Ha nem végleges, akkor elvileg visszaállítható a forgalomba, tehát járulékos költségeid lehetnek. Jobb az, ha végleg "alkatrészhalémazzá" van nyilvánítva.
Csak annyit fûznék hozzá, hogy a földút is közút. Nekem volt olyan élményben részem, hogy a gátõr kihívta a rendõröket, mivel szerinte én szabálytalanul autóztam a Tisza gát tövében -miközben a gátõrnél kertiparty volt, és legalább egy tucat autós érkezett a gátõrházhoz a gát tetején, egyébként sorompóval forgalom elõl elzárt úton. :) - Szóval a gátõr barátainak szerinte szabad volt ott, nekem viszont a gát mellett nem, közlekedni. És a rendõr bizony ki is jött és kért is papírokat. Volt is mindenem, és nem is lett semmi a dologból. A lényeg mégiscsak az, hogy vadõr, erdész, magántulaj bizony gyakran elõfordul terepen is, és ha valami nem tetszik neki rendõrt hívhat. Tahát érdemes figyelni arra, hogy a papírtalan tárgy hol túrja a sarat, illetve ha mégis ilyen helyzet alakul ki sok múlik a közeg jóhiszemûségén.
Olyan helyen kell csapatni, ahová a rendõrök nem tudnak utánunk jönni. Rendszámunk nincs, nincs mit felírni. UAZzal táncsak nem jönnek, Vitarával pedig esélytelenek. :)
Sziasztok. Elmesélném mi hogy szoktunk terepjárózni. Van egy 2.8-as TD Daihatsu Rocky-nk(apám vezeti), és egy 1000-es szamurájunk amit én vezetek. És még a rokon jön mindig velünk ezzel. Az egész környék füldútjait már jobban ismerjük mint a vadászok :). Volt hogy nyáron 2 hétig minden nap terepjáróztunk, nagyon durva volt.
a kispók az hogy nem akad el?:D
könnyû... a hiányzó lóerõket bátorsággal kell pótolni. De az a járgány valami iszonyíat, a hátsó kerék ugye nem kifordítva van feltéve?
Vagány a kisposki mi? Kifordított hátsókerék és rúgóerõsítõ gumibakok a hátsó felfüggesztés rugójába. A többi szabadszemmel látható.
A motor kicsit bütykölt sima polákmotor. Azért van mikor elakad de van mivel kihúzni. A legnagyobb gond mindig az hogy apám megy elõl a rocky-val és a polák utána, a terepjáró ugye lomha és a polosnak nincs lendülete a homokban.
Nem láttátok somogybabodon? Pedig ott volt. A nagy parkolóban borúlt vele egyyet a rokon. Nem engedték be a pályára, mert oda csak "4x4-esek mehetnek be", pedig a sportquadok is bemehettek. Gyárinál nagyobb kerék volt rajta, és úgy haladt hogy elúszott a nagy sáron :) . Eltolta magát rajta!
ÉRdekes járgány, de én azért vigyáznék vele. Nem tûnik túl üzembiztosnak.
Mértnem?
pl. a kifordított kerék miatt...
Fullra nem veszélyes a szerintem ez a kifordított kerék, még aszfalton, nagysebességnél sem lehet észrevenni semmit. Borulás ellen kimondottan jó.
Csak éppen "átírod" vele a futómûgeometriát, ami szerintem kimondottan nem jó. Nem zabálja a csapágyakat?
Eggyáltalán. Nem változtat semmit a kifordított kerék, marad stabil mondom. Attól nem esz semmit jobban, de a nagy hajtástól nyíródik minden. Fõleg a kuplung és a váltó, meg néha a hardik. Volt nyáron olyan, hogy 1 hét alatt 3 kuplung meg két váltót kinyirt, meg ugye pár liter sört.
A nagykerék. Az jól elbassza a geometriát. 40-nél többel nem is lehet menni vele keményebb úton, mert úgy csóválja a hátulját hogy nem lehet megtartani. Az egyenestõl 1-1 métert oldalra oda-vissza.
100-as Land Cruiser 4.0 td.Csak gyári,semmi emelés semmi fúrás faragás,max vonóhorog a triálmotor-utánfutónak,na és persze tetõcsomagtartó a kajakomnak.
Hummerbõl csak a H1-et szabad megvenni, a többi csak városi divatjárgány gyõzikéknek... Arról nem is beszélve, hogy a H1 is inkább sivatagi terepre való, mint sziklákra. Oda túl nagy és nehéz, bár ez megfelelõ sofõr kérdése is. A zene király a videó alatt :)
Azért egy kõszikla mindig keményebb, mint az autó. Nem csak az a kérdés offroadban, hogy mennyivel mész, hanem az is, hogy merre... Pont az elsõnél látszik, hogy pörgeti, mint a hülye, az óvatosság minden jele nélkül nekivágja a sziklának.
a masodik video nem rossz, ettol meg szerintem szar a H2! ezeket minden terepjaro megcsinalja egy jo soforrel.
a pimp your ride kulonosen rosszul esett, mert a h2-es azok amiket pimpelni szoktak az afro-amerikai gettolakok meg azoka akik azokra szeretnenek hasonlitani! peres kereke, bla-bla.
nem felvagasbol, de errefele a Nissan Patrol es a 100-as Land Cruiser a meno, es mindketto kurva jo a terepen, megis huztam meg ki egy regi Wranglerrel egy Patrolt, mert fasz folt a sofor, meg engem is huztak mar le, mert elakadtma lejton lefele...
A zene szerintem Enya.Nekem is tetszenek a régi roverek,de a lucas alkatrészekkel nem vagyok kibékülve.Szerintem rossz húzás volt az is,mikor a vm-motori szar dízelmotorját belerakták a range roverbe.Irreálisan magasnak tartom a land roverek árait,fõleg azért mert a megbízhatósági listákon mindíg sereghajtók,ami azért elgondolkodtató.Igaz nekem sosem volt,úgyhogy nem biztos hogy igazam van.
A 2.4-es dízel tényleg elég kellemetlen tud lenni, a4x4 magazin egyszerûen Hapci típusú erõforrásnak nevezte: hangos és erõtlen, legalábbis, amikor mûködik.
Na megjöttünk elég durva volt a verseny igaz mi utcai (standard) kategóriába indultunk egy nissan navarával.Az extrém kategória volt a leggjobb és a legdurvább!!
Gratula a teljesítéshez!
Extrémben voltak teljesen egyedi gépek (csõváz, négykerékkormányzás, egyéb csemege) gépek is, vagy inkább az átépítettek?
Itt a hozzászólás alatt az ötödik gombbal, így az SG-s galériádba kerül a kép. Feltöltés után kapsz egy linket, amelyet ide bemásolva tudod hozzászólásba illeszteni.
megbizhatosaggal egy kicsit vitatkoznek! sajnos azt kell mondani, hogy minden a karbantartason mulik. ha jol tartod karban, akkor semmi baja, raadasul a v8-asokat nem is lehet nagyon szethajtani!
en a masodik 3.9i Discot nyuzom, es egy par kiegett izzon kivul meg nem sok baja volt. a range-eket egyszeruen csak strange rovereknek hivjak erre fele.