meg nem is az, sokan szeretik az alacsony fordulaton a nagyobb teljesítményt, így nekik erõsebbnek érzõdik, pl. nemhiába szeretik osztrákok se a dízelt, hegyen nem kell pörgetni a motort annyit
vw-t elvbõl nem nézek mert a pdtdi-k nemjók ahogy a mondeo tdci-k se
használtautó.hún néztem passatot 2000-s kiadású tdi 2milla alatt 1.8 benzines 1.8 akkor mirõl beszélünk és mit kell ezen kiszámolni??? :( ok igazad van nem drágább jelentõsen amikor újonnan veszed de nem is adod el jobban
meg azt is vedd számításba hogy kb milkával több áll egy autóban ami a világ legrosszabb befektetése :(( szal haggyuk mán ezta gazdasági alapú mejjik a jobb összehasonlítást mert nincs értelme ;))
Diesel: Fasza, keveset fogyaszt(kicsit lomha), nagyobb motor erõs, korszerûbb hiperszuper PDTDI motor lenyom 1 Benzinest...
Benzin: Hátt, jó meg minden(nekem is benzin van) de sokat fogyaszt ugyan 1.8T és 220LE de sztem a diesel jobb valamivel, ha valaki extrémen vezeti az autót akkor igen a benzin a jó na de ha ilyen lassú nyugott emberke vagy akkor bõven elég a Diesel.
LPG: ? értelme? nincs... 179ft/l lehet de elfoglalja az egész csomagtartót...
79 új üzenet, flémszagot szimatolok...
ha 2 literrel kevesebbet fogyaszt, az száz km-enként majd 600Ft, kit izgat a 4Ft-os gázolajfelár? Vagy 10 Ft-tal olcsóbb lenne a gázolaj mindjárt megérné? :) Direkt játszátok az érteltetlent néhányan sztem :)
Jegyezzük azért meg,hogy a dízelesek fele csencselt gázolajjal jár,ami 200 forint!
nemmondod :DD húú aztaaa :D miis ezért röhögtünk rajta .. szerintem szánalmas az ami/aki valami másnak akar bármit/bárkit feltüntetni mint ami ... pl szilikonos ajkak mert andzselinapicsának ojjan szépek az ajkai és õ is ponnt ojjat akar :( vagy mint esetünkben az m3 jelzés egy 3as dízelen
dízelt venni meg már rég nem arról szól hogy olcsóbb-e a kúton vagy nem .. ha ezt nézi valaki soha ne vegyen dízelt ;))
attól még hogy van rajta m3 matrica az nem M3. Bár a BMW-sek körében "égõ" rák rakni nem M3 asra M3 as logót. Viszont sima M-et nyugodtan lehet,és kedvelt:)
a gázolaj ma a MOLnál megint drágább mint az benzin...ekkor jön a kérdés mért lenne jobb a diesel a benzinnél?
Lemaradt egy uff! :D
Szerintem csak olyan véleménye számít a dízel benzin vitában,akinek mindkettõ volt már!
Aki meg gyorsulási adatokat linkelget,korommal példálózik meg a hanggal annak hiába beszélünk hatásfokról.Ugyanis a dízel lényege ez!
Egy pimpelt benzinesbõl ugatni a vakvilágba hogy szar a dízel az meg minõsítí a hozzászólót.
Mások az igényei,vegyen benzinest oszt csókolom!De ne ossza az észt,aki tudja mi a mûszaki különbség a kettõ között az úgyis tudja melyik a jobb neki!
Az viszont kijelenthetõ,hogy ahogy nõ a köbcenti annál elõnyösebb a dízel.
ok :)
egerhotel parkolójában állt egy m3 felségjelzésû bömbi (gyönyörû vót!! :O) tulaj beszáll erre haljuk a harkálykopácsolást :DD hangosan felröhögtünk :DD kicsit ciki vót
a múltkor velemis megtörtént hogy egy bevásárlóközp parkolójában ahogy befordultam a parkhelyre elémugrott egy fa :D sötét is volt meg siettem is szal szegény csemete elhajlott :(
Az pedig opel motor, az 1.7esek voltak isuzuk.. Amúgy tényleg nem a legjobb, de megbízható.. (fater ilyet hajt, kombit, csak mindig összetörik valahogy :DDD Kutyák, fák, ilyesmi :DD)
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 6.9 Saját tömeg menetkészen (kg): 1320 Lökettérfogat (cm3): 2157 Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 200(147)/7100 Nyomaték (Nm / 1 min): 210/5800
Ez öllég régi egy darab, na ennél tessék jobbat mutatni dízelben..
jajj neee :DD tuttam hogy felveted de a vectra szar isuzu(vagymiarák) dízele már akkorsem volt csúcstehnika :DD jóó tudom megbizható volt (vagy nem :D)
de amúgy az átlagautósnak meg tökmindegy mi van a kocsiban :))
Túl sok elõnyét nem látom. Drága, szar hangja van, nem megy, és horribilis összeg javíttatni.. (15 éve még az uccsó nem volt, ennyit sikerült elõrelépni :DDD )
meg 95 elötti technikáknál erõsen a benzines volt fölényben az olajkályhákkal szemben ;)) utána erõs fejlõdésnek indult a dízel és ennek köszönhetõen talán egy hangyafasznyival elõnyösebb most egy dízel mint egy benzines ;))
akkor minek vedted oly onfelaldozoan amikor leokadtam a 320cdi hangjat?
