Nah köszi.. Akkor jól tudtam. És most mivan ezzel a Cottal Olvastam az indexen hogy nem tetszik a NASCARosoknak. Ha ennyire ellenzik akkor minek erõltetik? Nem értem.
Igen, jól tudod. Jelenleg úgy néz ki, hogy a Chevrolet Impala és a Dodge Avenger váltja fel a jelenlegieket, de csak a COT versenyekre. Ebbõl 16 lesz jövõre.
1971-1987.: Monte Carlo (1971-es Charlotte-i versenyen mutatták be válaszként a Pontiac Grand Prix-re), 1988-1994.: Lumina, 1995-2006.: (újra) Monte Carlo, 2007-tõl: Monte Carlo és Impala.
A Monte Carlo a NASCAR legsikeresebb márkája: a Cup-ban több, mint 400-szor gyõzött.
Az Impala-t, amely egy afrikai antilopfajról kapta a nevét, 1958-ban kezdték el gyártani. Az 1971-es újratervezésétõl 2000-ig semmit sem változtattak az alvázán. Ekkor leváltotta a Lunina-t és a legnagyobb számban eladott GM-termékké vált.
mondjuk ez is olyan idöszak, mint amikor anno a Monte Carlo váltotta a Luminát, majd hozzászokunk. egyébként nem vészes, és az Impala nem kis név a Chevyn belül.
biztos láttátok már ti is, motorsporton az új Chevyt. Nos a COT(Car of Tomorrow) program keretében jövöre leváltják a Monte Carlot és az Impala lesz helyette, nekem a magam részéröl hiányozni fog a Monte Carlo, a Lumina óta ez az alap Chevy modell ami résztvesz a cup futamokon(Totya! jót tudom?) nos ime néhány kép a jövöröl:
Jeff Burton és Jimmie Johnson mutatja be az új autót:
Jimmie Johnson rántja le a leplet az új autóról, kicsit mintha meglepödne:
az új autó:
Grt Tony! idén szerintem egyértelmüen Övé lesz a 11.hely, bár kétséges h a tavalyi elsö után ennek mennyire örül majd:
Az igen.. Gordont wazzz felpaszirozta Nemechek a falra ugy hogy Gordon volt az elsõ aszem nemechek meg körön kivül volt. Ezért pár körre rá megforgott ugyhogy sokadszori javitás után most a 13-dik. Hát wazz pedig 44 kört vezetett ma. De azért még nincs veszve minden sok van még.
2004 October 24 A plane carrying ten members of the NASCAR Hendrick Motorsports team crashes en route to the race held at Martinsville Speedway. There were no survivors.
akkor Kasey Kahneröl egy kicsit: a NASCARban az Evernham Motorsportnál versenyzik, melynek tulajdonosa Ray Evernham:
gyözelmeket tekintve idén a legsikeresebb versenyzö, ha jól számoltam a tegnapi gyözelme volt a 6. idén (összesen hét gyözelme van). csapattársai Elliot Sadler, és Jeremy Mayfield, a csapatban magasan Kasey a legsikeresebb versenyzö, jelenleg az összetett állás nyolcadik helyén áll, vagyis chase-es versenyzö, mig két márkatársa, elöbbi a 21.helyen áll, utóbbi a 39.en. 1980. 04. 10.-i születésü, igy megmerem kockáztatni hogy a mezöny legfiatalabbja, bár ebben majd Totya megerösit vagy megcáfol:)
elözö években közel sem volt ilyen sikeres: 2004:13.hely 4299pt 36rajt 0gyözelem 13top5 14top10 $4,759,020 USD kereset 2005:23.hely 3636pt 36rajt 1gyözelem 5top5 8top10 $4,874,840 USD kereset 2006:8.hely 5603pt 31rajt 6gyözelem 5pole 11top5 16top10
koncentráció rajt elött:
a hires 9es autó:
ha nem vigyáz eza kölyök és stabil autót kap, akkor még olyan pilóta lehet mint Jeff Gordon. komolyan én benne látom Jeffnek az "utódát". bár még Gordon is fiatal,úgyhogy remélem még sokáig versenyzik...
azért Gordon igy is 24.lett hogy kiesett, bár ez csekély vigasz, hisz a chase mezönyböl szinte mindenki elötte végzett. egyébként az elmúlt három futamon hihetetlen peche van Jeffnek:
Banquet 400: poleból indulva,végig ott volt, végül motorhiba.out. UAW-Ford 500: 4.helyröl indulva,végig az élmezönybe volt, de nekimentek. out. BoA 500: 41.helyröl indulva feltornássza magát a top10be, majd motorhiba.out.
ez hatalmas pech...
persze,dehát már mindegy. Johnsont megfoztotta vagy 80pontol az biztos. de elképzelhetö h többtöl is. még hiányozhat majd a végén...
Ahogy most állunk simán elõfordulhat. Fölleg ha segitõ szándékkal fure küldjük egymást.
