köszi már megoldódott.felégettem pár õrházat amire nem volt szükség és már mentek is:)
Sörfõzdét építettél?
szevasztok.nemtudom hogy ez a játék ugyanaz mindenben mint az eredeti 2, de ha igen akkor segítenetek kéne.a harmadik pályán(hegyszoros) elakadtam márpedig azért mert nem akarnak támadni a katonáim.a határra vezényeltem mindenkit sok õrházban már 3-4 katona is van és az utánpótlás is meg van oldva de nem akarnak támadni.ez miért van?van valami tippetek?nagyon fontos lenne mert már napok óta ezen küszködök.köszi
neke elindult azóta? mert nekem ugyanaz a problémám:o
Kiirja vhol a jatek,hogy melyik patch van felrakva?
ez nem hajlandóság, hanem lehetõség kérdése. tipp: tedd fel az angolt, akkor minden hang angol lesz. aztén registry patch(amit mellékeltem a magyarításhoz), és pakold rá a német kiegészítõt(igen, a kieg hangjai németek, de ez kizárólag a kampányszövegekre van hatással). így a játék frissül legújabb verzióra(lehet hálóban menteni, és a multiban is, meg az alapkampányban is megkapod a kiegészítõ extra funkcióit(már lefordítva)).
Mit ne tegyél: - Ne indítsd el a kiegészítõ kampányát. - Ne nézz a logóra a menüben (ezen két probléma orvoslása folyik, bár ha nem jelenik meg angolul, akkor a hangokat kénytelenek lesztek németül élvezni..)
UI: fordítót keresek!!!! priviben jelentkezzetek!!! (és ne sürgessetek, mert nem érek rá. ha vki szeretne, lehet segíteni)
1 katona: 1 ember(mindig van), 1 kard, 1 pajzs, 1 sör benne van az Oktatásban.... lefordítottam.. nemtom mit nem lehet érteni rajta:D 10th anniversary oktatását nyomd végig sztem... még ha a régivel játszol akkor is..
A kérdés felett átsiklottál. :) Nem vagyok hajlandó a német verzióval játszani, az angolról már lemondtam. Lehet, hogy nem német földön a játék bukás volt és ezért nem erõltetik az angol verziót?
Sikerült! Úgy tûnik, a sörfõzde volt a megoldás. Nem építettem, mondván gabonát fogyaszt, amire szükségem van, egyebek. Aztán itt olvastam, hogy hatással van a katonákra. Egy-kettõ megépítése után rohamosan megnõtt a toborzási arány. Ellen leverve, jön a következõ pálya!:) Köszönöm a segítséget, bármi van, szólok!
Eddig én is eljutotttam, de mi kell ahhoz, hogy azok a birkák katonává képezzék magukat. A toborzás aránya maxon van, nem történik semmi...:( Gondolom, tényleg az lehet a hiba, hogy kevesen vannak, de nem tudom õket gyarapítani.
A 10. évfordulós igen jó, nem tudom mi gondod volt vele. amúgy. valszeg kevés katonád volt. sima S2-ben érdemes volt hatalmas katonai erõdöket építeni(legalább watchtower), mert ott még nm lehetett evakuáltatni az épületeket.)
valszeg túlsok épületed volt, és kevés katonád bele.
segíteni nem tudok, de a 2. részben nekem is problémáim voltak a katonákkal (erõdítménybõl erõdítménybe mászkáltak, míg éhen nem haltak) Szóval azt javaslom próbáld ki a címben szereplõ játékot, gyakorlatilag egy az egyben ugyanaz, csak naprakész grafikával és kevesebb buggal ;)
Lenne egy kis problémám, remélem, tudtok segíteni... Pár napja vakartam le a netrõl a Settlers 2. (Veni vidi vici) részét. Régen nagyon sokat játszottam és a mostani verziókban való csalódottság miatt gondoltam visszatérek a gyökerekhez. A problémám a következõ: Drága katonáim egy ideig erõteljesen kaszabolják az ellent, többnyire sikerrel. Ám egyik pillanatról a másikra, mintha visszavonulót fújnának, se elõre, se hátra. Támadni nem tudok, engem támadnak, én védekezem. Ennyi... A kérdésem az lenne, hogyan lehet katonákat toborozni? És ezeket rávenni, hogy ne üljenek a seggükön?:) Elõre is köszi!
