brick blockeres gyerek szabin van, amikor visszajön biztos megcsínálja hogy ne duplázza a channeleket..
Nézd, engem idegesítene ha duplázódna..egyébként már van egy megoldás hogy ne duplázódjon.Plusz mondom én simán kibírom októberig hiszen még eleget végig kell vinnem elõtte, s ha elõbb kezdeném a Corruption-t nem biztos hogy utána elõvenném a régebbieket, így is kicsit zavar, hogy gamepad-el kell nyomni. :)
nem tudom, énnekem eddig egyetlen konzolom sem volt chippelve, vagy okosítva, pedig elég régóta (a SNES óta) N-arc vagyok - minden játékom eredeti.
Nem fényezni akarom magam, vagy másokat leszólni; 16k HUF/játék mellett én sem kétnaponta veszek játékot. Érdekes módon ez a dolog kihatott a játékélményre: sokkal jobban lekötött egy adott játék, amit sokáig vizslattam, tesztek, vélemények, stb., és csak ezek után vettem meg esetleg. Ha viszont egy játék a kezembe került 4 hónapg biztosan nem vettem másikat. És nem csak azért, mert nem volt rá pénzem, hanem mert lekötött, és a régieket is folyamatosan szedtem elõ.
Ilyenek nálam a Metroid, Mario, Zelda sorozatok. Ezekben tudom, hogy nem csalódok, és nem is csalódtam soha. Ezeket a játékokat, ha késve is, de eredetiben fogom megvenni, mert egyszerûen valahogy engem a Nintendo felirat egy lemezen jobban boldogít, mint az, hogy TDK.
Ismétlem, ne a warezt használókat (akiket meg teljesen megértek) ócsárolom, csupán elmondtam saját, privát véleményemet.
a fentiek vonatkoznak a SNES után kiadott majdnem minden N konzolra, handheldre (a Gameboy Color kivétel, az kimaradt az életembõl, ahogyan a NES is).
Ez igaz, de a dolgon mit sem változtat :)
Nem mondom, hogy én szent vagyok, de elbújhatok az álarc mögött: nekünk bizony létkérdés volt a chip egyes konzoloknál, mert a szerkesztõségben feltételezik rólad, hogy moddolt géppel rendelkezel. Nem is tehetsz másképp, hiszen akár az EA-tól, akár mástól érkezik preview/review copy tesztelésre, azt is írt lemezen kapod. Mindenesetre egyetlen gépem van csak, ami chippelt, az pedig egy Xbox Classic.
Bár a preview copykat rendszerint megtarthatjuk, azért igyekeztem a masina hanyatlása után a legjobbakat beszerezni. Nem kell pont a megjelenés pillanatában (Metroid kivétel, persze :P), de a késõbbiekben low-budgetben semmi sem megterhelõ. Ezt ne mondja nekem senki.
Szóval nálam a warez állása sok:0 az origi elõnyére. Nem tudom: lehet, hogy berögzõdés, vagy a becsületesség miatt, de valahogy a játék sem esik olyan jól másolt kópiával. Havonta egy-egy progit pedig megengedhet magának az ember. (Use the force, use ebay...)
Teljesen egyet értek veled, de annyi fos jön ki manapság, hogy én többek között ezért van szükség chippelt konzolra, s természetesen a jobbakat beszerzem utólag.S use ebay... :) Bár utólag sem lowbudget kiadásokat szerzek be, mert pl GC-nél nem szeretem a szürkedobozos változatokat szóval igyekszem az elsõ kiadásokat beszerezni mindig. S tényleg nem drágák, nem úgy mint itthon.Csak egy példa: Resident Evil 0 - itthon 11-12 körül találtam olyan kiadásokat amik megfelelnének az igényeimnek, aztán E-bay 4500Ft szállítással együtt...s szinte összes GC játéknál így van... :P
Eddig egyetlenegy negatív hsz-t sem láttam Metroiddal kapcsolatban szóval PAL megjelenésnél egybõl beszerzem. :) (Hogy egy kicsit témába is vágjak.. :P )
Tõlem aztán nem is fogsz. Nálam a Nintendo már csak a Zelda és a Metroid miatt kap érdeklõdést, de ezek iránt nagyon... a metroid, nos... nedves álmaim tárgya, a szent tehén, amelyhez minden este imádkoztam :) Kész vagyok tõle, teljesen, így látatlanban is. Hiába: Metroid az Metroid.
