Csinaltam par ingame screenshotot, mert biztos sokan szeretnenek latni ingame shotikat is. Nalam sajna a Core2Duo + Geforce 8600M GT + 2GB DDR2/667 RAM configomat eleg gyorsan lezabalja fullon, az alairasbeli laptopomon nyomom. Igaz, hogy mindent full/high-ra allitottam, 1280x800x32bit + AA + AF + bloom + water reflection + minden full beallitason jatszom.
Ime tehat a shotijaim:
A velemenyem: ahhoz kepest, hogy nem neves fejlesztocsapat keszitit, hanem egyetlen lelkes ember (illetve most mar ketto, ahogy olvastam az angol szovegben a web lapjan) elkepesztoen jo fizikaja van a game-nek (reg lattam manapsag ilyet..), es egesz jo grafika tarsul hozza.
nagyon jó lesz.
Kipróbáltam egy új dolgot a Liebherr daruval. A kamionmentõvel (Scania) megfogtam a Liebherr-t, majd a darut kitalpaltam, így már könnyebb emelni vele. Azt is megcsinálhatjuk, hogy két kamionmentõ fogja a Liebherr, hogy ne döljön fel.
Hat most vagy negyed orat jatszottam vele, de valami iszonyat feelingje van. Visszahozta a regi Terep2 feelinget, ami anno vitt mindent, mint Kamaz az utkeresztezodesben. Van normalis HUD, vannak normalis hangok, van qrva jo fizika!!! Ha a Haulin alatt es a Bus Driver alatt csak tizedennyi fizika lenne, akkor mar jobb lenne mindketto. Az SCSSoft programozoi tanulhatnanak egy sufnituningos sractol, aki osszedobta ezt a Rigs of Rods-ot. Egyszeruen zsenialis! Az meg, hogy MOD-dolhato, es tobb, mint 500!!! MOD es kieg letezik hozza... hat le a kalappal.
Ezt majd NgCS csinosítgathatja tovább :-) Mérete annyi ami itt meg volt adva.
amikor a csapat találkozik: baleset: cég:(most a Rig-A Deal tábla helyett a cégnév van ki írva)
pihenõ a kikötõ felé:(tudom ez nem PTTM-em)
Mar en is szedem lefele, jo pont, hogy ingyenes game es szabadon letoltheto. En a legujabb, 0.33d verziojat szedem most lefele, ez 57.6 MB. Amig ki nem jon a Bus Simulator 2008, a Rig `n` Roll, addig elleszek ezzel szvsz.
helló lenne 1 pár kérdésem játékkal kapcsolatban:hogy lehet benne tolatni?:D,hogy lehet pótot húzni a kamion után?,mi a játék lényege?,hogy kell daruzni?
De szerintem sokmindent nem lehet vele kezdeni, ez ilyen, ezt el kell fogadni. A játék fizikai motorja úgy mûködik, hogy vannak csomópontok, és a pontokat összekötõ rugalmas rudak. Tömege csak a csomópontoknak van, a rudak súlytalanok. Tehát minél több rudat kell beépíteni a modellbe, azzal lehet merevebbé tenni. A rudak közönséges rugóként viselkednek, és a rugónak sajnos van egy olyan tulajdonsága, hogy minél hosszabb, annál nagyobb elmozdulásokat enged meg. Magyarán minél nagyobb a modell fizikai kiterjedése, annál jobban fog nyekleni-nyaklani. Ez ellen csak a rugó keménységének növelésével lehetne védekezni, ennek azonban sajnos gátat szab a fizika és a számítógépes szimuláció ténye. Ebbe nem mennék bele részletesen (akit érdekel, az tanuljon szabályozástechnikát), de minél keményebb a rugó, annál instabilabb lesz a szimuláció, és egy bizonyos érték felett az egész begerjed, és a modellben ébredõ erõk szanaszét tépik a modellt. Ez van.
én sehol nem találok katonai kocsit az hol van????vki segítsen lécci
Igen tudom es a kamiont is pl atirtam,marmint motor ertekeket,ratio,valto es ugytudtam az alabi videot elkesziteni ,esetleg nemtudjatok mit kellene atirni,ha lehetseges egyaltalan! Lehet irok a tagnak aki kesziti oket....
igen, és ez alapból a jármûvek szerkezétébõl adódik, pl. a kerekek is nagyon könnyen kicsavarodnak a helyükrõl, túl nagy a súly az alvázon, nem bírja el
RoRnam sztem nam a száguldás, a farolás, ill a kétkerekezés a lényege. Bár van aki ezért szereti. Én speciel helyezteket oldok meg pl ha felborultam, nem nyomok I-t hanem megpróbálom a lehetõségekhez mérten, helyreállítani a dolgot :-) Illetve jól megpalokva végigkínlódok egy utat:-)
hidd el engem is zavar de ez van,ha találsz egy másik ilyen játékot akkor szólj,meg hozzátenném hogy ez még az 1.0-ás verziót sem érte el.