Az en turlemetlensegem valoszinuleg annak tudhato be, hogy mire hazaertem kiprobalni, mar orakat allt a melohelyen az asztalomon a jatek a szep CE dobozaban, es mar alig vartam, hogy elmerulhessek a vilagban. :D
ShowRaceMenu konzolparancs "izjorfrend" ;] Már morrowindben is megvolt a lehetõség, hogy skin, face és hair modoknál ne kelljen új karaktert csinálni. Szóval hajrá, most hogy nem kell rohanni, tedd széppé a karakteredet ;]
Én is türelmetlen voltam, de tekintve hogy tudtam párszáz órányi játékidõt rejt a doboz, ill azt hogy ha már elkezdtem nem fogom elölrõl kezdeni, így elsõ nekifutásban olyan karaktert akartam összehozni akivel szivesen kalandozom végig:)
Hát nekem is ráment egy este mire meglett a mágusom ;] De az elsõ karaktert én is gyors összedobtam, aztán majd csak a végleges/mostani-ra szántam rá a több órás plasztikát.
Egy kisebb démon és egy Dummer leszármazottja, egy DraegLoth: - 1 kép - 2 kép hah..megkaptam a nyakláncot, harmadnapra elviszem, addig is edzésbe kell jönnöm a börtön után. 1:1 time mod, középen hagyott nehézség, szintlépés nélkül (egy major tulajdonság sem mozdult), puszta ököllel vertem agyon az ork nagy bajnokot az arénában (meg mindenki mást is, mert major tulajdonság a blade és a blunt is. :)
A major szkillek hanyagolása miközben a minor skilleket "büntetlenül" az égig fejleszted szintlépés nélkül inkább könnyebbé teszi a játékot mint nehezebbé szvsz hiszen a játék mindig 1-es szintûként fog észlelni és az 1-es szintû karakteredhez fogja igazítani az ellenségeket :)
háát nem teljesen, de tény hogy ennek a kipróbálása volt a célom, illetve egy teljesen kihasznált karakter létrehozása alapvetõen kiváncsiság szempontjából. Azért azt ne gondold hogy sétagalopp volt assze 10-es ökölharcal végigverni az arénát :) Fõ tulajdonságokból semmit nem használtam, tehát a gyógyítás is alapról indult, ahogy a nehéz páncél is (mivel erõs a karakter ezért raktam be másodlagosnak) Nem használtam piákat..nem is volt rá pénzem. Viszont most a pusztakezes harc is 50-en felett van és a nehézpáncél is. Egyáltalán nem egyszerû így :) Késõbb jobb lesz, mivel könnyen szabályozható elsõdleges tulajdonságaim vannak.
Biztos nem volt sétagalopp hiszen a minor skilljeidre kellett hagyatkoznod amik értelemszerûen alacsonyabbak és lassabban is fejlõdnek mint a majorok ezért az eleje(!) a játéknak így nehezebb, de idõvel sokkal könnyebb lesz minden :)
Leszámítva azt, hogy rengeteg plusz szorzót ellõ lev1-lev2 közötti lépésnél, amelyeket azok a minor skillek generáltak, amiket használt. Meglesz ennek a böjtje... ;]
Na most bajban vagyok mert valahol (asszem a hivatalos fórumon? Nem emlékszem sry) azt olvastam hogy ellentétben a morroval itt a minoros szorzók "elraktározódnak" tehát ha 1-es szinten a pusztakezes harcot mint minor skillt valaki mondjuk 30 ponttal emeli akkor a következõ három(!) szintlépésnél is megkapja az 5x szorzót endurance-ra anélkül is hogy szintek között akár egyetlen pontal is növelne bármilyen endurance-hoz kapcsolt skillt!
Persze erre nem vennék mérget, ki kéne próbálni és az is lehet hogy az egész csak félreértés volt és úgy van minden mint régen
Egyébként havernak nemrég csináltam egy plugint hogy ha szorzót kap egy atributumra szintlépésnél az mindig 5x legyen, nem szeret a szorzókkal szórakozni én viszont nem akarom hogy elveszítse a lelkesedését, ha minden jól megy mielõtt gynút fog belõle is TES függõt csinálok!
Nem ismertek valamilyen Bloom-effekt-turbózó Modot, vagy INI buherát? Nekem még jobban tetszene ha egy paraszthajszálnyit erõsebb lenne a Bloom effekt... Bár így is elképesztõ shotokat lehet készíteni.
Biztos találsz egy lezuhant UFO-t, mellett egy ufonautát egy durvás lézerpisztollyal és Elvis dedikált fotójával...
Egy singel player játékot mindenki úgy moddol ahogy akar, van akinek egy könnyítõ mod adja meg azt az élményt ami végül szórakoztató idõtöltéssé változtatja a játékkal eltöltött idõt és van aki direkt nehezíti a játékát modokkal mert több kihívást akar.
