azért ennél többet mondana egy átlagkereset/benzinár érték
nem sokra mész vele ha pl. autót meg nem tudsz venni,de én egy diktatúrába sem mennék vissza az olcsó benzinért a másik hogy könnyû egy olyan országban olcsó benzinnel járni ahol se infrastruktúra se semmi itt ha baleset ér mentõhelikopter visz a kórházba ezt se felejtsük el
Legtöbb helyen a csapból is olaj folyik. Kis túlzással.
Én még egy egész dolláros literenkénti árral is kiegyeznék. Amikor beütött a válság, nagyon közel volt hozzá.
Pontosan, meg a mai dízelek, már nem is ketyegnek csak hidegen, meg egy hanggenerátorral kifejezetten kellemes hangot tudnak varázsolni neki. Meg a BMW dízelei híresek arról hogy szeretnek pörögni, olyan benzines karakterük van, pl a kétezres 184 lóerõsnek is. Minek ide sokat fogyasztó benzinmotor, úgyse a 0-100 a lényeg, sokkal inkább a 90-140, ami a dízel területe, simán odaver a hasonló teljesítményû benzinesnek.
nem értem miért érez mindenki fájdalmat,ez a világ rendje változnak a dolgok a nagykategóriás autóknál már rég a dízel fogy nagyobb számban
nekem már nem kéne benzines komoly teljesítményû autóban sem,egy quattroporte karakteréhez pláne jobban is passzol egy mozdonyblokk odalépsz szusszan egy nagyot aztán húzza rendesen seggét 2500-on
a benzinmotor vérszegény pláne ha komolyabb súlyokat kell vinni ez van
igen,aminek a csökkentése is csak a választásokig volt szlogen, ez remekül ki van találva,mert minden nyersolajemelkedés egyben adóbevételnövekedéssel is jár
azért a mol egyeduralma sem kedvez a benzinárnak az adókon kívül
Na szóval ezért kellett nekem a kuplung, még pár csavar hiányzik, meg a kinyomórúd, nameg a bordákról a lekerekítések, letörések, de amúgy készen van. Azt majd csak a végén rakom rá, mert nagyon megfingatja a gépem a sok kis levágás, a fogaskerék csinálásánál is bõven gondolkodott.
hát végleg alávágtak a dízel autóknak??? Januártól 50%-os emelés(300hoz képest,már az is elég sok volt) Hiába a jó fogyasztás ha üzemanyagon elmegy....Pedig vagy 10 évvel mikor elkezdtek jó dízel motorokat csinálni végre mekkora királyság volt, erõs,keveset,fogyaszt,kevesebbe is került.Vége.....
Igen, közben én is olyan néven találtam meg, órán membránrugónak nevezték. Közben viszont szóltak, hogy elég, ha alakra meg mûködésre ugyan olyan, mint amit terveznem kell. De köszönöm a segítséget. Azért keresek még 600-ast is, hátha van, bár a simson kuplung árát nem hiszem, hogy verni fogja.
majdnem minden motorban többtárcsás kuplung van általában 6-8 tárcsás,kivéve /régebbi bmw és guzzi,/ ami kw-ban megfelel az simán átviszi az erõt 20-30% nyomatéktöbblet bõven belefér ha biztosra akarsz menni olyan kell ami teljesítményben kicsit nagyobb
egyébként ne hidd hogy nem teszik bele egy 1000-esbe egy 600-as kuplungját
Nem motor kérdés hanem váltó, de nem tudok jobb helyet. Nagyjából mi8lyen motorban lehet többtárcsás kuplung, membránrugóval, ami ~20-30kW-os teljesítményt tud átvinni 5400es fordulaton? Tudom nyomaték kéne, de teljesítményt meg fordulatszámot kaptam csak, még lusta voltam átszámolni. Kéne valami kiindulási alap, hogy mit keressek, ami hasonló, házifeladatként kell terveznem egy kuplungot. Ja és kb 10-12 centi átmérõjû.
megkérek mindenkit hogy ezután már ne jöjjön a rákkal meg korommal,mert kurvára nem érdekel senkit
a videó nem errõl szólt,ha mégis valaki hivatalos kibocsájtási értékeket akar linkelgetni az jöhet
akár kamionoké is,fõleg visszamenõleg 30 évre,aztán lehet fújjogni! akkor is mikor bármit vesz a boltban kivéve ha a szomszéd utcában készült és lovasszekéren szállították a oda
nah rendben legyen egy jó napod -favolom a topicot, nincs kedvem mr frusztrált énvagyokajani uraságot olvasni tovább.
nyilván reklám, de akkor sem kéne hatalmasakat hazudozni benne. meg gyorsulási versenyen pont mindenki leszarja mi mennyire zöld. személyeskedést meg nyugodtan abbafejezheted.
ez a kamion nem szállít semmit ezt garantálom. csak az bosszant hogy gyorsulási jármûvet akarnak zöldnek beállítani :D
a hobbijármûveket nem is hajtják annyi mint egy simát, tehát x év alatt sima kocsi többet szennyez szerintem.
a kamion árút szállít,a corvette meg hobbicélra való kocsikázni akkor melyik szennyezés öncélú,és felesleges? különben is hogy lehet összehasonlítani a kettõt,mikor rohadtul nem egy súlycsoport,még szép hogy a tizedannyi súlyú kevesebbet szennyez
a lényeg hogy minden hobbijármû igazából szükségtelenül szennyez,a gazdagok ökológiai lábnyoma bizony akkora hogy abba többezer pakisztáni nyomorult belefér
visszatérve a lényegre,a hibridnek is van értelme,had ne kezdjük már el boncolgatni mert mindenki tudja,és senki sem állította hogy az nem szennyez