Ja, ez akkor lenne igaz, ha csak a benzin drágulna. Csak éppen a dízel is drágul, és a kettõ közti különbség meg inkább csökken, mint nõne. Most is közelebb van a dízel a benzin árához mint valaha.
némeileg elvette tegnap a kedvem a benzinestöl, mikor tankoltam... ahol lakok, ott van egy nem olyan csillivilli benzinkut, mint a sel, öemvé, stb. állítólag ott a legolcsobb a benya. 275 (KÉTSZÁZHETVENÖT) volt literje! akkor mennyi lehet máshol (esetleg nem is ez a legolcsobb?!)
Nee léci ne!!! Majd lesz még értelmes hozzászólás is..
Gyorsulás 0-100 km/h 6,9 mp <-----------------------
Azon gondolkodtam, hogyha 5ösöm lesz a lottón veszek egy Bugatti Veyront. De ez a topic rádöbbentett hogy teljesen felesleges, inkább bagópénzért veszek egy dízel 1.9es Golfot, a maradék pénzbõl kicsit megtuningolom és le fogja nyelni keresztbe a Bugattit is :D
Már tényleg nincs, mint mondtam is. Egyébként nem csak marketingduma a GT, akkor lenne az ha csak ráírnák miközben nem lenne sportosabb futómû alatta, keményebb kasztni, ésatöbbi. Valóban nem a klasszikus GTI mert nem benzines, viszont csak a motorban tér el tõle, közelebb van hozzá mint a CL-hez. A köztudatban is GTI néven szokták emlegetni attól függetlenül hogy GT. Ráadásul egész eddig te is GTI-ként hivatkoztál rá, úgyhogy az egésznek "mondjunk még valamit a végére" szaga van, vagy csak te is hülyeséget írtál eddig.:)
Ja, csak, hogy ne keverd már a dolgokat: Neked NEM GTI golfod van. Neked egy dízel GT felszereltségû 110 lovas géped van. Nagy büdös marketingduma a GT felirat.
Na ez már lenyomja a benzineseket is...csak hogy példa legyen, hogy a dízel nagyon, nagyon erõs is tud lenni, és a gyorsulásával sincs baj...
Ezen persze el lehet vigyorogni, csak ne gondolja végig az ember mert akkor már más a kép ugye.. Az egész onnan indul hogy a Z4 a 40-50 éves korosztályt célozza, míg az ilyen GTI típusok (bámely márkából) a 20-30 évest. Utóbbinál a a menetteljesítmény sokkal nyomósabb szempont, az elõbbi már nem gyilkolja az autót, megelégszik azzal hogy egy szép és izmos (vagy néha csak annak látszó) autóban feszítsen. Ebbõl következõen a Z4 nem lett annyira durva mint lehetett volna ha tényleg fontos a sportossága, mert nem akarták megkockáztatni hogy a sok tata elszálljon vele a szalonból kifelé jövet. De hogy hanyagoljuk a Golfot, hogyan lehetséges az hogy a lent említett 530d is nagyjából ugyanúgy gyorsul, sõt több a vége limuzin létére mint a 2,5i-s Z4-nek, ha egyszer az utóbbi annyira ki van hegyezve a tempóra? Ha ezt sikerül átgondolni akkor rájössz hogy ez a Z4 éppen nem volt jó példa.
Erre már én sem írok érdemben semmit. :) Épp azt akarod bebizonyítani, hogy a 110 lovas dízelgófod annyi idõ alatt rúgja fel magát százra, mint pl egy 2.5-ös 6 hengeres benzines BMW Z4 Roadster. Ehhez nem tudok semmit hozzáfûzni. Lent Borg berakta a gyári adatokat, amik ideális körülmények között születtek. A te kocsid jó, ha a 11-et megfutja.
Egészen addig tartott a vita ameddig elméleti adatok voltak csak, amint kijött és kiderült hogy szar nem is húztam tovább. Mellesleg ott te is egy rakás f*szságot állítottál ami közben megbukott. Nem beszélve a nevezetes EV6-os topicról, ahol az egyik legnagyobbat zakóztál az általam itt látottak közül.:)
Tudod ez olyan dolog mint amikor anno ragaszkodtál hozzá, hogy az GeforceFX jobb a RADEON 9700-nál. Még amikro kiderült, hogy nem, akkor is. Akkor is kiszálltam a vitából inkább. Most is így teszek.
Természetesen azt nem számolom bele aki mellett elmentem minden reakció nélkül. Ha nem jött utánam akkor nem is tudhatom hogy mi lett volna a vége, így elõztem már F40-et Kia Pregióval is, mégse vertem a mellem hogy az utóbbi milyen kemény.:) De egyébként befejeztem, én tudom hogy mit tudott, meg más tulajok véleményét is meg lehet találni aki akarja, de itt úgyse fogok meggyõzni senkit, nem is akarok. Itt szemmel láthatólag mindenki tudja az igazat úgy hogy nem volt a közelében se a dolognak, ezt meg ismerem mert én is rendszeresen tudok így sokmindent.:)) Az a 10,7 viszont nem tudom honnan származik, de halálbiztosan nem igaz. Már eleve mi sportosság lenne benne ha ugyanannyit tudna mint egy átlagos 1,8-2.0-es személyautó? Mondjuk a Caddy-re is 13,3-at adnak meg, miközben sokkal kevesebb kell neki érzésre. Most vagy sokkal rosszabb adatokat ír a VW, vagy piszkosul csalnak az óráik felfelé. Ami elég valószínûtlen azért elég valószínûtlen (btw, a Golfot úgy egy éve lelõtték a mókusok 176-tal, óra szerint is akörül ment vele az öregem, tehát az óracsalás kizárt volt annál, engem a Caddy-val 76-tal lõttek le, az is annyit mutatott halálpontosan, tehát ott még az sem csal).