Egyetértek, teljesen ugyanaz a feeling, mint az elsõ két részben volt, és csak ahhoz nyúltak hozzá, amit ki kellett javítani, vagy kényelmesebbé lehetett tenni.
nekem az s2 mindig is kedves játékom volt, de õszintén bevallom, a 10th óta nem vettem elõ. Annyira jó ez a remake, hogy hihetetlen. Visszaadja a feelinget. Nem csak a szabályrendszert, meg a pályákat.. a feelinget. Kevés remake mondhatja ezt el magáról.
Bátran játsz csak dosboxal, de azért javaslom, próbáld be az újat, tényleg minden benne van, ami anno volt.
Ráböksz a hajóra és feljön egy ilyen iránytûszerû izé. Az iránytûn nyolc irány van, amelyik aktív (nem szürke, hanem szép sárga :) ), arra lehet menni. A hajó magától megy, ha kikötõhelyet talál, akkor megáll ott. Ott vagy építesz új harbor-t, vagy megint továbbküldöd az iránytûvel. Ha az iránytûn minden nyíl szürke, akkor nincs több beépíthetõ kikötõhely.
Nekem is lenne egy kérdésem. most vagyok a 6. pályán, és szeretnék hajóval másik szigetet meghódítani. Építettem kikötöt, csináltam hajó, fel is készítettem az expedicióra, de nemtudom, hogyan kell elindítani a hajót. Az ellenség már terjeszkedik. Hogyan tudnám elindítani a hajót?
Nemtom ez a goldedition magyar e, de nekem meg van a magyar változat. Feltudom tölteni FTPre, ha gondolod
8 órán keresztül toltátok? az durva. lehet menteni multiban? (lehet hogy már kérdeztem egyszer:) ) sajnos a vizsgák miatt nincs idõm játszani most vele, de a 6.nak lassan a végére érek azért. majd nyáron kipróbálom lanba, feltéve hogy lehet menteni.
féligmeddig poén, de multiban már használtam. Vissza lehet szorítain hatalmas túlerõt is, de csak akkor mûködik, ha amúgy vékony vonalon lehet átjönni(szûk ösvény vízzel körülvéve, vagy út át a hegyben) Volt már, hogy az ellennek generálisai voltak, nekem meg még seregem se nagyon... és legyõztem így. (8 órás pálya volt:D) beszorítottam az egyik oldalról, barátnõm a másikról.
bocs, nem téged akartalak lehurrogni, általánosan szólt a cheatre a hozzászólás :) meg amúgy én is a te fordításod használom, amiért nagyon hálás vagyok és kösz még1x. viszont a módszeredet nem értem teljesen, az ellenség gyorsan támad, hogy tudsz olyan gyorsan odanyomni egy erdõt? vagy csak poén volt?:P
nem rossz, nem rosz... de hosszú távon én az "építek 150 forestert, és annyi lesz az erdõ, hogy az életben nem bírja átrágni magát rajta" módszert használom:D aztán hagyok 2-3 forestert. amíg azokat le nem kapcsolom, nem tudnak átjönni:D
A tipped remek, az õrtornyoknál valahogy eddig nem is gondoltam a "demolish" opcióra, holott akkor az ellenfélnek nem elég az általam elfoglalt tornyot támadni és területet nyerni, hanem neki kell újat építeni.Köszi!Amúgy a lilák aranybányáját már javában termelem kifelé...
6. pályán lefelé áttudsz terjeszkedni egy kis vékony részen, körülötte tenger van. és ott lefelé lesz szén meg vas, és jobbra (a tenger mellett) lesz arany. aztán hamar levered a lilákat, és ott még van sok arany náluk. utána jönnek a sárgák, azok nagyon erõsek úgyhogy én pl azt csináltam, hogy elfoglaltam két õrtornyot, és leromboltam, így egy iedig nem tudtak támadni. ja és egy idõ után tudsz kikötõt építeni, és valamelyik szigeten van szén, valamelyiken meg arany. érdemes terjeszkedni rájuk.
Én meg tegnap a 2-ben kikaptam a géptõl, egy "custom" pályán, a nevét nemtom. a 3-ban viszont legyalultam. nem volt ellenfél, 6-an voltunk, abból az egyikkel játszott keményfiút, de csak egy fellángolása volt, aztán lassan õt is bedaráltam:))
Én még nagyon a pálya elején járok, de azt a tippet adta ugyebár a gép, hogy amennyiben aranyat lelek, akkor némi elõnyöm származhat belõle. Bevallom, az elõzõ pályán a sok katapult miatt totál kifogytam a kõbõl, ezért kénytelen voltam beírni, hogy: [enter]GiveMeSomeMore[enter]... Mindenbõl ad 10 db-ot.Olyan sajna nincs, hogy csak követ adjon...
6. pályán milyen irányban érdemes terjeszkedni, ha aranyat keresek...?!
hejhó! kössz a sok választ, és bocs hogy csak most reagálok rá de hétvégén nem voltam itthon. szóval többen írtátok a raktárakat, azok megvannak, és az alapdolgokkal is tisztában vagyok, különben nem tartanék a 6.pályán (ahogy valaki írta). Azóta megoldódott a gondom, igazából csak türelmetlen voltam, mer sok bányát építettem, és ahelyett hogy vártam volna kicsit, egybõl iderohantam segítségért. Szóval bocs, és még1x kösz a sok választ, akiknek hasonló gondjaik vannak azoknak azt javaslom hogy türelem :) (amúgy a 6.pálya nagyon király, azt hinné az ember hogy miután leverte az egyiket, utána kész is, de még utána jön csak a java, a másik nép sokkal erõsebb és ott jönnek a gondok. de arany van egy csomó, meg szén meg vas, csak a bányászokra kell türelemmel várni ;)
Én is kissé nehéznek érzem a felújított verziót, sokkal harcosabb a gép, mint anno...
úgy néz ki mégis jó. azt kellett hozzá használnom ami mellékelve volt, csak nekem korábban volt egy másik crack-em, azt próbáltam ki, de mint késõbb kiderült az nem jó. szóval most frankón megy, van fám és van fegyverem is, éppen most vagyok egy 6 az 1 elleni pályán:) nagyon komoly, egy már kilõve:)
ide írom, mert fogalmam nincs, hogy a settlers 3 topik mennyire látogatott? :))
szóval nekem ez a rész is tetszik, megszereztem. nem vettem meg... emiatt írnék. annak idején ugye mindenki emlékszik, hogy voltak gondok a tört változattal, nem volt fa, szén helyett malac lett stb... szóval találtam egy olyan törést, ami megoldaj vagyis átlépi ezeket a problemeket, de az nem jó az én iso-s verziómhoz. tudna valaki segteni megoldani a problémát, hogy mit tudok tenni?
pár dolgot kipróbáltam, felpatch-eltem például 1.6-ig, de ekkor meg nem indul el, kéri az egyes cd-t. a leírás szerint csináltam mindent, de nem jó akkor sem. számítógépes segítséget kérnék:))
Nagyon sokat Settlers-eztem annakidején, a felújított II.részben néha mégis túl nehéznek éreztem a pályákat.Mintha csalna a gép..., idõnként akkora túlerõvel és annyiszor támadt, hogy az már túlzás!Ennek ellenére ma betöltöttem a tavaly decemberben kimentett állásomat, merthogy azóta hanyagoltam kissé a játékot.
Tutajon embert (katonát sem) nem lehet átvinni, csak árut. Ahhoz, hogy a vízi út túlsó végén is legyen mozgás, szárazföldi kapcsolat kell a HQ-val, vagy egy kikötõvel. A vízi útnak akkor van értelme, miután már kerülõúton átvergõdtél a túloldalra és megindulnak az építkezések: a vízen valamivel gyorsabb lesz az árumozgás a rövidebb útvonal miatt.
