassunk el minnél több gumit.-abban biztos verhetetlen!
Die Gruppe 5 Version des BMW M1 verwendet als Antriebsaggregat einen 3,2 l 6-Zylinder-4 Ventiler mit Abgas-Turbolader, der bei 9000 l/min bis zu 850 PS leistet. Der Ladedruck beträgt zwischen 1,2 und 1,4 atü.
körülbelül 3000 BMW-s képet töltöttem le és nem bírtam megállni ezeket ne rakjam ide be:-) különben is én vagyok itt a legnagyobb BMW Fan
"különben is én vagyok itt a legnagyobb BMW Fan"
Akkor te király gyerek lehetsz!
Nem attól lesz valaki nagy BMW fan, mert letöltött 3000 képet, meg az összes adatot tudja a BMW-krõl...
Ez éppolyan, mint a buzifelvonulás... A legtöbb ember nem azért utálja a melegeket, mert azok, hanem azért, mert az ilyen majmok felvonulásokat szerveznek, és mutogatják magukat... Leszarom, ha valaki az azonos nemûeket szeretei, de ne hangoztassa...Ugyez van az áj láv rokk/techno/dance feliratokat a buszokra felfirkáló majmokkal.
Én erre a beszélgetésbe nem akarok belfolyni csak a véleménymet mondtam el de ha te is elovastad a véleményet akkor lehet te is igy reagálnál. "Én vagyok itt a legnagyobb BMW FAN"
Na! Nyomassátok be szépen a képeket, vagy kurvanagy balhét rendezek!!!
Ezt szeretni fogod, bár biztos olvastad már, de nagyon érdekes :)
30 éves a BMW Fahrer-Training ,,Egyébként a mi 316-os E21-esünkben alig volt 1800 kilométer, aztán átültünk egy E30-as 316i-be is, aminek meg éppen akkortájt fordult át a számlálója ezerbe. Káprázatos, vadi új öreg BMW mind."
Nem, de már egy ideje fent van használauto-n és én is megcsodáltam amikor régebben láttam. Aztán most hogy mondtad, eszembe jutott, hogy mint ha én ezt már láttam volna valahol...
Sajnos hányadék állapotban van a belseje, az elsõ kerékjárat is törve, elsõ lámpa törve+egyéb apróságok. Mûszakilag rendben van, de nekem nagyon fontos, hogy gusztusos legyen. Sajnos rá kellett jönnöm, hogy itthon nincs olyan autó ami nekem megfelelne, de szerencsére Németországban akad pár szép darab.
Kb 1-2év múlva szeretnék autót venni, merthát motorral nem tudok 1nél több utast vinni :( Persze gyorsabban oda lehet érni A-ból B-be motorral, dehát autó is kéne.
Mindenféleképpen BMW-t veszek, az biztos. 3-as és 5ös BMW-ket nézegetem... E30, E34 és E36 ami szóba jöhet.
Amit te is említettél, hogy motorikus/esztétikai állapot: Sok olyan van ami nagyon szép, viszont szarrá van hajtva, szét vagy gyilkolva szegény. (ez leginkább az E30 és E36-osokra jellemzõ) Ami meg motorikusan tékeletes, az általában 40-es anyuka autója volt, meghúzva itt-ott, disztárcsa, idióta színek... Sajnos nagyon-nagyon kevés olyat látok, ahogy mindenhogy megfelelne, de néha akad 1-2. Remélem majd meg fogom találni a számomra megfelelõt :P
Egy kedves ismerõsömnek van egy E34-es 540i-je. Gyönyörû, mûszakilag tökéletes, nincs szétgyilkolva, rendben van tartva. Egyetlen dolog ami nem tetszik benne, hogy automata és nem pedig manuális... :( 1-2év múlva talán eladó lesz a bömös, talán megveszem... Addigis megpróbálok megbékélni az automatával :)
Mondom: Magyarszki öreg BMW felejtõs. Németbõ' 1 misibõl kijön(regadóval együtt) egy olyan ami szinte tökéletes gyári állapotban van, szervízkönyvvel, mindennel. Ha most venném elsõ autómat, nem lehetne más mint egy E30 :)
Kicsit körbenéztem én is a neten és én is találtam 1-2 érdekes dolgot.
BMW mûzeum (Németország):
Egy régi és egy új BMW gyorsulási háborúja:
Biztos vannak páran itt is, akik ismereik a GT Legends nevû játékot. Azt tudtam, hogy valóban is létezett 1975-ös évjáratú BMW CSL 3.0 Schnitzer, de hogy ugyanazzal a textúrával, mint játékbeli megfelelõje, nem. Sikerült egy ilyen képet találnom annyi eltéréssel, hogy itt 6-os rajtszáma van, míg a GT Legends-ben 870-es: