Szép versenyzés Kiss Pál Tamástól! Úgy állt a gázon a 2. kanyarban, hogy még az se zavarta meg, hogy Blomqvist (2. a pontversenyben) átugratott a bal elsõ kerekén. Végül a 2. helyen futott be, pedig majdnem sikerült körbeautóznia az élen állót is, amibõl kocc lett és pillanatnyi 3. hely, de megint csak olyan elõzést mutatott be, hogy majdnem elharaptam a nyelvem. Tud a srác! Elõnye cirka 14 pont immáron Blomqvisttel szemben, de még várhatóak óvások, többek között Williamson kacsázása miatt.
hohohoooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!
NGTC Toyota Avensis prototype
Dunlop MSA British Touring Car Championship 2011 Calendar:
April 3rd - Brands Hatch
April 17th - Donington Park
May 1st - Thruxton
June 5th - Oulton Park
June 19th - Croft
August 7th - Snetterton
September 4th - Knockhill
September 18th - Rockingham
October 2nd - Brands Hatch
October 16th - Silverstone
Mozgalmas egy hétvége lesz. A Formula Renault a WSR keretében fut, így biztos nem lesz élõ közvetítés. Vasárnap cirka két tucat futamot kell figyelemmel kísérni. Ezért ismét összeraktam egy kis programfüzete: link.
Igen. A WSR további programja a honlapjukon is fent van helyi idõ szerint. Remélem legalább LT lesz. A legjobb meg az lenne, ha a eurosportos WSR magazinban benne lenne Paliék futama is.
Pali 6 helyet javítva a 6. lett az elsõ futamon. Williamson nyert, Blomqvist második és megfutotta a leggyorsabb kört. Így KPT minuszolásokkal együtt visszacsúszott a bajnokság harmadik helyére. 1.Blom.382p 2.Will.377p 3.Kiss.374p
2. futamon megvan fordítva a elsõ 8 hely? Mert akkor talán van esély visszahozni a pontokat.
Race1-t most sikerült megnéznem, hát mit zúztak a srácok, ez az egy futam überelte a komplett WTCC-s évadot.
Viszont Donington szervezésben nagyon leszerepelt, látszik hogy még mindig nagy ott a katyvasz. Bazz öt kör kellett ahhoz hogy Oneil teljesen ép autóját lehúzzák a golfpálya simaságú fûrõl és akkor is egy Pajero-t küldenek be. Plato kocsiját meg nemes egyszerûséggel körbebálázták, vicc.
Úgy néz ki lesz mit nézni Brands Hatch-ben, max 75 pontot lehet még gyûjteni szal még akármi is lehet, bár Chilton már egy kicsit messze van.
01. Jason Plato 224
02. Matt Neal 207
03. Gordon Shedden 203
04. Tom Onslow-Cole 200
05. Tom Chilton 171
Csak Matt Neal ne nyerjen. Annyira unszimpatikus az az arc nekem, hogy nagyon. Nem szeretem ipse.
Gondolom nálad továbbra is a Ford a nyerõ, mondjuk év elején még Chilton-t vártam az élre, de ez a Cole fiú nagyon odatette magát, újonc létére nagyon egyben van.
Champcarban (vagy talán A1GP-ben?) a kormányon lévõ gombot hívták így, amivel a plusz teljesítményt lehetett korlátozott alkalommal vagy ideig használni. BTCC-ben viszont Matt Neal meg Gordon Shedden használta rendszeresen Donningtonban (gombot megnyom helyett ellenfelet megpöcköl és elõz értelemben), Tim Harveyék meg nem hagyták szó nélkül.
az milyen szép volt amikor Platonak segített MacDowall a második futamon, szépen betartott a BMW-nek és mindkettõt megelõzte :) jó kis futam lesz Brands Hatch-ben, fõleg, hogy a Ford-ok nagyon jók ott, legalábbis a hosszú változaton azok voltak
Hát örülnék neki. Mert szeretem a Fordokat. Van 3 a családban:D Mind Mondeo.:D
Szóval ezért mindenképpen Ford.
De Platot bírom, szóval azt sem bánnám. Turkington nincs:D Szóval most vergõdök csapódok ide oda.
Autó miatt a Ford pilótába Turkington, de õ nincs szóval Plato:D
Én Colint megutáltam egy kicsit Brno után, de ott tk Muller volt a ludas, õt meg már nem tudom jobban utálni (már a BTCC-ben elérte a jelenlegi szintet). Thommo viszont a legnagyobb kedvenc. Remélem Brandsben a futamon is elindul a Toyotával, nem csak az edzéseken.
A Special Tuning Racing megduplázza gépparkját és idén négy darab Seat Leon versenyautót indít a Brit Túrakocsi Bajnokságban.
Eddig Tom Boardman és Phil Glew alkotta a pilótapárost a csapatnál, de idénre megszerezték azt az autót is, amivel 2008-2009-ben Adam Jones versenyzett.
„Ideje volt magasabb szintre emelni a BTCC programunkat. Ezért csaptunk le a kínálkozó lehetõségre és vásároltuk meg a Leonokat.” – nyilatkozta John Boardman az Autosportnak. „Úgy véljük a Seat leon és az NGTC szabályainak megfelelõ turbós motor versenyképes párosítás és a Special Tuning képes négy autót versenyeztetni.
A BTCC igazgatója Alan Gow az NGTC szabályok bevezetésérõl magasztosan nyilatkozott. Jóslata szerint újra a ’90-es évek fénykorához hasonló idõszak következik a sportág életében.
Gow elmondta azt is, hogy a már öt darab készen álló NGTC (Next Generation Touring Car) versenyautó mellett a többi csapat is a váltáson gondolkodik.
„Óriási húzás volt” – nyilatkozta Gow az AUTOSPORT International rendezvényen az NGTC szabály bevezetésérõl. „Talán a legnagyobb a széria történelmében. Fantasztikus autók jönnek és nagyszerû TV-s csomagunk van az ITV-nek köszönhetõen. Minden a helyére került, hogy tovább növekedjen a bajnokság.”
Állítása szerint a széria teljesen átalakul.
„Mit jelentenek a változások? Röviden: olcsóbb, gyorsabb, látványosabb lesz a széria.” – folytatta Gow. „Hogyan érjük ezt el? Például a drága homologizációs procedúra átalakításával. Az autók gyorsabbak lesznek, a részvétel olcsóbb és a nézõknek még izgalmasabb látványt biztosítunk.”
Az igazgató elragadtatottan nyilatkozott az új autókról is.
„Nem csupán egy szériaautóból faragott versenygéppel rukkolunk elõ. Vérbeli versenyautók készülnek. Nem látom semmi akadályát, hogy gyorsabbak legyenek a mostaniaknál és ez az öt autó csak a kezdete a fejlõdésnek. Ezek a gépek idõvel egyre gyorsabbak és gyorsabbak lesznek."
A BTCC március 24-én a nyilvánosság számára ingyenes hivatalos tesztet rendez Silverstone National vonalvezetésén.
Aha!
És ez nekünk jó?:D Mi ez az NGTC szabály? Nem hallottam róla.
2009-ben, a BTCC kiadta a „Következõ Generációs Túraautók” (NGTC) részleteit, melyek 2011-ben kerülnek bevezetésre. Az új mûszaki elõírások bevezetésének az volt a célja, hogy megfeleljenek az alábbi kritériumoknak:
* Drasztikusan csökkenteni az autók és motorok tervezésének, építésének és üzemeltetésének költségeit * A teljesítmény jelenlegi szinten tartása 2013-ig, biztosítva az azonos teljesítményt az S2000-es autókkal * Csökkenteni az autók közötti jelentõs teljesítmény különbségeket
Hát elvileg az autót már alapból az NGTC-s szabályok szerint csinálták és el is fogadták. Mondjuk nem tudom konkrétan mire gondolsz, én nem láttam ezt a felfüggesztést és nem is igazán írtak róla.
Amikor tavaly BH-n bemutatta Thompson az tünt fel, hogy nem tornyos. Hanem úhy van megcsinálva, mint f1 ben a verseny autók. Tehát két lengõkar van amik a motorhoz vagy valahova oda vannak fogatva..
De mondom én is csak anyira láttam amikor Thompson mutogatta egy pillanatra mutatták
Na itt egy kis leírás, igaz angol de a lényeget érteni.