hat egy autoimado szereti ahogy kinez a kocsi, szereti ahogy megy, es szereti ahogy brummog. szerintem. de te ugylatszik nem szereted ha szép a hangja.
mondom landcruiser tokeletes valasztas egy nagy dizel terepjaro gyanant. 1. olcsobb mint jurgen barataik 2. felszereltseg ugyanaz 3. a hangja csendesebb, teljesitmenykulonbseg nem szamottevo szinten 3.0 dizelekkel osszehasonlitva 4. nem szervizigenyes egyatalan 5. a landcruisert a nevéhez hulyen telleg tudod hasznalni terepen, ha nem sajnalod, ellenben x5el vagy ml-el.
mert megvan írva, hogy csak benzinest szerethet az ember? Ennyi erõvel 200 év múlva lesz más motor, új technika, stb., de az IGAZI autószeretõ akkor is benzinnel járjon?
hat ha te nem presztizsbol veszel autot és van eszed, akkor japant veszel es meg sem fordul a fejedben trottyos mercit vagy bmw-t venni. egy uj 3.0as diesel landcruiser boven jo
Látom téged nagyon izgat mit látnak mások rólad. Én az autót magamnak veszem, nem presztízsbõl, meg erõfittogtatásból. Inkább a te mentalitásod nehezebb megérteni akkor már :) De én ilyet nem mondok, tied is egy vélemény, enyém is az, fogadd el te is
Biztos nem? Ha az illetõ tökéletesen vált, akkor nem.. Viszont neki sokkal nagyobb esélye van hibázni, mivel õ 100ig 3at vált, én pedig csak kettõt.. Innentõl kezdve viszont dízellel szemben inkább magamra fogadnék :P
Másrészt aszittem a gófokba 2.0 van, de nyugodtan hasogathatjuk a szõrt, hogy az csak egy kilenc, de vatevör.. Lényeg a lényeg, már újkorában is 1misivel drágább volt, mégse megy jobban (pár tized sec ide-oda ganzegal)
335 i ikerturbó 306 ló, 335 d ikerturbó 286 ló, a benzines 5,6 a dízel meg 6,2 vagy hogy....annyira nem marad le, és msotmár egyenlõ töltéssel, szó se róla hogy nyomatékba viszont a d.
pont tegnap lattam egy parkoloban kiallni uj ml320cdi-t automatat. aszittem komolyan elhanyom magam a hangjatol, borzalmas hangos volt pedig 20al ment vele a nõci. haverom 4.4es x5jenek pedig kibaszott jo v8 hangja van. ha mar van penz nagy suvra miert ne lenne penz benzinre is?
Opel VECTRA B 2.0 DTI 16V Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 13.0
Audi A6 2.5 TDI (4A,C4) 1994-1997 Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 11.2
Toyota Avensis 2.0 D-4D (T22) 2002-? Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 11.4
Most mit bizonygassam, hogy egy 1.6os fityóval simán ott lehet hagyni egy csomó féle dízelt? Én erre nem feszülök, csak elmondtam..
"és nem az alul lévõ nyomaték, mert direkt megnéztem a hivatalos oldalon a benzines 9 sec 100-ra a d-nek meg 8,4 vagy mennyi..."
Ehhez meg csak annyit, hogy ez pl egy szívó benzines motor, mindenféle turbonitropumpendüsehardcorefeketefüst technológia nélkül..
Fiat Bravo 2.0 HGT 20V (182) Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 8.0
átlagembernek ebbõl az jön át mennyire megy és mennyit fogyaszt, így hasonlítható. Nem is mondtam, hogy dízel nyerõ mindenütt, sportautóba kisautóba, hobbiautóba semmiképp sem. Egyterûbe, SUV-ba, nagyautóba (persze ahol még számít a fogyasztás a pénztárcának) viszont dízelt tennék
szerintetek hogy a francba lehet összehasonlítani egy dízelt egy benzinessel? alapból (majdnem)minden dízel 6gangos váltós változógeometriásturbós ehhez mit tudsz szembeállítani benzinesbõl? .. azonos a köbcenti? vagy a teljesítmény? vagy a nyomaték? mert valami mindíg vagy az egyik vagy a másik mellett szól!!?
2-3 lityoval. de nekem nem erne meg az a parszaz forint a szar hangot es a kormot, bocs -.-
Audi A3 1.9 TDI (8L) 1996-? Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 12.4
Fiat Brava 1.6 16V (182.BB) (182) 1996-2001 Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 11.5
Igen, 1.6al.. -.-
Azon meg nem fogok elszomorodni, hogy egy passat, ami 3-4x annyiba kerül egy hangyafasznyit gyorsabb.. Sõt, azon se, hogy egy common rail, turbos, 400ccm-el nagyobb motorral szerelt autó gyorsabb..
De lehet hasonlítási alap Borg 2.0 accordja.. Az sokkal jobban rávilágít a lényegre :DDDD
olyan jo reszecskeszurok vannak bennuk hogy igyis kormolnak... egy dcatos uj toyotanal egy fekete atomot nem latsz kijonni, az uj VW-k, mercik meg bmw-k meg kormolnak ugyanugy. en azt mondom amit latok.