Martin maestronak van NTSC Wii-je, megpróbálunk a Stadlbaueren keresztül szerezni egy amcsi kópiát. Ha másképp nem megy, megveszem gyûjteménybe a majdani PAL-os mellé.
Ma láttam Wii-t az egyik Media Markt-ban: ez Media-s hülyeség, vagy mindenre ráhúzzák azt az idióta védõszalagot? Teljesen szét van barmolva mindegyik doboz széle... arról nem is beszélve, hogy gyûrtek meg tépettek is. Hát hogy tegye ki az ember így a szekrény tetejére, a szentélybe?
Ezek a gamer365/576-osok tényleg teljesen agymosott idióták: arról van szó, hogy nem a Retro fogja készíteni a következõ Metroidot, ettõl még másik belsõs vagy külsõs stúdió nyugodtan megteheti. Persze, ha nemsokára jönne a következõ rész, akkor meg rókabõrrõl pampognának...
a poén, hogy a N bejelenentette, hogy a Prim3 az utolsó Prime, így ezek után nem is nagyon tudom, mit lehetne még Metroidot alkotni. esetleg egy Fusion 2 jó lenne...
Na az jó lenne. De a Prime csak egy szó. Csak egy alcím. Lehet, hogy az N csak azért mondta, mert titokban valami nagyra készül (de szép is lenne). Csak mert a Prime-nak vége, a Metroidnak még nem kell így járnia.
Ja. Érintõvel pont frankó is lenne a célzás, de persze anélkül is megfele, mert a Fusioné is jól el van találva, bár 2Dben az irányítással csak ritkán van gond. Meg szeritenm egy õjabb 3Ds is jöhetne, amivel jóvátennék a Hunters beli hangulathiányt.
Igen? Kedves agymosott fórum warrior, ezt hol olvastad? LINKELD be azt a megbízható forrást, ami ezt említi - mert mi nem írtunk ilyet - sem a gameren, sem az 576on. Tudtommal a Retro Studiossal készített VIDEO interjúban (és szöveges forrásban is) arról van szó, hogy a Metroid Prime sorozatot fejlesztõ stúdió egy ideig pihentetni fogja Samus Aran-t. Senki nem mondta azt, hogy a sorozat végleg gyengélkedõre kerül - csupán arról van szó, hogy a Retro most egy darabig nem készít Metroidot. (meg is értem õket...)
Újra rebesgetik a Metroid Dread-et. Anno, 2005ben is felbukkant már a név (hivatalos Nintendo doksikban is), de nagyban kussoltak a létezésérõl és abbamaradtak a találgatások. A Metroid Prime 3-ban talált meglepi miatt azonban újra szárnyra keltek a pletyók... szóval lehet reménykedni :)
Metroid Dread? Jól hangzik. Eddig nem hallottam róla semmit, mondjuk nem is nagyon lehetett, de a neve tetszetõs. Hátha lesz belõle valami. Kíváncsi lennék, hogy mit takar ez a név.
a metroid zero missonben megolom a 2. olyan foszornyet ami onmegsemmisitot indit el... elmenekulok a bazisrol... utana mi tortenik mer nekem a jatek kiakad:S erdekelne mi a vege
koszi
Ha jól gondolom, akkor mother brain-t ölted meg. Elmenekülsz a bázisról, de út közben lelövik a hajódat és elveszted a ruhád. Innen még hátra van egy hosszabb rész, amíg a Space Pirate bázison ruha nélkül mászkálsz és visszaszerzed a ruhád, ami már Gravity Suit lesz, meg talán még 1-2 másik képességet. Utána még jön a végsõ fõellenség, ami egy robot Ridley. Utána megint menekülhetsz a bázisról és itt a vége.
Hát basszus... zseniális ez az új Metroid Prime 3: Corruption. Bár én az NTSC verzióval játszom, feltehetõen a PAL is dettó ugyanez lesz. Elkészült a teszt, az októberi 576 Konzolban, az európai premier elõtt olvasható lesz már az anyag.
Bocs a lámaságért, de fúrja az oldalamat a kíváncsiság: Mit jelent itt a "spoiler" szó? Eleddig csak a másik jelentését ismertem.
Spoiler: igen, az autószakmában használatos légterelõket, szárnyakat is így hívják, azonban a hétköznapi szóhasználatban annyit jelent: meglepetést elárulni, beszámolni róla. Tehát a "nem spoilerezek" itt olyan értelemben szerepel, hogy - "nem lövöm le a nagy meglepetéseket, amiket a játék tartogat". :) Ezt lehet sorozatra, cikkre, filmre, játékra, bármire érteni, ami a szórakoztató iparral kapcsolatos.
Köszi, így már tiszta. Hiába, mindig tanul az ember. Lenne viszont még egy kérdésem: Sokszor bajban vagyok a hozzászólásokban található rövidítésekkel. Létezik ezekhez valahol amolyan értelmezõ szótár féle?
Olvass lejjebb. Nálam van egy szerkesztõségi tesztpéldány, igaz amerikai NTSC, ahogy a Wii is (110V-os átalakító, meg minden...). Hivatalos európai megjelenés: október 26 - ami azt jelenti hogy nálunk jó, ha egy héttel késõbb már találsz belõle. (576-on elõ lehet rendelni a webshopban, vagy... megveheted ebay-en).
Metroid Prime 3: Corruption teszt az októberi 576 Konzol magazinban és... ma estefelé, azaz 27-én szombaton, a gamer365.hu hasábjain.
Én tegnap teszteltem, furcsa az irányítás, de tetszik nagyon. Berserkert zúztam le , ma folytatom. :) Stinger, 1-2 szóval (cikken kivül) hogy tetszik neked?
Nem nagyon tudok érdemben nyilatkozni a dologról, mert a "tetszés" mindenkinek mást jelent. :) Ha a saját véleményem akarod hallani, akkor ez egyértelmûen a Nintendo eddigi legjobb FPA-FPS-e, amit valaha is alkotott. Ettõl függetlenül a legjobb Metroid és nálam az év Nintendós játéka. Tipikus Metroid. Mindent üt.
Igyekeztem spoiler mentesen írni a dolgokról - az 576-os tesztemben mondjuk egyáltalán nincs spoiler, a gamer365-ösben akad egy-két aprócska megjegyzés. Nyugodtan el lehet olvasni btw, és kommentálni. :)
Na ez a topicis jól kihalt. Mindegy, azért kérezek, hátha tud valaki segíteni. Szóval Metroid Prime 2-nek még viszonylag az elején akadtam el. A Boost Ball-os fõellenséghez értem, de egyszerûen képtelen vagyok kinyítni. Volt már, hogy csak 1-2 lövés kellett volna neki, de akkor megölt. Szóval ha emlékszik még valaki, akkor kb hány energy plus-al vagy mivel (szóval plusz élet) lehetséges már megölni? Meg nem tud valaki valami fasza stratégiát ellene? Nétam róla videót, de én nem vagyok azokhoz elég jó.
Sokak kérésére:
Elkészült a Mark Pacini és Michael Kelbaugh (Retro Studios) szereplésével lezajlott Montreal Games Summit 2007 interjú teljes magyar fordítása. Metroid rajongóknak kötelezõ, ugyanis amellett, hogy meg lehet ismerni a Nintendo third party fejlesztõkhöz fûzõdõ viszonyát, bepillantást nyerhetünk a zseniális trilógia megszületésébe, fejlesztésébe és sok egyéb érdekességbe is.
Az interjút épp most fejeztem be, a blogomban megtalálható, és véleményezhetõ a téma. :) Kellemes olvasgatást mindenkinek!
Ismét elkészült egy újabb fejezet a Metroid Galaxy Guide-ból. Ezúttal a planéták részletes jellemzését, ismertetését kezdtem el kidolgozni, amelybõl elsõnek a Tallon IV-et szemeltem ki. Összesen 27 bolygó létezik a Metroid univerzumban - igaz, a legtöbb csak említés szintjén. Samus személyesen csak 11 planétán (plusz néhány ûrállomáson) járt. Igyekeztem minden, a Tallon IV-rõl fellelhetõ információt leírni - remélem újfent elnyeri a tetszéseteket.