Itt nem az a lényeg hogy egy rádio meg ilyesmi. Johnson nyerni akart Vickers nek semmi esélyes semmire mindent meg kellett volna tennie azért hogy a Hendrick Csapatnak az a pilotája gyõzön aki esélyes a cupra. Ez egy szemét huzás volt független attól hogy szándékos vagy véletlen volt.
nyilván nem szándékos volt. ez teljesen igaz. de akkor is, végülis igazad is lehet: Johnson magának kereste. igy megette amit fözött, várhatott volna még a kivágással, lett volna még rá lehetösége...
igazad van. igazából nem is értem, hogy miért pont mindig nála szurják el a kerékcserét, a motorbeállitásokat, de vmi hihetetlen peche van az elmúlt két versenyen. most néztem a közvetitést: legutolsó 7 versenyén 5top5je volt. szóval nem lehet azt mondani h nemtesz meg mindent, és mégis ilyen hülye hibák hátráltatják. néha nemértem Rick Hendricket se, hogy miért nem cserélteti le azokat az embereket akik kiélezett helyzetekben sokat hibáznak. egyedül Gordon nemtudja megnyerni a bajnokságot, szükség lesz a pit-teamre is... de még igy is Jeff áll legjobban a Hendrick pilóták közül: Gordon: 7. Johnson: 8. Busch: 10. no comment... azért az nagyon csúnya lenne, hogyha a három hendrick pilóta 8-9-10 lenne a szezon végén.
Ez ategnapi nap szörnyü volt. Gordon ááááááá mennyin mullot fél méteren sem. amikor már láttam a füstöt mondom ennyi aztán be is jött. A francba. Ja de ezt megint a csodálatossan gyors szerelõ gárdának köszönheti. Akármikor bemegy a pitbe mindig 4-5 helyet veszit olyan béna az a csapat hogy az már szörbyû. Gordonnak szerelõ csapatot és Chiefet kellene cserélnie meg autót hihetetlen hogy se Jhonsonnak se Vickersnek se Labontenak se Buschnak nem megy szét mindig a gordoné mi a franc van abba a csaptba?
Szar az egész ugy ahogy van. Az sg meg pocsék. Van szavazás régi vs uj design között
Közös rádión volt Jimmie és Vickers. Együtt tevelték ki és ez benne van a pakliban. Jimmie mondhatta volna, hogy Chase van, második hely jó lesz. Örülök, hogy nem elég a msáodik hely a NASCAR-ban senkinek, de megtehette volna.
akkor sem volt ez egy fair gyözelem Briantöl,gondolom Jimmievel azóta már beszéltek. és a legnagyobb irónia benne: hogy Ö nem chase-es, mig Jimmie csapattársa igen...
hát nem számitottam erre. amikor kivágott Johnson akkor már azthittem h lehajrázza Jr.t erre jött a dráma, kitette Vickers mindkettöjüket... nézd Gordon szemszögéböl ez azért nem olyan rossz... (az a legfontosabb:D)
na ez egy szuper nap, sajnos Jeffnek nemjött össze, de valahogy éreztem a futam közben, iszonyat jól ment és megvolt az a rossz érzésem, h megint pechje lesz, sajnos igy is lett...
* 2001 Jeff Gordon * 1998 Jeff Gordon * 1997 Jeff Gordon * 1996 Terry Labonte * 1995 Jeff Gordon
Busch Series Championships
* 2003 Brian Vickers
Truck Series Championships
* 2001 Jack Sprague * 1999 Jack Sprague * 1997 Jack Sprague
Csak,hogy legyen itt is valami:)
hát tudod ez úgy van, hogy ez nem egy chat és nem lehet állandóan irogatni-de ha van egy jó témád, amiröl lehet vitázni, akkor parancsolj! én mindenképp reagálok rá:)
Jeff Gordoné a pole. ha jól tudom akkor három Hendrickes indult idén az élröl: Kyle biztosan, szerintem Jimmie is és most végre Jeff is. kiváncsi leszek a versenyre.
Egy top csapat a Nextel Cup-ban kb. 15-20 millió dolláros éves költségvetéssel gazdálkodik. A Toyota-tól néhány csapat ezért tart, ugyanis félõ, hogy 50 milliót is áldoznak majd egy-egy autóra. Erre kell majd egy korlátozás.
hát a legtöbbet ki más mint a Toyota költi el évente, és olyan 400millió dollárra becsülik a költségvetésüket. hát ebböl nemtom hány Cup csapat jönne ki... tényleg mennyi lehet úgy egy teamnek a költségvetése? igen, hát ök futnak 18versenyt, nascarosok meg 36ot. egyébként Montoya lenyilatkozta hogy NASCARban jobb versenyek vannak mint f1ben, pedig még nem is ment élesben. de egyetértek vele...
érdekes. hát az 79millió azért az nemrossz. bár azt kell mondani hogy aprópénz ahhoz képest amit az f1esek kapnak egy évben. ha jól tudom MS évente keres ilyesféle pénzt, mig Jeff ezt durván 12év alatt hozta össze, hát NO COMMENT...
Na, ez érdekes. A nascar.com 2000-re 3.701.790-et ír, míg a racing-referenceracing-reference 4.918.886-ot. Az awardok pénzdíjai és az egyéb bónuszok pénzek adhatják a különbséget, de még nézelõdök. Köszi!