nem vagyok egyáltalán olyan.akkor a touareg erõsködött én meg siettem meloba. valoszinüleg otthagy a nagyobb motorral szerelt, ez villogott, hogy elfogyott, és én is villogtam hogy én is:D de gondolo ez is a hihetetlen kategoria.
A 2.0 dti vectra (100LE) 0-100 12.2 alatt gyorsul. A 90LE-s 1.5 LSi pedig 10.5-10.8-at (A hatchback pedig 9.7-et). Hol van az 5sec amirõl beszéltél? Szal az az 5, az pontosan 1.4-1.7sec. Vagyis az a különbség, amit leirtál.
Ismétlem, 2.0 TURBÓS dízel, vs 1.5 szívó benzin. Most tapsolni kéne, de melyiknek?
Nyilván.. Ettõl függetlenül dízel nem erre van, valószínûleg ezért nincs túl sok versenyeken.. Ha jól elolvasod amit írtam, akkor kiderül, hogy nem nyomtam le vele a civicet, mindössze annyi a lényege, hogy 100-ig nem volt számottevõ különbség -.-
Ez szándékos, és elõre megfontolt gyorsulás volt. A csávó meg egy csicska tuner, úgyhogy nem hiszem, hogy 5000nél elváltotta volna.. -.-
Ja igen, és a civic nem is volt gyári.. A csávó utána elkérte a forgalmit, mer nem hitte el a szerencsétlen, hogy 100Le a verda..
de különbség lehet abban hogy hogy nyomjátok, õ lehet 4500-nál jobban nem nyomta, mert gondolta minek, igaza van. Pl. még 5 éve, amikkor még nem volt jogsim anyám mellett ültem, 1,6-os G Astra, mellettünk fater 1,6-os Passat, két céges autó. Viccbõl leálltunk gyorsulni, hallatszott, mellettünk kiforgatta 6000 fölé is :DD, és így õ gyõzött, milyenk kb. 5000-ig szóval nem mindenkinek ugyanazt jelenti a gyorsulás, úgy értem nem mindenki veszi véresen komolyan, vagy nem is tudja, hogy kell igazán komolyan venni (sok tapasztalatlan comboz, azt hiszi õ a májer, de aztán nem meri igazán széthajtani, meg másképp vált...)
Én egyszer gyorsultam egy 90LE-s 1.5ös civickel (én egy 2.0Dti vectrában ültem, 101LE.).. A civic hármas végéig (kb 100kmh) nem tudott elmenni (kb 1m-rel vezetett, utána elfogyott a kraftom =) ).. Elméletileg majdnem 5 seccel jobbat megy 0-100ra..
Haha... 1.4i saxo az egy régi szar 8 szelepes, 75LE-s motor. Hacsak nem automata váltós, 0-100-ra 12.9-et gyorsul. Még mindig majdnem 2s-al jobb, mint a tied. Majd kérjük a videot a vereségrõl :P
nekem pedig eddig csak pozitivum van a dizelekrõl.nagybátyám 10 éve hajt egy sima 2 literes szivo toyotát.a motorhoz azon kivül hogy szüröt és olajat cserélt nem kellett nyulnia, kb 300000 km-t tett bele. ezalatt a kasztnit 2x törték meg a motor még mindig érintetlen. én megvettem ezt a peut, és meglepõdtem. számomra dinamikus, városban remek cirkálo "kergettem" már vele 170el Touareget. mindemellett remek a fogyi, kényelmes francia, szar váltóval.
Azért modositottam kicsit rajta. Az durva volt. Bocs... Nem akaorom fikazni a kocsid... Csak én nagyon negativ vagyok a Dieselekkel. Nekünk volt régen diesel autónk
Egy Ford GRanada. Ebbe az autóba egy 2100cm3 Peugeot 405-õs motor volt. Ez az autó kb 2 havonta volt motor generálon aztán vettünk bele egy 2500cm3 motort (akkor még lehetett ez 90-92 környékén volt) az jó volt egy darabig aztán kezdte ugyan ezt megint igy aztán uyg határoztunk javizjuk eladjuk.
