"7,3 méteres hossz, vontatmánnyal együtt 17 tonnás megengedett össztömeg, 650 literes üzemanyagtartály, és bõ 2500 kilométeres hatótáv egy feltöltéssel."
nem, persze hogy nem, ti jártatok jól, ez itt csodafalván megoldhatatlan mûvelet, itt nincs is BMW, ha valaki meg is csinálná sztem lenne vagy 5kiló. de ezt már tudtuk a sztori legelején is, mert úgy sejtem bármit is írtam volna, ez lett volna a vége...
na részemrõl a fantasztikus bmw adagoló sztorit itt le is zárom...
nem kell itt ez a PSG és egyéb duma... amúgy megmondom õszintén pont veled kapcsolatban le is sz@rom a témát, a lényeg annyi hogy nekem korrektül felújították és belõtték 44-ért a Delphit itt csodaházán...
És válaszolni nem akarsz esetleg? Kurvakíváncsi lennék rá, hogy a beállt adagoló dugattyút, és a rásült PSG-t mennyiért csinálják meg ott csodaházán... vagy csak a duma megy...
Ha nem csak az állampolgárságot vesszük figyelembe, hanem a bejelentett vendégmunkásokat, asszimilálódott törököket és illegális bevándorlókat, akkor nem jár messze az igazságtól. Nem mintha a fele annyi nem lenne sok, tekintve hogy a II. világháború elõtt még nem voltak.
Ahány forrás, annyiféle szám, ebben éppen 400 ezret említenek: link
Részemrõl befejeztem az offolást, bocs hogy eltereltem a témát.
csak eszembe jutott após verda-grazi vizsgabázis :
passat vizsga-óradíj 80 euró+mwst,mûszaki vizsga 3 munkaóra a szerelõ lámpaállítás közben letöri a lámpaállítót sutyiban újságpapírral kitömi,hazafelé útközben derül ki hogy összevissza világít az autó
Konkrétan nem. Az M47D20-on még Bosch VP44 hochdruck Einspritzpumpe van (136LE), ami bizony adagoló. Csak a késõbbi M47D20TU-n van common rail (150LE).
a másik haver akinek a chippelt 2.2 d accordját hajtottam jópárszor kapott egy hibaüzenetet EGR-bejelzett mindjárt röpködtek a 100 ezres ajánlatok a szervizekbõl
Van sok, ami elmegy persze, ezzel nincs is semmi baj. Viszont neked is be kell látnod, hogy sokkal nagyobb rizikót jelentenek ezek a több százezer forintos alkatrészek... Az öregem opele is most néz bele a 300ezerbe (szintén nepper hozta be, 120k körül, saját bevallása szerint), és igaz hogy kurva sok nyûge volt, de a rémsztorik fõszereplõi közül semmi sem adta meg magát (adagoló, turbo, stb.). Viszont egy van egy vendégem, õ egy pdtdi passatot hajt, õ már túl van egy turbo cserén. Persze, lehet hogy hülye hozzá, de akkor is.. Váratlan kiadásként 300 ezer elég necces.
Nekem meg 12 éves 330 ezerrel. Igazság szerint benzines, és egy turbócseréje is volt már. Nem tudom már mennyiért, de biztos olcsóbb volt mint egy VGT feltöltõ.
ez van,változógeometriás cr dízel nem a hétvégi vérpistikék autója,és addig nincs is semmi gond míg valaki nem hugyér-szarér akar egy lefutott csúcstechnikát
ezek a 100 km utáni urban legendek meg unalmasak már,hogy van az hogy haver pdtdi-je 300-nál is mûködött hibátlanul?
mindíg olyanok emlegetik akik bizonygatni akarják hogy az õ benzinesük a csúcs és aztán nyugateurópában csak idióta tervezõk és lúzer vásárlók élnek
lehet járni ladával is
aki 3-4 milliós autóval jár és évente elmegy félmillió értékvesztésre az valszeg nem fog beszarni tõle
a változógeometriásat is felújítják garanciával 100 ezerbõl
nekem egy 10éves tddi-m van 190k-s futásteljesítménnyel szal én inkább járatom :) lehet rosszul gondolom de ezek a változógeometriásoknál már jóval 2000fordulat alatt felépül a töltõnyomás és ott akkor már pörög vagy 80-100e-t a turbó akkor pedig kell oda a kenés
Borg: akkor azt a túrót olcsón mérik .. fordokhoz fél milla felé jár ár :)
Az minden változó geometriás túródízelnél gond. A 7gen Civic IsuzuOpelHonda 1.7-es TD motorján pl menetrend szerû a turbóhalál, ha csak városban megy a kocsi. Elkoszosodik, aztán mikor kimész városból, és 3 fölé forgatnád, akkor nem tudja elállítani a lapátokat, már tilt is le. Túrócsere 150k. Tipikusan szintén 100e km fölött kb. (viszont legalább a civicnél kiterjesztették anno emiatt a garanciát)
Nem muszáj járatni, az a lényeg hogy amíg hideg addig mellõzni kell a kövér gázt. Télen sokszor amennyi idõ alatt alapjáraton bemelegedne, annyi alatt majdnem célhoz is érek, pedig nem sietek.
és megjelentek a benzines turbók is húú mennyivel több turbóhiba lesz :DD hát igen és ott is majd a konstrukcióval lesz a baj nem az emberekel akik nem tudják hogyan is kéne egy kocsit üzemeltetni
Most beszéltem a szervízes haverokkal, õk azt állítják, hogy az 1.6 TDCI motorokon hegyben szarnak be a turbók. Tartanak raktáron is, ami egy ilyen árkategóriájú alkatrésznél elég extrém :DD
attól még hogy több használt dízel flottaautó van a piacon nem következik hogy rosszabbul bírják a kiképzést mint a benzinesek
minimum tudni kéne milyen arányban adták el õket,de még akkor is van ezer tényezõ hogy mit mikor miért adnak el
de totálisan dilettáns hozzáállás azt feltételezni hogy akkor adnak el flottaautót mikor az már szar akkor adják el mikor a könyvelõ szól hogy venni kéne újat mert sok a bevétel
Ha 3 liter, akkor sem változtat az álláspontomon. Borg pedig megmondta a frankót a 3276-os hsz-ben. Nem véletlenül írtam én sem, hogy szinte csak diesel-t lehet kapni használtan ennyi idõsen... És 15K-ig tényleg "luxus" a diesel. Szóval, ha tudtok úgy október körül egy szinte full extrás, szép és megbízható állapotú 2008-as (facelift utáni) 1.6 benzines Focus kombit, akkor jelezhetnétek nekem!
hogy miért ragaszkodom az 1.6-oshoz? Mert egyszerûen nincs igényem nagyobb motorra, illetve a méretbõl adódóan olcsóbb is. Ha lenne több pénzem, akkor nem rahszkodnék hozzá. Mondjuk akkor a Focushoz sem...
aham .. hahun 4 db kombi accord van 2,5m alatt két benzines 2003as két dízel 2004es .. meg az már egy kategóriával feljebb van mint a focus (de csak kötözködöm xD)
szerintem teljesen felesleges évi 15k távolságra dízelt venni fõleg ha sokat használják városban kis távolságra
Pont amiért minden más dízel flottaautóval is szarásig van a hahu :) Mert ez a 100e km a vízválasztó, addig kb nulla bajuk van, utána meg zsinórban minden.
Azért azt jó ha tudod, hogy az 1.6 nem két literrel eszik többet a dizelnel. :) Amúgy én ilyen fókuszt nem vennék, valami miatt szarásig van vele a hahu.
A koromszûrõ nem tökéletes, a kisebb részecskéket sajnos nem ejti csapdába, pedig jó lenne, mert azok a veszélyesebbek. Abban igaza van, hogy a befecskendezõk cseréje tényleg kib@xott sokba kerül, de a részecskeszûrõ sem örökéletû, ráadásul az is kib@xott drága.
Sziasztok! Elég halott a fórum, így gondoltam, én is beleszólok a dologba. Nem tudom, olvastátok-e az alábbi cikket, szerintem érdemes és ugye pont témába vág:
Én idén év vége felé tervezem egy családi kombi megvételét. A Focus 2007 végén/2008 elején kijött ráncfelvarott modelljei tetszenek (és ár/érték arányban nagyok jók). Speciel nekem a legfontosabb szempont a megbízhatóság és a kiszámíthatóság és természetesen a gazdaságosabb megoldás. Mivel évi 15000 km-nél nem nagyon fogok többett menni, feleslegesnek tartom a diesel saját célra a diesel megvételét. Tény, hogy gyakrabban kell majd megállnom tankolni és kb. 2 literrel többet fog enni a kocsim 100 km-enként, meg persez nem fog úgy húzni), de nem merek megkockáztatni egy 3-4 éves, 100000 km-es dieselt, aminek az elõélete nemigen ismert és esélyes lehet egy nagyob szervizköltség rövidesen. No meg persze használtautónál a papíron a km jó eséllyel nem annyi, mint a valóságban.. Egy a gáz: a mostani jól felszerelt 2008-as modellek között elvétve találni 1.6-os benzinest, így nehéz lesz levadésznom egy gazdagon felszereét benzines mosdellt. Nektek mi a váleményetek? Ja, és a cikkben ecsetelt mikroszemcsés szénpor sem volt túl szimpatikus...