a magyar verzió mit takar szinkron+felirat vagy csak felirat?
Pótolni lehet a katonát ha van elég pontod akkor a jobb alsó panelen van egy kis különálló ikon rajta egy ember meg egy '+'-jel azzal, de addig se mozdás se harc úgyhogy ne a tér közepén kért utánpótlást :D
We are currently scheduled for release later this week, but no final date has been set.
This update introduces several new features that allow players to customize their profiles, and it improves the DX10 performance on all graphic cards. The update also includes many smaller fixes, tweaks and balancing improvements.
Units and balancing: - The fire rate for US and NATO Heavy Artillery has been improved. - Score for repairing your own repair units has decreased. - Score for repairing friendly units has been increased. - The cost for Airdropped Light Tank Tactical Aid is now higher. - The recharge time for all Airdropped Unit Tactical Aid has been increased. - The target area for Air-to-Air Strike Tactical Aid has been increased. - The view range for Airborne Infantry has been decreased.
Server side: - Players per role cap is now a server setting, default is 4. - Auto-kick of idle players has been improved and turned on by default. - Servers can now ban players that have been kicked from the server. - A limited server admin functionality has been added, you can now kick players and change maps.
Massgate: - Guestbook, motto and web-link has been added to player profile. - You will no longer auto-scroll to the end of chat when a new message arrives. - Winning a game will now increase the score reported to the leaderboard. - We have updated the description for some awards.
Bug fixes: - Targeting bug for Heavy Helicopters has been fixed. - Attack ground directly below Helicopters has been fixed. - No sound is played when enemy units fire out of line of sight. - Earning points and tactical aid when losing infantry units has been fixed. - VOIP does no longer lower volume if VOIP has been turned off. - Move order on mini-map feature has been improved. - Killing infantry squad now counts as only one kill in Massgate stats. - Infantry reinforcement feedback sound is no longer heard by everyone on the team. - Feedback sound now is now played when Offensive Special Ability order is given instead of delivered. - Accepted request does no longer give a generic tactical aid output. - Infantry squads will no longer get de-selected when a member dies. - Performance on ATI DX10 cards has been improved. - Performance on DX10 has generally been improved. - Crater artifacts on ATI cards has been fixed. - Wide screen is now HOR+ instead of VERT-. - You can now save replays in the online only version as well. - Players that get kicked or banned now get a confirmation. - Added description to flags when choosing faction. - The artillery warning marker from the US Heavy Artillery smoke screen Special Ability has been removed. - USSR Heavy Tank now turns turret before firing its special ability.
Other: - A console command for scaling time in replays and single player has been added. - You can now use the VOIP outside of team after a match and during loading.
Go to this thread if you wish to discuss the coming changes.
A gyalogos egységekben van medic. Csak dísz vagy gyógyít / pótol katonát?
szerintem ez kétséges egyrészt mindenhol szinte maximális értékeléseket kap másrészt most is már nyomott az ára egy bõ fél év szerintem még ez az ár
Szerintetek mennyi idõ múlva fog kicsit csökkeni a bolti ára a játéknak?
Valszeg megveszem fizukor, de ha 2-3 hónap múlva leesik felére, akkor várok még.
Van asszem 3 támogatási üteged, na azt használd mint egy barom, meg se álljál mindenhová tedd le a jelzést. Amúgy hamar újratöltnek a srácok (feltöltõdik)
Hello! Elakadtam a 3. küldetésben amikor is Pine Valleyben kell visszaverni a szovjet offenzívát a haditengerészet ágyuinak segítségével.Ott akadtam el,hogy az oroszok özönlenek mint az állat,azt se tudom hova lõjek az ütegekkel,s mire észbekapok minden pontomat elfoglalták->defeat.Van valami hatásos taktika ellenük? A választ elõre is thx!
Hali. Kis gondom akadt : 2. pálya védeni kell a hídfõt . Fél órája ott dekkolok , de nem enged tovább , ha elhagyom a hidat akkor visszaküldenek , meddig kell ott harcolni , vagy ez egy bug és kezdjem elölrõl a pályát?
Sziasztok nekem az lenne a kérdésem, hogy mivan akkor, ha rányomok h indítás és fekete képernyõ, mintha elindulna és visszadob windowsba. Találkozott más is ilyennel?
Ez magyar feliratos,vagy szinkronos?