Ennek a pluginnak az eredeti morros változata csak 2x szorzót enged még akkor is ha nagyobb is lehetne, az ilyeneket hívják nehezítõ pluginnak és azok használják akiknek több kihívás kell a játéktól.
Mielõtt valaki szavát emelné nem felháborodott post ez, csak vélemény nyilvánító. (És mindenkinek szól akinek inge)
OFF
Én sem használok sosem különösebb eszközöket (csak miután végigtoltam az aktuális stuffot, kiváncsíságból), de:
12-14 ezer forintért hagy csináljon már az ember a játékával amit akar. Elképesztõ módon semmi közünk sincs hozzá ki mit csítel. Én sem cseszem le az embert mert agyon sózza a kaját, mikor is az "szerintem" úgy jó ahogy van.
Gondolkodjunk már, kit mikor és miért fikázunk.
PS: Én is használom az NPClevel modot. Miért? Mert szerintem sz*r ahogy a készítõk kitalálták a lvl rendszert. Ennyi jogom van hozzá, hogy olyanná alakítsam a saját játékomat, amivel szívesen töltöm az amúgy is kevés szabadidõmet.
Hasznalta mar vki a skillek fejlodeset lassito mod-ot? Mennyire jott be az illetonek, bugos-e vagy sem, milyen velemeny alakult ki az illetoben? skill-ek fejlodeset lassito mod
Heheh, Draegloth... Na ez jo. Nem is tudtam, hogy a TES vilagaban is leteznek ilyen lenyek, mert ugye D&D-ben ezek 1 drow es 1 demon "frigyenek" eredmenye 4(!) karral, amibol ketto erosebb es szep nagy karmokban vegzodik :DD
nem túl jó shot, játék közben szebb :)...kár hogy a testi adottságokat nem lehet állítani :)))
Tenyleg, azt nezte mar vki, hogyha oregebb a karakter, akkor a testen is rancos a bore?
:))) így-így...ám itt most így van Mivel nem szeretek nem tiszta környezetben játszani, és egy alap Dunmer karakterbõl nem férne be hogy lvl1-n kinyomja az Arena-t, így kitaláltam magamnak ezt így :) Az elsõdleges tulajdonságok miértjére is mind megvan a történet..azaz a karakterháttér. szal kitaláltam a karaktert, és a lehetõségeimhez képest összehoztam...azaz gyúrtam neki egy kicsit démonos fejet, meg leszineztem. :)
LOL - latsz vhol egy betut is, hogy azt irtam volna barkinek, ne csinalja?! Fikaztam volna VKIT?! Leirtam a velemenyem a cheat szintu modokrol, szoba sem kerultek azok akik hasznaljak is.
Nem vagy képben, ez nem személyeskedés hanem tény ezért fölösleges is errõl beszélnünk. A személyeskedés az lett volna ha tömény hülyeségnek nevezem az írásodat, nem tettem. Részemrõl ennyi.
OFF Oh, nem flémeljünk már, pont ne itt, hisz ez csak egy képcsarnok topik ;]
Laza-nak igaza van. A jelenlegi Oblivion modok 10%a az, amely a játékot talán jobbá vagy legalábbis realisztikussá teszi. A maradék 90% vagy csít, vagy topless mod, vagy egy gombnyomásra ott erem a lovad/kigyógyulsz a vámpírságból/stb.
De igaza van Merlinnek is, hiszen ez egy offline játék, és azt csinál mindenki amit akar. Nem is állította senki, hogy ezt ne tegye. Szíve joga. Én fogok majd szívni emiatt, amikor jönnek a karatkerek és a kincsek a HQra, és találjam ki, hogy ez most fél nap alatt összedobott karakter hiúságból, vagy nem, vagy az ereklye/tárgy az most eredeti, vagy valami mod kreálta...
Egy tény. A játék rendszere más mint amit megszoktunk. És az is tény, hogy ez sokaknak nem tetszik. Szerencsére az a 10% hasznos mod jó alap, abból talán lesz valami, amivel korrigálni lehet a dolgokat.
...és hogy Sellus Graviust idézzem (mert õt szoktam mindig ;]) "The choice is yours".
Én speciel egyetlen modot sem használok addig, amíg Atól Zig végig nem nyálaztam/kalandoztam át az alapjátékot, mert amíg nem ismerem az egészet, nemtudhatom hogy mi mennyire rossz vagy jó. Olvasom a fórumokat, látom a dolgokat, és nem mondom hogy nem hiszek az embereknek mert nem igaz, hiszek nekik. De szeretném saját szememmel látni és tapasztalni mindezt. És ha nem tetszik valami, és találok rá megoldást (modot), akkor használni fogom.
Egyébként meg a legtöbb cheat mod marhaság, két konzolparanccsal kõgazdag vagy, és makkegészséges, a harmadik paranccsal meg még egy gépcsirkét is elõvarázsolhatsz mountnak.