"Suspension: Full front sub-frame incorporating suspension, brakes, transmission and engine location that attaches to specified roll cage locations. Multi-adjustable double wishbone suspension with coil-over dampers. Rear sub-frame that attaches to specified roll cage locations. Multi-adjustable double wishbone suspension with coil-over dampers."
Tehát egy komplett elsõ segédvázat hasznának, de mondom nem láttam még.
Világos... Tehát magyarul elindult egy folyamat ami már most nem tetszik:D
Mert nem szeretnék dtm-et belõle..
Az a lényeg, hogy nem hagyományos felfüggesztése van mint egy autónak az utcán, hanem olyan mint az f1-es vagy dtm autóknak..
Tehát 2 lengõkar nyúlik ki a motorból vagy ezen a segéd valamin és arra vaan felfogatva a kerék.. Nincs a kasztnin belül pl doblemez, hanem ha kinyitod a moci tetõt látni felülrõl a kereket..
Szóval nem igazán széria autó....(sajnos)
Nem lehet, hogy a bukókerethez van csatolva a futómû? Tök logikus lépés, merevebb tõle az egész, és most nincs erõm az angol szöveget elolvasbi, hogy megfejtsem:D
Na egy kicsit kutakodtam, szóval: Elõl, hátul állítható kettõs keresztlengõkaros felfüggesztést használnak, ezt egy önhordó segédváz tartja, amit a motor alsó részéhez rögzítenek, de lényegében független a kasznitól. Ilyen például a Lexus LFA elsõ felfüggesztése is, csak itt a lengéscsillapítók máshogy rögzülnek.
Attól már csak egy lépés a nascar, dtm váz, ahol a kaszni lényegében csak egy színezett "papír" burkolat, ami viszont homlokegyenest szemben áll a S2000 szabályrendszerrel. Itt azért még nem tartunk.
Az AmD Milltek Racing második évét kezdi meg a Brit Túrakocsi Bajnokságban a VW Golf – Shaun Hollamby párossal.
A versenyzõ elmondta, hogy a legfõbb változás a tavalyi autóhoz képest az új motor. Az NGTC szabályok szerint épült erõforrás kerül az idei évben a Golf motorterébe. Ettõl fejlõdést vár a csapat, akikhez tavaly Doningtontól csatlakozott a YourRacingCar.com is szponzornak, így a háttér már biztosan megvan az elõrelépéshez.
Az NGTC szabályok szerint épült, idén debütáló Toyota Avensis prototípusa aprólékos teszten járt a MIRA elnevezésû létesítményben.
A pályatesztek után a szélcsatornába is elvitték a „következõ generációs túrakocsi” (NGTC) szabályok alapján készülõ Toyota Avensist, amit a GPR Motorsport épít.
„Meg kell találnunk a hátsó légterelõ számára azt a fix pozíciót, ahol a legoptimálisabban tudja kifejteni a leszorító erõt.” – nyilatkozta a BTCC technikai igazgatója Peter Riches. „Örömmel jelenthetem, ez egy könnyû feladat és miután nyilvánosságra hozzuk az adatokat, a többi csapat is könnyebben elkészítheti saját NGTC autóját.”
A GPR által épített Toyotákat két csapat fogja használni. Az egyik Avensis a Ginetta G50 Cup bajnok Frank Wrathall kezei közé kerül, aki a Dynojet Racing színeiben indul, a másikat pedig a Speedworks Motorsport versenyzõje Tony Hughes kapja.
Ezen kívül a Rob Austin Racing is felkérte a GPR-t, hogy két darab Audi A4-est készítsen fel a számukra az NGTC szabályok szerint.
Nos ha isten is úgy akarja, lesz egy új márkánk a Proton személyében. link
Várható debütálás Snetterton!
Motorbase Performance team
Basszus, olyan hangja van mint egy GroupB-s quattro-nak.
Beágyazás.. Rákatt, és alul ír egy csomó mindent. ott pipáld be, Régi beágyazott kod használata, a többit vedd ki. És ennyi..
Már kész is..
Eddig ok, de én ide nem tudom berakni, pontosabban a flash tagek közé rakott szöveg hátsó részének nem tudom hol van vége, régen a "=com, =hu"-nál kellett levágni de most ez nincs.