Ez volta az elsõ aztán a köv: Papám vett magának egy Daihatsu diesel kisautot. Majd amikor az is beszart akkor azt is eladtuk. Tehát az én családomba 2-2 rosz volt pedig apukám autó szerelõ és minden megvétel elött átnéztük jok voltk.
Ami Diesel és azt mondom hogy jó az a Mercedesnek a 2200cm3 sima szivó Diesel autója a Taxisok között kb 600000-700000km et elmegy ugy hogy szinte semmi baja az egy tutti jármü.
nem sértõdtem meg, mindenkinek vannak tapasztalatai.csak van aki elhiszi a másiknak, és van aki semmit nem hisz el mert csak neki lehet igaza.az utobbi hsz után amit irtál sokkal világosabb a dolog, és mennyivel kulturáltabb is:)
Nem akartalak megsérteni. Ne ugy vedd ám. Én egy cégnél dolgozom inmár 3 éve. Eddig egy Diesel Peugeot Partnert nyomtam
most pedig kaptam ezt a 206-st erre a hétre. Most vették a cégnél. Nekem negyon nem jön be ez a 1.9 diesel partner (nem hdi) simán gyorsul olyat mint a hdi 206-os persze ennek 140-nél vége van mint a botnak.
Szóval a családunkba csak benzines autók vannak. Ezek autók. Lehet hogy csak a Peugeot ilyen de ha errõl itélek meg egy Dieselt akkor nagyon lesjtó a véleményem. Mi annyit szivunk velük mint az állat. Ha viszem szervizbe 160000ft alatt nem ussza meg a cég. szóval szerintem nagyon gáz...
én most keptam egy vadi uj 206-ost olyan minta tied 1.4 HDI. Olyan gyenge mint a harmat ez nem huz. ez egy fos már ne haragudj. Komolyan mondom hogy egy Opel Corsa 1.1 es jobbat megy mint ez. Pedig Vadi uj most gurult ki a gyárból. Fogyasztás? Hát ezen beszarok mindenki ezzel jön de könyörgöm gondolkozzatok egy picit.
a Diesel autó legalább 300000ft vel drágább mint egy benzines. Ha 2 literrel kevesebet fogyaszt a szinte ugyan annyiba kerülõ gázolaj kell legalább 4 év amire visszahozza az árát. Viszont nem egyszerre kell kifizetni. Ugyhogy egy baromság az egész. a Benzines fürge szép halk jól megy. Diesel ketyeg zörög csörömpöl persze ez is megy de semmi köze nincs egy jó autóhoz ugyhogy ennyi.
0-70 leginkább amiben "erõs" lehet. utána már hiába a nyomaték erõ kell. ha ügyes az ember 60-70-ig gyüjt kis elõnyt és azt tartja fenn a köv lámpáig:D
szitu: ha valaki mutogat egy autobol, amibol szinte kilognak a beltéri neoncsövek drotjai, villog a stroboszkop, és kitudja honnan származik a kipufogodob amitõl a zenét alig lehet hallani a kocsiban, közben turáztatja az autot, és nyikorgo kerekekkel indul, akkorFELTÉTELEZEM, hogy nem alapjáraton gurul, hanem igenis tapossa neki.
jopár ilyen szitum volt, mind suzukival, és nem emlékszem "vereségre".az hogy általánositottam ugy nézem hiba volt, de épp munkatársammal készülünk ezen vita miatt egy tesztre: két résztvevõ:-citroen saxo 1,4 és az én kocsim.ha megvan az eredmény leirom akármi is lesz.
figyelj, attól hogy normál használat mellett a nyomaték miatt fürgébb az autó, meg érzésre jobb, nem jelenti azt, hogy papíron egy gyorsabb 1,3-as swiftet le tudsz hagyni, akkor, amikor õ is rendesen tapossa... Jobb a dízel, hasznos mindennapi használat mellett, de azért ne állítsunk valótlanságot. Láthattad, én is dízelpárti vagyok, de a tények, azok tények.
