egy aprocska gond lesz vele, de gondolom lesz seeder idövel...ha jol emlexem, a seeders wanted -listaban van, tehat nincs fenn 100%osan még;de csak megosztjak fullon...
Na sikerült beszereznem! A King's Field egy total egyedi RPG game.10 böl 2 embernek tetszik a meglehetösen furcsa irányitás miatt stb.Én anno a King's Field 1 nél aszontam hogy ez egy baxot nagy gamma mert annyira lekötött. Próbáld ki kiváncsi vok neked hogy tetszik majd.Az tuti hogy ez nem a megszokott szerepjátékok közé tartozik!
ps1-esem van; latam h. a King's Field 1-2 arra jött ki; grafra nem tudom milyen a gém; majd megsasolom lehet...A IV-böl videokat lattam+mivel kis meretü a gém; elraktam arhivba; idövel ugyis veszek 1 PS2-öt, akkor majd kiprobalom... Hasonlit a PC-s Dungeon-rpg-kre... Van még vmi ilyesmi style gém, vmi japan...Cimet nem tudok; de hasonlo volt a stilusa; ott is nyilazni+gyakni kellett a gonoszokat... talan valamelyik Shadow Master-folytatas...a PS1-es Shadow Master milyen gém? szia! D.
Akinek lehetõsége van az mindenkép próbálja ki ezt az egyedi RPG gamet!Eszméletlen hangulata van szerintem.A játék alatt igazi nyomasztó hangulatot sugárzó félelmetes zene.
Hey, ahogy olvasgatom a játékról szóló beszámolókat, ez egy nagyon érdekes és izgalmas kihívásnak ígérkezik, amit e nélkül a topik nélkül talán soha nem próbáltam volna ki, úgyhogy ezer köszönet, amiért felhívtad rá a figyelmet. Amint végzek a Makai Kingdommal, már ugrom is fejest a játékba.
Hú rákerestem a Makai Kingdom-ra és mit ne mondjak nem le7 rossz game!Strategy RPG amúgy is jöhet.Anno PS1-en volt egy hasonló game a Legend of Kartia.
ez egy dungeon crawling rpg; ála PC-s style ps2-re?
Valami olyasmi, belõ nézetes 3Ds cucc, talán mint az Arx Fatalis, de azzal még nem játszottam. A legnagyobb hangsúly itt a felfedezésen van, és meglehetõsen lassú tempóval lehet haladni, ezért aztán viszonylag kis területeket lehet bejárni. Az tetszik benne marhára, hogy bedobnak a játéktérbe, aztán csõ, menj, amerre akarsz, és apránként ahogy beszélsz NPC-kkel meg szerzel tárgyakat, szépen belevezet a történetbe. A másik dolog, ami tetszik, hogy ki lehet kapcsolni az életerõkijelzést, hogy csak a játéktér töltse ki a képernyõt. Ebbõl is látszik, hogy nem fektettek nagy hangsúlyt a harcrendszerre meg a pontszámokra, hanem lényeg, mint ahogy említettem, a felfedezésen és a feladatmegoldásokon van. Ami a harcot illeti, négy kijelzõ van: életpont, varázspont, erõkifejtés, varázslás. Az elsõ kettõt manuálisan kell feltölteni, az utóbbi kettõ futáskor, támadáskor, varázsláskor teljesen elfogy, de rövid idõn belül visszaáll maxra.