Jaja vagy megveszed a magyar vagy letöltöd a magyar verziót és felrakod azt ha jól tudom eddig még senki nem tudja pontosan melyik fájlokba vannak a magyarosítások. Én személy szerint még a dvd-t se raktam be:D
Egy kérdés:"Custom game"pont alá hogy tudok pályát rakni,vagy hogy lehet használni ezt a pontot?Már a Kampányban a 5-6pályán vagyok,de ezt még most sem tudom használni.
csá nép! Nekem angol verzióm van. Lehet vmi csinálni vele hogy magyar legyen?
We are close to completing the World In Conflict game update #1. It is currently scheduled for release next week, but no final date has been set.
The update contains a couple of balancing tweaks and minor fixes, plus improved dx10 performance for all cards. There’s also promise of several new nifty customisation features for player profiles.
World In Conflict is currently topping the charts all over the world, so expect the battlefields to be busy! See you there!
Ha megoldják azt a problémát, hogy a multi ne crasheljen egyfolytában már azzal is boldog leszek.
Sziasztok! Vannak akik megvették az eredeti játékot és multiznak? Nyitottam egy magyar topicot a massgate-en. Én arra gondoltam hogy össze kéne tartanunk és csinálnunk egy egységes magyar klánt, persze nem muszáj csak jobb egymás oldalán harcolnunk mint egymás ellen. sztem...
Ha tudsz angolul akkor itt felvilágosulhatsz, ha nem, akkor google - magyar oldalak :)
Már mindegy, mérgemben letöröltem:D De amúgy pontosan mi az a V-sync?(Azt tom hogy egy beállítás a játékban...:D)
Ahol normális csapat összejön ott maradni kell. Most még sok kezdõ szerezte meg a játékot a demonál azért voltak nagyon jó csaták. Alapvetõen azon múlik ki mennyire kommunikál a másikkal. Én mindig jelzem hogy merre megyek vagy hol védekezek egy jó szerveren az elsõ utánpótlás ledobásáig ezt a csapaton belül tisztázni lehet.
Az már gáz mikor belépsz és nincs páncélos csak te egyedül na az vesztett kör mert a páncélosok nélkül nem lehet megnyerni egy meccset. Én mindig arra az oldalra lépek ahol kevesebben vannak és azt a kasztot választom amibõl kevés van. Van olyan, hogy ha egy oldal nagyon nyer sokszor akkor mindenki oda akar állni és nem kezdõdik el a kör mert mindenki a nyertes oldalra akar belépni, de ugye a team balance miatt nem engedi.
Ha jól tudom mediumon már van v-sync és az az egyik oka a hibának, nálam is fagyogatott már teszt közben is és csak low-on volt hajlandó rendesen elfutni...
Érdekes, én meg pont azt akart írni, hogy a demó után a full sokkal jobban megy, 1440x900ban med-high beállításon türhetõen fut és még szép is :) mindez egy 7600gst-vel (lehet valami szoftveres gixer van nálad, igaz nekem 1gigával több ramom van, de talán azér még futnia kéne normálisan nálad is mediumon, vagy nem )
Duplázás nálam még nem volt. Viszont a netes játékban hiányolok egy apróságot. Kéne egy commander, mint a BF2-ben, aki összefogja a csapatokat. Mert így mindenki megy a maga feje után
Ilyen duplázást nekem is csinált, de mióta visszavettem a grafikát elmúlt. Valami grafikai beállítás cseszi el, de nem szûrtem ki melyik lehet egyszerûen visszavettem az egészet.
Kipróbáltam a játékot és a véleményem a következõ:
A játék grafikája, harcrendszere remekül sikerült! De emellett olyan szörnyû bug van benne ami egyszerûen használhatatlanná teszi! Néha az a szokása hogy valahogy megduplázza a képernyõt, és akkor amit látok az megáll, de attól még tudok harcolni, meg hallom a hangokat de csak egy nagy állóképet látok ami mintha eltakarná a tényleges képet! Másnál is elõfordult, vagy csak én vok ilyen szerencsétlen?
Na meg az optimalizálás...MEDIUM beállításon elég rendesen laggolt pedig elég jó gépem van: C2D E6400,Radeon X1950pro, 1Gb memória. Eddig mindent bírt maximum grafikán, ez meg még mediumon beszaggat... Szóval egy kicsit még javítgathatták volna mielõtt kiadják mert ez így egy játszhatatlan ****!!!! Ja és ha a képernyõbefagyás után Feladatkezelõbõl megszakítom akkor újraindítja a gépet:D
Szóval sztem mindenki döntse el magának hogy akar e egy sort idegeskedni vagy inkább megvárja amig kijön vaami normális patch!...
Meg ha LAN-on beállitja az ember a FEW PLAYER MOD-ot akkor nem kell válaszatni, mindent ugyanugy tud használni ...
Skirmishben próbálgattam, sajna nincs most netem, hogy leteszteljem hálóban ... De van egy olyan érzésem, hogy ennek a game-nek a multija úgy a fiilinges, ha minden haderõt más irányit és összedolgoznak ...
A gyalogság nagyon okosság!
Pl tankok ellen az AT gyalogos és el tudnak bújni erdõkbe meg épületekbe. Városi harcra ideálisak. Minden kaszt használható nagyon jól és más kasztoktól is tudsz rendelni csak az drága.
Mint írták 4 fajta haderõ van: gyalogság, páncélos, légierõ és támogató.
Minden haderõ tud a másikból is átvenni néhány egységet (persze nem a legerõsebbeket), de ezek kicsit drágábbak mint normálisan. Igy pl gyalogság mellé be lehet tenni tankokat is. Én sokáig azzal szórakoztam, hogy a légierõtõl vettem át Blackhawk-okat és azzal vittem be a gyalogosaimat a célterületre. Pl a páncélosok mellé sem hülyeség venni pár légelhárítót mert ugyebár a tankok teljesen védtelenek a helikopterek ellen.
Gyalogos szerintem a legnehezebb, de cserébe a leghangulatosabb haderõ :)
Szinte minden haderõ ellen tudnak harcolni, a lövészek leszedik a helikoptereket is, ha kérsz desszantost 5 TA pontért akkor az tud tüzérségi támadást hívni egy meghatározott területre. Erdõben nagyon jól be tudják ásni magukat mert oda nem tud bemenni a páncélos, viszont simán szét lehet rpg-zni õket a fák közül :)
Csak a tüzérségi támadásokra, napalmra meg hasonlókra kell ügyelni mert eléggé sérülékenyek :)
Amúgy ha elvesztettél 1 ember az osztagból akkor azt bárhol fel lehet tölteni Reinforcement pontért.
Hali!
Amint látom neked már megvan. Gondolom nyomtad is multiban már. Kérdésem annyi lenne, hogy amit most kiadtak sg-s cikk abban az van írva, hogy csak bizonyos "kasztokat" lehet játszani, tehát vagy gyalogos, vagy páncélos vagy támogatás stb. Ez tényleg így van? És így milyen a játék? mert nem nagyon áll össze a kép, nem tudom elképzelni. A páncélos és támogatós kaszt még tetszene is, de a gyalogos már kisebb ütõerõ, természetesen azt is ki lehet használni:)
Single-ben nagyon bejövõs a játék:) nagy élmény a ruszkikat lekatyusázni:) kis bosszú '56-ért:))
Én valószínûleg jövõ héten beszerzem, de nem hiszem, hogy sokat fogom tolni multiban (egyrészt hétköznap többnyire tanulok, másrészt általában öcsém ül az asztali gépnél, notebookomon meg nem fut:)). Mindenesetre ki fogom próbálni:)
Bár már látam egykét bugot pl ember átment 1 házon (azért ezt még meg kell nézni) vagy pl tank megkerül 2 háztömböt mert nem képes átmenni 1 sorompón vajon miért? :D
Hello én üzemten neked :D
És tényleg vegyétek meg, semmi értelme hamachin nyomni mit fogtok játaszani 2vs2 vagy botok ellen akiket 2 hét után 3* annyni ponttal megveritek mint amit õk szereztek.
Miért nem veszitek meg? Még 8000 Ft sincs az ára, ez brutálisan olcsó ahhoz képest, hogy milyen játék. Én pont a multija miatt vettem meg mert ez a hamachis, tört szerveres dolog eléggé xarrr.
Ja okés akkor meg probálom azzal:) kössz
melyik hamachi verzióval próbáljátok? ha nem 1.0.1.5-el, keressetek olyat, az újabbak nem igazán jók.
Akkor senki nem tudna segiteni hamachizásban mert hiába probáltuk csináltam servert nem látták tüzfal off kell vami extra a gamehez hogy mennyen serial bele? vagy valami? :(