Szóval annyira felesleges ez a téma - ahoyg ez a komment is - azt csinál mindenki amit akar. Egy dolgot szoktam én legalábbis kérni, ha valami sztorit elmesél, vagy valami küldetést megold, akkro tegye hozzá hogy milyen modokat használ, mert ez alapjaiban változtathatja meg a dolgokat, ha olyan a mod.
ON
Egyikotoket sem ismerem, tehat szemelyeskedes reszemrol kizart. MOD-okat sem ismerem, sem ebben, sem morrowindben, tehat igy allok a temahoz. De ha olyan mod keszul, ami a szintlepeseknel magasabb ertekeket ad a karakternek, azt egy az egyben en is cheatnek, csalasnak hivnam. Ha nem jol ertettem a lenti dolgokat, elnezest, ha jol, ez a velemenyem.
Az egy dolog, hogy az "en jatekom, ugy jatszom ahogy akarok", en szemely szerint a cheatelest mindig eliteltem, ugyhogy igy "kivulallokent" en egyetertek Laza-val.
Az elsõ modok mindig csítek de ez alapján, fõleg a morrowindhez kijött több ezer(!) modot szem elõtt tartva amik között komplett új tartományok is szerepeltek olyannal jönni hogy "fejlesztok altal megalmodott es elkeszitett kerek egesz jatek 'barmolasa'" erõs túlzás. A morrot (és majd az obliviont is) a modot használó játékosok nem 3-4 aktív moddal hanem 100-150 moddal játszották aminek egy része lehet "csít" pl az 5x szorzó de ha figyelembe vesszük hogy ezek mellett olyan modok is vannak amik pl már legelsõ szinttõl a legbrutálisabb lényeket is beteszik a random leveled listára vagy mondjuk a játékos által elérhetõ maximum HP-t megállítják 200-nál már nics sok értelme a csíterezésnek mert összességében(!) a játék nehezebbé vált.
érdekes dolog,..bár egyébként én nem látok nagy véleményütközést, a cheat és a mod dolás sztem külön van kezelve, cheat pl 'god' és ez egy szerepjátékban pont halál :) mert megöli az egészet. Viszont a moddolás, az hasznos, én spec. úgy vagyok vele hogy a játékot használom a fantáziám szerint, és nem a fantáziám szorítom a játék korlátai közé. A játékot használom hogy kiéljem a karakterem, vagy akár hogy belöle tápláljam a saját alkotókedvem. sosem fordítva. A modderek ehez hozá tudnak segíteni, mert kitolják a játék határait, vagy teljesebbé teszik azt mint a készítõk tudták mondjuk idõszûke miatt, esetleg mert elfáradtak. Én is úgy gondolom hogy ha vki megvette a játékot az bármit csinálhat vele/benne, egész nyugodtan használhat cheat-t, de azzal is egyetértek viszont hogy ezt közölnie kell ha megnyilvánul a karakterrel, mert félrevezetõ lehet másoknak. De igazából én nem érzek nagy véleménykülönbséget, most is csak azért füztem tovább mert gondolatok ébredtek :)
Szép :D Meg sem merem kérdezni hogy mennyi idõ alatt sikerült mindezt... Félek hogy nem lenne annyi türelmem. Jó hogy van fizika, csak nem az én kétbalkezemnek való. Leraktam én is a fegyvereimet, szépen egymás mellé, aztán az ötödik kardnál megremeget a kezem, és borult minden... Na akkor abbahagytam, és megvárom amíg lesz próbababa mod ;]
Kérdeznék: a többi házban vannak olyan vitrinek, mint a Mágus Céhben pl? Szal amibe ha belerakom a cuccot, akkor úgy is fog kinézni, és mondjuk az üveg védi attól, hogy ne borítsam fel az egészet? Remélem érhetõ mit akarok kérdezni ;]
Pöcsöltem vele egy ideig az tuti. Ráadásul olyan hülyén csináltak meg benne egy két dolgot: Az asztalon gyárilag ott van egy tálban 3db alma, szépen leszedtem üresre az asztalt majd megterítettem. Jövök haza egyik kalandomból erre a hülye 3alma „kispawnol” a helyére összeborítva ezzel mindent. Miután rájöttem, hogy ez idõnként „kispawnol” már meghagytam neki a helyet az asztalon. Vagy ott van például a házhoz adott kosár, elrakom máshova aztán idõnként fogja magát és vissza teleportál a helyére az ágy mellé. Jópofa ez a fizika ami itt van, viszont az elég béna, ahogy a tárgyak lebegnek a polcok, asztalokSTB felett, meg hogy itt nem nagyon lehet 2tárgyat egymásra rakni úgy, hogy az tartósan ott is maradjon. Morroban azért jóval könnyebb és egyszerûbb is volt pakolászni. Kipróbáltam már az iniben a bDisablePlayerCollision –on átírását is ,de ez meg elég furcsa eredményt produkál, mert ilyenkor a karakter a falakkal, padlóval meg semmivel sem ütközik :).