Jah meg 1 vmi volt furi ,vizi ut es a vegen nem akartak semmit se vinni,pedig probaltam epiteni oda 1 hazat,de sose jott ki se ember,se alapanyag!! Csak a tutajos ficko! :(
PErsze en nem is azt mondtam,hogy nemtudtam megoldani!! :)))
rámész a raktárra, és van egy kis gomb, hogy "Katonák kiképzése itt", vagy vmi hasonló, és akkor oda hordanak mindent ami a katonához kell. (csak a kiegben müxik asszem)
de az mitõl van, hogy nincs elég embered? a korábbi részekben amikor kellett csinálni nekik is épületet, akkor voltak gondok, igen, de itt megint a régi nóta van, azaz ember van szarásig (bocsánat). ezzel nem volt gondom sosem, inkább azzal, hogy nem volt jól megszervezve a szállítás. totális dugulások voltak néha. rakj le minél több alternatív útvonalat is, illetve raktárak -ahogy írtad- létfontosságúak.
ui: ajánlom, hogy legyen pár szamártelep is, mert azok egyszerre vannak egy útszakaszon a szállítóval, ergo kétszeres lesz a szállított termékek száma is.
szerintem meg te is ugyanazt írtad le, mint én :))
lakatosmûhelye az van, azt írja. én arra írtam, hogy valószínûleg nincs elég alapanyag nála, hogy csinálja a szerszámot vagy nincs igény rá, ahogy te írtad. mert nem tett le tanyát, favágót, bányát eceterá:)
ez mind következik egymásból és összefüggnek, szerintem. egyébként ahhoz képest, hogy a 6. pályán jár, elég alapvetõ dolgokkal nincs tisztában.
a raktáras dologról mit gondolsz? én úgy emlékszem, hogy a raktárakban is lehet szakikat csinálni. Ott is van szabad munkaerõ mindig és ha bevisznek mondjuk egy kaszát, a pedig közelben van üres tanya, akkor kis idõ elteltével kiballag a "kaszás" :)), azaz a gazda (paraszt, mittomén).
lehet elkezdek egy új gémet, annyira belejöttem:) lehet állítani nehézséget? mikor nyomtam egy custom gémet, akkor elég hamar lenyomtam az ellent.
Szerintem is az a baja, hogy alap-munkás (carrier) nincs, szerszám és nyersanyag van bõven. Az viszont nem termelõdik gyorsabban attól, hogy egy csomó üres épületet felhúzol. Ezért kérdeztem rá a raktárakra, ugyanis minden raktár lecsökkenti azt az idõt, amíg egy új munkás "megszületik". Ha csak egy HQ van, akkor baromi lassan képzõdnek az új munkások és a szállítás is nagyon lelassul. Ha vannak raktárak is (képernyõnként egy elég), akkor ott is lesznek új emberek, és a szerszámok elosztása miatt hamarabb lesz worker is (meg értelemszerûen az alapanyagok feldolgozása is optimálisabb).
Elõzõ két hozzászóló nem nagyon érti a kérdésed asszem, (vagy é értem félre). Ha jól értem, neked alapanyag van bõségesen, csak munkás nincs.
Munkás úgy képzõdik, hogy: Kell igény... vagyis olyan épület, amiben nincs munkás még. Ha megvan, akkor kell egy ember, és egy célszerszám.(ember mindig van, azt meg, hogy milyen szerszám kell, azt meg tudod nézni az épületben amibe az ember kell).
Szerszámot meg a lakatosmûhely gyárt, opciók között lehet szabályzni milyen priorításban.
ha nem látod dolgozni a kiscsávót a mûhelyben, akkor rákattintva kiderül, hogy mibõl nincs neki alapanyag. a prioritásoknál állíthatsz ezen, hogy Õ kapja hamarabb azt ami neki kell. a másik megoldás, az amit Petruz mond, elõtte nézd meg a leltárt, abból kiderül, hogy van-e szerszámod és mennyi, ezután már csak fel kell kutatni a megfelelõ raktárat és a kihordást beállítani. elõbb-utóbb beviszik a várba, bár én úgy tudom, hogy a raktárban is szaki lesz belõle, ha megvan a szerszám hozzá.
hejhó! király ez a játék, nagyon bejön. most a 6. pályán vagyok (az alapjátékban), és az lenne a problémám, hogy kevés a különbözõ munkás: paraszt (tanya), favágó, és a legfontosabb: bányász. Ezekbõl korlátozott számban van valamennyi, és azokkal kell spórolni? vagy lehet valahogy "csinálni"? pedig van olyan épületem ahol eszközöket gyártanak, esetleg több kéne? ha valaki tudna segíteni annak elõre is THX!