Platoba benne van:D De nem tudom.. Én Giotól fosok! Turkington jobban tenné ha a következõ versenyen tapadna a seggére, de megelõzni nem kellene! Mert belõle simán kinézem hogy kilöki ha megelõzi!
Jaja! Most néztem, Ráadásul Neal is elöl van! Fosok! Simán kirakják õk.. Ott van még Plato aki ugy fog elõre menni mint a gép! Hát ez nagyon necces.. Nagyon észnél kell lennie.
Mondom szerintem az a legjobb hogy szépen bebujik 5 centire Gio seggébe aztán végig ott autókázni.. És ennyi.
Dunlop has returned as title sponsor for the British Touring Car Championship. The new deal spans over four years and replaces HiQ, a sponsor that instead will put its name for the teams championship. "I’m absolutely delighted that we are able to continue our extremely close relationship with both Dunlop and HiQ for another four years," said series director Alan Gow on BTCC.net.
Na lesz jövõre is Vauxhall.
Ez Andrew Jordan-é.
:)
akkor így: http://www.touringcartimes.com/image.php?name=news/btcc09120201&size=2
Anno a DTM-bõl úgy vonult ki az Opel, hogy privát szinten sem engedte utána a részvételt. De gondolom itt a 888 azt csinál a technikájával, amit akar. Remélem Nealt marad.
Már kijött az új Golf. Ha ezzel mennek (márpedig tele van cicomázva BTCC 2010 feliratokkal), akkor egy kumma gyári támogatást nem fognak kapni. A jobb kezû pilóták sem fognak sorban állni, hogy beleülhessenek, mert az egész autó úgy néz ki, mint egy Matchbox. Az egész a WTCC-s Brillance projectre emlékeztet.
Nincs jelentõsége a gyári támogatásnak, szinte mindegyik csapat önerõbõl szponzorokkal oldja meg a fejlesztéseket(idén már a Vauxhall is). A Chevy, Seat, is egy egy modellel korábbi mini mint ami a VB-n megy, szal nem ez fog dönteni. Pl: Focus is a Arena motorsport fejlesztés ,amit az AON pénzel, a Ford-nak nem sok köze van hozzá.
A BTCC-ben idéntõl egyetlen gyári alakulat nincs..
Minden autó felvásárolt! Álltalában a WTCC-ben feleslegessé vált autókat veszik meg.. Stcc ben ugyan ez a helyzet. Stcc-ben az Alfa 156-os pl Thompson régi kocsija amivel vb-n ment.
A Ford nem feljeszt Tura autót igy annak a gépnek sincs semmi köze a Fordhoz.. Ugyan ugy mint ahogy Stcc-ben a Mercedes c220-asnak sincs semmi köze a Mercedes gyárhoz:D
Tehát magyarul ez az autó simán esélyes lehet bármire..
A BTCC-s Chevyket éppen az az RML üzemelteti, ami a VB-n is és gyári pénzbõl fejlesztették "tökéjre". A SEAT-ra, BMW-re, Vauxhall-ra ugyanez igaz, csak meg kell venni a versenyképes technikát. A Ford tényleg egy csoda, de Arénáék már 2 évtizede nyomják a BTCC-ben, megjárták Le Mans és mûködtek gyári csapatként már korábban is és az AON meg nem kevés pénzt pumpál beléjük. Nem utolsósorban meg van egy Tom Chiltonuk. Ez a sufni-Golf meg elõzõleg az észt bajnokságban gurult, csak beletesznek egy Audi motort és a csapatfõnök Hollamby fog vele kocsikázni.