1500as fordulaton is ugy huz mint a diszno.nyomatékos, és ez ellen soksok lónak kell lenni hogy kompenzálja.akkor verek meg egy 90 lovas autot amikor akarok
figy ez hülyeség,nem hiába adnak meg 68 lovat, az annyi, mért mondanának keveset?
én mint mondtam elhiszem nektek is:))))de akkor álmodtam a lentebb irt "élményeket"?mindegy is, én személy szerint a mindennapi használatra hasznosabbnak tartom ezt a hdi-t.a smart szvsz azért ver meg mert fele olyan nehéz és a váltoja is joval rövidebb.
rendben.egy 12,2es is simán megver igazad van.fõleg egy ratyi fiat benzinesre mondod ezt?ugy érzem a forum törlödik a kedvencek közül, további jó kockulást, és majmolgassátok tovább az adatokat, keressétek azokat a "bö 3mp"ket, és járjatok sokat gyorsulni 1,2es benzines aszfaltszaggatókkal. sok sikert mindenkinek. ja és persze ne vegyen senki dizelt mert az a világ átb...sa... egy élmény volt:)
több tapasztalatom is volt.jol megy.szeretem is.és mért ne alázhatna be egy 1,4-es egy 1,4-est, fõleg ha kb 2x annyi a nyomaték, és kb ugyanannyi lovas????
Ne mellé beszélj. Azt állítod, hogy legyorsulod az 1.3-as suzukikat. Ami önmagában humbuk, hisz bõ 3mp-el jobbat mennek 100-ra mint te. De még az 1.4 206, vagy az 1.2 punto is jobbat megy nálad. De te azért legyorsulod, hisz még az is baromság amit a saját gyártója ír az autódról...
nem gyorsulásra vettem a kocsit, ergo nem megyek.egyébként sem a mümájer gyorsulók közé tartozok.ha az lennék 3 literes biturbo suprát vennék.egyébként smart nem dizel?
biztosan elken:)))honnan gondolod hogy nem voltam? de nemtudom észrevetted e:én nem saját magam és az automat istenitem, hanem a dizelt dicsérem.de ahogy visszaolvastam itt te vagy az übermegakirálymindentudo emberpalánta, ugyhogy biztosan neked van igazad. a dizel még mindig traktoros, büdös, füstöl, és ráadásul nem alkalmas folyamatos haladásra, mindemellett pedig 40 lietert eszik.biztosan igy van. akkor mért veszi egyre több ember??????
Ne röhögtess már. Menj ki egy gyorsulási versenyre, és bizonyíts ott. Ahol majd az ellenfeled is tolja neki. Csak majd ne sírj nagyon, amikor az 1.2 16V is elken 100-ig.
menj, be kérdezd meg, esetleg ülj bele mindkettõbe és utána mondj választ.addig amig-feltételezem- otthon ülsz a géped elõtt, majmolgatod befele a hülye számokat addig szerintem ne köss bele senkibe, és ne huzd le senki autóját. ültem benzines 206ban, és ültem dizelben mielõtt megvettem. elhiheted hogy nem azért fizettem majd fél misivel többet, hogy egy szar és gyenge autot vegyek meg. szted mi az oka annak hogy drágább a dizel?azért mert gyengébb, rosszabb megbizhatatlanabb?kicsit gondolkodj el ezen...
Vajon akkor a pözsó miért nem írja oda, hogy a HDI mennyivel überebbet gyorsul 100-ra, mint a benzines? Biztos hülyék. Még annak ellenére is, hogy a HDI-t marketingelik össze vissza.
fogadjunk, hogy meggyözödésed hogy ezeket a számokat egy stopperrel és egy soförrel mérték le... a Te hszeiden vidultam a legjobbakat. ezenfelül pedig a mondanivalom lényege az volt, hogy a dizel igenis, jó, nagyon megy és sokkal kevesebb üzemanyaggal is beéri mint benzines társai.mindemellett kényelmesebb vezetni õket.